haar naam is al tig keer voorbijgekomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Kanonskogel het volgende:
Post even haar hyves account hier als je haar naam weet!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef -Willempie- het volgende:
Bij de eerst volgende bedrijfsborrel dronken voeren en batsen gangbangen maar!
Jij hebt de OP echt niet gelezen he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef kyna het volgende:
[..]
haar naam is al tig keer voorbijgekomen
mooi toch, dat maakt jouw de mysterieuze mooie man aan de andere kant van de afdeling ipv de zielige geillaards die er rondjes om heen lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Mijn klacht is als volgt: WAAROM HEB IK NU GODVERDOMME DIE KUTPLEK AAN DE ANDERE KANT VAN DE KUTAFDELING WAARDOOR IK DE ENIGE BEN DIE HAAR GODVERDOMME NIET DE HELE DAG KAN ZIEN! KUT!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Mijn klacht is als volgt: WAAROM HEB IK NU GODVERDOMME DIE KUTPLEK AAN DE ANDERE KANT VAN DE KUTAFDELING WAARDOOR IK DE ENIGE BEN DIE HAAR GODVERDOMME NIET DE HELE DAG KAN ZIEN! KUT!
Lolwut?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
Ze is redelijk lang, ik denk rond de 1.70 meter.
Toch zou ik d'r best wel een lekkere facial willen geven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:44 schreef Ici-Paris het volgende:
Marly van der Velden is al bezet hoor
Is dat dat mongooltje uit GTST?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:31 schreef sinadO het volgende:
ze doet me denken aan deesch schone, maar dan met een getinte huid en 10x mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:18 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Is dat dat mongooltje uit GTST?
Het valt wel heel erg op dat je erbij probeert te horenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu weer mee zeggen kneus?
je weets, kut, het meest veelzijdige stukje vleesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:09 schreef stbabylon het volgende:
Halfbloedjes.. tsja, iedereen schijnt er gek op te zijn. Niet mijn ding. Je hebt bij deze toestemming om haar te nemen.
Doe mij maar zo blank als verse room, als ik toch mag kiezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je weets, kut, het meest veelzijdige stukje vlees
hoezo, mooie vrouwen hebben af en toe ook jeuk....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |