Jawel, ik heb het net gedaan. Gewoon optie 1 gebeld, die mij doorverbond met afdeling "Wijzigingen" binnen 5 minuten had ik Eredivisie Live.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef koentjuh18 het volgende:
't is zeker niet zo dat als je vandaag belt met ZIGGO, je ook meteen eredivisie live hebt dit weekend?
Nu maar hopen dat ze bij TNT Post hun werk een beetje naar behoren doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
Mocht de postbode vandaag de brief van Caiway bezorgen, dat stuurt mijn huisbaas één van zijn werknemers op pad om mij die brief af te leveren. Alleen met originele brief kan ik de hele set ophalen, best wel kut geregeld allemaal, ben blij als ik het allemaal werkend thuis heb staan.
http://www.caiway.nl/site(...)ketten/caiwayvoetbalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Damzkieee het volgende:
Wie of wat is Caiway? Echt nog nooit van gehoord?
Dus gewoon doen alsof je het ooit al besteld hebt, en het mis is gegaan? dan activeren ze het alsnogquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het net gedaan. Gewoon optie 1 gebeld, die mij doorverbond met afdeling "Wijzigingen" binnen 5 minuten had ik Eredivisie Live.
Ik was blijkbaar niet aangemeld voor Eredivisie Live, terwijl Ziggo mij twee weken geleden nog belde voor de smartcard code zodat ze me konden aanmelden. Ziggo
Jepquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Dus gewoon doen alsof je het ooit al besteld hebt, en het mis is gegaan? dan activeren ze het alsnog
Als Ziggo nou eens zo hard zou werken,quote:
Wat houdt optie 1 inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het net gedaan. Gewoon optie 1 gebeld, die mij doorverbond met afdeling "Wijzigingen" binnen 5 minuten had ik Eredivisie Live.
Ik was blijkbaar niet aangemeld voor Eredivisie Live, terwijl Ziggo mij twee weken geleden nog belde voor de smartcard code zodat ze me konden aanmelden. Ziggo
Bij dat gesproken menu heb ik gewoon toets 1 ingedrukt, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:36 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Wat houdt optie 1 inDie hele helpdesk van Ziggo is alweer overbelast.
Ik merk het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:42 schreef NvanMJ het volgende:
In de andere regio's hebben ze inderdaad een ander systeem, dus in Utrecht ben je 'screwed'...
Staan de zenders nog steeds niet in de lijst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:16 schreef koningdavid het volgende:
Het is geactiveerd, aldus de dame aan de telefoon.
Over vier uur moet ik de zenderlijst opnieuw instellen en dan staat EL er volgens haar bij. Je hoort elke keer weer wat anders gewoon...
Zenders staan wel in mijn lijst, ik heb inderdaad de 'preview periode verlopen'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Staan de zenders nog steeds niet in de lijst?Bij Ziggo is kanaal 421 t/m 424 toch Eredivisie Live, echter als je geen abonnement hebt of als het nog niet geactiveerd is krijg je de melding 'Preview periode verlopen'. De zenderlijst hoef je dus niet opnieuw in te stellen.
Ik heb digitenne met EL en op de programmering staat daar het volgende:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
Wat is het programma voor vanavond eigenlijk? Beginnen ze nog met een kick off of voorbeschouwing op Vitesse-Groningen en zijn de samenvattingen van de Jupiler League ook op EL te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |