Jawel, ik heb het net gedaan. Gewoon optie 1 gebeld, die mij doorverbond met afdeling "Wijzigingen" binnen 5 minuten had ik Eredivisie Live.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef koentjuh18 het volgende:
't is zeker niet zo dat als je vandaag belt met ZIGGO, je ook meteen eredivisie live hebt dit weekend?
Nu maar hopen dat ze bij TNT Post hun werk een beetje naar behoren doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Mocht de postbode vandaag de brief van Caiway bezorgen, dat stuurt mijn huisbaas één van zijn werknemers op pad om mij die brief af te leveren. Alleen met originele brief kan ik de hele set ophalen, best wel kut geregeld allemaal, ben blij als ik het allemaal werkend thuis heb staan.
http://www.caiway.nl/site(...)ketten/caiwayvoetbalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Damzkieee het volgende:
Wie of wat is Caiway? Echt nog nooit van gehoord?
Dus gewoon doen alsof je het ooit al besteld hebt, en het mis is gegaan? dan activeren ze het alsnogquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het net gedaan. Gewoon optie 1 gebeld, die mij doorverbond met afdeling "Wijzigingen" binnen 5 minuten had ik Eredivisie Live.
Ik was blijkbaar niet aangemeld voor Eredivisie Live, terwijl Ziggo mij twee weken geleden nog belde voor de smartcard code zodat ze me konden aanmelden. Ziggo
Jepquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Dus gewoon doen alsof je het ooit al besteld hebt, en het mis is gegaan? dan activeren ze het alsnog
Als Ziggo nou eens zo hard zou werken,quote:
Wat houdt optie 1 inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het net gedaan. Gewoon optie 1 gebeld, die mij doorverbond met afdeling "Wijzigingen" binnen 5 minuten had ik Eredivisie Live.
Ik was blijkbaar niet aangemeld voor Eredivisie Live, terwijl Ziggo mij twee weken geleden nog belde voor de smartcard code zodat ze me konden aanmelden. Ziggo
Bij dat gesproken menu heb ik gewoon toets 1 ingedrukt, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Wat houdt optie 1 inDie hele helpdesk van Ziggo is alweer overbelast.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef NvanMJ het volgende:
In de andere regio's hebben ze inderdaad een ander systeem, dus in Utrecht ben je 'screwed'...
Staan de zenders nog steeds niet in de lijst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:16 schreef koningdavid het volgende:
Het is geactiveerd, aldus de dame aan de telefoon.
Over vier uur moet ik de zenderlijst opnieuw instellen en dan staat EL er volgens haar bij. Je hoort elke keer weer wat anders gewoon...
Zenders staan wel in mijn lijst, ik heb inderdaad de 'preview periode verlopen'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Staan de zenders nog steeds niet in de lijst?Bij Ziggo is kanaal 421 t/m 424 toch Eredivisie Live, echter als je geen abonnement hebt of als het nog niet geactiveerd is krijg je de melding 'Preview periode verlopen'. De zenderlijst hoef je dus niet opnieuw in te stellen.
Ik heb digitenne met EL en op de programmering staat daar het volgende:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
Wat is het programma voor vanavond eigenlijk? Beginnen ze nog met een kick off of voorbeschouwing op Vitesse-Groningen en zijn de samenvattingen van de Jupiler League ook op EL te zien?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil ook, boohoo.
Dat opnieuw instellen snap ik niet. Ziggo moet toch een "knop" omzetten en dan heb je toch beeld? Volgens mij hoef jij niets aan te passen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zenders staan wel in mijn lijst, ik heb inderdaad de 'preview periode verlopen'.
Maar volgens haar verdwijnt dat dan over een paar uur als ik de zenders opnieuw instel.
Heb je Ziggo? Gewoon gaan bellen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:51 schreef jna het volgende:
Net via internet besteld. Dus waarschijnlijk kan ik de 2de seizoenshelft nog wel meepikken
Net naar de Caiway-winkel gegaan en gezegd dat men mij telefonisch had medegedeeld dat ik het pakketje - bij wijze van zeer hoge uitzondering - mocht komen ophalen zónder die originele brief. Men heeft zelf nog even gebeld, maar nergens kon men er iets over terugvinden, uiteindelijk verliet ik tien minuten later de winkel mét het pakket. TNT Post heeft het pakket overigens vanmorgen bezorgd, dus ook de smartcard is binnen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij TNT Post hun werk een beetje naar behoren doen.
Ik wil even de loting afwachten en dan bel ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:58 schreef koningdavid het volgende:
Den, als ik jou was zou ik nu ook alvast bellen.
Vanmiddag kom je er niet meer doorheen denk ik.
caiway is wel goed want bij ons in de buurt heb je de kabel maatschappij en we waren daar geweest om kwart over 4 en het ging om 5 uur dicht en we hadden al gelijk digitale tv en hij had alles gelijk geactivieerd en voor eredivisie live was me pa ff langs geweest en hij deed het gelijk. Dus Caiway krijgt het snel voor elkaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net naar de Caiway-winkel gegaan en gezegd dat men mij telefonisch had medegedeeld dat ik het pakketje - bij wijze van zeer hoge uitzondering - mocht komen ophalen zónder die originele brief. Men heeft zelf nog even gebeld, maar nergens kon men er iets over terugvinden, uiteindelijk verliet ik tien minuten later de winkel mét het pakket. TNT Post heeft het pakket overigens vanmorgen bezorgd, dus ook de smartcard is binnen!
Het is te hopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef denthemen het volgende:
Ik bel net met Ziggo, krijg ik een bandje: Op dit moment zijn de eredivisie live uitzendingen niet zichtbaar, ze starten in de loop van de dag
Kreeg ik ook. Maar daarna gaat het menu verder. Probeer 2 keer optie 2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef denthemen het volgende:
Ik bel net met Ziggo, krijg ik een bandje: Op dit moment zijn de eredivisie live uitzendingen niet zichtbaar, ze starten in de loop van de dag
Weet niet of Driessen ajax-minded is. Volgens mij is ie altijd meer voor de underdog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef LuukBes het volgende:
Is nog niet best, die opening op die zender. Beetje zuur allemaal van Leo Triessen in die pre-season compilatie. En niks als open deuren met Barend, van Halst, Been en van Gangelen.
"Ajax heeft Aissati, Sulemani en Huntelaar blijft!?"
"PSV verloor Gomes en Farfan!? "
"Feyenoord kocht een ouwe 32jarige Tomasson."
Met Ajax fans zoals Driessen, Barend, Tan en van Gangelen heb je al bedroevend weinig aan journalistiek niveau in huis. Martijn Lindenberg en van Halst zijn ook Ajax minded. Teeling en Reitsma komt ook die omgeving.
Kijken of Genee en Derksen nog wat niveau erin brengen en tegengas kunnen geven aan dat Amsterdamse gehype.
Dat zure afgunstige of cynische geeikel naar PSV of Feyenoord van Driessen&co mag lekker achterwege blijven. Zit niemand op te wachten. Goeie journalistiek vraag ik niet eens, dat hebben die mensen totaal niet in huis, maar ik wil wel op z'n minst neutraliteit.
Iedereen houd wel een beetje van Ajaxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef denthemen het volgende:
De NOS is toch ook te Ajax volgens alles wat uit Rotterdam komt, die zijn nooit tevreden
Scheld ze helemaal verrot, kut bedrijfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef koningdavid het volgende:
4 uur gewacht, opnieuw zenders geïnstalleerd, en het werkt nog steeds niet.
Dus ik hang weer eens in de wacht.
Schelden niet, maar de gesprekken worden steeds grimmiger en sarcastischer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Scheld ze helemaal verrot, kut bedrijf
Duur grapje, had je beter naar WillemII kunnen gaan en ben je nog goedkoper uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef koningdavid het volgende:
4 uur gewacht, opnieuw zenders geïnstalleerd, en het werkt nog steeds niet.
Dus ik hang weer eens in de wacht.
Niet 4 uur aan de telefoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Duur grapje, had je beter naar WillemII kunnen gaan en ben je nog goedkoper uit
Weer zo'n leugenaar.. Je treft ze wel KD.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
- De man zei dat er niet zoiets als een 'activeringsknop' bestond. Toen ik vertelde dat een collega van hem dat gisteren wel toeggaf heeft die collega volgens hem gelogen.
Hij gaf me die garantie. Maar goed, ik zei al tegen hem... ik heb vaker beloftes gehoord de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet 4 uur aan de telefoon
KD: Vraag wat ze nou precies willen, of ze je kunnen garanderen dat je kunt kijken
Serieus. Als ik vanavond weer moet bellen ga ik gewoon korting vragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef Adelante het volgende:
Ik zou de eerste maand abonnementsgeld maar al vast blokkeren, KD
Dit vertelde ze mij ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
- Ze gaan vanavond voor de wedstrijd begint alle abonnementen activeren
die driessen is een stinkjood. Als die vent nog een keer commentaar geeft bij ajax-Feyenoord zet ik het geluid uit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Weet niet of Driessen ajax-minded is. Volgens mij is ie altijd meer voor de underdog.
Hij is stormvogels fan, helaas..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
die driessen is een stinkjood. Als die vent nog een keer commentaar geeft bij ajax-Feyenoord zet ik het geluid uit!
Doet me denken aan de warme gesprekken die ik altijd met Ziggo/Casema voerdequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Was weer een gezellig gesprek.
De laatste stand van zaken:
- Die man VERZKERDE mij dat ik vanavond kan kijken.
- De man zei dat er niet zoiets als een 'activeringsknop' bestond. Toen ik vertelde dat een collega van hem dat gisteren wel toeggaf heeft die collega volgens hem gelogen.
- Ze gaan vanavond voor de wedstrijd begint alle abonnementen activeren
- Ze hebben honderdduizenden aanmeldingen gehad dus kost het allemaal meer tijd.
- Hij was het niet met mij eens dat hun service 'bagger' is, het komt door de drukte
- Hij begrijpt niet waarom ik van elke collega weer wat anders te horen krijgt omdat er internt volgens hem duidelijke mails over worden gestuurd.
Slim idee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Jnk18 het volgende:
Ziggo zuigt, ik wacht wel een maandje af en kijken hoe de reacties zijn over dit nieuwe kanaal.
Dat pakket moet je ook gewoon bij mediamarkt halen, en dan telefonisch activeren met Eredivisie Live..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:57 schreef Maanvis het volgende:
GVD, ik heb woensdag eredivisie live + digitale TV van ziggo besteld, en ben nog steeds niet gebeld voor een leverafspraak.
Omdat je wat kabel betreft geen keus hebt, je zit vast aan dat gebied??!?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef Ajacied18 het volgende:
Waarom blijft iedereen eigenlijk bij ziggo als het zo`n baggerbedrijf is???
Volgens mij was het in 't vorige topic, maar iemand had een héél mooi lijstje hiervoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het nergens vinden, maar komt er iets soortgelijks als vorig jaar met Planet Voetbal?
Al meerdere keren gevraagd in dit topic (of vorige deel)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het nergens vinden, maar komt er iets soortgelijks als vorig jaar met Planet Voetbal?
Aldus een mail van eredivisielive..quote:Vanaf vanavond kan je de eredivisiewedstrijden live via livestreams op onze website www.eredivisielive.nl ontvangen. Een uur voor aanvang van de wedstrijd Vitesse - FC Groningen is het mogelijk om te deze bestellen. De andere wedstrijden in dit weekend kan je tevens bestellen en via jouw computer bekijken.
Je betaalt per wedstrijd en deze kosten 4,50 euro per stuk. Op dit moment (wellicht later wel) is het nog niet mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten.
Ach die prijzen gaan binnenkort wel omlaag, er gaat toch geen hond kijken met zulke tarieven! Schandalig is het!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aldus een mail van eredivisielive..
Lekker prijzig trouwens..
Vorig jaar kon je voor 4 euro een heel weekend lang alle wedstrijden kijken.
Laten we daar dan nog maar op hopen (en voor een redelijkere prijs dan die per wedstrijd), want nu is het poep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
[Vanaf vanavond kan je de eredivisiewedstrijden live via livestreams op onze website www.eredivisielive.nl ontvangen. (..) Op dit moment (wellicht later wel) is het nog niet mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten.]
Aldus een mail van eredivisielive.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:34 schreef denthemen het volgende:
HIJ DOET HEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Dit wordt 6 euro per 1 Novemberquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef Remote het volgende:
[..]
Al meerdere keren gevraagd in dit topic (of vorige deel).
Dat zou er moeten komen ja maar het lijkt erop dat het in vergelijking met Planet Voetbal erg duur gaat worden (4,50 per wedstrijd las ik?). To be continued.
6 Euro voor een internetstreamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dit wordt 6 euro per 1 November
ZIGGOOOOOOOOOOOO ZIGGOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:43 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
HET WERKT!
Ziggo I love you!
Anders korting eisenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld. Ze zeiden bij UPC dat het zo lang duurt, omdat er zoveel aanmeldingen zijn. Vandaag of morgen staat het erop. Als het maar voor Utrecht-PSV is.
Dat hadden ze ook beloofd tegen mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef denthemen het volgende:
Ik las op een ander forum dat meerdere mensen opeens beeld hadden, het is dus gewoon iets wat ze al veel eerder hadden kunnen doen
Berg en Garcia Garcia gaan wel voor het nodige vuurwerk zorgen.. 0-2quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu nog te hopen dat jullie goed voetbal krijgen ze zien straks.
hij kan nog niet vliegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg en Garcia Garcia gaan wel voor het nodige vuurwerk zorgen.. 0-2
En natuurlijk die vogel van jullie.
O ja, das waar ook.quote:
Ik hoop met je mee, want die quotering van 2.85 op FC Groningen kon ik echt niet weerstaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg en Garcia Garcia gaan wel voor het nodige vuurwerk zorgen.. 0-2
De vleugels worden later aangebrachtquote:
Nu krijgen ze alleen geen PMs meer van Jorien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:07 schreef vingerplant het volgende:
Fijn dat KD en denthemen nu beeld hebben
En geen mailtjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu krijgen ze alleen geen PMs meer van Jorien.
Inderdaad. Onder druk zetten die hap...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef denthemen het volgende:
@Vingerplant: gewoon weer bellen, maak ze gek
Toch vaag ik had vorig seizoen bij UPC telefonisch besteld en het werkte binnen 2 minuten, nu werkte het ook prima alleen heb ik wel al iets van 10 augustus besteld bij UPC. Heb nu al een paar dagen beeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld. Ze zeiden bij UPC dat het zo lang duurt, omdat er zoveel aanmeldingen zijn. Vandaag of morgen staat het erop. Als het maar voor Utrecht-PSV is.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, want die quotering van 2.85 op FC Groningen kon ik echt niet weerstaan.
Ik sta alweer in de wachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
@Vingerplant: gewoon weer bellen, maak ze gek
De zeer vriendelijke dame deed niet moeilijk en activeerde de boel meteenquote:
Wedden op Sport #951: Wedden om het wedden kom 's langsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ook niet!
5 euro op groningen.
Hup groningen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Wedden op Sport #951: Wedden om het wedden kom 's langs
En alles werkt perfect!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net naar de Caiway-winkel gegaan en gezegd dat men mij telefonisch had medegedeeld dat ik het pakketje - bij wijze van zeer hoge uitzondering - mocht komen ophalen zónder die originele brief. Men heeft zelf nog even gebeld, maar nergens kon men er iets over terugvinden, uiteindelijk verliet ik tien minuten later de winkel mét het pakket. TNT Post heeft het pakket overigens vanmorgen bezorgd, dus ook de smartcard is binnen!
Aansluiten was makkelijk he.quote:
hij doet hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:01 schreef Homdeck het volgende:
duurt 5 tot 10 werkdagen zegt die knakker. maar het is toch maar 1 druk op de knop? ja klopt ik verbind u door met de technische dienst. Sta nu in de wacht, zal mij benieuwen of ik vanavond kan kijken.
09001884, bel je die?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:07 schreef jna het volgende:
de wachttijd is meer dan 10 minuten. We verzoeken u later nog eens terug te bellen
Ik zie 't al. Er staat dat ik moet klikken om 5,95 te betalen. Had al abonnement genomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het eredivisielive logo in beeld, en daaronder staat: "Start om 20.00 uur"
Op de andere eredivisielive kanelen is gewoon eredivisie-text-tv.
"Het is onverwacht druk vanwege de interesse in onze producten."quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef Thieske het volgende:
Ik ben ook maar weer eens aan het bellen geslagen. Hang weer eens in de wacht.
Dat klinkt niet goed. Volgens mij is er dan iets anders aan de hand. Die meldingen heb ik ook weleens gehad. Even contact opnemen met de helpdeskquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef Hamilton het volgende:
Hier afwisselend E37, E48 en E52 meldingen.
Iemand enig idee?
Ik heb al eerder gebeld deze week en het zou vandaag in de loop van de dag geactiveerd worden zeiden ze toen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Mag ik vragen waarom je dan ook wacht tot het laatste moment?
Langer dan een seconde?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey zag ik dat goed? Afellay keek recht de camera in?
Hij moest wel. De tekst stond op de autocue en Bolletje had er weer eens mee zitten klootviolen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey zag ik dat goed? Afellay keek recht de camera in?
Echte Leeuwarder ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Foeke foeke booy
Daar kun je na elf minuten ook echt al wat zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
is het iets?
dat decor is veel te koud en futuristisch, hou het een beetje huiskamer achtig en warm. Alla BBCquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef jmac het volgende:
Hmmm naja gaat hier dus niet werken. Kijk wel op mobiel ernaar dan.
Edit: wel fijn decor![]()
Volgesmij was het sarcastisch..quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
Het zou vreemd zijn als hij ineens manieren had.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Haal je kauwgom uit je bek aso
Idd royal sadness. De kleur is terriblequote:
Google Piero bbc ff...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:31 schreef denthemen het volgende:
Venom, wat was ook alweer die link van dat analyse systeem?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef jna het volgende:
25 minuten in de wacht gehangen. Zegt die gozer: "oh ja hij staat hier nog niet bij? hoe heeft u besteld?"
Via Internet
"oooohhhh ja, zeg dat dan..."
"Dan moet ik u eerst nog aanmelden"
Nou dan doet u dat toch even...
"ja maar dan kan er nog 48 uur overheen gaan voordat u beeld heeft"
Met andere woorden, ik heb alle hoop opgegeven om dit weekend nog live voetbal te kijken. Ik betaal morgen wel gewoon om alleen Ajax te zien
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:
Ik voel me buitengesloten wegens geen toereikende mogelijkheden tot het kopen van een internetseizoenskaart. En ik weiger digitale televisie à ¤30 per maand + ¤130 voor een decoder aan te schaffen, enkel voor voetbal
.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ziggo.
http://www.ziggo-eredivisie.nl/ecv/bestel/
Niet echt eerlijk tegenover UPC'erts die voor een habbekrats drieduizend kanalen + EL + Sport1 hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Los betalen voor Sport 1 en EL en nu dit er nog bovenop. Wat een gedrocht.
Sluit ik me bij aan. Ik weet 99% zeker dat die decoder vorige week nog ¤39,95 was bij Ziggoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:
Ik voel me buitengesloten wegens geen toereikende mogelijkheden tot het kopen van een internetseizoenskaart. En ik weiger digitale televisie à ¤30 per maand + ¤130 voor een decoder aan te schaffen, enkel voor voetbal
.
Dat was een tijdelijke aanbiedingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef Remote het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik weet 99% zeker dat die decoder vorige week nog ¤39,95 was bij Ziggo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Die commentator is slecht, was die ook op talpa?
Oh, dat wist ik niet. Maar dan nog...quote:
Ronduit triest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:50 schreef Remote het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik weet 99% zeker dat die decoder vorige week nog ¤39,95 was bij Ziggo
En ik krijg hem gratis binnen van de week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:53 schreef Remote het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar dan nog...
Mensen die twee weken geleden bestelden zijn gewoon 90 euro goedkoper uit.
Doe daar eens de wedstrijd volgen, beste mensen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef VoreG het volgende:
Live eredivisieverslagen topic 08/09 #1: De strijd barst los
Mag je dat niet zelf wetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe daar eens de wedstrijd volgen, beste mensen.
Boevenbende bij Ziggoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:54 schreef foetre het volgende:
[..]
En ik krijg hem gratis binnen van de week.
Ik heb nu 4 decoders voor 2 tv´s
10 euro. Als 'ie HDMI heeft wil ik er wel ¤15 voor geven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef foetre het volgende:
of bij mij kopen
39.95quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
10 euro. Als 'ie HDMI heeft wil ik er wel ¤15 voor geven.
RayMania zit toch in het live verslagentopic, dus we kunnen makkelijk onderhandelen.
30 euroquote:
Digitenne heeft er toch maar 2? Dus dat klopt denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:25 schreef Ruiseart het volgende:
Hoeveel van de eredivisie live zenders ontvangen jullie op dit moment?
Heb met Digitenne eredivisie live 1 en eredivisie live 2/at5.
Geen idee waar de andere twee zijn.
quote:Je krijgt toegang tot vier Eredivisie Live voetbalkanalen.
iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boevenbende bij Ziggo.
Edit: Adviesprijs decoders. En hem dan zelf voor ¤128,95 aanbieden.
Wat voor merk een samsungquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:23 schreef foetre het volgende:
[..]
deal stuur me maar een mailtje of voeg me toe aan je msn
Dat was een geintje we zitten hier toch niet in V&A.quote:
Heb je gepm'tquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:48 schreef BonJovi het volgende:
decor? jezus verwachten jullie slingers en balonnen of een discobal ofzo?
En het liefst Daniel de Ridder die een sex dansje doet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:48 schreef BonJovi het volgende:
decor? jezus verwachten jullie slingers en balonnen of een discobal ofzo? boeiend hoe het decor eruit ziet.
Hij moet nog even in de leer bij de BBC...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef netwerkkabel4 het volgende:
EredivisieLive is opzich wel mooi. Alleen Jan van Halst zoekt het alleen beetje ver met ze Piero.
Hij heeft al een paar maanden digi tv dus dat zal wel niet, hij heeft verders ook geen porno meer ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:20 schreef Dos37 het volgende:
Als ie nog in zijn proefperiode zat dan kan dat, dan ontvang je alles.
Ik denk dat we dat snel genoeg weten als hier iemand een wedstrijd koopt en kijkt of je vanavond kan switchen tussen wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Holyfuck. Is het via internet een stream kijken vanaf 1 november 6.00 euro per wedstrijd? Of is dat per weekend?
Vorig jaar was het 69,= voor een heel jaar met streams. Dat is véél goedkoper dan een TV-abonnement. En je kon meerdere wedstrijden tegelijkertijd kijken met streams. En met een TV-abonnement betaal je ook voor juni, juli en augustus, maanden waarin geen voetbal wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zijn er mensen die voor streams gaan trouwensZeker bij 6 euro per wedstrijd heb je het er meestal voor minder dan 2 wedstrijden al uit om gewoon een TV-abonnement te nemen.
Gewoon begin Juni opzeggen en begin volgend seizoen weer aanmeldenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 69,= voor een heel jaar met streams. Dat is véél goedkoper dan een TV-abonnement. En je kon meerdere wedstrijden tegelijkertijd kijken met streams. En met een TV-abonnement betaal je ook voor juni, juli en augustus, maanden waarin geen voetbal wordt gespeeld.
Ik had gehoopt dat er weer zoiets was. Maar nee, we trekken de klanten helemaal leeg. 6,= ga ik nooit betalen.
Al contact met ze opgenomen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:52 schreef mcyodogg het volgende:
En nog steeds geen beeld. Twee weken geleden al besteld ofzo.
Hartelijk dank, UPC.
Ik heb ook digitenne en het zijn maar twee zenders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:25 schreef Ruiseart het volgende:
Hoeveel van de eredivisie live zenders ontvangen jullie op dit moment?
Heb met Digitenne eredivisie live 1 en eredivisie live 2/at5.
Geen idee waar de andere twee zijn.
Als je dat van plan bent kun je beter een abonnement nemen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
Ach, als ik 17 keer een wedstrijd voor 6,= koop, dan kost dat 102,=. Dat zou nog minder worden door de 'actie' van 4,50, dus voor een heel seizoen uitwedstrijden zou dat rond de 90,= kosten. Alleen is het dan jammer dat ik alleen Ajax kan kijken en niet naar de concurrenten.
10 euro per maand en je kunt alle wedstrijden kijken op je tv, plus reportages, interviews, voetbal inside, club tv etc..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
Ach, als ik 17 keer een wedstrijd voor 6,= koop, dan kost dat 102,=. Dat zou nog minder worden door de 'actie' van 4,50, dus voor een heel seizoen uitwedstrijden zou dat rond de 90,= kosten. Alleen is het dan jammer dat ik alleen Ajax kan kijken en niet naar de concurrenten.
Ja, maar er komen ook kosten voor een decoder bij. Hoeveel kost dat wel niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je dat van plan bent kun je beter een abonnement nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |