Wat wil je daar nu weer mee zeggen kneus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef RacerDKB het volgende:
Wat, dat ze bestaat? Da's geen droom da's echt. Dat soort vrouwen bestaan, 't is heus!quote:
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
neuqen die hap, zonder enige voorwaarde
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
neuqen die hap, zonder enige voorwaarde
Yup, het is triest maar waar, je moet je eigen grenzen kennen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]maar gezien de reactie van TS op die post: dan zit er niks op dan keihard fappen.
zit je ff in de failmodus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.
Ik nodig je uit om eens langs te komen, mag je eens playen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zit je ff in de failmodus?
normaal zijn dat mijn leftovers
Dat je in een aardig korte periode een flinke berg troep hebt gepostquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen kneus?
alleen als ze slikt, of snowballedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens langs te komen, mag je eens playen.
Ja, maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat je in een aardig korte periode een flinke berg troep hebt gepost
Clint Eastwood aka Dirty Harryquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Yup, het is triest maar waar, je moet je eigen grenzen kennen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mja ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Strani het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Marly?? Ik vind 'r gewoon eng om te zien.
Als je dit leest Marly, sorry!
Oh wacht jij hebt de OP niet gelezen en denkt nu dat ik bedoel dat Marly vd Velden bij mij werkt. Nee, opnieuw lezen, dit keer met 'begrijpend modus' op 'on'.quote:
is t dan haar tweelingzus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh wacht jij hebt de OP niet gelezen en denkt nu dat ik bedoel dat Marly vd Velden bij mij werkt. Nee, opnieuw lezen, dit keer met 'begrijpend modus' op 'on'.
Je ziet de PI toch voor zijn post staan? Blijkbaar wordt ie moe van je topics/posts.quote:
Hee TS, heb je nu ook al rubrieken in je topiques?quote:
ze heeft gewoon iets engs. Daarbij vind ik die grijns van haar rond uit duivelsquote:
ha eindelijk een vrouw die niet perfect is!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ze heeft gewoon iets engs. Daarbij vind ik die grijns van haar rond uit duivelszo van "mu ha ha ik krijg je wel" ofzo
ja ik heb een grote fantasie ja
Moeten we echt voor de derde keer welke scheepsrecht is gaan?quote:
Ik volg je ff niet sorry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hee TS, heb je nu ook al rubrieken in je topiques?
vertel het kyna?
nu maak je mij wel nieuwsgierigquote:
Precies mijn gedachte! Ik heb altijd het gevoel alsof ze je zomaar ineens in het gezicht zou kunnen krabben terwijl ze je hysterisch uitlacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ze heeft gewoon iets engs. Daarbij vind ik die grijns van haar rond uit duivelszo van "mu ha ha ik krijg je wel" ofzo
ja ik heb een grote fantasie ja
Dat was je toch al?quote:
zoiets als "Vraag het Mona" in de Weekend?quote:
Ik nodig hem dan uit om ze in het vervolg over te slaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet de PI toch voor zijn post staan? Blijkbaar wordt ie moe van je topics/posts.
JA!! precies dat!! vet eng!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte! Ik heb altijd het gevoel alsof ze je zomaar ineens in het gezicht zou kunnen krabben terwijl ze je hysterisch uitlacht.
Je geeft hem ook geen kans he..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef RacerDKB het volgende:
Nou als je dat element dat eens weglaat en de schoonheid vertienvoudigt, dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte! Ik heb altijd het gevoel alsof ze je zomaar ineens in het gezicht zou kunnen krabben terwijl ze je hysterisch uitlacht.
Als je dat element weghaalt blijft er niks meer van Marly over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nou als je dat element dat eens weglaat en de schoonheid vertienvoudigt, dan kom je er wel.
weer?quote:
tja you can't always get what you want....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nou als je dat element dat eens weglaat en de schoonheid vertienvoudigt, dan kom je er wel.
haar naam is al tig keer voorbijgekomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Kanonskogel het volgende:
Post even haar hyves account hier als je haar naam weet!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef -Willempie- het volgende:
Bij de eerst volgende bedrijfsborrel dronken voeren en batsen gangbangen maar!
Jij hebt de OP echt niet gelezen he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef kyna het volgende:
[..]
haar naam is al tig keer voorbijgekomen
mooi toch, dat maakt jouw de mysterieuze mooie man aan de andere kant van de afdeling ipv de zielige geillaards die er rondjes om heen lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Mijn klacht is als volgt: WAAROM HEB IK NU GODVERDOMME DIE KUTPLEK AAN DE ANDERE KANT VAN DE KUTAFDELING WAARDOOR IK DE ENIGE BEN DIE HAAR GODVERDOMME NIET DE HELE DAG KAN ZIEN! KUT!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Mijn klacht is als volgt: WAAROM HEB IK NU GODVERDOMME DIE KUTPLEK AAN DE ANDERE KANT VAN DE KUTAFDELING WAARDOOR IK DE ENIGE BEN DIE HAAR GODVERDOMME NIET DE HELE DAG KAN ZIEN! KUT!
Lolwut?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Ze is redelijk lang, ik denk rond de 1.70 meter.
Toch zou ik d'r best wel een lekkere facial willen geven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:44 schreef Ici-Paris het volgende:
Marly van der Velden is al bezet hoor
Is dat dat mongooltje uit GTST?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
ze doet me denken aan deesch schone, maar dan met een getinte huid en 10x mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Is dat dat mongooltje uit GTST?
Het valt wel heel erg op dat je erbij probeert te horenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen kneus?
je weets, kut, het meest veelzijdige stukje vleesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:09 schreef stbabylon het volgende:
Halfbloedjes.. tsja, iedereen schijnt er gek op te zijn. Niet mijn ding. Je hebt bij deze toestemming om haar te nemen.
Doe mij maar zo blank als verse room, als ik toch mag kiezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je weets, kut, het meest veelzijdige stukje vlees
hoezo, mooie vrouwen hebben af en toe ook jeuk....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nodig haar dan uit op rapport ofzo...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Hey wat leuk! Dat is dag dat mijn vriendin en ik 1 jaar samen haddenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef RacerDKB het volgende:
hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij hebt de OP echt niet gelezen he?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Ze is redelijk lang, ik denk rond de 1.70 meter.
Thanx for the props.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Leuke OPZoals eerder gezegd, niet als een malloot je pik achter na lopen en net zoals de rest de hele dag om haar heen hangen. Geef het de tijd en probeer de rollen om te draaien door zelf hard-to-get te spelen. Overdrijf dit natuurlijk niet want ze moet niet denken dat je absoluut NIET geinteresseerd bent of homo bent
![]()
Succes TS en graag een update over de vorderingen met deze schone dame.
Nog 1 vraag: Hoe oud ben jij, en hoe oud is zij? straks is ze een milf van 30 en ben jij 20 ofzo
Ja ja, nu weten we het wel. Misschien 1.75 dan, ik ben niet zo goed in die dingen. En het ligt ook aan je point of reference. En aan wat jij lang of kort vindt. Maar boeit het? Ze is mooi!quote:
wedden dat ze wel te vinden isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef sinadO het volgende:
Oh. Ze is dus een van die mensen die iig niet onder hun eigen naam op internet te vinden zijn. En ze heeft een niet alledaagse achternaam dus ik was snel klaar met zoeken. Tegenvallertje.
Jij bent wel een volhoudertje nietwaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef kyna het volgende:
[..]
wedden dat ze wel te vinden is
zoek eens op gtst.nl
Na een tijdje gaat lelijk wennen hč. Dus wacht het nog even afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
yep!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent wel een volhoudertje nietwaar?
Vrijwel uitgesloten. Dan moet ik midden in het gangpad gaan staan en roepen cheese! en als ze dan verschrikt opkijkt snel klikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Het_hupt het volgende:
Heb je de mogelijkheid om dr op de foto te zetten TS?
bummerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vrijwel uitgesloten. Dan moet ik midden in het gangpad gaan staan en roepen cheese! en als ze dan verschrikt opkijkt snel klikken.
TS durft nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vrijwel uitgesloten. Dan moet ik midden in het gangpad gaan staan en roepen cheese! en als ze dan verschrikt opkijkt snel klikken.
TS kan niet. Want TS wil nog wel langer daar werken en TS moet ook de hypotheek betalen en zulks.quote:
of ben jij mss dat meisje dat bij TS is komen werken?quote:
je moet er wat voor over hebben...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
TS kan niet. Want TS wil nog wel langer daar werken en TS moet ook de hypotheek betalen en zulks.
ja hoe raad je t zo!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of ben jij mss dat meisje dat bij TS is komen werken?
zou jij die cockteaser zijn?
nieuwsgierig...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef sinadO het volgende:
Ha! Kyna was naar haar eigen fobo aan het loeren om te zien of ik keek. En ik keek.
Maar ik zag Mavo, ik zag thuiszorg...
Wel een mooi poesje trouwens.
Hey, ik ben een man, jij beweert een vrouw te zijn... Als het past dan past het he?quote:
wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man, jij beweert een vrouw te zijn... Als het past dan past het he?
Dat ik niet kieskeurig ben. Zelfs al doe je thuiszorg en draag je dus crocs, als je een lekker mokkel bent kom je op de lijst.quote:
klinkt meer als wanhopigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat ik niet kieskeurig ben. Zelfs al doe je thuiszorg en draag je dus crocs, als je een lekker mokkel bent kom je op de lijst.
wat is er mis met thuiszorg in vredesnaam!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat ik niet kieskeurig ben. Zelfs al doe je thuiszorg en draag je dus crocs, als je een lekker mokkel bent kom je op de lijst.
jouw gelukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef kyna het volgende:
[..]
Ha! daar heb ik je he?
maar ik zag niet veel bij jou
Zal ik dan maar....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Psssst, die dingen kunnen uit hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
klinkt meer als wanhopig
crocs is a big no no
Wij moeten eens afspreken. Dacht je van zaterdag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef kyna het volgende:
[..]
wat is er mis met thuiszorg in vredesnaam!
ik draag geen crocs en ja ik lijk n beetje op Marly,dat wel
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:36 schreef BozoNightmare het volgende:
dat wijf in de OP is lelijk, dus tief een eind op.
ik ben de zus van Marly..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wij moeten eens afspreken. Dacht je van zaterdag?
Of juist niet. Ze is zo mooi dat veel mannen denken zoals jij denkt en dat misschien dus niemand haar aanspreekt. Of, laat mij dat denken ja?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef Fakkan het volgende:
Ze is lekker en ze is leuk. Ze is bezet.
Anytime anywhere baby.quote:
Ligt hier thuis in de kast. Maar ik ben dus die mysterieuze gast achter de kast en de plant.quote:
hmm kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ligt hier thuis in de kast. Maar ik ben dus die mysterieuze gast achter de kast en de plant.
hmm...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef sinadO het volgende:
Sorry...ik probeer zo weinig mogelijk internet identiteit te hebben. Maar we kunnen wel PMmen.
bijdehandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
Jullie kunnen elkaar ook pm'en![]()
kan dit topique dicht
Ooo ik krijg het helemaal warm en zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef kyna het volgende:
[..]
hmm...
ik kan je marly helemaal doen vergeten
ik ben alleen 1.75 meterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ooo ik krijg het helemaal warm en zo.
Mooi mooi. More details.quote:
Hey hey, ik dacht dat ik 'de bom' was hupt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:33 schreef Het_hupt het volgende:iedere klapjosti is instaat een foto met z'n mobieltje te maken, behalve TS?
beetje jammer dit
ik weet niet meer wat ik van je denken moetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hey, ik dacht dat ik 'de bom' was hupt!
Ik raak fans kwijt hierzo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik van je denken moet
idd, ze hebben al parachutes om, zo snel gaat het naar benedenquote:
Super!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ze hebben al parachutes om, zo snel gaat het naar beneden
Nothing else matters baby.quote:
dat zeg je toch niet voor mij he?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
Ja, het is wel over nu.
Oh ja voor de mensen die het nog weten willen, ik zag vandaag dat ze ook nog zo een schoonheidspukkel-ding langs d'r neus heeft. Dus.
Wat kan mij die collega nou nog schelen?quote:
ahhh wat is ie lief...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat kan mij die collega nou nog schelen?
ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:20 schreef Nr.G het volgende:
Leuk dat een IT-kneus en een dik wijf elkaar gevonden hebben hier op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |