abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61194310
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef Juk het volgende:
Ik vond Paul Verhaegh altijd wel een leuke rechtsback. Even snel Twente voor zijn dan maar.
Buijs en Ostlund vond ik ook altijd wel leuk.
pi_61194680
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Landzaat op de bank.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:24:33 #103
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61195835
Perez kan nu transfervrij gehaald worden..
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:40:30 #104
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61196296
Kunnen wij Saidi, Biseswar en Derijck's contract niet ontbinden, of willen ze dat zelf niet?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:43:10 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61196373
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:40 schreef Dr.Crane het volgende:
Kunnen wij Saidi, Biseswar en Derijck's contract niet ontbinden, of willen ze dat zelf niet?
. Dan moet je het resterende salaris betalen. Dan spreek je over miljoenen. Dan kan je ze net zo goed behouden. Zoals je ziet komt Biseswar nu zelfs van pas. En verder moet je ze proberen te verkopen of verhuren. Voor elk bedrag, dat dan weer wel.
pi_61196435
Biseswar blijft gewoon en groeit onder Verbeek uit tot de revelatie van het seizoen 2008-2009.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61196493
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef Happel het volgende:
Biseswar blijft gewoon en groeit onder Verbeek uit tot de revelatie van het seizoen 2008-2009.
zou zomaar kunnen
ik vind dat we hem zeker moeten houden totdat er een spits bij komt, wanneer dat ook is
pi_61196550
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:45 schreef Happel het volgende:
Biseswar blijft gewoon en groeit onder Verbeek uit tot de revelatie revalidatie van het seizoen 2008-2009.
Flauw grapje .
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:58:17 #109
123545 DatMeenJeNiet
pi_61196764
quote:
"Verwacht geen transfer van De Guzman meer"

Jan de Visser ziet Jonathan De Guzman niet meer vertrekken naar een andere club. De zaakwaarnemer van de middenvelder van Feyenoord openbaarde dit donderdag tegenover Sportweek.

"Ik verwacht niet dat het deze zomer nog tot een transfer van Jonathan komt. De prijs die Feyenoord voor hem vraagt, willen de in hem geïnteresseerde clubs niet betalen. En des te verder je tegen het einde van de transfertermijn komt, des te duurder zal hij worden", aldus de belangenbehartiger.

De Guzman gaf woensdag al te kennen dat hij zich alleen met de Rotterdamse eredivisionist bezighoudt. Een aanstaande transfer lijkt daarmee van de baan.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:59:37 #110
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61196803
Biseswar, alsjeblieft.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:00:24 #111
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61196820
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
. Daar gaat komende zomer weer een talent voor 6 miljoen de deur uit .
pi_61197027
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Dat is een bericht van gister toch?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:15:59 #113
123545 DatMeenJeNiet
pi_61197156
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is een bericht van gister toch?
"De zaakwaarnemer van de middenvelder van Feyenoord openbaarde dit donderdag tegenover Sportweek."
pi_61197242
Er gaat zeker nog wel wat gebeuren...
  donderdag 28 augustus 2008 @ 17:20:55 #115
63192 ursel
pi_61197255
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

"De zaakwaarnemer van de middenvelder van Feyenoord openbaarde dit donderdag tegenover Sportweek."
Mja, berichten van gisteren komen eigenlijk op zelfde neer..
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Van dat soort opmerkingen krijg ik altijd de kriebels, zei de zakenwaarnemer van Drenthe niet precies hetzelfde om later met een arbitragezaak te dreigen toe Real kwam?
pi_61198490
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:00 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

. Daar gaat komende zomer weer een talent voor 6 miljoen de deur uit .
En dat is dan zeker weer de schuld van Feijenoord...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:23:43 #117
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61198712
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Happel het volgende:

[..]

En dat is dan zeker weer de schuld van Feijenoord...
Ze hadden hem uitdrukkelijker in de etalage moeten zetten toen ie niet wilde verlengen.
Je kunt wel steeds het bestuur gaan verdedigen, maar dat geld hadden/hebben we nodig. Spelers als Van Persie, Kalou en De Guzman moeten voor bedragen van boven de 12 miljoen de deur uit...
pi_61198877
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ze hadden hem uitdrukkelijker in de etalage moeten zetten toen ie niet wilde verlengen.
Je kunt wel steeds het bestuur gaan verdedigen, maar dat geld hadden we nodig.
Ja, dus. Sad

Het is tot dusver nog helemaal niet bekend of hij wel of niet wil verlengen, geloof nou niet alles wat er op dit forum verschijnt. Daarbij kan het zijn dat elke ploeg die naar het informeert niet hetgeen wil betalen wat Feijenoord vraagt. Moet Feijenoord in dat geval ook maar akkoord gaan met elk bod? Of dan weer niet?

Het is trouwens nadrukkelijk en niet uitdrukkelijk. Dat woord heeft weer een andere betekenis...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:34:22 #119
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61199103
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, dus. Sad
Ik geef niet direct een persoon of afdeling de schuld, maar ik word er een beetje moe van hoeveel grote talenten voor schijntjes de deur uit gaan, Drenthe uitgezonderd. Dat kan 1 of 2 keer gebeuren (zeker onder het extreme wanbeleid in de tijd van Van Persie) maar als De Guzman volgend jaar voor een paar miljoen vertrekt is het al de zoveelste. Nu loop ik wel erg op de zaken vooruit, maar een dergelijk scenario staat bijna vast als ie nu blijft en niet verlengt.
quote:
Het is tot dusver nog helemaal niet bekend of hij wel of niet wil verlengen, geloof nou niet alles wat er op dit forum verschijnt. Daarbij kan het zijn dat elke ploeg die naar het informeert niet hetgeen wil betalen wat Feijenoord vraagt. Moet Feijenoord in dat geval ook maar akkoord gaan met elk bod? Of dan weer niet?
Dat hij niet wil verlengen is dus maar een gerucht? Laat ze hem maar snel een jaar bijtekenen als ie blijft dan.
quote:
Het is trouwens nadrukkelijk en niet uitdrukkelijk. Dat woord heeft weer een andere betekenis...
pi_61200898
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 18:34 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ik geef niet direct een persoon of afdeling de schuld, maar ik word er een beetje moe van hoeveel grote talenten voor schijntjes de deur uit gaan, Drenthe uitgezonderd. Dat kan 1 of 2 keer gebeuren (zeker onder het extreme wanbeleid in de tijd van Van Persie) maar als De Guzman volgend jaar voor een paar miljoen vertrekt is het al de zoveelste. Nu loop ik wel erg op de zaken vooruit, maar een dergelijk scenario staat bijna vast als ie nu blijft en niet verlengt.
En in al die gevallen ging het om de speler zelf die weg wilde. Niet om de club die onjuist gehandeld had door een speler eerder van de hand te doen. Sowieso spreken we hier over een tijdperk waar alles fout ging wat maar fout kon gaan. Van Persie wilde weg, na dat gezeik tussen hem en Van Marwijk. Kalou wilde niet verlengen en vertrok. Daar vingen we trouwens nog 8 miljoen voor, wat ik een mooi bedrag vind voor hem. In alle gevallen is het de speler die niet meewerkte.

Feijenoord kan De Guzman deze week van de hand doen. Het hoeft niet perse, omdat ze hem ook een verbeterd contract kunnen aanbieden, die hij dan tekent. Waarna hij volgend seizoen alsnog vertrekt.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:47:58 #121
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61202538
Jullie discussies zijn zo saai geworden. Ik zie geeneens een edit van een moderator.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61202645
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:47 schreef TC03 het volgende:
Jullie discussies zijn zo saai geworden. Ik zie geeneens een edit van een moderator.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 20:55:44 #123
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61202713
quote:
. Ja, al 3 topics geen ziektes gezien .

Happel is wat geduldiger geworden.
pi_61203293
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:55 schreef Dr.Crane het volgende:
Happel is wat geduldiger geworden.
Nee, het is wachten totdat je weer in herhaling valt.
Elite
Tegen TTIP
pi_61203403
quote:
. Houd het vol zou ik zeggen. Ja, jij ook Dr.Crane .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:30:53 #126
63192 ursel
pi_61203586
quote:
Wacht maar tot na het weekend..
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:33:12 #127
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61203650
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, het is wachten totdat je weer in herhaling valt.
Doe ik al, aangezien ik bij m'n mening blijf tot het tegendeel bewezen is.
pi_61203912
Guzman voor alles boven de 12,5 milj euro weg doen. Magtie zelfs mn OV Chipcard lenen om de bus vanaf De Kuip naar R´dam Airport te nemen!!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:43:47 #129
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61203950
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

. Houd het vol zou ik zeggen. Ja, jij ook Dr.Crane .
saai
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 28 augustus 2008 @ 21:49:44 #130
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_61204111
Zondag Heracles uit, altijd lastig... ben benieuwd wat Verbeek op de mat gaat zetten!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_61204188
quote:
De overstap van Sherif Ekramy naar Ankaragücü is na dagenlang afwachten in kannen en kruiken. Feyenoord meldt donderdagavond dat het de doelman voor een seizoen heeft verhuurd aan de Turkse club, dat ook een optie tot koop zou hebben bedongen. De Rotterdammers melden echter niets over de vermeende clausule. Ekramy nam de afgelopen dagen polshoogte in de Turkse hoofdstad Ankara en bereikte woensdagmiddag een overeenstemming met zijn nieuwe werkgever over de laatste details in het contract. Donderdagavond kwamen de clubs tot een akkoord. Ekramy kwam in Rotterdam vrijwel nooit aan spelen toe en mocht van Feyenoord vertrekken.

De Noord-Afrikaan zag nieuwe perspectieven na het vertrek van Bert van Marwijk, maar ook diens opvolger Gertjan Verbeek geeft de voorkeur aan Henk Timmer. De eenmalig international verdedigde sinds zijn komst van Al Ahly in 2005 slechts zeven maal in competitieverband het doel van de Kuipbewoners. Zijn contract bij Feyenoord, dat in Boy Waterman de ideale vervanger ziet, loopt nog twee jaar door.
Voor zover we het nog niet wisten
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:06:22 #132
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61204585
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Voor zover we het nog niet wisten
Wel goed dat het nu officieel is, nu De Guzman nog.
pi_61204606
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Zondag Heracles uit, altijd lastig... ben benieuwd wat Verbeek op de mat het plastic gaat zetten!
pi_61204622
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

En Bogdan Stancu ook hopelijk
pi_61204697
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

En toch vind ik Ekramy best een redelijke keeper. Heb het idee dat 90% van de mensen alleen naar die wedstrijd tegen Willem II kijken als ze Ekramy beoordelen. Wedstrijden daarvoor vond ik hem altijd een degelijke indruk maken.

Aan de andere kant zegt het natuurlijk ook wat dat hij onder 4 trainers geen 1e keeper is geworden, maar toch had ik hem wel eens langere tijd al eerste doelman willen zien.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:14:40 #136
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61204850
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En toch vind ik Ekramy best een redelijke keeper. Heb het idee dat 90% van de mensen alleen naar die wedstrijd tegen Willem II kijken als ze Ekramy beoordelen. Wedstrijden daarvoor vond ik hem altijd een degelijke indruk maken.

Aan de andere kant zegt het natuurlijk ook wat dat hij onder 4 trainers geen 1e keeper is geworden, maar toch had ik hem wel eens langere tijd al eerste doelman willen zien.
Dat laatste is dus een beetje de 'druppel' bij mij. Als je onder 4 trainers geen kans krijgt dan zegt dat wel wat. Zij zien hem ook op de trainingen etc. natuurlijk. En we hebben idd gezien wat ie deed die keer dat hij die kans kreeg.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

En Bogdan Stancu ook hopelijk
Ken die gast totaal niet, maar de verhalen zijn wel goed.
pi_61206244
quote:
Feyenoord neemt risico met keepers
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - De overgang van Sherif Ekramy naar Ankaragücü is definitief afgerond. Feyenoord ontving de laatste handtekening donderdagavond, waardoor de overgang van de 25-jarige doelman naar Turkije definitief kon worden beklonken.
afbeelding vergroten Sherif Ekramy. FOTO PRO SHOTS
,,Ik ga er wel vanuit dat het rondkomt, maar er zijn gekkere dingen gebeurd,’’ hield Peter Bosz donderdagavond een slag om de arm vanuit Monaco, waar hij vrijdag de loting voor de UEFA Cup bijwoont. Enkele uren later bleek de deal toch rond te zijn.

Feyenoord heeft nu nog tot maandagavond om een nieuwe keeper te vinden. ,,Dan hebben we inderdaad een probleem,’’ aldus Bosz, die nog geen alternatief achter de hand zegt te hebben. ,,Het is zeker niet zo dat we dan een dag later een nieuwe keeper kunnen presenteren. We zullen vol gas moeten geven. Dit scenario is met de technische staf besproken. De trainer vond het een aanvaardbaar risico.’’

Een doelman aantrekken voordat Ekramy zou worden verkocht, was om financiële redenen geen optie. Probleem voor Feyenoord was echter dat de clubs niet in de rij stonden voor de Egyptenaar, die in zijn drie seizoenen Rotterdam onvoldoende kon overtuigen. Sivaspor, Murcia en Nice hadden in een eerder stadium wel interesse, maar ze wilden hem alleen huren. Ekramy speelde zich twee weken geleden tegen Konyaspor in de kijker bij Ankaragücü. Met die club kwam Feyenoord wél overeen dat de doelman voor een jaar kan worden gehuurd (met een optie tot koop).

,,We wilden Ekramy verkopen, maar soms moet je wel eens overgaan van plan A naar plan B,’’ aldus Bosz. ,,Zoals in dit geval vlak voor de sluiting van de transfermarkt.’’

Feyenoord heeft na het vertrek van Ekramy achter doelman Henk Timmer alleen nog de 18-jarige Darley als stand-in. Erwin Mulder speelt dit seizoen op huurbasis voor Excelsior.
Ze hebben dus nog geen alternatief op dit moment en Verbeek wilde het risico wel nemen. Dat wordt dus Timmer en Darley dit seizoen. Goede manier voor Darley om aan het grote werk te ruiken. Goed voor zijn ontwikkeling.
Elite
Tegen TTIP
pi_61206256
quote:
Leroy Fer, liefhebber uit eigen klas
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Jong Ajax-trainer Adrie Koster weet wel waarom zijn ploeg maandagavond op eigen veld met 2-1 verloor van Jong Feyenoord. ,,Leroy Fer maakte het verschil,’’ zegt de Zeeuw. ,,Samen met Kevin Hofland bracht hij wat extra’s.’’
afbeelding vergroten Leroy Fer. FOTO PRO SHOTS
Dat Hofland met zijn 29 jaar zijn veel jongere tegenstanders in de duels de baas bleef, mag gezien zijn ervaring geen verrassing heten. Fer is echter pas 18 en bleek in de Amsterdam Arena een stuk verder dan zijn leeftijdsgenoten. Voor de goede orde, hij speelde slechts één helft mee. Trainer Gertjan Verbeek hoopt de middenvelder uit Zoetermeer, die herstelt van een liesblessure, zondag mee te kunnen nemen naar Heracles.

Toen Fer zich liet wisselen had hij zijn ploeg al naar de 1-0 voorsprong geschoten. ,,Bij die goal zag onze verdediging er niet goed uit, maar hij dwong het ook zelf af,’’ vond Koster. ,,Fer is een snelle, sterke jongen die vaardig aan de bal is. Ik vond hem tegen ons één van de beteren en er speelden maandag ook heel wat jongens met eredivisie-ervaring.’’

Koster was vorig seizoen nog hoofdtrainer van de Amsterdammers toen hij Fer in de Arena bij Feyenoord 1 zag debuteren. ,,Het zegt wel iets als je op zo’n moment als jeugdspeler het vertrouwen krijgt. Hij moest meteen alles uit de kast halen in een topwedstrijd. Als rechtsback vond ik hem toen nog wat onwennig, maar je ziet wat een jaartje meetrainen met het eerste met je doet.’’

Leroy Fer werd als E-pupil weggeplukt bij DWO in Zoetermeer. Hij is één van de talenten van wie veel wordt verwacht in de Kuip. Nu Feyenoord geen geld heeft om zich te versterken met spelers die er meteen staan, is de hoop gevestigd op de jeugdspelers die er op termijn moeten komen. Fer en Georginio Wijnaldum (17) zijn de belangrijkste exponenten van de talentvolle lichting van wie ook Michal Janota (18) en Norichio Nieveld (19) al aan het grote werk mochten ruiken.

,,Verbeek geeft jonge gasten een kans,’’ zegt Jean-Paul van Gastel, trainer van Feyenoord A1. ,,Misschien is dat uit nood geboren, maar het is wel een goede zaak. Het maakt het werken voor ons in de opleiding ook gemakkelijker als je voorbeelden kunt laten zien. In de huidige A1 loopt weer een aantal spelers van wie ik denk dat ze het kunnen halen. De toekomst ziet er wat dat betreft wel rooskleurig uit.’’

Dat Fer de overstap al heeft gemaakt, is voor Van Gastel geen verrassing. De ex-international was de Zoetermeerder vorig seizoen al na een paar maanden kwijt aan de A-selectie. ,,Leroy was heel gefocust om bij Feyenoord 1 te komen,’’ aldus Van Gastel. ,,Bij hem heb ik altijd wel het idee gehad dat hij het zou redden. Leroy is een beetje een alleskunner. Hij is tweebenig, fysiek sterk, kan koppen en heeft scorend vermogen. Hij heeft alles wat je als voetballer nodig hebt. Maar het ligt vaak niet alleen aan het talent. Op het moment dat je bij het eerste komt, begint het pas. Dan zul je moeten aanhaken. Wat vaak de doorslag geeft, is of je geduld hebt. Dat is een mentale kwestie.’’

Op dat vlak werd Fer eerder al geschoold door Cor Adriaanse. De oud-prof had hem als trainer van de B1 twee jaar onder zijn hoede. ,,Ik wil spelers helpen door ze mentaal sterker te maken,’’ zegt Adriaanse. ,,Dat is mijn aanpak. Daar moet je mee om kunnen gaan als je in de top wil spelen.’’

De aanpak van Adriaanse is niet altijd even fijnzinnig. ,,Spelers moeten niet gaan zweven,’’ vindt hij. ,, Ik probeer ze met hun beide benen op de grond te houden. Zo lang je niet in Feyenoord 1 speelt, heb je nog niets bewezen. En áls je in Feyenoord 1 speelt, moet je eerst nog zien dat je een vaste basisspeler wordt.’’

Wat Fer betreft hoefde Adriaanse niet zo veel bij te schaven. ,,Want Leroy heeft een goede mentaliteit en komt uit een goed gezin. Hij komt net kijken, maar heeft wel potentie. In de B1 stak hij er bovenuit. Ook door zijn gestalte. Hij was fysiek heel sterk, een jongen die van zestien tot zestien kon lopen. Hij deed verdedigend en aanvallend zijn werk. Waar hij met name problemen mee had was, zijn eerste meters. Dat dynamische moet hij nog steeds verbeteren.’’

Ook fysiek is er nog meer uit te halen, meent Adriaanse. ,,In de jeugd kon hij nog wel eens een tegenstander kapot lopen. Een niveau hoger moet hij op dat gebied nog wel een stap maken. Het gaat er nu om hoe hij zich doorontwikkelt.’’

,,Hij is nog jong en onbevangen,’’ zegt ploeggenoot Kevin Hofland. ,,Tegen Jong Ajax speelde Leroy erg goed. Hij is zó sterk, niet normaal. Daar moet hij nog meer gebruik van maken, hij moet slimmer worden.’’

De Limburger heeft Fer zien groeien. ,,Hij is volwassener geworden. Gini (Wijnaldum, red.) en Fer zijn straatvoetballers. Dat moet je ze ook niet ontnemen. Maar Fer is wel simpeler gaan voetballen en is minder onstuimig. Vooral op zijn positie is dat erg belangrijk. Hij is heel leergierig. Dat is belangrijk als je jong bent. Hij maakt nog wel foutjes, maar luistert goed als je op het veld iets tegen hem zegt. Daardoor wordt hij ook goed geaccepteerd in de groep. Hij is ook iemand op wie je moeilijk kwaad kunt worden. Het is een grappige jongen die altijd lacht.’’

Dat lachen verging hem eind vorig seizoen wel even toen hij er als ongerechtigde speler voor zorgde dat Feyenoord A1 de landstitel misliep. Omdat Fer de laatste competitiewedstrijd tegen Willem II A1 niet had mogen spelen - hij had al te veel duels in het eerste en de beloftes achter zijn naam - leed de ploeg van Van Gastel een reglementaire 3-0 nederlaag. Fer kwam er vanaf met een berisping.

,,Een administratieve fout waar hij niets aan kon doen,’’ zegt Van Gastel. ,,Na de finale van de KNVB-beker, kwam Leroy naar me toe met de vraag of hij mee mocht doen bij de A1. Dat is tekenend voor hem. Ook toen hij vorig seizoen bij het eerste zat, kwam hij altijd kijken. Hij is een echte liefhebber. ’’
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:02:22 #139
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61206295
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:00 schreef Happel het volgende:
[b]
[..]

Ze hebben dus nog geen alternatief op dit moment en Verbeek wilde het risico wel nemen. Dat wordt dus Timmer en Darley dit seizoen. Goede manier voor Darley om aan het grote werk te ruiken. Goed voor zijn ontwikkeling.
Is Van Loo niks voor jullie
pi_61206465
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Grulez het volgende:

[..]

Nee, prutser eerste klas.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:21:58 #141
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61206877
quote:
Ik vind dat je er nogal makkelijk over doet eigenlijk. Een keeper komt toch niet meer, ze zullen vast wel weer op het lijstje transfervrije keepers zoeken en daar zit gewoon niets bij. We zijn dus nu aangewezen op Darley als Timmer wegvalt, en wat nou als ie gast er (nog) echt niets van kan?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:22:17 #142
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61206886
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:02 schreef Grulez het volgende:

[..]

.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:31:07 #143
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61207146
Leuk stuk trouwens over Fer, een van de jongens waarvan ik hoop dat het grote geld niet gelijk lonkt na een goed seizoen.
Dit soort gasten hebben iets, datgeen wat 8/10e van de rest van de selectie nou net niet heeft en dat moeten we koesteren.

Was trouwens een gezellig uitje richting Amsterdam met de beloften, opgewacht en bijna in elkaar gemept maar uiteindelijk toch 'gezellig' met een stel mee in de trein richting Utrecht.
pi_61207290
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:14 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]
Ken die gast totaal niet, maar de verhalen zijn wel goed.
Onze scouts zullen de volgende beelden wel bestudeerd hebben:

pi_61207457
quote:
[b]
[..]

Wat een beleid weer... man man man. Hoe kun je nou in godsnaam een seizoen ingaan met 2 keepers waarvan 1 er nog erg jong is, en nog niets heeft laten zien? Wie zegt dat die jongen het aan kan? Ik hoop dat Timmer 3 September op de training zijn kniebanden scheurt, en Bosz kei hard op zijn muil gaat.

Al wel Ekramy een tijd willen slijten, maar een opvolger op een lijstje is er niet
Het is weer Peppi en Kokkie show in het Maasgebouw.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dirk-Kuijt op 28-08-2008 23:52:32 ]
pi_61207467
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef Happel het volgende:
[b]
[..]
Fer
  donderdag 28 augustus 2008 @ 23:45:45 #147
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61207555
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Onze scouts zullen de volgende beelden wel bestudeerd hebben:

goede kopper
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_61207616
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:45 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

goede kopper
Denk eerder deze beelden

donderdag 28 augustus 2008 @ 23:56:49 #149
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61207832
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 23:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een beleid weer... man man man. Hoe kun je nou in godsnaam een seizoen ingaan met 2 keepers waarvan 1 er nog erg jong is, en nog niets heeft laten zien? Wie zegt dat die jongen het aan kan? Ik hoop dat Timmer 3 September op de training zijn kniebanden scheurt, en Bosz kei hard op zijn muil gaat.

Al wel Ekramy een tijd willen slijten, maar een opvolger op een lijstje is er niet
Het is weer Peppi en Kokkie show in het Maasgebouw.
Ik ben het in deze wel met je eens, al moet je natuurlijk ook geen prutser ala van Loo gaan halen nu, dan maar niemand.

Ze hadden echter allang een goede lijst kandidaten moeten hebben en niet nog even rustig op zoek gaan. Als ze nu niemand kunnen vinden dan moeten ze ook niemand halen, maar dan had je Darley of Mulder het volle vertrouwen moeten geven. Dit komt weer zoooo onmachtig en sloom over... Alsof we alles van geluk en toeval laten afhangen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:00:12 #150
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61207903
We hadden Erwin Mulder niet moeten verhuren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')