Iedereen houd wel een beetje van Ajaxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:12 schreef denthemen het volgende:
De NOS is toch ook te Ajax volgens alles wat uit Rotterdam komt, die zijn nooit tevreden
Scheld ze helemaal verrot, kut bedrijfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef koningdavid het volgende:
4 uur gewacht, opnieuw zenders geïnstalleerd, en het werkt nog steeds niet.
Dus ik hang weer eens in de wacht.
Schelden niet, maar de gesprekken worden steeds grimmiger en sarcastischer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Scheld ze helemaal verrot, kut bedrijf
Duur grapje, had je beter naar WillemII kunnen gaan en ben je nog goedkoper uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef koningdavid het volgende:
4 uur gewacht, opnieuw zenders geïnstalleerd, en het werkt nog steeds niet.
Dus ik hang weer eens in de wacht.
Niet 4 uur aan de telefoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Duur grapje, had je beter naar WillemII kunnen gaan en ben je nog goedkoper uit
Weer zo'n leugenaar.. Je treft ze wel KD.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
- De man zei dat er niet zoiets als een 'activeringsknop' bestond. Toen ik vertelde dat een collega van hem dat gisteren wel toeggaf heeft die collega volgens hem gelogen.
Hij gaf me die garantie. Maar goed, ik zei al tegen hem... ik heb vaker beloftes gehoord de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet 4 uur aan de telefoon
KD: Vraag wat ze nou precies willen, of ze je kunnen garanderen dat je kunt kijken
Serieus. Als ik vanavond weer moet bellen ga ik gewoon korting vragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:35 schreef Adelante het volgende:
Ik zou de eerste maand abonnementsgeld maar al vast blokkeren, KD
Dit vertelde ze mij ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
- Ze gaan vanavond voor de wedstrijd begint alle abonnementen activeren
die driessen is een stinkjood. Als die vent nog een keer commentaar geeft bij ajax-Feyenoord zet ik het geluid uit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Weet niet of Driessen ajax-minded is. Volgens mij is ie altijd meer voor de underdog.
Hij is stormvogels fan, helaas..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
die driessen is een stinkjood. Als die vent nog een keer commentaar geeft bij ajax-Feyenoord zet ik het geluid uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |