of ben jij mss dat meisje dat bij TS is komen werken?quote:
je moet er wat voor over hebben...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
TS kan niet. Want TS wil nog wel langer daar werken en TS moet ook de hypotheek betalen en zulks.
ja hoe raad je t zo!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of ben jij mss dat meisje dat bij TS is komen werken?
zou jij die cockteaser zijn?
nieuwsgierig...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:27 schreef sinadO het volgende:
Ha! Kyna was naar haar eigen fobo aan het loeren om te zien of ik keek. En ik keek.
Maar ik zag Mavo, ik zag thuiszorg...
Wel een mooi poesje trouwens.
Hey, ik ben een man, jij beweert een vrouw te zijn... Als het past dan past het he?quote:
wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey, ik ben een man, jij beweert een vrouw te zijn... Als het past dan past het he?
Dat ik niet kieskeurig ben. Zelfs al doe je thuiszorg en draag je dus crocs, als je een lekker mokkel bent kom je op de lijst.quote:
klinkt meer als wanhopigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat ik niet kieskeurig ben. Zelfs al doe je thuiszorg en draag je dus crocs, als je een lekker mokkel bent kom je op de lijst.
wat is er mis met thuiszorg in vredesnaam!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat ik niet kieskeurig ben. Zelfs al doe je thuiszorg en draag je dus crocs, als je een lekker mokkel bent kom je op de lijst.
jouw gelukquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef kyna het volgende:
[..]
Ha! daar heb ik je he?
maar ik zag niet veel bij jou
Zal ik dan maar....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hupt! Gast bij die vrouw maak zelfs ik geen kans. Nul procent. Nada.
Psssst, die dingen kunnen uit hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
klinkt meer als wanhopig
crocs is a big no no
Wij moeten eens afspreken. Dacht je van zaterdag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef kyna het volgende:
[..]
wat is er mis met thuiszorg in vredesnaam!
ik draag geen crocs en ja ik lijk n beetje op Marly,dat wel
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:36 schreef BozoNightmare het volgende:
dat wijf in de OP is lelijk, dus tief een eind op.
ik ben de zus van Marly..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wij moeten eens afspreken. Dacht je van zaterdag?
Of juist niet. Ze is zo mooi dat veel mannen denken zoals jij denkt en dat misschien dus niemand haar aanspreekt. Of, laat mij dat denken ja?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef Fakkan het volgende:
Ze is lekker en ze is leuk. Ze is bezet.
Anytime anywhere baby.quote:
Ligt hier thuis in de kast. Maar ik ben dus die mysterieuze gast achter de kast en de plant.quote:
hmm kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ligt hier thuis in de kast. Maar ik ben dus die mysterieuze gast achter de kast en de plant.
hmm...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef sinadO het volgende:
Sorry...ik probeer zo weinig mogelijk internet identiteit te hebben. Maar we kunnen wel PMmen.
bijdehandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef Het_hupt het volgende:
Jullie kunnen elkaar ook pm'en![]()
kan dit topique dicht
Ooo ik krijg het helemaal warm en zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:46 schreef kyna het volgende:
[..]
hmm...
ik kan je marly helemaal doen vergeten
ik ben alleen 1.75 meterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:47 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ooo ik krijg het helemaal warm en zo.
Mooi mooi. More details.quote:
Hey hey, ik dacht dat ik 'de bom' was hupt!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:33 schreef Het_hupt het volgende:iedere klapjosti is instaat een foto met z'n mobieltje te maken, behalve TS?
beetje jammer dit
ik weet niet meer wat ik van je denken moetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hey hey, ik dacht dat ik 'de bom' was hupt!
Ik raak fans kwijt hierzo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik van je denken moet
idd, ze hebben al parachutes om, zo snel gaat het naar benedenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |