quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil ook, boohoo.
Dat opnieuw instellen snap ik niet. Ziggo moet toch een "knop" omzetten en dan heb je toch beeld? Volgens mij hoef jij niets aan te passen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zenders staan wel in mijn lijst, ik heb inderdaad de 'preview periode verlopen'.
Maar volgens haar verdwijnt dat dan over een paar uur als ik de zenders opnieuw instel.
Heb je Ziggo? Gewoon gaan bellen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:51 schreef jna het volgende:
Net via internet besteld. Dus waarschijnlijk kan ik de 2de seizoenshelft nog wel meepikken
Net naar de Caiway-winkel gegaan en gezegd dat men mij telefonisch had medegedeeld dat ik het pakketje - bij wijze van zeer hoge uitzondering - mocht komen ophalen zónder die originele brief. Men heeft zelf nog even gebeld, maar nergens kon men er iets over terugvinden, uiteindelijk verliet ik tien minuten later de winkel mét het pakket. TNT Post heeft het pakket overigens vanmorgen bezorgd, dus ook de smartcard is binnen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij TNT Post hun werk een beetje naar behoren doen.
Ik wil even de loting afwachten en dan bel ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:58 schreef koningdavid het volgende:
Den, als ik jou was zou ik nu ook alvast bellen.
Vanmiddag kom je er niet meer doorheen denk ik.
caiway is wel goed want bij ons in de buurt heb je de kabel maatschappij en we waren daar geweest om kwart over 4 en het ging om 5 uur dicht en we hadden al gelijk digitale tv en hij had alles gelijk geactivieerd en voor eredivisie live was me pa ff langs geweest en hij deed het gelijk. Dus Caiway krijgt het snel voor elkaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net naar de Caiway-winkel gegaan en gezegd dat men mij telefonisch had medegedeeld dat ik het pakketje - bij wijze van zeer hoge uitzondering - mocht komen ophalen zónder die originele brief. Men heeft zelf nog even gebeld, maar nergens kon men er iets over terugvinden, uiteindelijk verliet ik tien minuten later de winkel mét het pakket. TNT Post heeft het pakket overigens vanmorgen bezorgd, dus ook de smartcard is binnen!
Het is te hopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef denthemen het volgende:
Ik bel net met Ziggo, krijg ik een bandje: Op dit moment zijn de eredivisie live uitzendingen niet zichtbaar, ze starten in de loop van de dag
Kreeg ik ook. Maar daarna gaat het menu verder. Probeer 2 keer optie 2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:46 schreef denthemen het volgende:
Ik bel net met Ziggo, krijg ik een bandje: Op dit moment zijn de eredivisie live uitzendingen niet zichtbaar, ze starten in de loop van de dag
Weet niet of Driessen ajax-minded is. Volgens mij is ie altijd meer voor de underdog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef LuukBes het volgende:
Is nog niet best, die opening op die zender. Beetje zuur allemaal van Leo Triessen in die pre-season compilatie. En niks als open deuren met Barend, van Halst, Been en van Gangelen.
"Ajax heeft Aissati, Sulemani en Huntelaar blijft!?"
"PSV verloor Gomes en Farfan!? "
"Feyenoord kocht een ouwe 32jarige Tomasson."
Met Ajax fans zoals Driessen, Barend, Tan en van Gangelen heb je al bedroevend weinig aan journalistiek niveau in huis. Martijn Lindenberg en van Halst zijn ook Ajax minded. Teeling en Reitsma komt ook die omgeving.
Kijken of Genee en Derksen nog wat niveau erin brengen en tegengas kunnen geven aan dat Amsterdamse gehype.
Dat zure afgunstige of cynische geeikel naar PSV of Feyenoord van Driessen&co mag lekker achterwege blijven. Zit niemand op te wachten. Goeie journalistiek vraag ik niet eens, dat hebben die mensen totaal niet in huis, maar ik wil wel op z'n minst neutraliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |