Jullie degraderenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.
Dat is gelul natuurlijk, maar de eerste 1 a 2 maanden, en met name tegen ajax gaan er wel wat 3-0 a 4-0 nederlagen vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat we degraderen, joh.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef denthemen het volgende:
Even nieuws over Jorientje: Hij heeft zojuist een sms verzonden naar Bosz ( vraag niet hoe hij aan 't nummer komt.. ) dat hij Perez moet halen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je gelooft toch zelf niet dat Jorien Perez bij Feyenoord wilt zien?
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:01 schreef denthemen het volgende:
Hij wilt het serieus, ik maak geen grap
Laat dat kind toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.
Hé jongens, ik ken iemand en die vindt dat Feyenoord Luque en Perez moet halen. IK MAAK GEEN GRAP!!! omg om gomg SUPERGRAPPIG![]()
Laat ik het snel op Fok posten.
In dit geval is het niet 'iemand' maar Jorienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is hier in godsnaam boeiend aan? Houd eens op met überhaupt het noemen van zijn naam. Tering zeg.
Hé jongens, ik ken iemand en die vindt dat Feyenoord Luque en Perez moet halen. IK MAAK GEEN GRAP!!! omg om gomg SUPERGRAPPIG![]()
Laat ik het snel op Fok posten.
Dus niemand?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In dit geval is het niet 'iemand' maar Jorien.
Dat doet niemand, alleen die mening is vaak om te lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef heiden6 het volgende:
Sinds wanneer hechten er hier mensen waarde aan zijn mening?
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:24 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, maar de eerste 1 a 2 maanden, en met name tegen ajax gaan er wel wat 3-0 a 4-0 nederlagen vallen.
Je moet gewoon realistisch zijn anders. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het in de loop van het seizoen goed gaat komen, wil alleen gvd weer eens van die joden winnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.
Gek wordt je ervan dat gaat de hele voorbereiding hier al zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Dat negatieve gejank altijd.
Hebben jullie gedaan met jong feyenoord. Met het eerste kun je nog lang wachten vrees ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je moet gewoon realistisch zijn anders. Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het in de loop van het seizoen goed gaat komen, wil alleen gvd weer eens van die joden winnen.
mag dat dan nie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Fiskus het volgende:
feyenoorders die het woord kampioenschap in de mond nemen...
jij begint ermee...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:13 schreef Fiskus het volgende:
feyenoorders die het woord kampioenschap in de mond nemen...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden. Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Een beetje rivaliteit prima, bepaalde dingen scanderen tot daar aan toe maar om een forum consequent over joden en kakkerlakken beginnen... hoe oud ben je....
Ik ook, maar dat laatste gebeurd toch niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden.
Boehoe.quote:Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Een beetje rivaliteit prima, bepaalde dingen scanderen tot daar aan toe maar om een forum consequent over joden en kakkerlakken beginnen... hoe oud ben je....
Nee, snorremans vindt dat de investeringsfondsen leningen zijn, wat pertinent onwaar is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:10 schreef Dr.Crane het volgende:
Volgens Derksen kan Feyenoord de spelers-salarissen nauwelijks meer betalen.
Nu vind ik het ook een paardenlul, maar ik heb toch het idee dat hij iets meer inzicht heeft in de financieen dan de gemiddelde supporter met Feyenoord-bril op.
Dat dacht ik ook ja, maar als dat zo algemeen bekend is, waarom begint ie dan telkens over die schulden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, snorremans vindt dat de investeringsfondsen leningen zijn, wat pertinent onwaar is.
stond een tijdje geleden een artikel in de VI over de financien van Feyenoord, dus is momenteel een issue van snor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar als dat zo algemeen bekend is, waarom begint ie dan telkens over die schulden?
Z'n snor zit voor z'n kop.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar als dat zo algemeen bekend is, waarom begint ie dan telkens over die schulden?
Ze noemen zichzelf Joden. Dus waarom zouden wij ze niet zo mogen noemen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:04 schreef Juk het volgende:
Ik wil best 2 keer verliezen van ajax en kampioen worden. Mensen die het over joden hebben als het om ajax gaat neemt toch niemand serieus?
Vrees alleen wel dat we inderdaad het begin van de competitie niet naar behoren gaan presteren. Hoewel het tegen psv het niet eens zo slecht was.
Ik denk dat de prioriteit bij feijenoord meer ligt bij een CV en/of een RB , voor LB heeft feijenoord al de Cler en van Bronckhorstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:39 schreef Dr.Crane het volgende:
De Guzman had gewoon al verkocht moeten zijn. Hadden we Pieters en Velthuizen kunnen halen.
Alleen dat commentaar bij die foto'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Jong Ajax - Jong Feyenoord
Heerlijke goal van Janota zeg. Ook nog redelijk wat Feyenoorders aanwezig zag ik net.![]()
[ afbeelding ]
Pieters kan wel centraal (naast De Clerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat de prioriteit bij feijenoord meer ligt bij een CV en/of een RB , voor LB heeft feijenoord al de Cler en van Bronckhorst
quote:De Guzman rekent niet op transfer
Jonathan de Guzman denkt dat hij ook na deze transferperiode gewoon voor Feyenoord voetbalt. Dat zei de middenvelder na afloop van de woensdagtraining tegen het AD.
"Ik reken niet op een transfer. Ik ben gewoon met Feyenoord bezig. Punt uit", zo klinkt de duidelijke taal van de in Canada geboren jeugdinternational in de ochtendkrant.
Technisch directeur Peter Bosz meldt dat er nog geen concrete interesse is voor de spelmaker, die wel zou mogen vertrekken. "Er is ook wel naar hem geïnformeerd, maar ik heb nog nooit met een club rechtstreeks gesproken", reageert Bosz.
Pieters kan helemaal niks, want hij speelt bij PSV.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Pieters kan wel centraal (naast De Cler)
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt mag vertrekken of dat het gewoon een verzonnen verhaaltje is van de pers.quote:
Heb je nou lang moeten nadenken voor je met deze onsmakelijke grap kwam?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, alle neuzen komen weer uit hun wagon hoor.
Het zijn vaak dit soort verhaaltjes die in de media komen vlak voordat een speler vertrekt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef Happel het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt mag vertrekken of dat het gewoon een verzonnen verhaaltje is van de pers.
Eigenlijk niet, hihi.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je nou lang moeten nadenken voor je met deze onsmakelijke grap kwam?
Ik hoop het eerste, anders zou het weer een flink staaltje wanbeleid zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Pieters kan helemaal niks, want hij speelt bij PSV.
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of hij nu echt mag vertrekken of dat het gewoon een verzonnen verhaaltje is van de pers.
Natuurlijk, net zoals het verkopen van Van Persie toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik hoop het eerste, anders zou het weer een flink staaltje wanbeleid zijn.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, alle neuzen komen weer uit hun wagon hoor.
Van Persie stond geen 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Je weet zelf hoe hard Feyenoord nu geld nodig heeft, dan kun je beter nu 12 miljoen voor hem vangen dan dat ie volgend jaar voor 5 miljoen de deur uitgaat, zelfs al speelt ie een goed seizoen. Ik zie liever dat Feyenoord voor zekerheid gaat op dit moment wat betreft de Guzman. Hij is misbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals het verkopen van Van Persie toch?
kun je gewoon los heenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:24 schreef MarkNMGN het volgende:
Jong Ajax - Jong Feyenoord
Heerlijke goal van Janota zeg. Ook nog redelijk wat Feyenoorders aanwezig zag ik net.![]()
[ afbeelding ]
Hij is misbaar, ja. Het gaat me echter te ver om over wanbeleid te spreken, wanneer je hem nog een seizoen erbij laat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Van Persie stond geen 2 jaar stil in z'n ontwikkeling. Je weet zelf hoe hard Feyenoord nu geld nodig heeft, dan kun je beter nu 12 miljoen voor hem vangen dan dat ie volgend jaar voor 5 miljoen de deur uitgaat, zelfs al speelt ie een goed seizoen. Ik zie liever dat Feyenoord voor zekerheid gaat op dit moment wat betreft de Guzman. Hij is misbaar.
Wil je opkankeren hier, echt veel draag je namelijk niet bij met je achterlijke geouwehoer.quote:
quote:Everton will discover whether their bid for Cameroon international midfielder Stephane M'Bia has been accepted by Rennes. The French club are holding out for £10m. (Daily Express)
okquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:06 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar waren er nóg meer Feyenoorders.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik erover nadenken. Kan echter niets beloven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is misbaar, ja. Het gaat me echter te ver om over wanbeleid te spreken, wanneer je hem nog een seizoen erbij laat.
[..]
Wil je opkankeren hier, echt veel draag je namelijk niet bij met je achterlijke geouwehoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |