abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61217388
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef nuget het volgende:
TS kan niet tegen drank... en heeft een slechte ervaring gehad met een trol
nuget is zo lelijk dat hij zelfs dronken niet door lelijke sma's wordt versierd!

In feite lijk jij me het type dat zo lelijk is, dat als ze je een biefstuk om je kop zouden knopen er nog geen hond met je zou willen spelen!
pi_61217432
Nu we toch bezig zjin met ervaringen delen.
Ik heb een paar jaar geleden op renesse (camping duin & strand ) Ook een grote fout begaan.

Het was de eerste dag en er kwamen wat meiden van het thuisfront op bezoek en bleven ook overnachten 1 van die wijven (best dik en lelijk )vond mij leuk ofzo. Wij hele tijd al grapjes maken dat we van haar onze hond nog af zouden schoppen enzo.

Toen uiteraard helemaal kapot gezopen en niet meer wetend hoe ik thuis ben gekomen lag ik uiteindelijk toch lekker op mijn luchtbedje. Dus ik keek naast me, lag het luchtbed van dat wijf daar En ze was nog wakker en kwam half op mij liggen Dus toen heb ik mij aan haar vergrepen Midden in de nacht werd ik nog wakker, ik lag gewoon op haar te maffen

Die ochtend met fikse kater + baalgevoelens rond gelopen en al je vrienden die je telkens signaaltjes geven van dat ze het weten en dat ze je uitlachen.

Was blij dat ze in de loop van de dag weg ging. Daarna smste zij nog van alles maar ik heb mn telefoon heerlijk uitgezet die vakantie. Eenmaal thuisgekomen heb ik haar genegeerd

Saillant details: de desbetreffende dame is nu zwanger niet van mij
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61217466
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef nuget het volgende:
TS kan niet tegen drank... en heeft een slechte ervaring gehad met een trol
Het eerste klopt niet, ik zuip als de beste!

Maar ervaring met een trol, lees mijn verhaal hier boven maar
pi_61217467
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:24 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

nuget is zo lelijk dat hij zelfs dronken niet door lelijke sma's wordt versierd!

In feite lijk jij me het type dat zo lelijk is, dat als ze je een biefstuk om je kop zouden knopen er nog geen hond met je zou willen spelen!
lachen, nog iemand die zich aangesproken voelt...
No Guts, No Glory
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:27:56 #55
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61217468
Mij ook een keer gebeurt. Zelfs verder gegaan. Sindsdien nooit meer echt dronken geweest , tenzij ik thuis was po een thuisfeest
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:28:10 #56
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_61217477
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:26 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden op renesse (camping duin & strand ) Ook een grote fout begaan.

Het was de eerste dag en er kwamen wat meiden van het thuisfront op bezoek en bleven ook overnachten 1 van die wijven (best dik en lelijk )vond mij leuk ofzo. Wij hele tijd al grapjes maken dat we van haar onze hond nog af zouden schoppen enzo.

Toen uiteraard helemaal kapot gezopen en niet meer wetend hoe ik thuis ben gekomen lag ik uiteindelijk toch lekker op mijn luchtbedje. Dus ik keek naast me, lag het luchtbed van dat wijf daar En ze was nog wakker en kwam half op mij liggen Dus toen heb ik mij aan haar vergrepen Midden in de nacht werd ik nog wakker, ik lag gewoon op haar te maffen

Die ochtend met fikse kater + baalgevoelens rond gelopen en al je vrienden die je telkens signaaltjes geven van dat ze het weten en dat ze je uitlachen.

Was blij dat ze in de loop van de dag weg ging. Daarna smste zij nog van alles maar ik heb mn telefoon heerlijk uitgezet die vakantie. Eenmaal thuisgekomen heb ik haar genegeerd

Saillant details: de desbetreffende dame is nu zwanger
Josti plant zich voort!
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_61217505
quote:

Saillant details: de desbetreffende dame is nu zwanger
Hahaha mooi verhaal
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61217576
Geweldig topic!
pi_61217666
herkenbaar Terechte klacht.
pi_61217933
quote:

Goed topic!
pi_61217940
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:46 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Neuken met een dik lelijk wijf staat op jouw to-do lijstje?
Ah nee meid, die heb ik lang geleden al kunnen afvinken. Meer wat werd gezegd vlak onder jouw post. Ze zijn tot meer in staat.
pi_61218131
ik zal je vertellen TS.

het komt niet door de drank, stiekem wil je het gewoon...
het enige dat de drank doet is ervoor zorgen dat het je niet meer boeit wat anderen van je denken op dat moment.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:54:02 #63
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61218188
TS is voor de maatschappij... insert...

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_61218203
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:52 schreef rival het volgende:
ik zal je vertellen TS.

het komt niet door de drank, stiekem wil je het gewoon...
het enige dat de drank doet is ervoor zorgen dat het je niet meer boeit wat anderen van je denken op dat moment.
Nonsens, nuchter zou ik nooit opgewonden kunnen worden van zoiets Tuurlijk is het zo dat de reacties van je vrienden het ergst zijn maar dat ik het stiekem wel wil is onzin.
pi_61218226
Tja, what the heck, ik maal er ook niet om, om nog eens een soortgelijke blunder op tafel te gooien

Ik had zoeen vrouwtje versierd (het weer was vrij koud) en daarom beiden goed gekleed. Ik zo met da vrouwtje gezoend, tot een paar weekjes toe. Geen verdere stappen ondernomen.

Een paar maandjes later gebeurde er verder niets meer tussen ons en de dame in kwestie had ondertussen verkering. Mijn maten en ik gingen zwemmen bij een nabijgelegen plas. Zij en haar vriendinnen gingen ook mee. Je weet hoe dat gaat, radiootje er bij, balletje spelen en lekker zwemmen.

Zo na een uurtje zwemmen in de plas en na even lekker ouwehoeren (ook met de dame in kwestie, ja ze was nu alleen in een bikini en haar lijntje was prima) gingen we het water uit. Dus ik loop voorop naar mijn handdoek, wil daar gaan liggen als net het dametje er ook parmantig aan komt lopen. Ze wil ook op haar handdoek gaan liggen en zit op haar knieen (met inkijk) naar me toe. Dus ik kijk zo en schrik, er zit een donker bosje van het een of ander tussen haar borsten en ik wil net wat zeggen, als ze nog verder doorbuigt om te gaan liggen. Het was niet het bosje wier waar ik haar voor wilde waarschuwen, maar haar eigen borsthaar

En daar had ik dan een paar weken mee lopen likken en nog wel eens wildere dingetjes mee willen doen
pi_61218232
JOS!

JE HEBT EEN KOE GETONGD!

pi_61218340
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef TI_2008 het volgende:
Tja, what the heck, ik maal er ook niet om, om nog eens een soortgelijke blunder op tafel te gooien

Ik had zoeen vrouwtje versierd (het weer was vrij koud) en daarom beiden goed gekleed. Ik zo met da vrouwtje gezoend, tot een paar weekjes toe. Geen verdere stappen ondernomen.

Een paar maandjes later gebeurde er verder niets meer tussen ons en de dame in kwestie had ondertussen verkering. Mijn maten en ik gingen zwemmen bij een nabijgelegen plas. Zij en haar vriendinnen gingen ook mee. Je weet hoe dat gaat, radiootje er bij, balletje spelen en lekker zwemmen.

Zo na een uurtje zwemmen in de plas en na even lekker ouwehoeren (ook met de dame in kwestie, ja ze was nu alleen in een bikini en haar lijntje was prima) gingen we het water uit. Dus ik loop voorop naar mijn handdoek, wil daar gaan liggen als net het dametje er ook parmantig aan komt lopen. Ze wil ook op haar handdoek gaan liggen en zit op haar knieen (met inkijk) naar me toe. Dus ik kijk zo en schrik, er zit een donker bosje van het een of ander tussen haar borsten en ik wil net wat zeggen, als ze nog verder doorbuigt om te gaan liggen. Het was niet het bosje wier waar ik haar voor wilde waarschuwen, maar haar eigen borsthaar

En daar had ik dan een paar weken mee lopen likken en nog wel eens wildere dingetjes mee willen doen
wtf Je hebt met een omgebouwde man gezoend
pi_61218432
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef TI_2008 het volgende:

Verhaal
What the hell
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61218433
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:

[..]

wtf Je hebt met een omgebouwde man gezoend
Saillant detail is: ik kwam er pas na de tijd achter dat ze borsthaar heeft, ze heeft nu al 2,5 jaar verkering met dezelfde kerel... WTF? Vrouwenborsthaar fetish?
pi_61218518
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Saillant detail is: ik kwam er pas na de tijd achter dat ze borsthaar heeft, ze heeft nu al 2,5 jaar verkering met dezelfde kerel... WTF? Vrouwenborsthaar fetish?
Tsja, opzich is het natuurlijk wel vrij ernstig Maar aan de andere kant, zo'n beetje haar heb je eerder weg dan 20 kilo overgewicht dus dat is dan een voordeel bij een nadeel he. Ofzo
pi_61219538
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:54 schreef afcajos het volgende:

[..]

Nonsens, nuchter zou ik nooit opgewonden kunnen worden van zoiets Tuurlijk is het zo dat de reacties van je vrienden het ergst zijn maar dat ik het stiekem wel wil is onzin.
oke je wordt er misschien niet opgewonden van.. maar je dacht wel bij jezelf.. kan ik ook eindelijk weer eens zoenen!
pi_61219707
Goed topic

En graag de pics die je vrienden hebben gemaakt terwijl je bezig was
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_61219714
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef rival het volgende:

[..]

oke je wordt er misschien niet opgewonden van.. maar je dacht wel bij jezelf.. kan ik ook eindelijk weer eens zoenen!
uiteraard is er altijd die achterliggende gedachte dat je inderdaad weer kan zeggen dat je gescoord hebt Maar achteraf denk je
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:38:26 #74
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_61219761
Als ik zat ben en een wijf aan de haak sla is die soms achteraf niet zo lekkah als ik dacht, maar nooit zo fatsig lelijk als TS omschrijft.... TS leg je drempel eens wat hoger !
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:42:16 #75
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61219910
quote:

Gast
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')