Ik zie 't al. Er staat dat ik moet klikken om 5,95 te betalen. Had al abonnement genomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het eredivisielive logo in beeld, en daaronder staat: "Start om 20.00 uur"
Op de andere eredivisielive kanelen is gewoon eredivisie-text-tv.
"Het is onverwacht druk vanwege de interesse in onze producten."quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef Thieske het volgende:
Ik ben ook maar weer eens aan het bellen geslagen. Hang weer eens in de wacht.
Dat klinkt niet goed. Volgens mij is er dan iets anders aan de hand. Die meldingen heb ik ook weleens gehad. Even contact opnemen met de helpdeskquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef Hamilton het volgende:
Hier afwisselend E37, E48 en E52 meldingen.
Iemand enig idee?
Ik heb al eerder gebeld deze week en het zou vandaag in de loop van de dag geactiveerd worden zeiden ze toen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dos37 het volgende:
Mag ik vragen waarom je dan ook wacht tot het laatste moment?
Langer dan een seconde?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey zag ik dat goed? Afellay keek recht de camera in?
Hij moest wel. De tekst stond op de autocue en Bolletje had er weer eens mee zitten klootviolen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey zag ik dat goed? Afellay keek recht de camera in?
Echte Leeuwarder ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Foeke foeke booy
Daar kun je na elf minuten ook echt al wat zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:11 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
is het iets?
dat decor is veel te koud en futuristisch, hou het een beetje huiskamer achtig en warm. Alla BBCquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef jmac het volgende:
Hmmm naja gaat hier dus niet werken. Kijk wel op mobiel ernaar dan.
Edit: wel fijn decor![]()
Volgesmij was het sarcastisch..quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |