abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61244388
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:13 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Dus 28 procent van de Amerikanen kent de term "Populist" niet. Fijn om te weten.
Tsja, als alle politici al een beetje populistisch zijn dan valt het niet op.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:21:21 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61244389
'My friends'
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61244461
Gallup zat er in 2004 trouwens ook al naast. Toen bleek dat de meerderheid zich Democraat voelde. Bush won, want achteraf bleek dat de turnout bij de Republikeinen hoger was.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61244489
Goed, dus ze laat als gouverneur haar ex-zwager ontslaan vanwege een onenigheid over familiegeld, ofzo, een overheidsfunctionaris weigert dat, wordt ook ontslagen en vervangen door een pedofiel? Zoiets? Zal de details nog eens bekijken...

John McCain maakt een parodie van zichzelf en de Republikeinen. Is hij er echt op uit om op Bush te lijken?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:27:34 #80
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61244498

As a proud Vagina American myself, I can tell you, I'll be voting for McCain in november.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61244530
En John McCain heeft haar in zijn hele leven dus vijf minuten via de telefoon gesproken. Dit was niet de keuze van John McCain. Gaat-ie nog wel zelf naar het toilet?
pi_61244571
Ik begin me trouwens steeds meer serieus af te vragen of John McCain niet iets met zijn hoofd heeft. Beginnende Alzheimer, ofzo, ik weet niet, ik ben geen dokter, he. Of echt last van ouderdom. Als je ´m ziet, hij is zo afwezig en vaag vaak en de campagne lijkt helemaal nergens op.
pi_61244670
(29/7/2008)
op het eind hoor je nog neocon Bill Kristol.

gekke is nog dat op de rechtse en linkse blogs ze lyrisch zijn over McCain's keuze.
toch lijken de rechtse blogs de kluts kwijt als daar al serieus wordt gezegd dat ze ervaring heeft op buitenlands gebied omdat Alaska aan de Beringstraat ligt.

kijken hoe dit uit gaat spelen.
of het blijft gewoon 50/50.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61244757
We zullen de komende maanden vanzelf merken hoe deze gok van McCain uitpakt. Het zou gevaarlijk zijn van Obama/Biden om haar te onderschatten, ze is vast voor een reden een behoorlijk populaire gouverneur.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:41:22 #85
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61244788
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:30 schreef Monidique het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer serieus af te vragen of John McCain niet iets met zijn hoofd heeft. Beginnende Alzheimer, ofzo, ik weet niet, ik ben geen dokter, he. Of echt last van ouderdom. Als je ´m ziet, hij is zo afwezig en vaag vaak en de campagne lijkt helemaal nergens op.
Hij is 72, niet de jongste. Moet zeggen er zijn er die het slechter doen op zo'n leeftijd.

Die kunnen waarschijnlijk ook niet de medische expertise betalen maar ok. Gelukkig verdient 80% van de Amerikanen meer dan een miljoen per jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61244801
er is toch nog iemand die er op achteruit gaat als Bush het veld ruimt:

en hier Colberts reactie op VP Sarah Palin:
http://www.comedycentral.(...)jhtml?videoId=180118

[ Bericht 16% gewijzigd door Caesu op 30-08-2008 14:56:55 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61245001
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef Montov het volgende:

As a proud Vagina American myself, I can tell you, I'll be voting for McCain in november.
Hahaha... die Hillary-supporters die door Palin op McCain gaan stemmen zijn echt knettergek.

"Wooow I was almost converted to the McCain/Palin ticket. When she shot that gun, it wasn't the only load to go off. Then with the background music and all the veteran stuff it just made me feel like a powerful American. Then I turned on the news and see that we are in $9 trillion in debt and won't be able to pay for our military pretty soon. So why the hell do I care about her shooting a gun. Give me sound monetary policies. China owns u.s. Wake up AMERICA!"
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:57:41 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61245107
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Daverz het volgende:
Charles Groenhuijsen zat bij NOVA (samen met L. Griffith, VVD) en wat hij zei heeft ie wel gelijk in: Dit is een gok. Het is uiterst slim, want ze kan de democratische vrouwen naar zich toetrekken die nog steeds niet écht blij zijn dat Hillary het niet geworden is. Daarnaast is ze superconservatief, wat sommige Republikeinen bij McCain miste. Ze heeft meer bestuurlijke ervaring dan Obama, ondanks haar jongere leeftijd.

Het zal blijken de komende weken, maar ik vind het wel een meesterlijke zet want: (ook quote Charles Groenhuijsen) alle aandacht is nu op McCain en Palin gericht, de toespraak van Obama is nog geen 12 uur oud of iedereen is verrast door deze move van McCain, en dus staan kranten, tv en internet er vol van. Ik denk dat de strijd nu pas écht gaat beginnen.
Shame on the girl. Just a cunt. Als vrouw wordt ze misbruikt door die Mc Cain, want in een andere situatie zou ze het kunnen schudden. Ik denk dat een man als Mc Cain ook niet op een barracuda van een vrouw zit te wachten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_61245287
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Hahaha... die Hillary-supporters die door Palin op McCain gaan stemmen zijn echt knettergek.

"Wooow I was almost converted to the McCain/Palin ticket. When she shot that gun, it wasn't the only load to go off. Then with the background music and all the veteran stuff it just made me feel like a powerful American. Then I turned on the news and see that we are in $9 trillion in debt and won't be able to pay for our military pretty soon. So why the hell do I care about her shooting a gun. Give me sound monetary policies. China owns u.s. Wake up AMERICA!"
Van wie komt die quote?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61245406
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:07 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Van wie komt die quote?
die quote kwam ik hieronder in een comment tegen.

pi_61245808
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:13 schreef Caesu het volgende:

[..]

die quote kwam ik hieronder in een comment tegen.

jezus wat een dom filmpje. Zet er wat arabische stemmen onder en je hebt het idee dat je naar een best-of-alqaida zit te kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:40:05 #92
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61245950
We moeten de oppervlakkigheid van de gemiddelde amerikaan niet onderschatten.

Palin is het toonbeeld van oppervlakkigheid.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61245956
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:21 schreef popolon het volgende:
'My friends'
McCain zegt constant my friends inderdaad, wat een gay is het toch ook.
pi_61245988
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:07 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Van wie komt die quote?
Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:56:18 #95
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246313
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?
Dwight Schrute natuurlijk.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:02:47 #96
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246426
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:15 schreef NLweltmeister het volgende:
Gisteren lieten ze de hele tijd een foto zien op CNN met Palin met een heavy gun, die foto was heel belangrijk werd er nog bijgezegd, maar is nergens meer te vinden

Ik dacht nog., als dit niet helpt, zien we haar de volgende keer dan met een bomgordel?

Uit het vorige topic.
pi_61246552
Ziet er uit als een M4 met ACOG scope. Dat is echt geen heavy-gun.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61246636
Bij nader inzien is het een Compm2 maar het blijft een proppenschieter. Ze zal er een tantje bovenop moeten doen wil ze de harten van de christen-jihadi's veroveren.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:16:49 #99
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246708
Gewoon een .223, een proppenschieter zou ik het niet noemen, maar heavy gun is misschien wat overdreven ja...
pi_61246766

Palin in een tank
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')