Als het echt zo'n supertalent is (mooie stats in elk gevalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:56 schreef Juk het volgende:
Ze krijgen 15 miljoen en dan gaan ze een spits halen...? Waarom niet eerst die broodnodige verdedigers.
In ieder geval nog een Rotterdammer met wie valt te praten.quote:My dream clubs are Arsenal and Barcelona.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
Kun je het vertalen? En ken je die speler?
Aldus GOAL.comquote:Feyenoord gaat voor Roemeense spits
Feyenoord heeft volgens het Roemeense Prosport concrete interesse in spits Bogdan Stancu. De 21-jarige aanvaller speelt pas sinds mei van dit jaar voor Steaua Boekarest, maar heeft in korte tijd al erg veel indruk gemaakt bij de Roemeense Champions League-deelnemer.
Stancu werd in mei voor twee miljoen euro gekocht door Steaua Boekarest en scoorde in vier competitieduels reeds vier keer.
De spits, die in eigen land al wordt vergeleken met Adrian Mutu, kwam gisteren nog in actie in de voorronde van de Champions League.
Zijn club schakelde met Stancu als invaller zeer verrassend Galatasaray uit.
Volgens Prosport heeft Feyenoord vijf miljoen euro over voor de aanvaller.
Misschien omdat een Nederlandse club een betere opstap naar een topclub is. Ondanks dat Roemenie een inhaalslag aan het maken is, is het nog steeds een tamelijk arm land met een weinig zeggende competitie.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Niets ten nadele van Feyenoord, maar waarom zou je als je Champions League kan spelen naar een club gaan die "maar" UEFA cup voetbal speelt?
Buijs verpatsen voor 15 miljoen? Dan is Bosz wel een heldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef El_Bassie het volgende:
Wenger is dus in de markt voor deze 'tough tackling midfielder' of 'the dutch version of Owen Hargreaves' ? Is dit niet een simpel gevalletje persoonsverwisseling en bedoelen ze niet gewoon Danny Buijs?
er zijn er vast nog wel meer, anders kom je hier niet zo vaakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In ieder geval nog een Rotterdammer met wie valt te praten.![]()
omdat het Feyenoord isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Niets ten nadele van Feyenoord, maar waarom zou je als je Champions League kan spelen naar een club gaan die "maar" UEFA cup voetbal speelt?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Buijs verpatsen voor 15 miljoen? Dan is Bosz wel een held
In dat geval moet ie 3 standbeelden vóór de Kuip krijgen en moet het nieuwe stadion het 'Peter Bosz Stadion' gaan hetenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Buijs verpatsen voor 15 miljoen? Dan is Bosz wel een held
Wel een vreemde beschrijving ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:38 schreef El_Bassie het volgende:
Wenger is dus in de markt voor deze 'tough tackling midfielder' of 'the dutch version of Owen Hargreaves' ? Is dit niet een simpel gevalletje persoonsverwisseling en bedoelen ze niet gewoon Danny Buijs?
Peter Bosz Domequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
In dat geval moet ie 3 standbeelden vóór de Kuip krijgen en moet het nieuwe stadion het 'Peter Bosz Station' gaan heten.
Vorm of Velthuizen... In iedergeval een keeper die meteen de concurentie met Timmer aan kan gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
15 miljoen zou geweldig zijn, al betwijfel ik de betrouwbaarheid voorlopig enorm. En daarna wordt het nog snel handelen om evt. wat binnen te halen.
Ik ben benieuwd wie er als tweede keeper gaat komen. Alsjeblieft geen Waterman zeg.
Ik denk eigenlijk dat er geen keeper meer bijkomt. Zou overigens een slechte zaak zijn, Feyenoord WIL een keeper en als je dat niet lukt vind ik dat toch weer een teken van onmacht en niet volledig de zaken in eigen handen hebben (Happel kom er maar inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vorm of Velthuizen... In iedergeval een keeper die meteen de concurentie met Timmer aan kan gaan.
liefst een die Timmer meteen uit de basis speeltquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vorm of Velthuizen... In iedergeval een keeper die meteen de concurentie met Timmer aan kan gaan.
Tuurlijk wel. Ze gaan echt niet met Timmer en Darley de competitie in. Ik ben alleen bang dat er nu een of andere paniekaankoopje komt, een Waterman bijvoorbeeld, en dat zou betekenen dat we helemaal niets opschieten. Dan liever met Timmer, Darley en Lamprou de competitie in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er geen keeper meer bijkomt.
Vorig jaar dachten we ook dat ze echt niet met Makaay en Mols de competitie ingingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze gaan echt niet met Timmer en Darley de competitie in.
Is het zo raar dan? Ik zal later vandaag even kijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
Kun je het vertalen? En ken je die speler?
Vreemd, zoveel hebben de meeste Feyenoord niet zien spelen de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel mooi om die reacties van Arsenal supporters op de site van de Sun te lezen. Ze zijn best positief over hem.
Nee, maar ik vond het wel leuk dat het meer als grapje bedoeld was en dat er binnen een uur ook nog echt iemand met Roemeense roots reageerde.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is het zo raar dan? Ik zal later vandaag even kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |