quote:GOLIATH
Pannenkoek met spek, ham, kaas, uien, champignons en paprika. Gegarneerd met bieslook
Dat beest ook en die neemt toch ook geen aanstoot aan jouquote:
Denk je niet dat het gewoon Tipp-Ex is?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
Raar staat dat trouwens, die witte nagellak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Die schimmel ookquote:
Heb je nooit klasgenoten gehad die zich verveelden?quote:
Jawel, maar dan pak je toch een marker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nooit klasgenoten gehad die zich verveelden?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Soempie het volgende:
Ik klik niet.
Ik geloof wij ook niet, wat moet ik met dat ranzige spul (behalve iemand z'n vingernagels witten of de fouten in Word op mijn Belgische computer verbeteren)?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat wij niet eens Tipp-ex in huis hebben.
Nee, de Tipp-Ex natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef iamredleader het volgende:
Wat, jij zou zo'n sprinkhaan eten?jakkes
Mijn E-mail adres heb ik je ge-pm-dquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Soempie het volgende:
ik heb nieuwe mail/ msn, maar alle msn-adressen weet ik niet meer.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn E-mail adres heb ik je ge-pm-d
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn E-mail adres heb ik je ge-pm-d
Handig als je iets fouts hebt gegeten, met Tipp-Ex kan je dat makkelijk corrigerenquote:
quote:
Hier gaat het zo:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Half jaar? Mwoah, wij waren wel zo gek, maar volgens mij is dat niet normaal
Ik zou jaar-data onthouden, van zowel verkering, verloving, trouwen als verjaardagen. 2 juni 2000, 4 december 2004, 6 juni 2006. Tevens 2 september 1979, ken ze allemaal uit m'n hoofd
Hap hapquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
Hier gaat het zo:
bij net verkering de weken bijhouden. Bij een maand de maanden. Bij een half jaar de jaren.
Een vriend van me heeft een half jaar verkering. Hij heeft expres er niks aan gedaan, omdat zij een beetje afstandelijk doet de laatste tijd. Nu heeft zij ook niks gezegd of gedaan en daar is hij een beetje pissig om.
quote:
Ohja, een "vriend" of "vriendin" verhaal. Die ken ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier gaat het zo:
bij net verkering de weken bijhouden. Bij een maand de maanden. Bij een half jaar de jaren.
Een vriend van me heeft een half jaar verkering. Hij heeft expres er niks aan gedaan, omdat zij een beetje afstandelijk doet de laatste tijd. Nu heeft zij ook niks gezegd of gedaan en daar is hij een beetje pissig om.
Denk erom, ik lees méé hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, een "vriend" of "vriendin" verhaal. Die ken ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Superschaap, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
Eli is ook jarig vandaag
Dat wilde ik ff melden
En die dontuts zien erg echt ranzig uit
Enneh, redleader, die boekjes zijn erg leuk, dank je
Als je doorduwt past allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:50 schreef Etcetera het volgende:
winst van vandaag:
- een stekker die niet past waar ik 'm hebben moet
er zit een redelijk stevige plank van een redelijke stevige kast in de wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je doorduwt past alles
Goeienavond allen
We hebben hem alle mogelijkheid ertoe gegeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:11 schreef Soempie het volgende:
Eli gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Heeft ie ook een taart in z'n gezicht gesmeerd?![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
We hebben hem alle mogelijkheid ertoe gegeven.
enkel in romper voor een kwarktaartje. meneer heeft van zijn leven nog noit zo netjes gegeten![]()
![]()
![]()
Later heeft hij, met zijn mooie nieuwe kleren aan uiteraard, wel in de herkansing de bank en tafel ondergesmeerd met taart, dus een gedeeltelijk succes![]()
Wat heb je er voor overquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
dat hangt er vanaf hoeveel dat moet kosten natuurlijk
Tja... ik zou zelf ook niet zo veel geld voor over hebben... maar kon er op mn werk voor niet al te veel aan komen en zag op de apple site dat die dingen 189,95 waard zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:06 schreef Etcetera het volgende:
ik heb daar nog niet eens de helft voor overmaar ik ben dan ook best wel tevreden met m'n walkmanphone
mss dat iemand anders hier wil bieden?
Tja.. heeft zn voordelen en nadelen. Met mn windows-mobile apparaat is het ook altijd weer een gedoe met sorteren enzo. Itunes indexeert wel relaxed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het er wel mooi uitzienmaar ik vind het zwaar belachelijk dat je dan ook meteen verplicht met iTunes moet werken. Laat me dat lekker zelf bepalen
? Que ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
als echte Campzoner heb ik daar maar 1 antwoord op: in elk apparaat zit rook, als het eruit komt issie stuk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
als echte Campzoner heb ik daar maar 1 antwoord op: in elk apparaat alle electronica zit rook, als het eruit komt issie stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
als echte Campzoner heb ik daar maar 1 antwoord op: in elk apparaat zit rook, als het eruit komt issie stuk
walkmanphone lieverdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb jij nog een echt ouderwetse walkman?
Ik heb ooit nog een mp3 discman gekocht...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
walkmanda's wel heel lang geleden trouwens
ik vond het maar ondingen
was blijkbaar al vroeg van de digitale generatie, ik had het idee dat het nogal onhandig was met bandjes enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi ding!
Kan je er ook mee bellen?(Sorry, moest ff)
Wie heeft er dan nog een iPod nodig?
Ja.. dat was van sony. Die dingen heb ik dus gemeden als de pestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:38 schreef Etcetera het volgende:
oh, kennen jullie de minidisc nogvoor ik m'n telefoon had, gebruikte ik 1 van Pitt, op zich best leuk speelgoed hoor
maar je moet toch weer met een bandje werken
Sven heeft dezelfde verkocht voor 150 euro.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:48 schreef Whiteguy het volgende:
hallo!
nog mensen interesse in een
[ afbeelding ]
8gb ipod nano, nieuw in verpakking?
Voor die prijs heb ik er nog wel een tweede en misschien een derde te koopquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven heeft dezelfde verkocht voor 150 euro.
Hij heeft toen een topic geopend in V&A, dus ik zou het daar proberen als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor die prijs heb ik er nog wel een tweede en misschien een derde te koop
Is ook wel een goeie jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft toen een topic geopend in V&A, dus ik zou het daar proberen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |