Tsja, als alle politici al een beetje populistisch zijn dan valt het niet op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Dus 28 procent van de Amerikanen kent de term "Populist" niet. Fijn om te weten.
Hij is 72, niet de jongste. Moet zeggen er zijn er die het slechter doen op zo'n leeftijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:30 schreef Monidique het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer serieus af te vragen of John McCain niet iets met zijn hoofd heeft. Beginnende Alzheimer, ofzo, ik weet niet, ik ben geen dokter, he. Of echt last van ouderdom. Als je ´m ziet, hij is zo afwezig en vaag vaak en de campagne lijkt helemaal nergens op.
Hahaha... die Hillary-supporters die door Palin op McCain gaan stemmen zijn echt knettergek.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef Montov het volgende:
As a proud Vagina American myself, I can tell you, I'll be voting for McCain in november.
Shame on the girl. Just a cunt. Als vrouw wordt ze misbruikt door die Mc Cain, want in een andere situatie zou ze het kunnen schudden. Ik denk dat een man als Mc Cain ook niet op een barracuda van een vrouw zit te wachten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Daverz het volgende:
Charles Groenhuijsen zat bij NOVA (samen met L. Griffith, VVD) en wat hij zei heeft ie wel gelijk in: Dit is een gok. Het is uiterst slim, want ze kan de democratische vrouwen naar zich toetrekken die nog steeds niet écht blij zijn dat Hillary het niet geworden is. Daarnaast is ze superconservatief, wat sommige Republikeinen bij McCain miste. Ze heeft meer bestuurlijke ervaring dan Obama, ondanks haar jongere leeftijd.
Het zal blijken de komende weken, maar ik vind het wel een meesterlijke zet want: (ook quote Charles Groenhuijsen) alle aandacht is nu op McCain en Palin gericht, de toespraak van Obama is nog geen 12 uur oud of iedereen is verrast door deze move van McCain, en dus staan kranten, tv en internet er vol van. Ik denk dat de strijd nu pas écht gaat beginnen.
Van wie komt die quote?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha... die Hillary-supporters die door Palin op McCain gaan stemmen zijn echt knettergek.
"Wooow I was almost converted to the McCain/Palin ticket. When she shot that gun, it wasn't the only load to go off. Then with the background music and all the veteran stuff it just made me feel like a powerful American. Then I turned on the news and see that we are in $9 trillion in debt and won't be able to pay for our military pretty soon. So why the hell do I care about her shooting a gun. Give me sound monetary policies. China owns u.s. Wake up AMERICA!"
die quote kwam ik hieronder in een comment tegen.quote:
jezus wat een dom filmpje. Zet er wat arabische stemmen onder en je hebt het idee dat je naar een best-of-alqaida zit te kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:13 schreef Caesu het volgende:
[..]
die quote kwam ik hieronder in een comment tegen.
McCain zegt constant my friends inderdaad, wat een gay is het toch ook.quote:
Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?quote:
Dwight Schrute natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:15 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren lieten ze de hele tijd een foto zien op CNN met Palin met een heavy gun, die foto was heel belangrijk werd er nog bijgezegd, maar is nergens meer te vinden
Ik dacht nog., als dit niet helpt, zien we haar de volgende keer dan met een bomgordel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |