abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:52:18 #26
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185703
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

talentenpool
Wel mooi, na Drenthe vorig jaar dan weer wat geld terug voor de investeerders. Zorgt ook weer voor vertrouwen voor nog te starten fondsen. Wat investeert zo iemand er nou in en wat krijgt ie er eigenlijk voor terug?
pi_61185776
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Wel mooi, na Drenthe vorig jaar dan weer wat geld terug voor de investeerders. Zorgt ook weer voor vertrouwen voor nog te starten fondsen. Wat investeert zo iemand er nou in en wat krijgt ie er eigenlijk voor terug?
Ging toen der tijd over een minimale inleg... Die was volgens mij redelijk aan de prijs.
Per transfer een percentage van de opbrengst word verdeeld over de investeerders.
Maar een hoop van die gasten waren Feijenoorders in hart en nieren...
pi_61185828
25% van het transfergeld wordt onder de investeerders verdeelt. ¤3.750.000 dus in dit geval.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61185953
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Happel het volgende:

Dat meende ik gelezen te hebben, weet niet wat er van waar was.
Nou hij heeft Jan de Visser als zaakwaarnemer, dan weet je wel genoeg!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:10:49 #30
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61186071
Ben benieuwd of die de overstap zal maken en in hoeverre mate The Sun uberhaupt gelijk heeft. Want die komen vaker met onzin roddels. ff afwachten dus. Is een mooi bedrag voor een hele goede speler iig
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61186197
quote:
Roemeense aanvaller in verband gebracht met Feyenoord
Het Roemeense Pro Sport brengt de Roemeense aanvaller Bogdan Stancu in verband met Feyenoord. De 21-jarige aanvaller komt momenteel uit voor Steaua Boekarest. Dit seizoen scoorde hij tot nu toe vier keer in vier duels.
pi_61186286
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Waarom plaats je dit twee keer?

Om aan te tonen dat Bosz Football Manager speelt?
Elite
Tegen TTIP
pi_61186305
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom plaats je dit twee keer?

Om aan te tonen dat Bosz Football Manager speelt?

Vergeten dat ik het al gepost had.
pi_61187285
Best irritant zo een nieuwsbericht op de vroege ochtend. Kom nu helemaal niet meer aan werken toe, omdat ik elk moment een bevestiging van zijn vertrek verwacht.
Elite
Tegen TTIP
pi_61187448
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef Happel het volgende:
Best irritant zo een nieuwsbericht op de vroege ochtend. Kom nu helemaal niet meer aan werken toe, omdat ik elk moment een bevestiging van zijn vertrek verwacht.
Werk jij!?!

Ik hoor namelijk altijd dat Feijenoordsupporters werkeloos tuig zijn...

pi_61187567
Als Arsenal echt 15 miljoen bied, zou ik als ik jullie was een strik eromheen doen en hem zelf op het vliegtuig zetten.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:32:21 #37
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61187776
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef Happel het volgende:
Mwoah, voordat het op feyenoord.nl staat zijn we wel weer 5 dagen verder.
pi_61187845
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Werk jij!?!

Ik hoor namelijk altijd dat Feijenoordsupporters werkeloos tuig zijn...

Ze werken toch allemaal in de haven?
pi_61187919
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ja. Bij mij op kantoor (ECT Terminal in Rotjeknor) ben ik de enige Ajacied
pi_61187951
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef Grulez het volgende:

[..]

tuurlijk gek, ga zo container lossen
pi_61188021
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:39 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

tuurlijk gek, ga zo container lossen
Ok. En tussendoor dus even fokken
pi_61188079
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ok. En tussendoor dus even fokken
ja, laptop van een container af gevallen
pi_61189055
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:43 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ja, laptop van een container af gevallen

Voor De Guzman.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:20:36 #44
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61189125
Die bron van die Roemeense spits is dus de Roemeense krant Pro Sport. Even gegoogled en blijkbaar niet echt een betrouwbare krant:
quote:
Pro Sport: Ajax is vrijwel overtuigd
Geschreven op dinsdag, 6 november om 07:25

Dorin Goian en Nicolae Dică zullen vrijwel zeker komende zomer, wellicht zelfs eerder, de overstap maken naar Ajax. Voetbalzone nam maandag contact op met de Roemeense krant én Golden Foot-partner Prosport, waar hoofdredacteur Alexandru Economu uitgebreid tekst en uitleg gaf over de huidige ontwikkelingen.

De nationale krant kwam de afgelopen dagen zelf met de berichtgeving over de Amsterdamse interesse in het tweetal van Steaua Boekarest. Goian, een 26-jarige centrale verdediger, zou de opvolger van Jaap Stam moeten worden, terwijl Dica, een 27-jarige aanvallende middenvelder, de beoogde opvolger is van Wesley Sneijder.

“Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs”, vertelt Econumu, die verder ook als televisiecommentator actief is. “Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur.”

“In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen.”

“Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse”, aldus Economu.

Goian is bezig aan zijn vierde seizoen bij Steaua en heeft inmiddels vijftien interlands (drie treffers) achter zijn naam staan. De 1.94 meter lange verdediger speelde in het verleden voor bescheiden clubs als FCM Bacau en Ceahlaul.

Dica is alweer aan zijn vijfde seizoen bezig in de Roemeense hoofdstad en weet elk seizoen met regelmaat het net te vinden. De 21-voudig international (vier treffers), 1.81 meter lang, scoorde in 106 competitieduels een totaal van 50 treffers, waarvan vijf dit seizoen.
Volgens mij hebben deze nooit bij ajax getekend toch?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:22:30 #45
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61189190
quote:
Bogdan Stancu a intrat în atenţia lui Feyenoord

Conform presei din „Ţara Lalelelor”, golgheterul Stelei, Bogdan Stancu (foto), este foarte aproape de un transfer la Feyenoord. Ar fi o mutare surprinzătoare a lui Gigi Becali, care l-a cumpărat pe Stancu de la Urziceni în urmă cu doar trei luni, în schimbul a două milioane de euro. Deţinut în coproprietate cu Giovani Becali, „Motanul” din Ghencea a înscris patru goluri în tot atâtea partide pentru Steaua. Ziariştii olandezi susţin că oferta lui Feyenoord e de aproape cinci milioane de euro. Interesant este şi faptul că, pe binecunoscutul site enciclopedic wikipedia.org, stelistul face deja parte din lotul lui Feyenoord.
M'n Roemeens is niet meer wat het was. Toevallig iemand hier met Roemeense roots?
pi_61189303
golgheterul is vast goalgetter
pi_61189684
quote:
cinci milioane de euro
5 miljoen dus?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:43:53 #48
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61189765
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

M'n Roemeens is niet meer wat het was. Toevallig iemand hier met Roemeense roots?
Ja.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61190134
Ze krijgen 15 miljoen en dan gaan ze een spits halen...? Waarom niet eerst die broodnodige verdedigers.

Nou ja, hij moet 5 miljoen kosten, dan hou je na de uitkering van de talentpools nog zo'n 6-7 over (voor zover al de eerder genoemde bedragen kloppen) en daar zou je een goede rechtsback van moeten kunnen kopen.
Zou er dan toch een leuk seizoen in het vooruitzicht staan?
The only thing I fear is my MoM
pi_61190411
Ook The Telegraph meld de interesse en die krant sla ik wat hoger aan dan The Sun.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')