abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61184115
quote:
Wenger in for £12m Guzman

ARSENAL are poised to land Feyenoord’s Jonathan De Guzman for £12million.

Gunners boss Arsene Wenger has made his move for the tough-tackling midfielder, 20, who is known as the Dutch version of Owen Hargreaves.

Canadian-born De Guzman has been on Arsenal’s radar for the past two years and now Wenger wants him to be Cesc Fabregas’ minder.

And the player is keen on the deal despite rival interest from Everton.

De Guzman, whose older brother Julian plays for Deportivo La Coruna in Spain, acquired Dutch citizenship in January.

And he snubbed the chance to play for Canada in order to make his debut for Holland’s Under-21 team in March.

He recently claimed: “My dream clubs are Arsenal and Barcelona. If clubs of that stature are interested in you then you cannot say no.

“I’m certainly open to interest from Arsenal and from what I hear Feyenoord are happy to hear from them as well.”

TARGET Jonathan de Guzman...
Bron: http://www.thesun.co.uk/s(...)l/article1615143.ece
pi_61184135
quote:
Dutch version of Owen Hargreaves.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61184136
quote:
'Wenger wil De Guzman voor vijftien miljoen'

AMSTERDAM - De Engelse club Arsenal, woensdagavond nog bedwinger van FC Twente in de voorronde van de Champions League, wil Jonathan De Guzman overnemen van Feyenoord, meldt de Engelse krant The Sun.

Arsene Wenger zou de middenvelder voor twaalf miljoen pond (omgerekend 15 miljoen euro) naar London willen halen, aldus de krant. De Guzman wordt de Nederlandse versie van Engels international Owen Hargreaves genoemd.

Arsenal zou de 20-jarige international van Jong Oranje al twee jaar volgen.

Everton

Eerder deze week werd De Guzman in verband gebracht met Everton. De Britse middenmotor lijkt echter af te haken voor de Feyenoorder, nu de club een akkoord heeft bereikt met Rode Ster Belgrado over de middenvelder Segundo Castillo.

De speler uit Ecuador moet nog wel medisch gekeurd worden in Liverpool.
Bron: http://www.nu.nl/news/171(...)tien_miljoen%27.html
pi_61184186
quote:
Roemeense aanvaller in verband gebracht met Feyenoord
Het Roemeense Pro Sport brengt de Roemeense aanvaller Bogdan Stancu in verband met Feyenoord. De 21-jarige aanvaller komt momenteel uit voor Steaua Boekarest. Dit seizoen scoorde hij tot nu toe vier keer in vier duels.
pi_61184263
15 miljoen? Denk dat ik hem zelf maar ga brengen
pi_61184399
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Voor wat het waard is, in FM is het een goede speler
pi_61184472
Post uit het vorige topic...
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:42 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat we de afgelopen jaren geen geld hadden om spelers als Alves te halen ben ik het alleen niet met je eens. Alleen Lee kostte ons al 2 miljoen, en Landzaat (ook overbodig) was ook niet gratis. Die inkomsten hadden juist gegenereerd moeten worden met de verkoop van De Guzman en al die losse overbodige spelers. Het is een beetje makkelijk om te roepen "vroeger kocht Feyenoord alles wat loszat" en vervolgens niets meer te kopen. Zo kan ik het ook wel.

Overigens ben ik ook wel tevreden met Tomasson en El Ahmadi, maar ik had toch wel op een vertrek van overbodige spelers gerekend en op nog een stuk of 3 spelers voor achterin.
Ze kopen toch wel? Je noemt immers zelf de twee namen van spelers die gekomen zijn. Iedereen lijkt, in haar wensen om meer spelers, te vergeten dat er in een vroeg stadium al twee goede spelers zijn gekocht. Tel daarbij het aantrekken van Verbeek, wat ik een meesterzet vind, bij op en ik durf dan te stellen dat we een goed aankoopbeleid hebben. De financiële situatie beperkt ons echter om verder te handelen op de transfermarkt.
quote:
Nu heb ik het idee : geduld? Waarvoor moet ik geduld hebben? Tot de ervaren spelers stoppen en er geen geld voor nieuwe talenten is? Hopelijk gaat dat idee nog weg komend seizoen. Waar ik op hoop is dat de komende 2 jaar langzamerhand spelers als Buijs en Greene vertrekken en vervangen worden door jeugdtalenten en aankopen die dicht tegen het basisniveau aanzitten.
Wat denk je te bereiken met het eeuwige gejank? Iets wat, op dit moment, heel veel supporters doen. Iedereen weet dat Feijenoord financiële problemen heeft en toch eist iedereen maar van ze dat er spelers gekocht moeten worden. We kennen de situatie allemaal. Er zijn nog een aantal spelers die het niveau van Feijenoord laag houden en die weg mogen van de club. Feijenoord heeft er in het verleden in geïnvesteerd en wil daar graag een vergoeding voor terug zien. Daar hebben ze het volste recht toe. Ik vind daarom ook niet dat de club genoegen moet nemen met een kleine vergoeding. Zeker niet voor spelers als Hofs, Buijs en Greene. Misschien wel in het geval van Derijck. Worden ze niet verkocht, dan kunnen we ze gebruiken voor de breedte van de selectie. Redelijke spelers die vast wel kunnen renderen in een draaiend team.
quote:
Wat dat betreft hadden ze beter een jong team op kunnen gaan bouwen, dan had iedereen veel meer geduld gehad. Er staan nu eigenlijk te goede spelers in het veld om te zeggen dat je slechts 5e hoeft te worden. Bovendien zei je dat vorig jaar ook al, en dat kan niet als je vooruitgang wilt boeken.
Dan kom je weer uit op geld. Iets wat ze niet hebben. Feijenoord kan niet voor elke speler die ze willen vier miljoen op tafel leggen. Lee en Landzaat vulde twee posities op waar Feijenoord op dat moment versterking voor wilde hebben. Dat ze beide niks brachten in het eerste seizoen is vervelend, al verwacht ik van Landzaat wel een beter tweede seizoen.
quote:
Waar ik op hoop is dat de komende 2 jaar langzamerhand spelers als Buijs en Greene vertrekken en vervangen worden door jeugdtalenten en aankopen die dicht tegen het basisniveau aanzitten.
Hoef je niet te hopen, daar werken ze al aan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61184477
Laat Arsenal even opschieten.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:19:12 #10
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185035
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef Happel het volgende:
Laat Arsenal even opschieten.
Idd, op het vliegtuig ermee, voor zo'n bedrag .
pi_61185055
mag zeker weg voor 15 miljoen
maar dan wel vandaag, zodat we nog 1 of 2 aankopen kunnen doen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:21:09 #12
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61185076
Whehe.. Dat zou nog wel mooi zijn..
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:23:16 #13
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185118
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:20 schreef ruud_fr het volgende:
mag zeker weg voor 15 miljoen
maar dan wel vandaag, zodat we nog 1 of 2 aankopen kunnen doen
Denk niet dat je zo'n 'grote' transfer zo snel doet. Zal wel net voor de deadline afgehandeld worden.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:25:24 #14
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185167
quote:
Feyenoord op hypermodern gras
Door MARK SCHOPMAN

ROTTERDAM - Heracles Almelo en Feyenoord trappen zondag af op een bijzonder veld. De ondergrond in het Polman Stadion is het meest geavanceerde dat er te krijgen is op het gebied van kunstgras. In de mat is een sensorsysteem ingebouwd dat zelf aangeeft wat het veld nodig heeft.

Kunstgras. FOTO ANP
Dat systeem bestaat uit vijftig ‘damschijven’, die registreren hoe vaak ze gebruikt zijn, hoe vaak ze onderhouden zijn en hoe de staat van het kunstgras in hun gebied is.

De gegevens komen niet binnen bij de eigenaar van het veld, maar bij een bedrijf dat aan de hand van de data advies uitbrengt.

Daarvoor is bewust gekozen. ,,Wij geven de garantie dat ons veld enkele jaren meegaat, maar dan moet het wel goed onderhouden worden,’’ legt Martin Olde Weghuis uit. Hij is hoofd onderzoek en ontwikkeling bij Koninklijke Ten Cate. ,,Het is aannemelijk dat het onderhoud er sneller bij inschiet als de club zelf de beschikking krijgt over de gegevens. Wij monitoren niet alleen de behoefte van het veld, maar ook of het onderhoud uitgevoerd wordt.’’

Behalve de opdracht om het veld te borstelen of om het vulmateriaal aan te vullen, zal soms ook het verzoek binnenkomen om de andere kant van het veld een tijdje te gaan gebruiken. Geen overbodige tip, zo blijkt. ,,Heracles gebruikt het veld in het stadion met de verschillende elftallen ongeveer tweeduizend uur per jaar. Veel trainingsvormen spelen zich af op één speelhelft, en in de praktijk is gebleken dat steevast dezelfde helft gekozen wordt.’’

Als een helft meer gebruikt wordt, heeft die logischerwijs ook meer onderhoud nodig, maar om dat tegen te gaan wordt dus aan de club verteld welk deel van het veld het beste gebruikt kan worden.

De intrede van sensoren is niet de enige innovatie in het nieuwe veld. Ook de kunstgrasvezel is weer verder ontwikkeld. Ten goede, volgens de gebruikers. ,,De mat is lekker zacht,’’ vindt Jan Wuytens, de Belgische verdediger die al drie seizoenen zijn thuiswedstrijden op surrogaatgras afwerkt. ,,Het lijkt weer wat meer op echt gras. Ook door de kleur. De korrels op het veld zijn nu groen, terwijl dat bij het vorige veld wit was, en daarvoor zwart.’’

Het is belangrijk dat het veld goed bevalt, want het stadion van Heracles is de etalage van Ten Cate. Voordat de Almeloërs de mat ter beschikking kregen, was hij al uitvoerig getest op plaatsen die tot voor kort angstvallig geheim werden gehouden. ,,Het zou natuurlijk niet goed zijn als er problemen optreden met een veld waar onze naam aan verbonden is,’’ zegt Olde Weghuis.

Het testen gebeurde bij een school en een voetbalvereniging in Noorwegen en bij Spaanse en Italiaanse scholen. Op deze testlocaties wist men zelf ook niet dat ze het (volgens Ten Cate) beste imitatiegras ter wereld op hun complex hadden liggen. ,,Het zijn accommodaties die in de markt zijn voor een normaal veld, maar als ze geschikt zijn voor een testveld, gebruiken we de duurdere materialen.’’

Kandidaten moeten ten eerste veel gebruik maken van hun veld, maar bovendien bereid zijn feedback te geven en regelmatig medewerkers van Ten Cate te ontvangen voor bijeenkomsten.

Alle inspanningen van Ten Cate zijn erop gericht het ideale substituut voor natuurgras te ontwikkelen. Als er een nieuwe ‘generatie’ gereed is, komt het onmiddellijk in het stadion van Heracles te liggen.

Hoewel het huidige sensorsysteem erop gericht is de levensduur van het kunstgras te rekken, zal dat in Almelo niet nodig zijn. Olde Weghuis: ,,We zijn alweer bezig met een nieuwe ontwikkeling, kunstgrasvezels die vocht kunnen opnemen. Ik denk dat het in 2011 beschikbaar zal zijn voor het Polman Stadion. Dus volgend jaar zal het waarschijnlijk al ergens op een stil plekje liggen.’’
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:29:28 #15
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185236
quote:
Overstap Ekramy afgerond
Door onze Telesportredactie

ANKARA - De overstap van Sherif Ekramy naar Ankaragücü is afgerond. De Egyptische doelman wordt door Feyenoord voor een jaar verhuurd, terwijl Ankaragücü een koopoptie heeft bedongen.

Sherif Ekramy speelt het komende seizoen in Turkije. Foto: Dijkstra b.v. Ads door Google
Ekramy doorstond woensdag in de Turkse hoofdstad de medische keuring en bereikte overeenstemming met zijn nieuwe werkgever over de laatste details in het contract, die nog besproken moesten worden.

Ekramy kwam in 2005 van de Egyptische topclub Al Ahly over naar Feyenoord en gold als een groot keeperstalent. De Egyptenaar kreeg echter nooit een echte kans en wist niet door te breken. In drie jaar tijd keepte hij slechts zeven duels.
. .
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:29:29 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_61185237
15 miljoen voor De Guzman?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61185264
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

. .
Hebben jullie tegenwoordig de Telesportredactie nodig om de transfers af te handelen?

*edit* je hebt het al veranderd zie ik
pi_61185267
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef Adelante het volgende:
15 miljoen voor De Guzman?
Ook nog wat zinnigs te melden?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:32:56 #19
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185295
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hebben jullie tegenwoordig de Telesportredactie nodig om de transfers af te handelen?

*edit* je hebt het al veranderd zie ik
Ja, gekut altijd bij het copy-pasten van berichten van de Telegraaf.
pi_61185382
15.000.000 lijkt me een zeer goed bedrag voor De Guzman. Nu is het hopen dat er al beoogde nieuwe aanwinsten zijn waar contact mee is, zodat het met een beetje geluk voor de transferdeadline afgerond kan worden. En anders maar in het wintertransfertijd. Deze TVP is in ieder geval wel ruim voor de deadline afgerond...
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:38:59 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_61185407
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook nog wat zinnigs te melden?
Inpakken en een strik d'r om
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61185497
Maar van die 15 miljoen blijft toch effectief 11.25 miljoen over voor Feyenoord of heb ik het mis?
pi_61185521
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:42 schreef sjimz het volgende:
Maar van die 15 miljoen blijft toch effectief 11.25 miljoen over voor Feyenoord of heb ik het mis?
Niks mis mee toch. Investeerders blij en wij weer geld.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:44:15 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_61185529
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:42 schreef sjimz het volgende:
Hoe zo? Gaat er kansspelbelasting af ofzo?
pi_61185545
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoe zo? Gaat er kansspelbelasting af ofzo?
talentenpool
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:52:18 #26
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61185703
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

talentenpool
Wel mooi, na Drenthe vorig jaar dan weer wat geld terug voor de investeerders. Zorgt ook weer voor vertrouwen voor nog te starten fondsen. Wat investeert zo iemand er nou in en wat krijgt ie er eigenlijk voor terug?
pi_61185776
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:52 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Wel mooi, na Drenthe vorig jaar dan weer wat geld terug voor de investeerders. Zorgt ook weer voor vertrouwen voor nog te starten fondsen. Wat investeert zo iemand er nou in en wat krijgt ie er eigenlijk voor terug?
Ging toen der tijd over een minimale inleg... Die was volgens mij redelijk aan de prijs.
Per transfer een percentage van de opbrengst word verdeeld over de investeerders.
Maar een hoop van die gasten waren Feijenoorders in hart en nieren...
pi_61185828
25% van het transfergeld wordt onder de investeerders verdeelt. ¤3.750.000 dus in dit geval.
Elite
Tegen TTIP
pi_61185953
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Happel het volgende:

Dat meende ik gelezen te hebben, weet niet wat er van waar was.
Nou hij heeft Jan de Visser als zaakwaarnemer, dan weet je wel genoeg!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:10:49 #30
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61186071
Ben benieuwd of die de overstap zal maken en in hoeverre mate The Sun uberhaupt gelijk heeft. Want die komen vaker met onzin roddels. ff afwachten dus. Is een mooi bedrag voor een hele goede speler iig
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61186197
quote:
Roemeense aanvaller in verband gebracht met Feyenoord
Het Roemeense Pro Sport brengt de Roemeense aanvaller Bogdan Stancu in verband met Feyenoord. De 21-jarige aanvaller komt momenteel uit voor Steaua Boekarest. Dit seizoen scoorde hij tot nu toe vier keer in vier duels.
pi_61186286
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Waarom plaats je dit twee keer?

Om aan te tonen dat Bosz Football Manager speelt?
Elite
Tegen TTIP
pi_61186305
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom plaats je dit twee keer?

Om aan te tonen dat Bosz Football Manager speelt?

Vergeten dat ik het al gepost had.
pi_61187285
Best irritant zo een nieuwsbericht op de vroege ochtend. Kom nu helemaal niet meer aan werken toe, omdat ik elk moment een bevestiging van zijn vertrek verwacht.
Elite
Tegen TTIP
pi_61187448
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef Happel het volgende:
Best irritant zo een nieuwsbericht op de vroege ochtend. Kom nu helemaal niet meer aan werken toe, omdat ik elk moment een bevestiging van zijn vertrek verwacht.
Werk jij!?!

Ik hoor namelijk altijd dat Feijenoordsupporters werkeloos tuig zijn...

pi_61187567
Als Arsenal echt 15 miljoen bied, zou ik als ik jullie was een strik eromheen doen en hem zelf op het vliegtuig zetten.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:32:21 #37
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61187776
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:10 schreef Happel het volgende:
Mwoah, voordat het op feyenoord.nl staat zijn we wel weer 5 dagen verder.
pi_61187845
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Werk jij!?!

Ik hoor namelijk altijd dat Feijenoordsupporters werkeloos tuig zijn...

Ze werken toch allemaal in de haven?
pi_61187919
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ja. Bij mij op kantoor (ECT Terminal in Rotjeknor) ben ik de enige Ajacied
pi_61187951
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef Grulez het volgende:

[..]

tuurlijk gek, ga zo container lossen
pi_61188021
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:39 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

tuurlijk gek, ga zo container lossen
Ok. En tussendoor dus even fokken
pi_61188079
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ok. En tussendoor dus even fokken
ja, laptop van een container af gevallen
pi_61189055
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:43 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ja, laptop van een container af gevallen

Voor De Guzman.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:20:36 #44
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61189125
Die bron van die Roemeense spits is dus de Roemeense krant Pro Sport. Even gegoogled en blijkbaar niet echt een betrouwbare krant:
quote:
Pro Sport: Ajax is vrijwel overtuigd
Geschreven op dinsdag, 6 november om 07:25

Dorin Goian en Nicolae Dică zullen vrijwel zeker komende zomer, wellicht zelfs eerder, de overstap maken naar Ajax. Voetbalzone nam maandag contact op met de Roemeense krant én Golden Foot-partner Prosport, waar hoofdredacteur Alexandru Economu uitgebreid tekst en uitleg gaf over de huidige ontwikkelingen.

De nationale krant kwam de afgelopen dagen zelf met de berichtgeving over de Amsterdamse interesse in het tweetal van Steaua Boekarest. Goian, een 26-jarige centrale verdediger, zou de opvolger van Jaap Stam moeten worden, terwijl Dica, een 27-jarige aanvallende middenvelder, de beoogde opvolger is van Wesley Sneijder.

“Beide spelers staan al maanden in de belangstelling van verschillende buitenlandse (top)clubs”, vertelt Econumu, die verder ook als televisiecommentator actief is. “Dat Ajax nu belangstelling toont is voor de spelers een absolute eer. Zo was er interesse uit Duitsland, Portugal en zelfs Spanje, maar Ajax geniet bij beide spelers de voorkeur.”

“In de thuiswedstrijd tegen Otelul Garati zaten verschillende buitenlandse delegaties op de tribune, waaronder voor de tweede opeenvolgende maal een Nederlandse. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het een Ajax-delegatie betrof, maar het heeft er alle schijn van. Probleem is echter voorzitter Gigi Becali. Het is een moeilijke man die ten koste van alles de huidige ploeg wil behouden en dus miljoenen zal vragen.”

“Nogmaal, beide spelers doen er goed aan om in Nederland hun carrière voort te zetten. Dat is ook de wens van beide spelers. Met alle respect voor de overige buitenlandse clubs, maar Ajax is wel van een ander niveau. Ondanks de matige prestaties in Europees verband geniet de club nog veel aanzien in Roemenië. Wat ik tot dusver van de zaakwaarnemers heb vernomen heeft Ajax vergaande interesse”, aldus Economu.

Goian is bezig aan zijn vierde seizoen bij Steaua en heeft inmiddels vijftien interlands (drie treffers) achter zijn naam staan. De 1.94 meter lange verdediger speelde in het verleden voor bescheiden clubs als FCM Bacau en Ceahlaul.

Dica is alweer aan zijn vijfde seizoen bezig in de Roemeense hoofdstad en weet elk seizoen met regelmaat het net te vinden. De 21-voudig international (vier treffers), 1.81 meter lang, scoorde in 106 competitieduels een totaal van 50 treffers, waarvan vijf dit seizoen.
Volgens mij hebben deze nooit bij ajax getekend toch?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:22:30 #45
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61189190
quote:
Bogdan Stancu a intrat în atenţia lui Feyenoord

Conform presei din „Ţara Lalelelor”, golgheterul Stelei, Bogdan Stancu (foto), este foarte aproape de un transfer la Feyenoord. Ar fi o mutare surprinzătoare a lui Gigi Becali, care l-a cumpărat pe Stancu de la Urziceni în urmă cu doar trei luni, în schimbul a două milioane de euro. Deţinut în coproprietate cu Giovani Becali, „Motanul” din Ghencea a înscris patru goluri în tot atâtea partide pentru Steaua. Ziariştii olandezi susţin că oferta lui Feyenoord e de aproape cinci milioane de euro. Interesant este şi faptul că, pe binecunoscutul site enciclopedic wikipedia.org, stelistul face deja parte din lotul lui Feyenoord.
M'n Roemeens is niet meer wat het was. Toevallig iemand hier met Roemeense roots?
pi_61189303
golgheterul is vast goalgetter
pi_61189684
quote:
cinci milioane de euro
5 miljoen dus?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:43:53 #48
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61189765
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:22 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

M'n Roemeens is niet meer wat het was. Toevallig iemand hier met Roemeense roots?
Ja.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61190134
Ze krijgen 15 miljoen en dan gaan ze een spits halen...? Waarom niet eerst die broodnodige verdedigers.

Nou ja, hij moet 5 miljoen kosten, dan hou je na de uitkering van de talentpools nog zo'n 6-7 over (voor zover al de eerder genoemde bedragen kloppen) en daar zou je een goede rechtsback van moeten kunnen kopen.
Zou er dan toch een leuk seizoen in het vooruitzicht staan?
The only thing I fear is my MoM
pi_61190411
Ook The Telegraph meld de interesse en die krant sla ik wat hoger aan dan The Sun.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')