Open godverdomme je eigen huiltopicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
Weet je wat onsportief is? Tieteveel zuipen, jezelf laten naaien door een zogenaamd 'lelijk wijf' terwijl je zelf waarschijnlijk ook lelijk bent als de nacht, en vervolgens met je zogenaamde lotgenoten op een forum gaan lopen janken dat er misbruik van je gemaakt wordt.
Ben een vent en stel je niet aan, vrouwen hebben in dit topic meer reden tot zeiken (want 'teef' genoemd worden is echt genieten, joh!).
Klacht: zielige kerels die lopen te janken op fora terwijl ze zelf te triest zijn om te bedenken dat de enige oplossing MINDER ZUIPEN is.
Houdoe.
Optiefen lelijke draak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef HetLaatsteWoord het volgende:
Weet je wat onsportief is? Tieteveel zuipen, jezelf laten naaien door een zogenaamd 'lelijk wijf' terwijl je zelf waarschijnlijk ook lelijk bent als de nacht, en vervolgens met je zogenaamde lotgenoten op een forum gaan lopen janken dat er misbruik van je gemaakt wordt.
Ben een vent en stel je niet aan, vrouwen hebben in dit topic meer reden tot zeiken (want 'teef' genoemd worden is echt genieten, joh!).
Klacht: zielige kerels die lopen te janken op fora terwijl ze zelf te triest zijn om te bedenken dat de enige oplossing MINDER ZUIPEN is.
Houdoe.
Zo man, even wat minder smilies en het was een nuttige post geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:16 schreef mikieu het volgende:
Ik herken het zeker.
Keertje denk je van![]()
Dat was wel wat, ga je afspreken denk je
![]()
![]()
![]()
HOE KOM IK HIER WEG :| Ik ben dan wel zo aardig om te zeggen, weetje, je valt me erg tegen, ik ga!
![]()
Maar nu het mooie, ik heb dit dus een keer andersom meegemaakt.![]()
Was leuk avondje in de kroeg, lekker zuipen en geregeld worden, oke oke leuk lief en aardig.. Nummertje gegeven blijkt dus achteraf en ik had die dag erna een SMS, naja hele tijd SMSe maar ik dacht dat ze weer zo'n lelijk gedrocht was dus ik wou niet afspreken
Dus na een paar maanden kwam ik haar weer tegen in de kroeg, zei ze, wist ik veel.. Maar![]()
![]()
WAAAJOOOOOOOOOOOOO.. En jaa hoor, ze was bezet toen
![]()
![]()
Maarja, heb het nu weer voor elkaar hoor, komt wel goed.
HAHA, dat zou een topic op zich moeten worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef JohnLocke het volgende:
Met Carnaval is het risico extra hoog.
Ja, dat dacht ik zelf ook al.. Sorry, het spijt me, vergeef me.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo man, even wat minder smilies en het was een nuttige post geweest.
Maar niet alleen op lelijke wijven, ook op hete chicks, SOA's etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef JohnLocke het volgende:
Met Carnaval is het risico extra hoog.
En jailbaitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar niet alleen op lelijke wijven, ook op hete chicks, SOA's etc.
NU is het echt andersomquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik doe t andersom, ik als maak misbruik van dronken ugly sexy bitches
jij was dus de lelijkerdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:00 schreef JanJanJan het volgende:
terechte klacht.
is me ook gebeurd, gelukkig (achteraf) wilde ze niet mee naar mijn huis
Wtf heb jij opeens een vriendinquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef Afwazig het volgende:
Hou op, zo herkenbaar. Tegenwoordig overkomt het me niet meer, ik kan beter tegen drank en ik heb een vriendin. Maar tering, wat heb ik vroeger toch een faaldingen gedaan. Met je dronken kop zo`n wijf lopen pompen achter de plaatselijke Chinees, en dan de volgende dag smsjes krijgen enzo. Dan zie je de naam, en denk je al bij jezelf van "het zal toch niet". En dan zie je dr in het echt en denk je van
Gelukkig wel ja.quote:
Al een paar maandquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wtf heb jij opeens een vriendinJe begint je toch niet te settelen he
Et point of no return is als je je beseft dat je liever de hele avond met haar op de bank ligt dan met vrienden zuipen en kansloze dansmoves makenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Al een paar maand. Nee hoor, ik ben nog steeds allergisch voor het woord samenwonen en op visitie bij familie ofzo. Dus dan zit het nog goed
Niet als je een buske gabe gebruiktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:20 schreef moonmovies het volgende:
En als een man dit bij een vrouw doet, is het aanranding.
Nah, dit is toevallig het eerste topic dat ik bezoek met dit verse account. Maar het niveau is alweer duidelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef afcajos het volgende:
WTF, je hebt speciaal een account aangemaakt om hier even je doopceel te lichten ?
Ik was te laatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je je serieus voor dit topic geregistreerd?
ahhh sorry, ik wist niet dat je er een trauma aan over hebt gehoudenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:55 schreef afcajos het volgende:
Hier wilde ik toch nog even over klagen, zo op de vroege ochtend.
Iedereen kent het wel, je staat in de kroeg een beetje te zuipen en wijven te checken. Dan zie je een gigantisch lelijk wijf naar je kijken en je denkt bij je zelf: "ha ha als ik daar mee zoen schiet ik een kogel door mn kop".
Naarmate de avond vordert, en je steeds lammer wordt raak je op één of andere manier toch in gesprek met dan mens. Diep van binnen weet je dat je verkeerd bezig bent maar de drank laat jou denken dat het een neukbaar wijf is. Het niet-uitziende mokkel maakt avances en probeert je te zoenen. Door de drank denk je: "ach fuck it" en voor je het weet ben je aan de haak geslagen door een lelijk wijfEn je weet dat je vrienden een paar meter verder je uitlachen en foto's maken
![]()
DIT IS GEWOON GEMEEN DAMES! Misbruik maken van weerloze mannen is onsportief. Probeer het dan als de man nuchter is! maar nee, dan lukt het niet he!
In de erge gevallen ga je met zo'n wijf mee naar huis en dan ben je helemaal "fucked"![]()
Klacht: ugly bitches maken misbruik van de weerloosheid van dronken mannen.
Het is niet dat ik dit recentelijk heb meegemaakt, maar het is mij wel eens overkomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Veel belangrijker dan stomme klacht van TS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik baal nog steeds dat de McRib niet meer verkrijgbaar is in Nederland trouwens.
Open je eigen topic dang, vuige heiden!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Veel belangrijker dan stomme klacht van TS.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhh sorry, ik wist niet dat je er een trauma aan over hebt gehouden![]()
Ik zal het nooit meer doenDoe nog eens! OP van anderhalf jaar geleden qouten met echt een heul slechte garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Leer jij eerst eens typenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe nog eens! OP van anderhalf jaar geleden qouten met echt een heul slechte garp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |