ZIGGOOOOOOOOOOOO ZIGGOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:43 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
HET WERKT!
Ziggo I love you!
Anders korting eisenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld. Ze zeiden bij UPC dat het zo lang duurt, omdat er zoveel aanmeldingen zijn. Vandaag of morgen staat het erop. Als het maar voor Utrecht-PSV is.
Dat hadden ze ook beloofd tegen mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:46 schreef denthemen het volgende:
Ik las op een ander forum dat meerdere mensen opeens beeld hadden, het is dus gewoon iets wat ze al veel eerder hadden kunnen doen
Berg en Garcia Garcia gaan wel voor het nodige vuurwerk zorgen.. 0-2quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu nog te hopen dat jullie goed voetbal krijgen ze zien straks.
hij kan nog niet vliegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg en Garcia Garcia gaan wel voor het nodige vuurwerk zorgen.. 0-2
En natuurlijk die vogel van jullie.
O ja, das waar ook.quote:
Ik hoop met je mee, want die quotering van 2.85 op FC Groningen kon ik echt niet weerstaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Berg en Garcia Garcia gaan wel voor het nodige vuurwerk zorgen.. 0-2
De vleugels worden later aangebrachtquote:
Nu krijgen ze alleen geen PMs meer van Jorien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:07 schreef vingerplant het volgende:
Fijn dat KD en denthemen nu beeld hebben
En geen mailtjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nu krijgen ze alleen geen PMs meer van Jorien.
Inderdaad. Onder druk zetten die hap...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef denthemen het volgende:
@Vingerplant: gewoon weer bellen, maak ze gek
Toch vaag ik had vorig seizoen bij UPC telefonisch besteld en het werkte binnen 2 minuten, nu werkte het ook prima alleen heb ik wel al iets van 10 augustus besteld bij UPC. Heb nu al een paar dagen beeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld. Ze zeiden bij UPC dat het zo lang duurt, omdat er zoveel aanmeldingen zijn. Vandaag of morgen staat het erop. Als het maar voor Utrecht-PSV is.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, want die quotering van 2.85 op FC Groningen kon ik echt niet weerstaan.
Ik sta alweer in de wachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
@Vingerplant: gewoon weer bellen, maak ze gek
De zeer vriendelijke dame deed niet moeilijk en activeerde de boel meteenquote:
Wedden op Sport #951: Wedden om het wedden kom 's langsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik ook niet!
5 euro op groningen.
Hup groningen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Wedden op Sport #951: Wedden om het wedden kom 's langs
En alles werkt perfect!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net naar de Caiway-winkel gegaan en gezegd dat men mij telefonisch had medegedeeld dat ik het pakketje - bij wijze van zeer hoge uitzondering - mocht komen ophalen zónder die originele brief. Men heeft zelf nog even gebeld, maar nergens kon men er iets over terugvinden, uiteindelijk verliet ik tien minuten later de winkel mét het pakket. TNT Post heeft het pakket overigens vanmorgen bezorgd, dus ook de smartcard is binnen!
Aansluiten was makkelijk he.quote:
hij doet hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:01 schreef Homdeck het volgende:
duurt 5 tot 10 werkdagen zegt die knakker. maar het is toch maar 1 druk op de knop? ja klopt ik verbind u door met de technische dienst. Sta nu in de wacht, zal mij benieuwen of ik vanavond kan kijken.
09001884, bel je die?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:07 schreef jna het volgende:
de wachttijd is meer dan 10 minuten. We verzoeken u later nog eens terug te bellen
Ik zie 't al. Er staat dat ik moet klikken om 5,95 te betalen. Had al abonnement genomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het eredivisielive logo in beeld, en daaronder staat: "Start om 20.00 uur"
Op de andere eredivisielive kanelen is gewoon eredivisie-text-tv.
"Het is onverwacht druk vanwege de interesse in onze producten."quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef Thieske het volgende:
Ik ben ook maar weer eens aan het bellen geslagen. Hang weer eens in de wacht.
Dat klinkt niet goed. Volgens mij is er dan iets anders aan de hand. Die meldingen heb ik ook weleens gehad. Even contact opnemen met de helpdeskquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef Hamilton het volgende:
Hier afwisselend E37, E48 en E52 meldingen.
Iemand enig idee?
Ik heb al eerder gebeld deze week en het zou vandaag in de loop van de dag geactiveerd worden zeiden ze toen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Mag ik vragen waarom je dan ook wacht tot het laatste moment?
Langer dan een seconde?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey zag ik dat goed? Afellay keek recht de camera in?
Hij moest wel. De tekst stond op de autocue en Bolletje had er weer eens mee zitten klootviolen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey zag ik dat goed? Afellay keek recht de camera in?
Echte Leeuwarder ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Foeke foeke booy
Daar kun je na elf minuten ook echt al wat zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
is het iets?
dat decor is veel te koud en futuristisch, hou het een beetje huiskamer achtig en warm. Alla BBCquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef jmac het volgende:
Hmmm naja gaat hier dus niet werken. Kijk wel op mobiel ernaar dan.
Edit: wel fijn decor![]()
Volgesmij was het sarcastisch..quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |