abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61233753
Op 4 November vinden de Amerikaanse Presidentsverkiezingen plaats.

De kandidaten:

Republikeinen:

Presidentskandidaat: John McCain.
Vice-Presidentskandidaat: Sarah Palin.
Officiële Website: http://www.johnmccain.com

Democraten:

Presidentskandidaat: Barack Obama.
Vice-Presidentskandidaat: Joe Biden.
Officiële Website: http://www.barackobama.com

OT: Een lead van 8 punten voor Obama, en dan is de poll gehouden voor z'n acceptance speech. Good news.

[ Bericht 76% gewijzigd door Montov op 29-08-2008 22:43:11 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:40:02 #2
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61234103
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:16 schreef maartena het volgende:

[..]

Als deze belangrijker zijn dan andere politieke punten op de Republikeinse agenda, dan is het duo McCain/Palin geen goede keus voor je. Het ligt er dus even aan HOE belangrijk het voor je is, en of het een "deal-breaker" is.
Ik heb nogal een unieke samenstelling van punten, zo kunnen zelf-redzaamheid en individuele vrijheden voor mij ook deal breakers zijn. Meestal zijn verkiezingen voor mij, en waarschijnlijk voor vele anderen, dan ook een kwestie van 'the lesser evil'.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:40:59 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61234141
Bah, was ik net bezig met een mooie OP, gooien ze mijn topic dicht.

Mik dit anders even in de OP, en breid het uit.

Op 4 November vinden de Amerikaanse Presidentsverkiezingen plaats.

De kandidaten:

Republikeinen:

Presidentskandidaat: John McCain.
Vice-Presidentskandidaat: Sarah Palin.
Officiële Website: http://www.johnmccain.com

Democraten:

Presidentskandidaat: Barack Obama.
Vice-Presidentskandidaat: Joe Biden.
Officiële Website: http://www.barackobama.com
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:42:01 #4
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61234179
Ja, Obama lijtk een aardige bounce te hebben gekregen. 4 jaar geleden had Kerry een bounce van -1. Ouch. En Bush trouwens +2. Gemiddeld is zo'n bounce ongeveer 5 a 6 procentpunten, en volgens de twee dagelijkse nationale peilingen lijkt het die kant ook op te gaan.

Maar zoals Nate van fivethirtyeight.com heeft onderzocht en gesimuleerd zal door de Republikeinse conventie die bounce weer snel teniet worden gedaan door een Republikeinse bounce.

Oh, en tvp voor de Amerikaanse Fleur.
Al dus een leuk filmpje waarin ze zegt niet te weten wat een VP doet en dat het haar weinig lijkt, en ik benieuwd of ze weg komt met haar verhaal over de bridge to nowhere.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:42:04 #5
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61234180
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:46 schreef Montov het volgende:
Nielsen Media Research said more people watched Obama speak than watched the Olympics opening ceremony in Beijing, the final "American Idol" or the Academy Awards this year.
Tja, als het gaat om de toekomst van het land, dan zijn Amerikanen er altijd bij. Ik woon nu (ruim) 6 jaar in de VS, heb de 2004 campagne van dichtbij meegemaakt (ben ook vrijwilliger geweest voor de lokale John Kerry chapter), in 2006 mocht ik voor het eerst zelf stemmen als Amerikaans staatsburger, en nu in 2008 mag ik uiteraard ook stemmen, en waarschijnlijk ga ik nu alles zeker is ook wat meer doen op vrijwillige basis.

Maar wat ik vooral geleerd heb is dat - zeker vergeleken met Nederland - men zeer inter-actief is bij de politiek, zowel op lokaal niveau als nationaal. Men is zeer geïnteresseerd in politiek, en de kandidaten. En eigenlijk zijn deze verkiezingen sinds Vietnam-oorlog niet meer zo belangrijk geweest voor het land.... we hebben twee oorlogen, een economie in de problemen, 45 miljoen onverzekerde amerikanen, armoede op een hoogtepunt, en het grote probleem van olieprijzen, het milieu, en alles wat daar mee te maken heeft.

Of het nu McCain of Obama gaat worden, de volgende President gaat beslissingen maken voor de toekomst van de VS die de rest van de 21e eeuw nog belangrijk zullen worden gevonden. Amerikanen zijn meer geïnteresseerd dan ooit. Het is al lange tijd niet meer voorgekomen (in de afgelopen 30 jaar kan ik me het niet herrinneren) dat een vice-President NIET automatisch kandidaat werd (zoals Gore, Bush Sr.), er dus twee primaries gehouden zijn door het hele land heen, en dan ook nog eens eentje waar de Democraten nek-aan-nek lagen voor een groot gedeelte van de tijd.

Ik vind het dus niet gek dat er zoveel interesse is voor de politiek momenteel. De Superbowl echter..... DAT is een ander verhaal.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61234196
terug vind palin
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61234198
tvp
............................
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:47:44 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61234358
quote:
All politics aside, I'd Dick her so hard she'd be calling me Mr. Cheney afterwards.
Carpe Libertatem
pi_61234437
Oudste dochter Palin mag er ook wel wezen trouwens Wel beetje jong, 17, maar ja
pi_61234554
A bit of field research:

De (uiterst) conservatieve collega's in de machineshop hier hebben het niet op McCain, maar Palin mag er wezen. "A life time NRA member!"
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:58:36 #11
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61234662
Ze krijft ook een A+ rating van de NRA, waar Biden en Obama allebei een F scoren.
pi_61234914
Charles Groenhuijsen zat bij NOVA (samen met L. Griffith, VVD) en wat hij zei heeft ie wel gelijk in: Dit is een gok. Het is uiterst slim, want ze kan de democratische vrouwen naar zich toetrekken die nog steeds niet écht blij zijn dat Hillary het niet geworden is. Daarnaast is ze superconservatief, wat sommige Republikeinen bij McCain miste. Ze heeft meer bestuurlijke ervaring dan Obama, ondanks haar jongere leeftijd.

Het zal blijken de komende weken, maar ik vind het wel een meesterlijke zet want: (ook quote Charles Groenhuijsen) alle aandacht is nu op McCain en Palin gericht, de toespraak van Obama is nog geen 12 uur oud of iedereen is verrast door deze move van McCain, en dus staan kranten, tv en internet er vol van. Ik denk dat de strijd nu pas écht gaat beginnen.
pi_61235135
quote:
Americans should become involved in the issue of climate change by offering suggestions for constructive action to their state governments. But listing the polar bear as threatened is the wrong way to get to the right answer.

Sarah Palin, a Republican, is the governor of Alaska.
http://www.nytimes.com/2008/01/05/opinion/05palin.html
quote:
Bush's polar bear legal disaster

As expected, the U. S. Department of the Interior added the polar bear to the list of threatened species under the Endangered Species Act last week. Even with the Bush administration's attempt to render the ruling toothless, this action will almost surely go down in history as the turning point in the global-warming debate.
http://www.libertymatters(...)/3240_polarbear.html

zal nog wel langs komen die ijsberen de komende weken.
en in Alaska heb je natuurlijk ANWR, waar McCain naar olie wil boren.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:27:00 #14
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61235423
Volgens Chuck Todd hebben Palin en McCain elkaar maar twee keer ontmoet..
pi_61235928
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 22:40 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik heb nogal een unieke samenstelling van punten, zo kunnen zelf-redzaamheid en individuele vrijheden voor mij ook deal breakers zijn. Meestal zijn verkiezingen voor mij, en waarschijnlijk voor vele anderen, dan ook een kwestie van 'the lesser evil'.
Zorg dan ervoor dat die geliefde dieren van je ook wat meer zelfredzaam worden en niet in de watten worden gelegd door een nanny-state
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61236148
Even domme vraag van mij:

Groenhuijsen had het er bij Nova over dat het 'amerikaanse CPB' de plannen van McCain en Obama heeft doorgerekend en dat daar miljarden aan gaten in zitten. Weet iemand hoe dat bureau heet of heeft iemand er een linkje van? Ik ben daar wel benieuwd naar. Als het echt een grote puinhoop is kan één van de twee het nog heel lastig gaan krijgen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61236175
tvp
Ik weet het ook niet
pi_61236193
De VP van McCain is natuurlijk niet geheel onbelangrijk, die man kan toch elk moment dood neervallen. Het kan dus zo zijn dat Palin, toch geen politiek zwaargewicht, die om electorale redenen als running mate werd gekozen, ineens president wordt.
pi_61236301
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:54 schreef vanRillandBath het volgende:
De VP van McCain is natuurlijk niet geheel onbelangrijk, die man kan toch elk moment dood neervallen. Het kan dus zo zijn dat Palin, toch geen politiek zwaargewicht, die om electorale redenen als running mate werd gekozen, ineens president wordt.
Wat ik niet hoop maar ultieme chaos zou opleveren is dat McCain wint en tussen november en januari (wanneer de kiesmannen bijeenkomen) McCain wordt uitgeschakeld door wat dan ook.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61236473
er hangt nogal een schandaal boven Sarah Palin's hoofd.
http://community.adn.com/node/129030

veel meer er over in de kranten van Alaska.
nu is het nog niet zo geinfecteerd met verkiezingsretoriek.

lijkt erop dat McCain te graag ook een beetje een jonge uitstraling wou krijgen met 'hope' en 'change'.
en dat hij een gevaarlijk risico heeft genomen.

bachelor journalistiek studie heeft ze gedaan. OMG
vergelijk met obama en biden.
stel dat mccain wordt gekozen en het loodje legt...
pi_61236516
Mccain zou hoe dan ook een ideale tussenpresident zijn. Hij is gematigder dan Bush, en zal het maar 1 termijn volhouden.

Die verandering waar Obama het over heeft, die heeft de US nodig, maar vele amerikanen zijn daar niet klaar voor (persoonlijke mening). mccain is wel in staat de bible belt en conservatieve landelijke staten voor zich te winnen. hmmm.
pi_61236546
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:06 schreef Caesu het volgende:
er hangt nogal een schandaal boven Sarah Palin's hoofd.
http://community.adn.com/node/129030

veel meer er over in de kranten van Alaska.
nu is het nog niet zo geinfecteerd met verkiezingsretoriek.

lijkt erop dat McCain te graag ook een beetje een jonge uitstraling wou krijgen met 'hope' en 'change'.
en dat hij een gevaarlijk risico heeft genomen.

McCain zal er wel over hebben nagedacht. Al enkele weken geleden werd haar naam en dit voorval genoemd in de NL media

http://weblog.novatv.nl/willemlust/2008/07/31/eland/#more-214
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:13:39 #23
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61236651
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zorg dan ervoor dat die geliefde dieren van je ook wat meer zelfredzaam worden en niet in de watten worden gelegd door een nanny-state
Ah, maar dieren hebben geen stem, dieren hebben nauwelijks rechten, ze zijn letterlijk overgeleverd aan de genade van de mens. Mensen kunnen wel voor zichzelf opkomen, al is het alleen door hun mond open te doen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:21:10 #24
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61236814
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Klopkoek het volgende:

Groenhuijsen had het er bij Nova over dat het 'amerikaanse CPB' de plannen van McCain en Obama heeft doorgerekend en dat daar miljarden aan gaten in zitten. Weet iemand hoe dat bureau heet of heeft iemand er een linkje van? Ik ben daar wel benieuwd naar. Als het echt een grote puinhoop is kan één van de twee het nog heel lastig gaan krijgen.
Ze hebben er wel een paar denktanks voor (EPI bijvoorbeeld), maar ik weet niet of er een officieel overheidsorgaan voor is behalve de departementen zelf natuurlijk.

Misschien weten de expats het?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:22:51 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61236845
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:53 schreef Klopkoek het volgende:

Het Amerikaanse Centraal Plan Bureau is het "Bureau of Economic Analysis" ofwel BEA.
http://www.bea.gov/

Maar.... ik zie daar niets staan over de plannen van Obama noch McCain.
-
pi_61237066
de plannen van mccain en obama waren dan ook om de nominatie te krijgen.

nu hebben ze die nominatie en zal de partij met een verkiezingprogramma komen voor de verkiezing van november.

obama houdt wel geld over door de oorlog irak tot een einde brengen.
pas zat ik op de site die het allemaal narekende. maar die ben ik even kwijt.
pi_61237162
Jack Cafferty is nu lekker bezig op CNN.

De kritiek op dit moment:
Het ligt er zo dik bovenop dat McCain een vrouw kiest om de teleurgestelde Hilayfans te pleasen. Je bent wel erg stom als je daar in trapt. Daarbij komt dat McCain d'r nauwelijks kent. McCain had voortdurend kritiek op Obama's ervaring. Nu kan hij moeilijk bij dat verhaal blijven met deze VP-keuze.

Ik denk dat de democraten door deze keuze een extra boost krijgen.
pi_61237591
Ik kwam dit ergens tegen: I guess if Clinton won and Obama lost then John McCain would have picked a black man!
pi_61237616
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:06 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Ik kwam dit ergens tegen: I guess if Clinton won and Obama lost then John McCain would have picked a black man!
En als Obama blank was geweest, was hij dan überhaupt genomineerd?
pi_61237682
@Daverz: dat zou goed kunnen. Je ziet continu op TV dat Amerikanen 8 jaar Bush/GOP zat zijn en toe zijn aan verandering.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:16:16 #32
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61237802
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:42 schreef Toad het volgende:
Jack Cafferty is nu lekker bezig op CNN.

De kritiek op dit moment:
Het ligt er zo dik bovenop dat McCain een vrouw kiest om de teleurgestelde Hilayfans te pleasen. Je bent wel erg stom als je daar in trapt. Daarbij komt dat McCain d'r nauwelijks kent. McCain had voortdurend kritiek op Obama's ervaring. Nu kan hij moeilijk bij dat verhaal blijven met deze VP-keuze.

Ik denk dat de democraten door deze keuze een extra boost krijgen.
McCain is in deze gewoon 'ge-railroad' door zijn partij. Echter denk ik dat een hoop vrouwen hier in gaan trappen, hoe dik het er ook op ligt.
pi_61238035
@Wheelgunner: daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat zou best een kwalijke zaak zijn, als zijn partij/campagnemanagers bepalen wie de VP wordt. Daarom vraag ik me ook af, hoe kan je nou iemand als VP kiezen als je hem of haar maar 1x hebt ontmoet.

Is McCain wel Commander in Chief van z'n eigen campagne.
pi_61238061
ik lees dat Palin tegen abortus is, zelfs bij verkrachting of incest.
daar wint ze niet veel vrouwen mee dan die toch al McCain zouden stemmen.
quote:
"She would not seek out this issue. She feels like there are several other issues that are paramount to the future of the state," said Curtis Smith, spokesman for the Palin campaign.

Smith said Palin is opposed to abortion, but believes an exception should be made if the health of the mother is in danger.

That's the only exception Palin would make, though, Smith said.

"She doesn't make exception for rape and incest, only for health of the mother," he said.
http://www.juneauempire.com/stories/101906/sta_20061019031.shtml

hierin verschilt ze van McCain, die abortus bij verkrachting of incest wel OK vindt.
dus mogelijk raakt McCain zelfs kiezers kwijt dankzij Palin.
quote:
McCain said, adding that he opposed abortion except in cases of rape and incest. He was then asked how he would determine whether someone had in fact been raped. McCain responded, “I think that I would give the benefit of the doubt to the person who alleges that.”
http://query.nytimes.com/gst/fullpage.html?res=9406E5DF173CF936A15752C0A9669C8B63&sec=&spon=&pagewanted=2
pi_61238418
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 00:06 schreef Caesu het volgende:
Feit is dat Palin meer executive ervaring heeft dan Obama, Biden EN McCain bij elkaar. Weliswaar in een staat waar een halve man en een elandskop wonen, maar ze heeft ervaring die er toe doet. Ervaring die de drie heren IMHO zwaar missen. Het is me nog steeds een raadsel hoe we met 3 senatoren zitten opgescheept, terwijl de cijfers voor de heren senatoren op een all time low staan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61238539
Lyrebird: is de executive ervaring van een staat als Alaska te vergelijken met de functie van VP of zelfs POTUS?

In Nederland zou ik denk ik ook liever een senator of Tweede Kamerlid zien als lijsttrekker dan een CdK-er.

De functies zijn niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk, maar Obama/Biden/McCain kennen de dossiers die landelijk spelen en hebben weten ook wel wat er speelt op het gebied van buitenlandse politiek.

[ Bericht 59% gewijzigd door Toad op 30-08-2008 02:12:48 ]
pi_61238708
Pat Buchanan over de speech van Obama:

Het stuk waarvan hij een quote geeft vond ik trouwens ook het meest sterke stuk van de speech.

[ Bericht 10% gewijzigd door AlanSmitheeJr op 30-08-2008 02:31:40 ]
pi_61238832
O'Reilly van FOX over de DNC.

Zuur. Zuur. Zuur. Huillie.
pi_61238963
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 02:38 schreef Toad het volgende:
O'Reilly van FOX over de DNC.

Zuur. Zuur. Zuur. Huillie.
Het meest erge is dat de dingen die hij zegt door mensen weer over het internet verspreid worden als reactie op nieuwsberichten op allerlei websites. Dat is de reden dat de tekst ook in beeld verschijnt: zodat die mensen de tekst kunnen overnemen zonder spelfouten te maken.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 03:22:24 #40
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61239110
Vier jaar geleden was dit de peiling rondom deze tijd:

En nu dit dus:

Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 06:13:32 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61239607
Wel grappig, de filpmjes van McCain over de onervaren Obama rollen nog steeds over het scherm.

Die zogenaamde VP kandidaat tut hola is 'ie zeker alweer vergeten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61240000
quote:
"Ms. Palin appears to have traveled very little outside the United States. In July 2007, she had to get a passport before she visited members of the Alaska National Guard stationed in Kuwait, according to her deputy communications director, Sharon Leighow. She also visited wounded troops in Germany during that trip."
quote:
"She"s going to learn national security at the foot of the master for the next four years, and most doctors think that he"ll be around at least that long," said Charlie Black, one of Mr. McCain"s top advisers, making light of concerns about Mr. McCain"s health, which Mr. McCain"s doctors reported as excellent in May."
http://www.nytimes.com/2008/08/30/us/politics/29palin.html

zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:23:23 #43
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61240150
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:07 schreef Daverz het volgende:

[..]

En als Obama blank was geweest, was hij dan überhaupt genomineerd?
Natuurlijk niet. Een blanke man als president in Amerika? Belachelijk! De lijst van alle Amerikaanse presidenten laten zien dat je als blanke gewoon niet ver komt.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:22:53 #44
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61240641
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 09:23 schreef Montov het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Een blanke man als president in Amerika? Belachelijk! De lijst van alle Amerikaanse presidenten laten zien dat je als blanke gewoon niet ver komt.
Daar gaat het natuurlijk niet om. Feit is dat de "blanke" Kerry na 4 rampzalige jaren Bush te kort kwam. En er zijn ook redenen te bedenken waarom witte Democraten in bepaalde staten juist voor een door de media gehypte (voor een groot deel dankzij zijn huidskleur) "zwarte" Obama gingen. (Natuurlijk is het standpunt van de Democraten dat het hem veel meer schaadt dan dat het hem helpt.)

Trouwens opvallend dat het pop culture "debat" door The One ruimschoots werd "verloren" van wandelend lijk McCain. Op de twee laatste vragen na dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuikerVuist op 30-08-2008 10:36:00 ]
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:28:23 #45
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61240697
Buitengewoon vreemd overigens hoe Palin het uiteindelijk is geworden. Blijkbaar was Lieberman McCain's eerste keus:
quote:
ABC's Jan Crawford Greenburg reports: It wasn't until Sunday night that John McCain, after meeting with his four top advisers, finally decided he could not tap independent Sen. Joe Lieberman of Connecticut to be his running mate. One adviser, tasked with taking the temperature of the conservative base, had strongly made the case to McCain that it would be a disaster for the party and that the base would revolt. McCain concluded he could not go that route.

[...]

The next day, McCain studied the three men at the top of his shortlist: Minnesota Gov. Tim Pawlenty, former Massachusetts Gov. Mitt Romney and former Pennsylvania Gov. Tom Ridge. All had different strengths and negatives, but McCain was not satisfied. None of them had what McCain believed he needed to do -- and would have done -- with Lieberman. McCain wanted to shake up the ticket.

[...]

Alaska Gov. Sarah Palin's name was in the mix as an unconventional choice for months, but she had not been considered a front-runner. So, over the next few days, with McCain continuing to believe he needed someone who had more of a maverick streak than his other choices, lawyers reviewed her vetting information. They kept their activities from even some in McCain's most senior inner circle.

[...]

Pawlenty had been the youthful pick advisers believed would represent a fresh direction -- and one they could use to argue the Republican VP pick was more experienced than the Democratic presidential nominee. But Pawlenty's flaw -- what cost him the VP -- was that he would not have stirred things up. He was safe, and McCain was not inclined to take the safe route.

[...]

The campaign secretly flew Palin into Dayton last night. She and McCain met privately for a couple of hours. McCain concluded she would "shake up the system" and was "a maverick," qualities he believed Lieberman would have brought to the ticket. But she also would appeal to conservatives -- which Lieberman most certainly would not have done. After their meeting, McCain concluded he was comfortable with his choice. He notified Pawlenty this morning that he was going in a different direction.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuikerVuist op 30-08-2008 10:41:12 ]
pi_61240733
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 01:56 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Feit is dat Palin meer executive ervaring heeft dan Obama, Biden EN McCain bij elkaar. Weliswaar in een staat waar een halve man en een elandskop wonen, maar ze heeft ervaring die er toe doet. Ervaring die de drie heren IMHO zwaar missen. Het is me nog steeds een raadsel hoe we met 3 senatoren zitten opgescheept, terwijl de cijfers voor de heren senatoren op een all time low staan.
Ik geloof je daarin graag want het zijn allemaal elitaire volgevreten miljonairs die 40 jaar lang aanblijven maar heb je er een bron van?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61240743
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 03:22 schreef TC03 het volgende:

[ afbeelding ]

En nu dit dus:

[ afbeelding ]
Ik zal je geruststellen: McCain wordt het
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:33:52 #48
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61240754
Hoe de relatieve onervarenheid van Palin er blijkbaar niet toe doet:
quote:
“She’s going to learn national security at the foot of the master for the next four years, and most doctors think that he’ll be around at least that long,” said Charlie Black, one of Mr. McCain’s top advisers.
pi_61240872
Verrassende wending.
Misschien ga ik het nu toch wel weer volgen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:07:54 #50
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61241228
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 03:22 schreef TC03 het volgende:

[ afbeelding ]

En nu dit dus:

[ afbeelding ]
4 jaar geleden was de Republikeinse conventie rond dezelfde tijd als de Democratische conventie nu en zag je de bounce. Bush wist die voorsprong echter lang vol te houden, en pas op het eind kwam Kerry weer iets dichterbij. Het wordt erg interessant om te zien of de Republikeinse conventie het momentum van Obama kan tegenhouden. Het wordt lastig voor ze om de Dem conventie te overtreffen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61241849
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:33 schreef SuikerVuist het volgende:
Hoe de relatieve onervarenheid van Palin er blijkbaar niet toe doet:
[..]

Dat is het kenmerk van de Amerikaanse verkiezingen. Anderen beschuldigen van dingen waar jij net zo, of zelfs meer, schuldig aan bent. Maar goed, dat walgelijke moddergooien heeft Bush twee keer de verkiezingen laten winnen...
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:52:05 #52
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61241891
Oud "nieuws", maar Biden heeft zeer waarschijnlijk een haartransplantatie ondergaan. Valt dus wel mee met zijn "gewoonheid".

http://www.politico.com/news/stories/0808/12760.html
quote:
Biden's helmet

By AVI ZENILMAN | 8/24/08 10:41 AM EST

It is a fraying, combed-back helmet that barely covers a longtime fact of Washington life: The senator from Delaware has taken steps to pre-empt baldness.

The most common hypothesis is that he received a hair transplant, where follicles from the bushier back of the head are grafted onto fading spots closer to the front of the dome.

In 1987, a Washington Post reporter asked him to confirm the theory. "Guess," he responded. "I've got to keep some mystery in my life."

A quick Politico survey of stylists and hair transplant surgeons — some of whom have followed Biden’s career path for years, while others didn’t know about him until yesterday — found that there was little mystery.

“When he had darker hair it was pretty obvious, he had larger plugs,” said Dr. Michael Beehner, medical director of the Saratoga Hair Transplant Center in New York. “With the lightening of his hair, it looks much, much better now.”

“Years ago, it was much more detectable,” added a surgeon from the Midwest who refused to be identified. The pattern of Biden’s hairline, according to him, did not follow the normal path of baldness.

Until the late 1980s, according to Beehner, the only method of hair transplantation involved “plugs” that each contained 15 to 30 hairs. If executed well, they could be lined up to create a solid wall of hair. Today, it’s different — and much less visible. “They use little tiny grafts,” Beehner said. “And a typical session is 1,000 to 2,000 grafts.”

“A lot of people have touch-up work, and he may have had some,” he added.

The stylists Politico spoke to, while not enamored with Biden’s haircut, thought the work had turned out well.

“I think he should darken the hair on the top of his head,” e-mailed Christina, a stylist who generally works with celebrities. “One of the reasons being, with it being lighter than the rest of the hair it makes it appear to be thinner.”

“In my view, his haircut and style do not complement his squarish face shape,” added Sky Vega, a stylist in New York. “A forward comb with a serrated fringe would soften that.”

“I feel like it’s a minimal amount of work,” she noted. “I mean, it’s really common for a lot of guys." (The International Society of Hair Restoration surgery estimated that more than 100,000 operations were performed in 2006.)

“Transplant hair, if a good one, can be cut and styled almost exactly like your real hair,” said Christina. “It depends on the technique.”

Along with Biden, the ranks of the senatorial plugged-in included the late Wisconsin Democratic Sen. William Proxmire — who served from 1957 to 1989 — and South Carolina Republican Strom Thurmond, whose fiery orange plugs stayed in until he died in 2003 at the age of 100.

At Thurmond’s 90th birthday party, Biden found a patch of common ground. "When I came to the Senate in '72, you were 70,” he said. “And I want to tell you I resent any reference to your hair. You have been an inspiration to me in so many ways.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:04:12 #53
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61242065
Hmm, haartransplantaties staan eerlijk gezegd niet echt hoog op mijn lijstje van relevante zaken.
pi_61242252
Gisteren lieten ze de hele tijd een foto zien op CNN met Palin met een heavy gun, die foto was heel belangrijk werd er nog bijgezegd, maar is nergens meer te vinden

Ik dacht nog., als dit niet helpt, zien we haar de volgende keer dan met een bomgordel?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:22:38 #55
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61242370
Ik zat gisteravond op de weg naar huis te luisteren naar Radio 1 en uiteraard kwamen daar McCain en Palin voorbij. Ze klonken beide alsof ze lid zijn van de Micky Mouse club. Totaal charismaloze piepstemmetjes. McCain klonk nog ieler dan de stem van Palin.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61242560
Hoe meer ik over haar lees, hoe meer ik denk: 'WTF? . Als McCains ervaring en beoordelingsvermogen met dit kwamen, laat hem dan zeker maar verliezen.' Ik moet mijn excuses aanbieden aan Fleur Agema, denk ik. Deze belachelijke vrouw met haar vergelijken is beledigend.
pi_61242567
Die Palin voldoet wel weer aan het stereotype beeld van het Amerikaanse inhoudsloze rijkeluiswijffie: helemaal volgespoten met Botox.

Bleghhh
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61242628
het is een type Marcy, de buurvrouw van Al Bundy
pi_61242699
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef Monidique het volgende:
Hoe meer ik over haar lees, hoe meer ik denk: 'WTF? . Als McCains ervaring en beoordelingsvermogen met dit kwamen, laat hem dan zeker maar verliezen.' Ik moet mijn excuses aanbieden aan Fleur Agema, denk ik. Deze belachelijke vrouw met haar vergelijken is beledigend.
En hoe meer ik denk: 'Jezus, zo'n McCain is dus duidelijk niet klaar voor het presidentschap.' Dit is zo opportuun en zo opzichtig en nog kiest hij een ultra-conservatieve corrupte onervaren vrouw. Bush en de zijnen hebben van het Witte Huis een komedie gemaakt, laat McCain dat alsjeblieft (voor Amerika!) niet voortzetten. Daarnaast wel grappig maar eerder cynisch dat John McCain nu komt met een corrupte running mate terwijl het Bush-regime vele mensen heeft ontslagen op basis van politieke voorkeur en onderzoeken tegen corruptie heeft tegengewerkt (middels, bijvoorbeeld, het laten verdwijnen of niet tonen van e-mails, iets wat deze Palin ook heeft gedaan.) Over four more years gesproken, .
pi_61242773
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef NLweltmeister het volgende:
het is een type Marcy, de buurvrouw van Al Bundy
Idd maar het is helaas mode om zoveel bewondering te hebben voor zoveel Amerikaanse leegheid
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:10:11 #61
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61243328
quote:
"Every time Obama speaks, an angel has an orgasm..."
pi_61243347
gevonden

pi_61243412
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

En hoe meer ik denk: 'Jezus, zo'n McCain is dus duidelijk niet klaar voor het presidentschap.'
quote:
So one tenth of her campaign financing in 2002 was from oil company bosses, she's being investigated by her own legislature for a scandal where she appointed a sexual harasser, she vetoed wind and clean coal energy projects, and wanted to impose Christianist censorship on public libraries. I mean: did anyone even vet her?
http://andrewsullivan.the(...)/more-palin-fun.html
pi_61243462
Hieruit blijkt ook dat McCains gokprobleem en -verslaving duidelijk invloed hebben op zijn politieke beslissingen. Met de dag toont John McCain zich meer ongeschikt voor het Witte Huis.
pi_61243654
quote:
Alaska Fun Facts Part III

John McCain is 23 years older than the state of Alaska.
http://yglesias.thinkprog(...)_facts_part_ii_2.php
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:37:36 #67
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61243697
Carpe Libertatem
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:41:10 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61243764
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61244076
Heel opmerkelijk bericht dit:
quote:
McCain is te vroeg afgeschreven

John McCains campagnemedewerker Will Crosswell (24) draait er niet om heen.

Het is momenteel niet makkelijk om Republikein te zijn. Amerika heeft zijn buik vol van de Grand Ol' Party, de GOP. In 2006 ging al de Republikeinse meerderheid in het Congres verloren en in november staat de Republikeinen waarschijnlijk een nog grotere afstraffing te wachten. Zowel in de Senaat als het Huis van Afgevaardigden dreigen tal van conservatieven hun zetel te verliezen.

Op de universiteiten zijn studenten massaal gevallen voor Barack Obama. "Hij heeft onmiskenbaar een enorme uitstraling", zegt Crosswell, die tussen twee studies in zit en nu werkt voor de campagne van McCain. "Obama is een popster." Dat kan van McCain niet gezegd worden. De Republikein was een paar maanden geleden nog bijna een meelijwekkend figuur. Op de avond dat Obama voor een euforisch publiek in een ritmische toespraak vol metaforen definitief victorie kraaide over zijn rivaal Hillary Clinton, hield John McCain live op televisie een desastreuze speech in Louisiana voor slechts een paar honderd man. De 72-jarige senator worstelde hopeloos met de 'teleprompter' waarop de tekst van de speech voorbij rolde. Hij verhaspelde de makkelijkste zinnen, viel voortdurend in herhaling en grijnsde met een merkwaardige grimas in de camera.

"Dat was gewoon zielig", oordeelde CNN-analist Jeffrey Toobin met overslaande stem. "Het was verschrikkelijk. De slechtste toespraak die ik sinds lange tijd heb gezien."
Andere commentatoren vroegen zich af of McCain zich ooit zou kunnen meten met Obama. McCain is echter te vroeg afgeschreven, zo blijkt nu. De Republikein oogt inmiddels niet meer als een gedoodverfde verliezer. Terwijl zijn partij als geheel ver achterloopt op de Democraten, houdt de grijze senator in de peilingen gelijke tred met Obama. Republikeinen geloven tot hun eigen verbazing weer in een overwinning. Obama oogt af en toe kwetsbaar en McCain lijkt langzaam warm te draaien. De opluchting is voelbaar: nog niet alles is verloren.

Ralph Begleiter, voormalig stercorrespondent van CNN en tegenwoordig hoogleraar politicologie, staat versteld van de opmars van McCain in de peilingen. "Volgens iedere objectieve maatstaf moeten deze verkiezingen een Democratische tsunami worden. De economie is slecht, de oorlog in Irak duurt al ruim zes jaar, de president is ongeliefd. Alle signalen staan op rood voor de Republikeinen."

De Republikeinse partij heeft zich om die reden relatief snel achter McCain geschaard, hoewel die in het verleden de toorn wist te wekken van de rechtervleugel van de GOP. "Als ze ook maar een schijn van kans willen maken op het Witte Huis moeten ze de komende week bij de conventie in St. Paul een gematigd geluid laten horen", zegt Begleiter, die ruim tien Conventies bijwoonde. "De partij kan niet haar evangelische, militante gezicht laten zien. Dat kost ze de verkiezingen. En dat weten de meeste Republikeinen."

De Republikeinse Conventie, die maandag begint, zal naar verwachting minder spektakel bevatten dan de Democratische Conventie deze week. Bij de Democraten kwamen zelfs Hollywoodsterren - op eigen kosten - invliegen. Republikeinen hebben een agentschap moeten inhuren om enkele countryzangers naar Minnesota te lokken.

De verwachtingen rondom McCains toespraak zijn, anders dan bij Obama, ook gering. De Republikein bereidt zich volgens enkele berichten zeer nauwkeurig voor op de slotavond, maar niemand verwacht dat hij de 'oratorische kloof' met Obama kan overbruggen.

De Republikeinen hebben daar inmiddels op ingespeeld door de gelikte optredens van Obama verdacht te maken. Reclamespotjes brengen steeds weer dezelfde boodschap. Obama is een geweldige performer, een showman, maar hij is een celebrity in de stijl van Paris Hilton: inhoudsloos, onecht, verwaand. "Het is een heel slimme tactiek", zegt Begleiter. "Ze hebben Obama's kracht getransformeerd in een zwakte. McCains gestuntel komt opeens authentiek over." Een zorg blijft de leeftijd van John McCain. Uit alle peilingen blijkt dat kiezers twijfelen of een 72-jarige het presidentschap aankan.

McCain heeft de afgelopen week rust genomen en stylisten staan klaar om hem er zo vitaal mogelijk uit te laten zien.

"Dat hebben ze eerder ook gedaan bij Ronald Reagan", zegt Begleiter. "Die zag er voor de Conventie in 1984, toen hij 73 was, heel slecht uit, maar op de avond van zijn speech was dat opeens heel anders. Ik weet niet wat ze doen, make-up of pilletjes, maar reken er maar op dat McCain een stuk jonger zal ogen dan zijn 72 jaar."
http://www.bndestem.nl/al(...)oeg-afgeschreven.ece

Leuk, de Amerikaanse kiezers krijgen een gephotoshopte Republikeinse presidentskandidaat te zien .

"De 72-jarige senator worstelde hopeloos met de 'teleprompter' waarop de tekst van de speech voorbij rolde. Hij verhaspelde de makkelijkste zinnen, viel voortdurend in herhaling en grijnsde met een merkwaardige grimas in de camera."

Ben benieuwd naar McCain's merkwaardige grijns tijdens debatten .

"Een zorg blijft de leeftijd van John McCain. Uit alle peilingen blijkt dat kiezers twijfelen of een 72-jarige het presidentschap aankan."

Is Obama ready to lead... is McCain ready to lead? lijkt mij een betere vraag.
pi_61244134
Ach, die Republikeinse conventie zal overschaduwd worden door Gustav die dan huis gaat houden in de Golf van Mexico. Misschien horen we dan zelfs wat over Katrina en de prijzenswaardige aanpak van de regering toen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61244144

Deuger, Woke & Gutmensch
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:10:33 #72
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61244207
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]

10% Libertarian.
Carpe Libertatem
pi_61244245
Dus 28 procent van de Amerikanen kent de term "Populist" niet. Fijn om te weten.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:16:08 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61244297
Wat een eng meisje is het eigenlijk, hoe meer ik over haar lees.

Oh, maar ze zijn wel 'Ready to Lead'. Zeker nu met de vracht aan ervaring van Palin.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61244343
quote:
"The Presidency of the United States of America is the toughest job on the planet," Sen. McCain said. "And my friends, the best testing ground for that job is being the mayor of a 5,000-person town in Alaska."
http://www.borowitzreport.com/article.aspx?ID=6929

(Niet echt, voor het geval dat... :' )...) Ik had het trouwens zo geloofd.
pi_61244388
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Dus 28 procent van de Amerikanen kent de term "Populist" niet. Fijn om te weten.
Tsja, als alle politici al een beetje populistisch zijn dan valt het niet op.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:21:21 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61244389
'My friends'
pi_61244461
Gallup zat er in 2004 trouwens ook al naast. Toen bleek dat de meerderheid zich Democraat voelde. Bush won, want achteraf bleek dat de turnout bij de Republikeinen hoger was.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61244489
Goed, dus ze laat als gouverneur haar ex-zwager ontslaan vanwege een onenigheid over familiegeld, ofzo, een overheidsfunctionaris weigert dat, wordt ook ontslagen en vervangen door een pedofiel? Zoiets? Zal de details nog eens bekijken...

John McCain maakt een parodie van zichzelf en de Republikeinen. Is hij er echt op uit om op Bush te lijken?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:27:34 #80
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61244498

As a proud Vagina American myself, I can tell you, I'll be voting for McCain in november.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61244530
En John McCain heeft haar in zijn hele leven dus vijf minuten via de telefoon gesproken. Dit was niet de keuze van John McCain. Gaat-ie nog wel zelf naar het toilet?
pi_61244571
Ik begin me trouwens steeds meer serieus af te vragen of John McCain niet iets met zijn hoofd heeft. Beginnende Alzheimer, ofzo, ik weet niet, ik ben geen dokter, he. Of echt last van ouderdom. Als je ´m ziet, hij is zo afwezig en vaag vaak en de campagne lijkt helemaal nergens op.
pi_61244670
(29/7/2008)
op het eind hoor je nog neocon Bill Kristol.

gekke is nog dat op de rechtse en linkse blogs ze lyrisch zijn over McCain's keuze.
toch lijken de rechtse blogs de kluts kwijt als daar al serieus wordt gezegd dat ze ervaring heeft op buitenlands gebied omdat Alaska aan de Beringstraat ligt.

kijken hoe dit uit gaat spelen.
of het blijft gewoon 50/50.
pi_61244757
We zullen de komende maanden vanzelf merken hoe deze gok van McCain uitpakt. Het zou gevaarlijk zijn van Obama/Biden om haar te onderschatten, ze is vast voor een reden een behoorlijk populaire gouverneur.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:41:22 #85
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61244788
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:30 schreef Monidique het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer serieus af te vragen of John McCain niet iets met zijn hoofd heeft. Beginnende Alzheimer, ofzo, ik weet niet, ik ben geen dokter, he. Of echt last van ouderdom. Als je ´m ziet, hij is zo afwezig en vaag vaak en de campagne lijkt helemaal nergens op.
Hij is 72, niet de jongste. Moet zeggen er zijn er die het slechter doen op zo'n leeftijd.

Die kunnen waarschijnlijk ook niet de medische expertise betalen maar ok. Gelukkig verdient 80% van de Amerikanen meer dan een miljoen per jaar.
pi_61244801
er is toch nog iemand die er op achteruit gaat als Bush het veld ruimt:

en hier Colberts reactie op VP Sarah Palin:
http://www.comedycentral.(...)jhtml?videoId=180118

[ Bericht 16% gewijzigd door Caesu op 30-08-2008 14:56:55 ]
pi_61245001
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef Montov het volgende:

As a proud Vagina American myself, I can tell you, I'll be voting for McCain in november.
Hahaha... die Hillary-supporters die door Palin op McCain gaan stemmen zijn echt knettergek.

"Wooow I was almost converted to the McCain/Palin ticket. When she shot that gun, it wasn't the only load to go off. Then with the background music and all the veteran stuff it just made me feel like a powerful American. Then I turned on the news and see that we are in $9 trillion in debt and won't be able to pay for our military pretty soon. So why the hell do I care about her shooting a gun. Give me sound monetary policies. China owns u.s. Wake up AMERICA!"
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:57:41 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61245107
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Daverz het volgende:
Charles Groenhuijsen zat bij NOVA (samen met L. Griffith, VVD) en wat hij zei heeft ie wel gelijk in: Dit is een gok. Het is uiterst slim, want ze kan de democratische vrouwen naar zich toetrekken die nog steeds niet écht blij zijn dat Hillary het niet geworden is. Daarnaast is ze superconservatief, wat sommige Republikeinen bij McCain miste. Ze heeft meer bestuurlijke ervaring dan Obama, ondanks haar jongere leeftijd.

Het zal blijken de komende weken, maar ik vind het wel een meesterlijke zet want: (ook quote Charles Groenhuijsen) alle aandacht is nu op McCain en Palin gericht, de toespraak van Obama is nog geen 12 uur oud of iedereen is verrast door deze move van McCain, en dus staan kranten, tv en internet er vol van. Ik denk dat de strijd nu pas écht gaat beginnen.
Shame on the girl. Just a cunt. Als vrouw wordt ze misbruikt door die Mc Cain, want in een andere situatie zou ze het kunnen schudden. Ik denk dat een man als Mc Cain ook niet op een barracuda van een vrouw zit te wachten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_61245287
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Hahaha... die Hillary-supporters die door Palin op McCain gaan stemmen zijn echt knettergek.

"Wooow I was almost converted to the McCain/Palin ticket. When she shot that gun, it wasn't the only load to go off. Then with the background music and all the veteran stuff it just made me feel like a powerful American. Then I turned on the news and see that we are in $9 trillion in debt and won't be able to pay for our military pretty soon. So why the hell do I care about her shooting a gun. Give me sound monetary policies. China owns u.s. Wake up AMERICA!"
Van wie komt die quote?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61245406
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:07 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Van wie komt die quote?
die quote kwam ik hieronder in een comment tegen.

pi_61245808
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:13 schreef Caesu het volgende:

[..]

die quote kwam ik hieronder in een comment tegen.

jezus wat een dom filmpje. Zet er wat arabische stemmen onder en je hebt het idee dat je naar een best-of-alqaida zit te kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:40:05 #92
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61245950
We moeten de oppervlakkigheid van de gemiddelde amerikaan niet onderschatten.

Palin is het toonbeeld van oppervlakkigheid.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61245956
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:21 schreef popolon het volgende:
'My friends'
McCain zegt constant my friends inderdaad, wat een gay is het toch ook.
pi_61245988
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:07 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Van wie komt die quote?
Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:56:18 #95
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246313
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?
Dwight Schrute natuurlijk.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:02:47 #96
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246426
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:15 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren lieten ze de hele tijd een foto zien op CNN met Palin met een heavy gun, die foto was heel belangrijk werd er nog bijgezegd, maar is nergens meer te vinden

Ik dacht nog., als dit niet helpt, zien we haar de volgende keer dan met een bomgordel?

Uit het vorige topic.
pi_61246552
Ziet er uit als een M4 met ACOG scope. Dat is echt geen heavy-gun.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61246636
Bij nader inzien is het een Compm2 maar het blijft een proppenschieter. Ze zal er een tantje bovenop moeten doen wil ze de harten van de christen-jihadi's veroveren.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:16:49 #99
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246708
Gewoon een .223, een proppenschieter zou ik het niet noemen, maar heavy gun is misschien wat overdreven ja...
pi_61246766

Palin in een tank
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')