Als het echt zo'n supertalent is (mooie stats in elk gevalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:56 schreef Juk het volgende:
Ze krijgen 15 miljoen en dan gaan ze een spits halen...? Waarom niet eerst die broodnodige verdedigers.
In ieder geval nog een Rotterdammer met wie valt te praten.quote:My dream clubs are Arsenal and Barcelona.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
Kun je het vertalen? En ken je die speler?
Aldus GOAL.comquote:Feyenoord gaat voor Roemeense spits
Feyenoord heeft volgens het Roemeense Prosport concrete interesse in spits Bogdan Stancu. De 21-jarige aanvaller speelt pas sinds mei van dit jaar voor Steaua Boekarest, maar heeft in korte tijd al erg veel indruk gemaakt bij de Roemeense Champions League-deelnemer.
Stancu werd in mei voor twee miljoen euro gekocht door Steaua Boekarest en scoorde in vier competitieduels reeds vier keer.
De spits, die in eigen land al wordt vergeleken met Adrian Mutu, kwam gisteren nog in actie in de voorronde van de Champions League.
Zijn club schakelde met Stancu als invaller zeer verrassend Galatasaray uit.
Volgens Prosport heeft Feyenoord vijf miljoen euro over voor de aanvaller.
Misschien omdat een Nederlandse club een betere opstap naar een topclub is. Ondanks dat Roemenie een inhaalslag aan het maken is, is het nog steeds een tamelijk arm land met een weinig zeggende competitie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Niets ten nadele van Feyenoord, maar waarom zou je als je Champions League kan spelen naar een club gaan die "maar" UEFA cup voetbal speelt?
Buijs verpatsen voor 15 miljoen? Dan is Bosz wel een heldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef El_Bassie het volgende:
Wenger is dus in de markt voor deze 'tough tackling midfielder' of 'the dutch version of Owen Hargreaves' ? Is dit niet een simpel gevalletje persoonsverwisseling en bedoelen ze niet gewoon Danny Buijs?
er zijn er vast nog wel meer, anders kom je hier niet zo vaakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval nog een Rotterdammer met wie valt te praten.![]()
omdat het Feyenoord isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Niets ten nadele van Feyenoord, maar waarom zou je als je Champions League kan spelen naar een club gaan die "maar" UEFA cup voetbal speelt?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Buijs verpatsen voor 15 miljoen? Dan is Bosz wel een held
In dat geval moet ie 3 standbeelden vóór de Kuip krijgen en moet het nieuwe stadion het 'Peter Bosz Stadion' gaan hetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Buijs verpatsen voor 15 miljoen? Dan is Bosz wel een held
Wel een vreemde beschrijving ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef El_Bassie het volgende:
Wenger is dus in de markt voor deze 'tough tackling midfielder' of 'the dutch version of Owen Hargreaves' ? Is dit niet een simpel gevalletje persoonsverwisseling en bedoelen ze niet gewoon Danny Buijs?
Peter Bosz Domequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In dat geval moet ie 3 standbeelden vóór de Kuip krijgen en moet het nieuwe stadion het 'Peter Bosz Station' gaan heten.
Vorm of Velthuizen... In iedergeval een keeper die meteen de concurentie met Timmer aan kan gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
15 miljoen zou geweldig zijn, al betwijfel ik de betrouwbaarheid voorlopig enorm. En daarna wordt het nog snel handelen om evt. wat binnen te halen.
Ik ben benieuwd wie er als tweede keeper gaat komen. Alsjeblieft geen Waterman zeg.
Ik denk eigenlijk dat er geen keeper meer bijkomt. Zou overigens een slechte zaak zijn, Feyenoord WIL een keeper en als je dat niet lukt vind ik dat toch weer een teken van onmacht en niet volledig de zaken in eigen handen hebben (Happel kom er maar inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vorm of Velthuizen... In iedergeval een keeper die meteen de concurentie met Timmer aan kan gaan.
liefst een die Timmer meteen uit de basis speeltquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vorm of Velthuizen... In iedergeval een keeper die meteen de concurentie met Timmer aan kan gaan.
Tuurlijk wel. Ze gaan echt niet met Timmer en Darley de competitie in. Ik ben alleen bang dat er nu een of andere paniekaankoopje komt, een Waterman bijvoorbeeld, en dat zou betekenen dat we helemaal niets opschieten. Dan liever met Timmer, Darley en Lamprou de competitie in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er geen keeper meer bijkomt.
Vorig jaar dachten we ook dat ze echt niet met Makaay en Mols de competitie ingingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze gaan echt niet met Timmer en Darley de competitie in.
Is het zo raar dan? Ik zal later vandaag even kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
Kun je het vertalen? En ken je die speler?
Vreemd, zoveel hebben de meeste Feyenoord niet zien spelen de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel mooi om die reacties van Arsenal supporters op de site van de Sun te lezen. Ze zijn best positief over hem.
Nee, maar ik vond het wel leuk dat het meer als grapje bedoeld was en dat er binnen een uur ook nog echt iemand met Roemeense roots reageerde.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is het zo raar dan? Ik zal later vandaag even kijken.
Weet niet hoe hij gespeeld heeft in het NL Elftal de laatste tijd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:06 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Vreemd, zoveel hebben de meeste Feyenoord niet zien spelen de afgelopen jaren.
Een paar wedstrijden bij Jong Oranje, waar ie overigens bij z'n debuut 3 maandjes geleden ofzo wel scoorde... Maar dat ze hem positief beoordelen na z'n slechte optreden in China lijkt me sterk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij gespeeld heeft in het NL Elftal de laatste tijd?
Misschien dat ze het daarvan hebben?
Ik kom er zeker weer in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er geen keeper meer bijkomt. Zou overigens een slechte zaak zijn, Feyenoord WIL een keeper en als je dat niet lukt vind ik dat toch weer een teken van onmacht en niet volledig de zaken in eigen handen hebben (Happel kom er maar in).
Wat goed is komt snel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gerucht van Bogdan Stancu lijkt me trouwens echt onzin.
Hij heeft nog geen 4 maanden geleden getekend voor Steau Boekarest....
Als zou dat natuurlijk wel snel geld maken zijn van Steau. Van 1 naar 5 miljoen in 4 maanden tijd.
Dat het niet makkelijk is weet ik ook wel... Ik vind ook dat ze alleen een keeper van het kaliber Velthuizen moeten halen, en niet direct een noodaankoop, want dan is het verhuren/verkopen van Ekramy nutteloos geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom er zeker weer in.
Jij doet alles makkelijk voorkomen, terwijl het dat helemaal niet is. Ze zullen zeker keepers op een lijstje hebben staan, maar dat betekent niet dat er ook meteen een komt als de nood hoog is. En Feijenoord is ook niet bij machte om even iemand aan te trekken, dat heb ik hierboven al uitgelegd, maar je hebt waarschijnlijk niet de moeite genomen om het te lezen.
Bron?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Verbeek zei letterlijk dat Darley nog lang niet goed genoeg is om als 2e keeper op de bank te zitten.
Stond toen in het AD in een interview geloof ik, kan het even niet vinden. Op fr-fans.nl stond ook iets dergelijks.quote:
quote:Sherif Ekramy speelt dit seizoen voor Ankaragücü. Feyenoord verhuurt de doelman aan de Turkse subtopper.
Ekramy bereikte maandagmiddag een akkoord met Ankaragücü, dat tevens een optie tot koop van de Egyptenaar bedong. De Turkse club neemt het salaris van de 25-jarige keeper over.
Door het vertrek van Ekramy moet Feyenoord op zoek naar een nieuwe tweede doelman achter eerste keus Henk Timmer. Coach Gertjan Verbeek beschikt alleen over de Braziliaan Torres Ramos Darley, aangezien de club Erwin Mulder heeft verhuurd aan Excelsior. Verbeek wil niet met Darley de competitie in, dus dringt hij aan op een nieuwe doelman.
Ekramy arriveerde in 2005 bij Feyenoord, maar groeide niet uit tot een vaste waarde. De enkelvoudig international kwam zeven duels in het veld, overtuigde nimmer en viel op door blunders. Hij had afgelopen seizoen verschillende malen laten weten niet meer als tweede keeper te willen fungeren. Ekramy staat nog tot medio 2010 onder contract bij Feyenoord.
Da's niet hetzelfde als wat jij zei hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Stond toen in het AD in een interview geloof ik, kan het even niet vinden. Op fr-fans.nl stond ook iets dergelijks.
[..]
Min of meer wel, die zin is opgemaakt uit een quote van hem die ik las.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's niet hetzelfde als wat jij zei hè.
Zo slecht speelde hij niet in China hoor, liet wel leuke dingen zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Een paar wedstrijden bij Jong Oranje, waar ie overigens bij z'n debuut 3 maandjes geleden ofzo wel scoorde... Maar dat ze hem positief beoordelen na z'n slechte optreden in China lijkt me sterk.
Het is wel Arsenal he? 'Leuke dingen' laten zien is niet goed genoeg voor zo'n wereldclub.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo slecht speelde hij niet in China hoor, liet wel leuke dingen zien.
Jij zei dat Verbeek vond dat Darley nog lang niet goed genoeg is om als tweede keeper te fungeren. Da's wat anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:48 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Min of meer wel, die zin is opgemaakt uit een quote van hem die ik las.
Bovendien staat er toch indirect ook wat ik zeg? Verbeek dringt aan op een nieuwe keeper, de reden daarvan is dat Darley dus nog niet goed genoeg is.
Als ie bijna goed genoeg was had Verbeek hem wel het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij zei dat Verbeek vond dat Darlay nog lang niet goed genoeg is om als tweede keeper te fungeren. Da's wat anders.
Dat denk jij ja, dat heeft Verbeek dus niet gezegd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:52 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als ie bijna goed genoeg was had Verbeek hem wel het voordeel van de twijfel gegeven.
maandag kan niet, dan is het septemberquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat denk jij ja, dat heeft Verbeek dus niet gezegd.
Als De Guzman vertrekt zal het waarschijnlijk pas maandag worden. Voor het weekend gaat zeker niet lukken, in het weekend wordt er gevoetbald. Feyenoord heeft dus lekker veel tijd om een vervanger te zoeken...
Transferdeadline is een dag uitgesteld aangezien de meeste instanties op zondag gesloten zijn..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maandag kan niet, dan is het september
bovendien hoeven de mensen die onderhandelen niet te voetballen...
De deadline is een dag langer. En De Guzman zal toch wel over zijn contract willen praten. Dat de clubs rond zijn betekent niet dat de speler er met de club uit is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maandag kan niet, dan is het september
bovendien hoeven de mensen die onderhandelen niet te voetballen...
Ik mag toch hopen dat ze al een vervanger op het oog hebben? Het is al een tijd bekent dat hij eventeel zou kunnen gaan vertrekken deze zomer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als De Guzman vertrekt zal het waarschijnlijk pas maandag worden. Voor het weekend gaat zeker niet lukken, in het weekend wordt er gevoetbald. Feyenoord heeft dus lekker veel tijd om een vervanger te zoeken...
Genoeg vervanging voor De Guzman hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze al een vervanger op het oog hebben? Het is al een tijd bekent dat hij eventeel zou kunnen gaan vertrekken deze zomer.
Een goede rechtsback vind je niet zo snel. Dat is een beetje het probleem.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel vind ik dat er een van dat geld zeker een rechtsback gehaald moet worden.
Liever Bruins een tijdje op de bank.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Genoeg vervanging voor De Guzman hoor.
Voor mijn part laat je Wijnaldum het hele seizoen op zijn plek spelen en Landzaat op de bank.
[..]
Een goede rechtsback vind je niet zo snel. Dat is een beetje het probleem.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Liever Bruins een tijdje op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |