Vrienden die van leedvermaak houden zijn tof in zulke situatiesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus daarom is het handig als je vrienden hebt die je waarschuwen en wegtrekken
Ik heb er toevallig nog wel 1 of 2 van de heer jos in actie op mijn computer staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Goed topic![]()
En graag de pics die je vrienden hebben gemaakt terwijl je bezig was
Opkankerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig nog wel 1 of 2 van de heer jos in actie op mijn computer staan.
Tegen enige redelijke vergoeding is alles te regelen![]()
Maar ik ben bang dat jos hetzelfde dan terug doet
Ik denk dat jij ook nog materiaal van mij hebt dus ik kijk wel uitquote:
WHEHEquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook nog materiaal van mij hebt dus ik kijk wel uit
ook ervaring van mij er dan bij??
A.Jos kan het waarschijnlijk allemaal wel bevestigen..
Is zo'n 2 jaar geleden ofzo gebeurd.
Stonden in een mooie feesttent een beetje bier te drinken en het mokkel waar altijd iedereen van zei dat ze te easy is en te lelijk(en ik zei dat natururlijk het hardst) was er natuurlijk ook.
En wat doe ik, ik ga nog maar meer bier drinken om haar vervolgens maar is even te "scoren" en het jammere aan het verhaal is, is dat ik dus op de foto met haar sta terwijl ik mijn ding doe met mijn hand op haar bloemkool.
Ps: jos jij gaat deze niet posten !
Posten Jos!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef bhm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook nog materiaal van mij hebt dus ik kijk wel uit
ook ervaring van mij er dan bij??
A.Jos kan het waarschijnlijk allemaal wel bevestigen..
Is zo'n 2 jaar geleden ofzo gebeurd.
Stonden in een mooie feesttent een beetje bier te drinken en het mokkel waar altijd iedereen van zei dat ze te easy is en te lelijk(en ik zei dat natururlijk het hardst) was er natuurlijk ook.
En wat doe ik, ik ga nog maar meer bier drinken om haar vervolgens maar is even te "scoren" en het jammere aan het verhaal is, is dat ik dus op de foto met haar sta terwijl ik mijn ding doe met mijn hand op haar bloemkool.
Ps: jos jij gaat deze niet posten !
Marquant detail:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
WHEHEJep, maar eerlijk is eerlijk, ze heeft dikke jetsers en tegenwoordig ziet ze er steeds neukbaarder uit
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef bhm het volgende:
[..]
Marquant detail:
Zo'n 3 a 4 maanden geleden zat ik met de 2 grootste bazen cq. players in de kroeg.
Toen kwam zij binnen en tegelijk zeiden beide heren : woow dat is wel lekker wijf... "wie is dat dan??"
Ik steeg toen eventjes boven mij zelf uit.. ik bedoel als de grootste bazen op jos na dan dat over een chick zeggen die jij hebt geregeld.. Maar ik bleef koel en zei rustig "ach zo goed zoent ze nou ook weer niet".
Maar sindsdien kan ik er wel mee leven dat ik haar "gescoord" heb.
Ja maar Frans en Nick niet..!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
De halve kroeg heeft haar al gehad man.
whehequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:03 schreef xFriendx het volgende:
Zo ook een avondje. Broertje was al in de discotheek, ik kwam wat later aan. Had al wat op, zie ik een wijf bij hem lopen paaien. Lelijk als de nacht, dus ik nog tegen m'n broertje zeggen: 'gast, niet met haar gaan, die is volgens mij niet helemaal 100%'.
Vond hij ook wel, dus ik weer verder zuipen en dansen (lees: gekke bewegingen maken) tot het een uurtje of 3-4 was. Tent bijna uitgestorven, had m'n jas al weten te vinden tot zij net de trap opliep waarlangs ik naar beneden moest om die tent te verlaten. Keken elkaar wat aan en voor ik het wist liep ik er mee te rommelen. Maar ja, had ondertussen nogal wat op, dus keek haar nog eens aan en dacht al, dit gaat niet goed, ik dus nog zeggen: 'Ehm, ik ga ff m'n vrienden zoeken hoor....' (kut excuus, ik wou naar de wc). Helaas had ik niets meer aan dit excuus en wist ik met een goed gemikt schot mijn kots op haar schoenen te plaatsen. Geen idee of ze mij daarna nog wel leuk vond, nooit meer gevraagd ook nadat ik haar weer zag, toch wel wat onaantrekkelijk.
Ben jij het meisje waar jos het over heeft?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
Omg!
Zo'n pretty ben jij ook niet hoor.
Bovendien ligt 't aan jezelf, niet zoveel zuipen.
Heel goed en heel eensch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Neuken is neuken, ook met een lelijk wijf. En daar kun je dan mooi een aantal dingen mee doen zodat je je to-do lijst weer wat kunt afvinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |