Ehh nee hoezoquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alleen rockers en emo's gaan naar de kroeg, daar zijn dus ook geen lekkere teven te vinden. De echte bazen gaan naar de club. [ afbeelding ] Sowieso luidt de regel: Als je achterin de bus zit ga je niet naar de kroeg. [ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:07 schreef McFearless het volgende:
Gegronde klacht, walgelijk als die wijven dat doen.
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef marcel-o het volgende:
mag deheer Ajos eindelijk speeksel uitwisselen, gaat ie erover klagen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alleen rockers en emo's gaan naar de kroeg, daar zijn dus ook geen lekkere teven te vinden. De echte bazen gaan naar de club. [ afbeelding ] Sowieso luidt de regel: Als je achterin de bus zit ga je niet naar de kroeg. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:19 schreef Akwableet het volgende:
Haha is mij dik een jaar geleden ook gebeurd, ik zoende dr met mn ogen open omdat met mn ogen dicht alles te hard draaide, zo dronken was ikBuiten ook even fijn over het hekje heen gehangen, wat dus over haar heen was geweest als ik mn ogen dicht had gedaan.
Overigens smst ze me nog steeds
Ik ga geen pics plaatsen van lelijke wijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:21 schreef fotostarter het volgende:
Zolang er geen foto's zijn berust dit topic op klare fantasie.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
en hoezo smst ze je nog dan, kennelijk vind je de aandacht wel leuk, anders zou je niet terug smsen
![]()
[..]
Ik ga geen pics plaatsen van lelijke wijven
Waarschijnlijk had ze AIDS onder d'r nagels.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me heeft op lowlands onder allemaal middeltjes geneukt met een dik lelijk gothic wijf gehe
Hij kwam de volgende morgen toch flink scheldend uit zn tent
Overal krassen op zn lichaam
De clubquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:02 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zou maar zo kunnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze AIDS onder d'r nagels.![]()
![]()
![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik baal nog steeds dat de McRib niet meer verkrijgbaar is in Nederland trouwens.
Whehe Leljik+dik+gothic, kan het nog erger?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:29 schreef lennartb.nl het volgende:
Een vriend van me heeft op lowlands onder allemaal middeltjes geneukt met een dik lelijk gothic wijf gehe
Hij kwam de volgende morgen toch flink scheldend uit zn tent
Overal krassen op zn lichaam
Neuken met een dik lelijk wijf staat op jouw to-do lijstje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Neuken is neuken, ook met een lelijk wijf. En daar kun je dan mooi een aantal dingen mee doen zodat je je to-do lijst weer wat kunt afvinken
Zou me niets verbazen, aangezien die eindbaas 19 was en al een kind had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe Leljik+dik+gothic, kan het nog erger?![]()
Zou mooi zijn als die vriend van je over 9 maanden gebeld wordt door die gothic met de mededeling dat ze een kind hebben gekregen
...Lelijke wijven zijn tot meer bereid omdat ze hun lelijkheid moeten compenseren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neuken met een dik lelijk wijf staat op jouw to-do lijstje?
Zal wel moeten, mocht je ooit aan je trekken willen komen, nuchter lukt het je nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik doe t andersom, ik als maak misbruik van dronken ugly bitches
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef TI_2008 het volgende:
Zwaar terechte klacht!
Voor paar jaar geleden zelf eens gehad:
Op zaterdagavond een vrouwtje geregeld en ook nog mn telefoonnummer aan dat kind gegeven. Zondag na de zware kater te hebben overleefd, dacht ik een heuse sma te hebben versierd. Ik dus grote verhalen ophangen tegen mijn maten!
Die week er op weer afgesproken, ik dacht immers dat ik een lekkertje had gehad. Ik kom binnen in die tent, zie dat vrouwtje blij staan kijken en denk bij mezelf: What the fuck?! Ik ben zo die tent uitgelopen en heb het fietsje gepakt om ergens anders mijn heil te zoeken.. Wat een gedrocht![]()
Hahaha, geen boze smsjes meer gehad?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef TI_2008 het volgende:
Zwaar terechte klacht!
Voor paar jaar geleden zelf eens gehad:
Op zaterdagavond een vrouwtje geregeld en ook nog mn telefoonnummer aan dat kind gegeven. Zondag na de zware kater te hebben overleefd, dacht ik een heuse sma te hebben versierd. Ik dus grote verhalen ophangen tegen mijn maten!
Die week er op weer afgesproken, ik dacht immers dat ik een lekkertje had gehad. Ik kom binnen in die tent, zie dat vrouwtje blij staan kijken en denk bij mezelf: What the fuck?! Ik ben zo die tent uitgelopen en heb het fietsje gepakt om ergens anders mijn heil te zoeken.. Wat een gedrocht![]()
Ja maar ook die heb ik genegeerd, come on dat was echt vals spelen gewoon: mij versieren op een dronken dag en dan ook nog serieus denken dat er meer in zit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahaha, geen boze smsjes meer gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |