Doet me denken aan de warme gesprekken die ik altijd met Ziggo/Casema voerdequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Was weer een gezellig gesprek.
De laatste stand van zaken:
- Die man VERZKERDE mij dat ik vanavond kan kijken.
- De man zei dat er niet zoiets als een 'activeringsknop' bestond. Toen ik vertelde dat een collega van hem dat gisteren wel toeggaf heeft die collega volgens hem gelogen.
- Ze gaan vanavond voor de wedstrijd begint alle abonnementen activeren
- Ze hebben honderdduizenden aanmeldingen gehad dus kost het allemaal meer tijd.
- Hij was het niet met mij eens dat hun service 'bagger' is, het komt door de drukte
- Hij begrijpt niet waarom ik van elke collega weer wat anders te horen krijgt omdat er internt volgens hem duidelijke mails over worden gestuurd.
Slim idee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef Jnk18 het volgende:
Ziggo zuigt, ik wacht wel een maandje af en kijken hoe de reacties zijn over dit nieuwe kanaal.
Dat pakket moet je ook gewoon bij mediamarkt halen, en dan telefonisch activeren met Eredivisie Live..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:57 schreef Maanvis het volgende:
GVD, ik heb woensdag eredivisie live + digitale TV van ziggo besteld, en ben nog steeds niet gebeld voor een leverafspraak.
Omdat je wat kabel betreft geen keus hebt, je zit vast aan dat gebied??!?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef Ajacied18 het volgende:
Waarom blijft iedereen eigenlijk bij ziggo als het zo`n baggerbedrijf is???
Volgens mij was het in 't vorige topic, maar iemand had een héél mooi lijstje hiervoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het nergens vinden, maar komt er iets soortgelijks als vorig jaar met Planet Voetbal?
Al meerdere keren gevraagd in dit topic (of vorige deel)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik kan het nergens vinden, maar komt er iets soortgelijks als vorig jaar met Planet Voetbal?
Aldus een mail van eredivisielive..quote:Vanaf vanavond kan je de eredivisiewedstrijden live via livestreams op onze website www.eredivisielive.nl ontvangen. Een uur voor aanvang van de wedstrijd Vitesse - FC Groningen is het mogelijk om te deze bestellen. De andere wedstrijden in dit weekend kan je tevens bestellen en via jouw computer bekijken.
Je betaalt per wedstrijd en deze kosten 4,50 euro per stuk. Op dit moment (wellicht later wel) is het nog niet mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten.
Ach die prijzen gaan binnenkort wel omlaag, er gaat toch geen hond kijken met zulke tarieven! Schandalig is het!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Aldus een mail van eredivisielive..
Lekker prijzig trouwens..
Vorig jaar kon je voor 4 euro een heel weekend lang alle wedstrijden kijken.
Laten we daar dan nog maar op hopen (en voor een redelijkere prijs dan die per wedstrijd), want nu is het poep.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
[Vanaf vanavond kan je de eredivisiewedstrijden live via livestreams op onze website www.eredivisielive.nl ontvangen. (..) Op dit moment (wellicht later wel) is het nog niet mogelijk om een jaarabonnement af te sluiten.]
Aldus een mail van eredivisielive.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:34 schreef denthemen het volgende:
HIJ DOET HEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Dit wordt 6 euro per 1 Novemberquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef Remote het volgende:
[..]
Al meerdere keren gevraagd in dit topic (of vorige deel).
Dat zou er moeten komen ja maar het lijkt erop dat het in vergelijking met Planet Voetbal erg duur gaat worden (4,50 per wedstrijd las ik?). To be continued.
6 Euro voor een internetstreamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dit wordt 6 euro per 1 November
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |