Jongens jongens toch wat ik nu weer heb...
Ik zat dus op mijn werk achter mijn pctje mezelf behoorlijk in het zweet te
mailen werken, om mijn centjes te kunnen verdienen en ook die voor mijn baas natuurlijk. Zonder sinadO geen bedrijf, jeweet. Als hij mij toch niet had enz.
Toen plotseling van achter de kasten en planten iemand verscheen die ik daar nog niet eerder gezien had. Ze liep richting de kapstok en pas toen had ik door waar we hier eigenlijk mee te maken hadden. De tijd leek te vertragen en in slow motion hing ze met een sierlijk gebaar haar jas op. De adem stokte letterlijk in mijn keel beste mensen, want dit is werkelijk waar een van de allermooiste vrouwen die ik ooit gezien heb. Ik kan het moeilijk onder woorden brengen maar ik ga het toch proberen. Ze is redelijk lang, ik denk rond de 1.70 meter. Ze heeft lang golvend kastanjebruin haar tot op haar rug, dat ze in een soort van losse staart draagt. Ze heeft een lichtgetinte huid, de mooiste donkere ogen die ik ooit gezien heb, een figuurtje om door een ringetje te halen en een gezicht als een engel. Een achterwerk zo mooi als was het geboetseerd door de beste kleikunstenaar ter wereld en prachtige kleine pronte borstjes. Ik vermoed dat ze een halfbloedje is en dat zijn nu eenmaal de allermooiste vrouwen op heel deesch aardkloot. Om een en ander nog duidelijker te maken, ze doet me denken aan deesch schone, maar dan met een getinte huid en 10x mooier.
![]()
De rest van het mansvolk op de afdeling is het met mij eens gezien de steelse blikken en dergelijks dat ik heel den dag aanschouw. Ook is er een überzieligaard die je eerst nooit vanachter zijn bureau weg kon krijgen en die loopt nu de gehele dag met een kopje koffie om haar werkplek heen te draaien, telkens met een ander excuus om daar te moeten zijn. Ik geef hem geen ongelijk maar gast, het valt niet op hoor, bende gek.
Mijn klacht is als volgt:
WAAROM HEB IK NU GODVERDOMME DIE KUTPLEK AAN DE ANDERE KANT VAN DE KUTAFDELING WAARDOOR IK DE ENIGE BEN DIE HAAR GODVERDOMME NIET DE HELE DAG KAN ZIEN! KUT![ Bericht 0% gewijzigd door sinadO op 26-08-2008 19:43:12 ]
Op
maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef
McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(