Ehh nee hoezoquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alleen rockers en emo's gaan naar de kroeg, daar zijn dus ook geen lekkere teven te vinden. De echte bazen gaan naar de club. [ afbeelding ] Sowieso luidt de regel: Als je achterin de bus zit ga je niet naar de kroeg. [ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:07 schreef McFearless het volgende:
Gegronde klacht, walgelijk als die wijven dat doen.
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef marcel-o het volgende:
mag deheer Ajos eindelijk speeksel uitwisselen, gaat ie erover klagen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alleen rockers en emo's gaan naar de kroeg, daar zijn dus ook geen lekkere teven te vinden. De echte bazen gaan naar de club. [ afbeelding ] Sowieso luidt de regel: Als je achterin de bus zit ga je niet naar de kroeg. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:19 schreef Akwableet het volgende:
Haha is mij dik een jaar geleden ook gebeurd, ik zoende dr met mn ogen open omdat met mn ogen dicht alles te hard draaide, zo dronken was ikBuiten ook even fijn over het hekje heen gehangen, wat dus over haar heen was geweest als ik mn ogen dicht had gedaan.
Overigens smst ze me nog steeds
Ik ga geen pics plaatsen van lelijke wijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef fotostarter het volgende:
Zolang er geen foto's zijn berust dit topic op klare fantasie.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
en hoezo smst ze je nog dan, kennelijk vind je de aandacht wel leuk, anders zou je niet terug smsen
![]()
[..]
Ik ga geen pics plaatsen van lelijke wijven
Waarschijnlijk had ze AIDS onder d'r nagels.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me heeft op lowlands onder allemaal middeltjes geneukt met een dik lelijk gothic wijf gehe
Hij kwam de volgende morgen toch flink scheldend uit zn tent
Overal krassen op zn lichaam
De clubquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze AIDS onder d'r nagels.![]()
![]()
![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik baal nog steeds dat de McRib niet meer verkrijgbaar is in Nederland trouwens.
Whehe Leljik+dik+gothic, kan het nog erger?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me heeft op lowlands onder allemaal middeltjes geneukt met een dik lelijk gothic wijf gehe
Hij kwam de volgende morgen toch flink scheldend uit zn tent
Overal krassen op zn lichaam
Neuken met een dik lelijk wijf staat op jouw to-do lijstje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Neuken is neuken, ook met een lelijk wijf. En daar kun je dan mooi een aantal dingen mee doen zodat je je to-do lijst weer wat kunt afvinken
Zou me niets verbazen, aangezien die eindbaas 19 was en al een kind had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe Leljik+dik+gothic, kan het nog erger?![]()
Zou mooi zijn als die vriend van je over 9 maanden gebeld wordt door die gothic met de mededeling dat ze een kind hebben gekregen
...Lelijke wijven zijn tot meer bereid omdat ze hun lelijkheid moeten compenseren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neuken met een dik lelijk wijf staat op jouw to-do lijstje?
Zal wel moeten, mocht je ooit aan je trekken willen komen, nuchter lukt het je nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik doe t andersom, ik als maak misbruik van dronken ugly bitches
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef TI_2008 het volgende:
Zwaar terechte klacht!
Voor paar jaar geleden zelf eens gehad:
Op zaterdagavond een vrouwtje geregeld en ook nog mn telefoonnummer aan dat kind gegeven. Zondag na de zware kater te hebben overleefd, dacht ik een heuse sma te hebben versierd. Ik dus grote verhalen ophangen tegen mijn maten!
Die week er op weer afgesproken, ik dacht immers dat ik een lekkertje had gehad. Ik kom binnen in die tent, zie dat vrouwtje blij staan kijken en denk bij mezelf: What the fuck?! Ik ben zo die tent uitgelopen en heb het fietsje gepakt om ergens anders mijn heil te zoeken.. Wat een gedrocht![]()
Hahaha, geen boze smsjes meer gehad?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef TI_2008 het volgende:
Zwaar terechte klacht!
Voor paar jaar geleden zelf eens gehad:
Op zaterdagavond een vrouwtje geregeld en ook nog mn telefoonnummer aan dat kind gegeven. Zondag na de zware kater te hebben overleefd, dacht ik een heuse sma te hebben versierd. Ik dus grote verhalen ophangen tegen mijn maten!
Die week er op weer afgesproken, ik dacht immers dat ik een lekkertje had gehad. Ik kom binnen in die tent, zie dat vrouwtje blij staan kijken en denk bij mezelf: What the fuck?! Ik ben zo die tent uitgelopen en heb het fietsje gepakt om ergens anders mijn heil te zoeken.. Wat een gedrocht![]()
Ja maar ook die heb ik genegeerd, come on dat was echt vals spelen gewoon: mij versieren op een dronken dag en dan ook nog serieus denken dat er meer in zit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahaha, geen boze smsjes meer gehad?
nuget is zo lelijk dat hij zelfs dronken niet door lelijke sma's wordt versierd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef nuget het volgende:
TS kan niet tegen drank... en heeft een slechte ervaring gehad met een trol
Het eerste klopt niet, ik zuip als de beste!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef nuget het volgende:
lachen, nog iemand die zich aangesproken voelt...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:24 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
nuget is zo lelijk dat hij zelfs dronken niet door lelijke sma's wordt versierd!
In feite lijk jij me het type dat zo lelijk is, dat als ze je een biefstuk om je kop zouden knopen er nog geen hond met je zou willen spelen!
Josti plant zich voort!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
Nu we toch bezig zjin met ervaringen delen.
Ik heb een paar jaar geleden op renesse (camping duin & strand) Ook een grote fout begaan.
Het was de eerste dag en er kwamen wat meiden van het thuisfront op bezoek en bleven ook overnachten1 van die wijven (best dik en lelijk
)vond mij leuk ofzo. Wij hele tijd al grapjes maken dat we van haar onze hond nog af zouden schoppen enzo.
Toen uiteraard helemaal kapot gezopen en niet meer wetend hoe ik thuis ben gekomen lag ik uiteindelijk toch lekker op mijn luchtbedje. Dus ik keek naast me, lag het luchtbed van dat wijf daarEn ze was nog wakker en kwam half op mij liggen
Dus toen heb ik mij aan haar vergrepen
Midden in de nacht werd ik nog wakker, ik lag gewoon op haar te maffen
![]()
Die ochtend met fikse kater + baalgevoelens rond gelopen en al je vrienden die je telkens signaaltjes geven van dat ze het weten en dat ze je uitlachen.
Was blij dat ze in de loop van de dag weg ging. Daarna smste zij nog van alles maar ik heb mn telefoon heerlijk uitgezet die vakantie. Eenmaal thuisgekomen heb ik haar genegeerd![]()
Saillant details: de desbetreffende dame is nu zwanger![]()
Hahaha mooi verhaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden op renesse (camping duin & strand) Ook een grote fout begaan.
Het was de eerste dag en er kwamen wat meiden van het thuisfront op bezoek en bleven ook overnachten1 van die wijven (best dik en lelijk
)vond mij leuk ofzo. Wij hele tijd al grapjes maken dat we van haar onze hond nog af zouden schoppen enzo.
Toen uiteraard helemaal kapot gezopen en niet meer wetend hoe ik thuis ben gekomen lag ik uiteindelijk toch lekker op mijn luchtbedje. Dus ik keek naast me, lag het luchtbed van dat wijf daarEn ze was nog wakker en kwam half op mij liggen
![]()
Die ochtend met fikse kater + baalgevoelens rond gelopen en al je vrienden die je telkens signaaltjes geven van dat ze het weten en dat ze je uitlachen.
Was blij dat ze in de loop van de dag weg ging. Daarna smste zij nog van alles maar ik heb mn telefoon heerlijk uitgezet die vakantie. Eenmaal thuisgekomen heb ik haar genegeerd![]()
Goed topic!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
![]()
niet van mij
Ah nee meid, die heb ik lang geleden al kunnen afvinken. Meer wat werd gezegd vlak onder jouw post. Ze zijn tot meer in staat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neuken met een dik lelijk wijf staat op jouw to-do lijstje?
Nonsens, nuchter zou ik nooit opgewonden kunnen worden van zoietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef rival het volgende:
ik zal je vertellen TS.
het komt niet door de drank, stiekem wil je het gewoon...
het enige dat de drank doet is ervoor zorgen dat het je niet meer boeit wat anderen van je denken op dat moment.
wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef TI_2008 het volgende:
Tja, what the heck, ik maal er ook niet om, om nog eens een soortgelijke blunder op tafel te gooien
Ik had zoeen vrouwtje versierd (het weer was vrij koud) en daarom beiden goed gekleed. Ik zo met da vrouwtje gezoend, tot een paar weekjes toe. Geen verdere stappen ondernomen.
Een paar maandjes later gebeurde er verder niets meer tussen ons en de dame in kwestie had ondertussen verkering. Mijn maten en ik gingen zwemmen bij een nabijgelegen plas. Zij en haar vriendinnen gingen ook mee. Je weet hoe dat gaat, radiootje er bij, balletje spelen en lekker zwemmen.
Zo na een uurtje zwemmen in de plas en na even lekker ouwehoeren (ook met de dame in kwestie, ja ze was nu alleen in een bikini en haar lijntje was prima) gingen we het water uit. Dus ik loop voorop naar mijn handdoek, wil daar gaan liggen als net het dametje er ook parmantig aan komt lopen. Ze wil ook op haar handdoek gaan liggen en zit op haar knieen (met inkijk) naar me toe. Dus ik kijk zo en schrik, er zit een donker bosje van het een of ander tussen haar borsten en ik wil net wat zeggen, als ze nog verder doorbuigt om te gaan liggen. Het was niet het bosje wier waar ik haar voor wilde waarschuwen, maar haar eigen borsthaar![]()
![]()
En daar had ik dan een paar weken mee lopen likken en nog wel eens wildere dingetjes mee willen doen
What the hellquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef TI_2008 het volgende:
Tja, what the heck, ik maal er ook niet om, om nog eens een soortgelijke blunder op tafel te gooien
Verhaal
Saillant detail is: ik kwam er pas na de tijd achter dat ze borsthaar heeft, ze heeft nu al 2,5 jaar verkering met dezelfde kerel... WTF? Vrouwenborsthaar fetish?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
wtfJe hebt met een omgebouwde man gezoend
Tsja, opzich is het natuurlijk wel vrij ernstigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Saillant detail is: ik kwam er pas na de tijd achter dat ze borsthaar heeft, ze heeft nu al 2,5 jaar verkering met dezelfde kerel... WTF? Vrouwenborsthaar fetish?
oke je wordt er misschien niet opgewonden van.. maar je dacht wel bij jezelf.. kan ik ook eindelijk weer eens zoenen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nonsens, nuchter zou ik nooit opgewonden kunnen worden van zoietsTuurlijk is het zo dat de reacties van je vrienden het ergst zijn maar dat ik het stiekem wel wil is onzin.
uiteraard is er altijd die achterliggende gedachte dat je inderdaad weer kan zeggen dat je gescoord hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
oke je wordt er misschien niet opgewonden van.. maar je dacht wel bij jezelf.. kan ik ook eindelijk weer eens zoenen!
Gastquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
![]()
niet van mij
Superdik?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Michielos het volgende:
nja die wat ik had was superdik enz.... als je dronken bent zie je de dingen niet zoals ze zijn. NOOIT MEER
Nu heb je z'n stoere 'ik heb ook zoiets meegemaakt hoor echt wel!!!'- verhaal verpestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Superdik?![]()
Lelijk en een beetje mollig tot daar aan toe, maar een superdik wijf regelen in een dronken bui... Dat overkomt mij zelfs niet denk ik
Beetje jammer dat er maar weinig toffe ervaringen worden gewisseld, of Jos en ik zijn de enige die zo stom zijn om ons te laten hosselen door jammere bitches...quote:
Ik probeer al de hele middag in mijn geheugen te graven, maar of ik heb het verdrongen, of ik heb het nog nooit gedaan (ik vermoed het eerste).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er maar weinig toffe ervaringen worden gewisseld, of Jos en ik zijn de enige die zo stom zijn om ons te laten hosselen door jammere bitches...
Wel een prachtig topic inderdaad
Het voorbeeld van mijn renesse-ervaring dateert inderdaad alweer van 3 jaar geledenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
Hmm Jos, niet recent of wel? Kan namelijk niks vinden op je Hyves.
Whehe dat is inderdaad ook leuk ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of of ofDat je inplaats van de chick die je probeert te regelen ineens aan het dansen bent met hun lelijke vriendin
Gelukkig dat je dan nog optijd kan "Aborten"
Pijnlijke herinneringen komen naar boven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe dat is inderdaad ook leuk ja.
De alom oude truck vertelt ons dat als je indruk wilt maken op een mooi meisje, je eerst aandacht moet schenken aan de altijd aanwezige lelijke vriendin die erbij loopt
Maar dat kan nog wel eens verkeerd aflopen als je teveel drank op hebt
Ja klopt. Dus daarom is het handig als je vrienden hebt die je waarschuwen en wegtrekkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe dat is inderdaad ook leuk ja.
De alom oude truck vertelt ons dat als je indruk wilt maken op een mooi meisje, je eerst aandacht moet schenken aan de altijd aanwezige lelijke vriendin die erbij loopt
Maar dat kan nog wel eens verkeerd aflopen als je teveel drank op hebt
nja superdik was ze ook niet. gewoon dik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Superdik?![]()
Lelijk en een beetje mollig tot daar aan toe, maar een superdik wijf regelen in een dronken bui... Dat overkomt mij zelfs niet denk ik
Wat mij er aan herinnert, een 2tal maanden terug nog met die lelijke moffinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
Hmm Jos, niet recent of wel? Kan namelijk niks vinden op je Hyves.
En op dat moment nog verontwaardigd zijn ook natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus daarom is het handig als je vrienden hebt die je waarschuwen en wegtrekken
Ja, en vervolgens zit je een lijk te neukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:38 schreef JihadJoe het volgende:
Maakt toch niet uit dat het een lelijk wijf is. Het allebelangrijkste is dat er een gat zit waar het behoort te zitten en over haar kop kun je altijd nog een vuilniszak trekken als die niet aanstaat.
Necrofilie moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens zit je een lijk te neuken
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens zit je een lijk te neuken
TS WORDT GEOWND DOOR FASCINATION.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
Omg!
Zo'n pretty ben jij ook niet hoor.
Bovendien ligt 't aan jezelf, niet zoveel zuipen.
Vrienden die van leedvermaak houden zijn tof in zulke situatiesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus daarom is het handig als je vrienden hebt die je waarschuwen en wegtrekken
Ik heb er toevallig nog wel 1 of 2 van de heer jos in actie op mijn computer staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goed topic![]()
En graag de pics die je vrienden hebben gemaakt terwijl je bezig was
Opkankerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig nog wel 1 of 2 van de heer jos in actie op mijn computer staan.
Tegen enige redelijke vergoeding is alles te regelen![]()
Maar ik ben bang dat jos hetzelfde dan terug doet
Ik denk dat jij ook nog materiaal van mij hebt dus ik kijk wel uitquote:
WHEHEquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook nog materiaal van mij hebt dus ik kijk wel uit
ook ervaring van mij er dan bij??
A.Jos kan het waarschijnlijk allemaal wel bevestigen..
Is zo'n 2 jaar geleden ofzo gebeurd.
Stonden in een mooie feesttent een beetje bier te drinken en het mokkel waar altijd iedereen van zei dat ze te easy is en te lelijk(en ik zei dat natururlijk het hardst) was er natuurlijk ook.
En wat doe ik, ik ga nog maar meer bier drinken om haar vervolgens maar is even te "scoren" en het jammere aan het verhaal is, is dat ik dus op de foto met haar sta terwijl ik mijn ding doe met mijn hand op haar bloemkool.
Ps: jos jij gaat deze niet posten !
Posten Jos!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook nog materiaal van mij hebt dus ik kijk wel uit
ook ervaring van mij er dan bij??
A.Jos kan het waarschijnlijk allemaal wel bevestigen..
Is zo'n 2 jaar geleden ofzo gebeurd.
Stonden in een mooie feesttent een beetje bier te drinken en het mokkel waar altijd iedereen van zei dat ze te easy is en te lelijk(en ik zei dat natururlijk het hardst) was er natuurlijk ook.
En wat doe ik, ik ga nog maar meer bier drinken om haar vervolgens maar is even te "scoren" en het jammere aan het verhaal is, is dat ik dus op de foto met haar sta terwijl ik mijn ding doe met mijn hand op haar bloemkool.
Ps: jos jij gaat deze niet posten !
Marquant detail:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
WHEHEJep, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft dikke jetsers en tegenwoordig ziet ze er steeds neukbaarder uit
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef bhm het volgende:
[..]
Marquant detail:
Zo'n 3 a 4 maanden geleden zat ik met de 2 grootste bazen cq. players in de kroeg.
Toen kwam zij binnen en tegelijk zeiden beide heren : woow dat is wel lekker wijf... "wie is dat dan??"
Ik steeg toen eventjes boven mij zelf uit.. ik bedoel als de grootste bazen op jos na dan dat over een chick zeggen die jij hebt geregeld.. Maar ik bleef koel en zei rustig "ach zo goed zoent ze nou ook weer niet".
Maar sindsdien kan ik er wel mee leven dat ik haar "gescoord" heb.
Ja maar Frans en Nick niet..!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
De halve kroeg heeft haar al gehad man.
whehequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:03 schreef xFriendx het volgende:
Zo ook een avondje. Broertje was al in de discotheek, ik kwam wat later aan. Had al wat op, zie ik een wijf bij hem lopen paaien. Lelijk als de nacht, dus ik nog tegen m'n broertje zeggen: 'gast, niet met haar gaan, die is volgens mij niet helemaal 100%'.
Vond hij ook wel, dus ik weer verder zuipen en dansen (lees: gekke bewegingen maken) tot het een uurtje of 3-4 was. Tent bijna uitgestorven, had m'n jas al weten te vinden tot zij net de trap opliep waarlangs ik naar beneden moest om die tent te verlaten. Keken elkaar wat aan en voor ik het wist liep ik er mee te rommelen. Maar ja, had ondertussen nogal wat op, dus keek haar nog eens aan en dacht al, dit gaat niet goed, ik dus nog zeggen: 'Ehm, ik ga ff m'n vrienden zoeken hoor....' (kut excuus, ik wou naar de wc). Helaas had ik niets meer aan dit excuus en wist ik met een goed gemikt schot mijn kots op haar schoenen te plaatsen. Geen idee of ze mij daarna nog wel leuk vond, nooit meer gevraagd ook nadat ik haar weer zag, toch wel wat onaantrekkelijk.
Ben jij het meisje waar jos het over heeft?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
Omg!
Zo'n pretty ben jij ook niet hoor.
Bovendien ligt 't aan jezelf, niet zoveel zuipen.
Heel goed en heel eensch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Neuken is neuken, ook met een lelijk wijf. En daar kun je dan mooi een aantal dingen mee doen zodat je je to-do lijst weer wat kunt afvinken
hoe kan je krassen als je geen armen hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:53 schreef Mdk het volgende:
Wat krijg je dan?![]()
-Lelijke dikke gothic
-Geen armen
-2 hoofden
....
Iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef nuget het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd![]()
TS als je niet tegen drank kan blijf er dan vanaf is voor iedereen (zeker hier op Fok) beter
Ahaha! 5 kankor kiezels voor deze topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
!!!!
Je hebt het er moeilijk mee dat ik wel kwaliteitstopics kan openen he
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:18 schreef afcajos het volgende:
Je hebt het er moeilijk mee dat ik wel kwaliteitstopics kan openen he
Dit is een kwaliteits topic, ouwe nare man!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit een kwaliteitstopic is dan is kwaliteit wel een heel rekbaar begrip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+100 reacties, en users die ervaringen delenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit een kwaliteitstopic is dan is kwaliteit wel een heel rekbaar begrip![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt PM!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig nog wel 1 of 2 van de heer jos in actie op mijn computer staan.
Tegen enige redelijke vergoeding is alles te regelen![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:59 schreef DemonRage het volgende:
Als ik wat gedronken heb en ik zie zo'n dik nijlpaard voor m'n neus dansen, dan heb ik zoiets van: huh? dat kan toch alleen in Disney tekenfilms?
Hij rook aan het slipjequote:
Hey, jouw clown draait.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:57 schreef Houniet het volgende:
Als je niet tegen alcohol kan moet je het met rust laten en niet gebruiken als excuus [ afbeelding ].
Zó onherkenbaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef afcajos het volgende:
Jahaa tijdje geleden nog een eindbaas geregeld. Redelijk figuurtje, in het donker ook een mooi hoofd. Zie je haar later weer denk je echt van .... [ afbeelding ]
Open godverdomme je eigen huiltopicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
Weet je wat onsportief is? Tieteveel zuipen, jezelf laten naaien door een zogenaamd 'lelijk wijf' terwijl je zelf waarschijnlijk ook lelijk bent als de nacht, en vervolgens met je zogenaamde lotgenoten op een forum gaan lopen janken dat er misbruik van je gemaakt wordt.
Ben een vent en stel je niet aan, vrouwen hebben in dit topic meer reden tot zeiken (want 'teef' genoemd worden is echt genieten, joh!).
Klacht: zielige kerels die lopen te janken op fora terwijl ze zelf te triest zijn om te bedenken dat de enige oplossing MINDER ZUIPEN is.
Houdoe.
Optiefen lelijke draak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
Weet je wat onsportief is? Tieteveel zuipen, jezelf laten naaien door een zogenaamd 'lelijk wijf' terwijl je zelf waarschijnlijk ook lelijk bent als de nacht, en vervolgens met je zogenaamde lotgenoten op een forum gaan lopen janken dat er misbruik van je gemaakt wordt.
Ben een vent en stel je niet aan, vrouwen hebben in dit topic meer reden tot zeiken (want 'teef' genoemd worden is echt genieten, joh!).
Klacht: zielige kerels die lopen te janken op fora terwijl ze zelf te triest zijn om te bedenken dat de enige oplossing MINDER ZUIPEN is.
Houdoe.
Zo man, even wat minder smilies en het was een nuttige post geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:16 schreef mikieu het volgende:
Ik herken het zeker.
Keertje denk je van![]()
Dat was wel wat, ga je afspreken denk je
![]()
![]()
![]()
HOE KOM IK HIER WEG :| Ik ben dan wel zo aardig om te zeggen, weetje, je valt me erg tegen, ik ga!
![]()
Maar nu het mooie, ik heb dit dus een keer andersom meegemaakt.![]()
Was leuk avondje in de kroeg, lekker zuipen en geregeld worden, oke oke leuk lief en aardig.. Nummertje gegeven blijkt dus achteraf en ik had die dag erna een SMS, naja hele tijd SMSe maar ik dacht dat ze weer zo'n lelijk gedrocht was dus ik wou niet afspreken
Dus na een paar maanden kwam ik haar weer tegen in de kroeg, zei ze, wist ik veel.. Maar![]()
![]()
WAAAJOOOOOOOOOOOOO.. En jaa hoor, ze was bezet toen
![]()
![]()
Maarja, heb het nu weer voor elkaar hoor, komt wel goed.
HAHA, dat zou een topic op zich moeten worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef JohnLocke het volgende:
Met Carnaval is het risico extra hoog.
Ja, dat dacht ik zelf ook al.. Sorry, het spijt me, vergeef me.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo man, even wat minder smilies en het was een nuttige post geweest.
Maar niet alleen op lelijke wijven, ook op hete chicks, SOA's etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef JohnLocke het volgende:
Met Carnaval is het risico extra hoog.
En jailbaitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar niet alleen op lelijke wijven, ook op hete chicks, SOA's etc.
NU is het echt andersomquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik doe t andersom, ik als maak misbruik van dronken ugly sexy bitches
jij was dus de lelijkerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef JanJanJan het volgende:
terechte klacht.
is me ook gebeurd, gelukkig (achteraf) wilde ze niet mee naar mijn huis
Wtf heb jij opeens een vriendinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef Afwazig het volgende:
Hou op, zo herkenbaar. Tegenwoordig overkomt het me niet meer, ik kan beter tegen drank en ik heb een vriendin. Maar tering, wat heb ik vroeger toch een faaldingen gedaan. Met je dronken kop zo`n wijf lopen pompen achter de plaatselijke Chinees, en dan de volgende dag smsjes krijgen enzo. Dan zie je de naam, en denk je al bij jezelf van "het zal toch niet". En dan zie je dr in het echt en denk je van
Gelukkig wel ja.quote:
Al een paar maandquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wtf heb jij opeens een vriendinJe begint je toch niet te settelen he
Et point of no return is als je je beseft dat je liever de hele avond met haar op de bank ligt dan met vrienden zuipen en kansloze dansmoves makenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Al een paar maand. Nee hoor, ik ben nog steeds allergisch voor het woord samenwonen en op visitie bij familie ofzo. Dus dan zit het nog goed
Niet als je een buske gabe gebruiktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:20 schreef moonmovies het volgende:
En als een man dit bij een vrouw doet, is het aanranding.
Nah, dit is toevallig het eerste topic dat ik bezoek met dit verse account. Maar het niveau is alweer duidelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef afcajos het volgende:
WTF, je hebt speciaal een account aangemaakt om hier even je doopceel te lichten ?
Ik was te laatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je je serieus voor dit topic geregistreerd?
ahhh sorry, ik wist niet dat je er een trauma aan over hebt gehoudenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef afcajos het volgende:
Hier wilde ik toch nog even over klagen, zo op de vroege ochtend.
Iedereen kent het wel, je staat in de kroeg een beetje te zuipen en wijven te checken. Dan zie je een gigantisch lelijk wijf naar je kijken en je denkt bij je zelf: "ha ha als ik daar mee zoen schiet ik een kogel door mn kop".
Naarmate de avond vordert, en je steeds lammer wordt raak je op één of andere manier toch in gesprek met dan mens. Diep van binnen weet je dat je verkeerd bezig bent maar de drank laat jou denken dat het een neukbaar wijf is. Het niet-uitziende mokkel maakt avances en probeert je te zoenen. Door de drank denk je: "ach fuck it" en voor je het weet ben je aan de haak geslagen door een lelijk wijfEn je weet dat je vrienden een paar meter verder je uitlachen en foto's maken
![]()
DIT IS GEWOON GEMEEN DAMES! Misbruik maken van weerloze mannen is onsportief. Probeer het dan als de man nuchter is! maar nee, dan lukt het niet he!
In de erge gevallen ga je met zo'n wijf mee naar huis en dan ben je helemaal "fucked"![]()
Klacht: ugly bitches maken misbruik van de weerloosheid van dronken mannen.
Het is niet dat ik dit recentelijk heb meegemaakt, maar het is mij wel eens overkomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Veel belangrijker dan stomme klacht van TS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik baal nog steeds dat de McRib niet meer verkrijgbaar is in Nederland trouwens.
Open je eigen topic dang, vuige heiden!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Veel belangrijker dan stomme klacht van TS.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhh sorry, ik wist niet dat je er een trauma aan over hebt gehouden![]()
Ik zal het nooit meer doenDoe nog eens! OP van anderhalf jaar geleden qouten met echt een heul slechte garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Leer jij eerst eens typenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe nog eens! OP van anderhalf jaar geleden qouten met echt een heul slechte garp.
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat tof is als zo'n lelijk wijf aan het eind van de avond aan je gaat zitten om tot de ontdekking te komen dat je helemaal niet zat bent en dat je haar echt niet gaat neuken.
quote:Op zondag 18 april 2010 20:21 schreef Trannellius het volgende:
Ik moest denken aan Obie Trice bij de TT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |