Nodig haar dan uit op rapport ofzo...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Mijn klacht is als volgt: WAAROM HEB IK NU GODVERDOMME DIE KUTPLEK AAN DE ANDERE KANT VAN DE KUTAFDELING WAARDOOR IK DE ENIGE BEN DIE HAAR GODVERDOMME NIET DE HELE DAG KAN ZIEN! KUT!
Hey wat leuk! Dat is dag dat mijn vriendin en ik 1 jaar samen haddenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:32 schreef RacerDKB het volgende:
hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij hebt de OP echt niet gelezen he?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Ze is redelijk lang, ik denk rond de 1.70 meter.
Thanx for the props.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:21 schreef afcajos het volgende:
Leuke OPZoals eerder gezegd, niet als een malloot je pik achter na lopen en net zoals de rest de hele dag om haar heen hangen. Geef het de tijd en probeer de rollen om te draaien door zelf hard-to-get te spelen. Overdrijf dit natuurlijk niet want ze moet niet denken dat je absoluut NIET geinteresseerd bent of homo bent
![]()
Succes TS en graag een update over de vorderingen met deze schone dame.
Nog 1 vraag: Hoe oud ben jij, en hoe oud is zij? straks is ze een milf van 30 en ben jij 20 ofzo
Ja ja, nu weten we het wel. Misschien 1.75 dan, ik ben niet zo goed in die dingen. En het ligt ook aan je point of reference. En aan wat jij lang of kort vindt. Maar boeit het? Ze is mooi!quote:
wedden dat ze wel te vinden isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef sinadO het volgende:
Oh. Ze is dus een van die mensen die iig niet onder hun eigen naam op internet te vinden zijn. En ze heeft een niet alledaagse achternaam dus ik was snel klaar met zoeken. Tegenvallertje.
Jij bent wel een volhoudertje nietwaar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef kyna het volgende:
[..]
wedden dat ze wel te vinden is
zoek eens op gtst.nl
Na een tijdje gaat lelijk wennen hè. Dus wacht het nog even afquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.
yep!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent wel een volhoudertje nietwaar?
Vrijwel uitgesloten. Dan moet ik midden in het gangpad gaan staan en roepen cheese! en als ze dan verschrikt opkijkt snel klikken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Het_hupt het volgende:
Heb je de mogelijkheid om dr op de foto te zetten TS?
bummerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vrijwel uitgesloten. Dan moet ik midden in het gangpad gaan staan en roepen cheese! en als ze dan verschrikt opkijkt snel klikken.
TS durft nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vrijwel uitgesloten. Dan moet ik midden in het gangpad gaan staan en roepen cheese! en als ze dan verschrikt opkijkt snel klikken.
TS kan niet. Want TS wil nog wel langer daar werken en TS moet ook de hypotheek betalen en zulks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |