Wat wil je daar nu weer mee zeggen kneus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef RacerDKB het volgende:
Wat, dat ze bestaat? Da's geen droom da's echt. Dat soort vrouwen bestaan, 't is heus!quote:
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
neuqen die hap, zonder enige voorwaarde
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
neuqen die hap, zonder enige voorwaarde
Yup, het is triest maar waar, je moet je eigen grenzen kennen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]maar gezien de reactie van TS op die post: dan zit er niks op dan keihard fappen.
zit je ff in de failmodus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.
Ik nodig je uit om eens langs te komen, mag je eens playen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zit je ff in de failmodus?
normaal zijn dat mijn leftovers
Dat je in een aardig korte periode een flinke berg troep hebt gepostquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen kneus?
alleen als ze slikt, of snowballedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens langs te komen, mag je eens playen.
Ja, maar wat is je punt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat je in een aardig korte periode een flinke berg troep hebt gepost
Clint Eastwood aka Dirty Harryquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Yup, het is triest maar waar, je moet je eigen grenzen kennen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.
Mja ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:39 schreef Strani het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Marly?? Ik vind 'r gewoon eng om te zien.
Als je dit leest Marly, sorry!
Oh wacht jij hebt de OP niet gelezen en denkt nu dat ik bedoel dat Marly vd Velden bij mij werkt. Nee, opnieuw lezen, dit keer met 'begrijpend modus' op 'on'.quote:
is t dan haar tweelingzus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh wacht jij hebt de OP niet gelezen en denkt nu dat ik bedoel dat Marly vd Velden bij mij werkt. Nee, opnieuw lezen, dit keer met 'begrijpend modus' op 'on'.
Je ziet de PI toch voor zijn post staan? Blijkbaar wordt ie moe van je topics/posts.quote:
Hee TS, heb je nu ook al rubrieken in je topiques?quote:
ze heeft gewoon iets engs. Daarbij vind ik die grijns van haar rond uit duivelsquote:
ha eindelijk een vrouw die niet perfect is!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ze heeft gewoon iets engs. Daarbij vind ik die grijns van haar rond uit duivelszo van "mu ha ha ik krijg je wel" ofzo
ja ik heb een grote fantasie ja
Moeten we echt voor de derde keer welke scheepsrecht is gaan?quote:
Ik volg je ff niet sorry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hee TS, heb je nu ook al rubrieken in je topiques?
vertel het kyna?
nu maak je mij wel nieuwsgierigquote:
Precies mijn gedachte! Ik heb altijd het gevoel alsof ze je zomaar ineens in het gezicht zou kunnen krabben terwijl ze je hysterisch uitlacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ze heeft gewoon iets engs. Daarbij vind ik die grijns van haar rond uit duivelszo van "mu ha ha ik krijg je wel" ofzo
ja ik heb een grote fantasie ja
Dat was je toch al?quote:
zoiets als "Vraag het Mona" in de Weekend?quote:
Ik nodig hem dan uit om ze in het vervolg over te slaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet de PI toch voor zijn post staan? Blijkbaar wordt ie moe van je topics/posts.
JA!! precies dat!! vet eng!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte! Ik heb altijd het gevoel alsof ze je zomaar ineens in het gezicht zou kunnen krabben terwijl ze je hysterisch uitlacht.
Je geeft hem ook geen kans he..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef RacerDKB het volgende:
Nou als je dat element dat eens weglaat en de schoonheid vertienvoudigt, dan kom je er wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte! Ik heb altijd het gevoel alsof ze je zomaar ineens in het gezicht zou kunnen krabben terwijl ze je hysterisch uitlacht.
Als je dat element weghaalt blijft er niks meer van Marly over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nou als je dat element dat eens weglaat en de schoonheid vertienvoudigt, dan kom je er wel.
weer?quote:
tja you can't always get what you want....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nou als je dat element dat eens weglaat en de schoonheid vertienvoudigt, dan kom je er wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |