Pardon?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:14 schreef Stroekie het volgende:
En in plaats van Stephan mag je ook wel Herr Derrick tegen Ang3l zeggen
Maar MisterO heeft zich al voor het middagprogramma ingeschreven, hij is nog op zoek naar een nieuwe zwembroekquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ow... Als ik maar niet hoef te eten
TT kan je niet meer edittenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef MisterO het volgende:
Ok, im flatterd for the tt, maar wil je dat even weghalen?
Ik ken Derrick wel, maar wist niet dat ie Stephan met zijn voornaam heettequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Derrick
1 topic report lijkt me voldoende tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TT kan je niet meer editten
daar heb ik een modje voor nodig
zullen we alle twee even een topic report doen ?
ik heb gevraagd of ze er onmisbaar van willen makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef MisterO het volgende:
Ok, im flatterd for the tt, maar wil je dat even weghalen?
2 komt wel overtuigender overquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
1 topic report lijkt me voldoende toch
Ik zat aan 14 uurish te denkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe laat ben jij van plan om te gaan misterO?
Ik leef een beetje op Youtube met al die clipjes van Madonna d'r concert.quote:
Beetje vroeg naar mijn smaak eigenlijksquote:
Wat heb jij toch met je leermeester de laatste tijd?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind Herr Stephan ook wel een mooie naam voor een leermeester
Een kennis van me heeft het voor elkaar gekregen om mee te mogen dansen in de Ahoyquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik leef een beetje op Youtube met al die clipjes van Madonna d'r concert.
oeps...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je leermeester de laatste tijd?
Eerst moest ik Koen vanalles leren en gister teun. Ik wil geen leraar zijn!
Ik wil iemand die het al kan, die van wanten weet. Zoals Jérémy en Diego!
Die zijn vast leuker dan Wendy van Wantenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je leermeester de laatste tijd?
Eerst moest ik Koen vanalles leren en gister teun. Ik wil geen leraar zijn!
Ik wil iemand die het al kan, die van wanten weet. Zoals Jérémy en Diego!
Later is voor mij ook beter hoor! 15/16 uurish kan ik meer uitslapenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Beetje vroeg naar mijn smaak eigenlijks
Leuk dat het niet i/d Ahoy is en dat al haar dansers de hele tour hetzelfde zijn. So I'm calling this bullshit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van me heeft het voor elkaar gekregen om mee te mogen dansen in de Ahoy
Dus als je een donkere gespierde maar wel vrouwelijke danser ziet.... daar heb ik mee staan zoenen
Ik had meer zo tussen 20 en 21 in gedachtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Later is voor mij ook beter hoor! 15/16 uurish kan ik meer uitslapen
dat wordt dan gewoon aanschuiven tijdens het etenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had meer zo tussen 20 en 21 in gedachten
Toetjes! YES! Zijn we dan nog op tijd voor de trivial persuit?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan gewoon aanschuiven tijdens het eten![]()
Dan kun je niet meer avondeten hoor!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had meer zo tussen 20 en 21 in gedachten
Zou kunnen, I don't know. Weet alleen dat ie heel fucking goed is en dat ie dat gister zeiquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuk dat het niet i/d Ahoy is en dat al haar dansers de hele tour hetzelfde zijn. So I'm calling this bullshit.
Het is echt bullcrap hun. madge heeft al 4 tours lang elke avond dezelfde dansers etc.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen, I don't know. Weet alleen dat ie heel fucking goed is en dat ie dat gister zei
Ik hou niet bij waar ze optreed... ik bedoel... het is madonna... ancient history
Nee hoorquote:
Waarom zei je dat dat gisteren? Letterlijk?quote:Ik wil helemaal niet dat je een leermeester bent, je hoeft Teun niets te leren.
Je gaat geen sex hebben through me!quote:Maar aangezien ik officieel gepensioneerd ben nu, is het dichtste wat ik nog bij kan komen wat actie onder vrienden van mij
Eey call his bluff, I don't carequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is echt bullcrap hun. madge heeft al 4 tours lang elke avond dezelfde dansers etc.
Dan had ie dus gisteravond in Cardiff moeten zitten en de afgelopen 2 maanden in NY bij alle rehearsals.
Ik ken m niet? So I care even less.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Eey call his bluff, I don't care
Zo leuk was ie nou ook weer niet
We zien wel wie er gelijk heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken m niet? So I care even less.
Never mindquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook al de hele avond last van dat Fok ene beetje van slag is?
Qua my active topics dan, want die is heel vaak leeg (en na een F5 weer gewoon een gevulde pagina)
Ik voel me nooit zo fijn als ik eet. Vooral als er vreemde mensen om mij heen zijn. Voel me dan altijd een zeug. Of jullie moeten allemaal een beetje gek doen, dan lijkt het net mijn werk en eet ik pedagogisch meequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer avondeten hoor!
Emm Nuno dus en nu ga ik naar bedquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iedereen z enou ff hier neergooid, dan kan ik vast leren
Whehe, jij gaat naar bed en ik sta op. Hoezo tijdsverschilquote:
Heb je dit in een macro staan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:11 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
ik zou niet weten hoe dat moet. Zie het meer als een manier om de vingers los te maken bij gebrek aan een leuker alternatiefquote:
heeft hij nu weer sex gehad met een andere homo ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:39 schreef Cairon het volgende:
oh oh oh wat hoorde ik nu... een sappige roddel over een fok homo?
Gossipqueenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:39 schreef Cairon het volgende:
oh oh oh wat hoorde ik nu... een sappige roddel over een fok homo?
Cairon kennende zal hij ze pas vertellen als er hier nadrukkelijk om gevraagd wordtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Roddels? Gimme roddels!
Jij hebt hem op de kermis langer meegemaakt dan ik, dus zou jij hem beter moeten kunnen inschatten dan ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht dat ie uit zichzelf mij betrekt in zijn roddelcircuit. Of hoop ik nu te veel.
Ach dat kind is zo voorspelbaar als wat!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand, kan Cairon/Kug inschatten. Ik zou het niet eens willen kunnen.
Nee nee, want we gaan samen een dansje wagen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zin in de 30ste begint ietwat af te nemen.
Alsof dat de enige reden is!! Troela!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom wel, anders vind ik het weggegooid geld van mijn kaartje.
Ik moest ineens denken aan dat lieve beestje voor de kust van Australiequote:En dansje wagen? Ik kan niet dansen
. Ik probeer soms te bewegen maar het is een beetje alsof je een walrusje (schattig wel
![]()
) een poging tot ballet ziet doen ofzo
.
Misschien dat ik e rvanavond zit. Toch maar eens kijken danquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Gister trouwens op het terras onder het genot van Leffe jongens zitten checken met een vriendin. En weg te dromen bij een van de mannelijke personeelsleden van de Vooruitgang
![]()
.
Zullen we dan Toontje Lager voor je aanvragen met stiekum met je gedanst ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom wel, anders vind ik het weggegooid geld van mijn kaartje.
En dansje wagen? Ik kan niet dansen
. Ik probeer soms te bewegen maar het is een beetje alsof je een walrusje (schattig wel
![]()
) een poging tot ballet ziet doen ofzo
.
Het was een blondige vent met lang haar wat in een staartje/knotje zat, het klinkt stom en lelijk als ik het zo zegquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik e rvanavond zit. Toch maar eens kijken dan
En 90210quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:16 schreef petre86 het volgende:
omg, gaan ze knigtrider weer uitzenden
Ik val niet zo op blond, maar ALS ik vanavond in de stad ben, dan zal ik ff spiekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een blondige vent met lang haar wat in een staartje/knotje zat, het klinkt stom en lelijk als ik het zo zeg, maar hij was echt
![]()
.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we dan Toontje Lager voor je aanvragen met stiekum met je gedanst ?
Deze is ook heel tofquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
AARGH ik heb die Lady Gaga de hele tijd in m'n hoofd!
Just dance, gonna be ok, da doo doo
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:00 schreef Cybart het volgende:
Matthew en ik gaan heel veel babies maken en samen oud worden
could be mequote:
vanaf heden gewoon allemaal zwarte kopen, zodat je geen eenlingen meer krijgt ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 'k heb hier gewoon tien verschillende losse sokken.
Matthew was toch ook een van de weinige OS heren die uit de kast is ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:12 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
en de "sta-op-plaat" van de dag is geworden:
quote:
Mja, het zijn uiteraard allemaal zwarte, donkerblauwe, grijze...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Stroekie het volgende:
vanaf heden gewoon allemaal zwarte kopen, zodat je geen eenlingen meer krijgt ?
Alsof kalk de tijd krijgt om daar te gaan zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
money-money-money-money... MO-NAY!
Zeep ze, en vergeet niet om onder de rand te komen met de borstel en goed te schrobben, daar zit de meeste kalkaanslag volgens de WC-eend reclame.
Wat is er jochie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat... ik baal vandaag als een stekker.
maar door voor alleen effen zwart te kiezen schakel je het kleur verschil al helemaal uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het zijn uiteraard allemaal zwarte, donkerblauwe, grijze...
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar manquote:
Alweer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat... ik baal vandaag als een stekker.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar door voor alleen effen zwart te kiezen schakel je het kleur verschil al helemaal uit
oeh, dan zouden we de maaltijd ook buiten ergens op het terras kunnen nuttigenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar man
Maar wel lekker stad en terras weer
Is wel fijner als buitenstaan met rokenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar man
Maar wel lekker stad en terras weer
Haha ecoplasma!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
gisteren naar HellBoy 2 geweest, en nu voelt m'n dag zo leeg en Hellboy-loos aan. Die film was ultra-uber-cool
ik hartje Johann Krauss
Geen idee hoe ze dat bij de Effenaar hebben opgelost eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is wel fijner als buitenstaan met roken
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Jaaa, op terras tot 22:00heerlijk zomerkleding aan... ennn, baileys met ijs, of ijsthee
Alsof ik met mijn kleine bipsje niet op 1 terrastafel pas!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienen![]()
want dat moet toch geconsumeerd worden uit een navel
ja maar als we met z'n tienen een rondje bestellen is de tafel toch echt te klein om er 10 personen op te parkerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn kleine bipsje niet op 1 terrastafel pas!!!
Ieuw nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienen![]()
want dat moet toch geconsumeerd worden uit een navel
En mijn navel is ook echt wel te klein om een glas uit te drinken hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar als we met z'n tienen een rondje bestellen is de tafel toch echt te klein om er 10 personen op te parkeren![]()
maar 1 glas per keer kan gerust
Doe mij er ook maar een dan! Lekker uit de glazen die bij de cadeauset van Baileys zaten die ik (alsnog) voor mijn verjaardag heb gekregenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef Ang3l het volgende:Sowieso, geef mij maar gewoon Baileys uit een glas. Met ijs.
O ja die zijn leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een dan! Lekker uit de glazen die bij de cadeauset van Baileys zaten die ik (alsnog) voor mijn verjaardag heb gekregen
.... ik zie nu pas dat de TT wel ERG drastisch is aangepastquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat is pas ECHT een naamtopic!
Inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik zie nu pas dat de TT wel ERG drastisch is aangepast
You kissed a straighty and you liked it?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:08 schreef MisterO het volgende:
Het was mijn idee, deze TT, and I like it
I wish I kissed the straighty hehequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You kissed a straighty and you liked it?
Hope your boyfriend don't mind it
Het dak in de grote zaal vande Effenaar is ERG hoogquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
I wish I kissed the straighty heheOeh als ze dat liedje gaan draaien zaterdag ga ik uit mn dak. Maar dat geldt voor meerdere nummers
Ik klim wel via de geheime nooduitgangquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het dak in de grote zaal vande Effenaar is ERG hoogDus je hebt een flinke weg te gaan dan.
Dus als ik je kwijt ben moet ik je daar gaan zoeken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik klim wel via de geheime nooduitgangsamen met iemand.
Hola dormilonquote:
aangezien ik hier welkom ben volgens de TT...quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:41 schreef Cybart het volgende:
en hup, weer 200 euro uit mn portomonee verdwenen in ruil voor een jas uit een grote ruimte waar ze nog meer spullen voor geld weggaven, "winkel" of zo noemden die er waren het...
não só dormirquote:
Kerelquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aangezien ik hier welkom ben volgens de TT...
Cybart
ik moet straks ook nog naar zo'n zelfde ruimte maar die noemen ze supermarkt...raar
Ik heb nog een Engels verhaal liggen dat geredigeerd moet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:58 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Dank uquote:
Tot zover het "mmm, maar 't voelt niet goed" gedeeltequote:
Hebben ze die dara ook?quote:- edit - ven douchen en de stad in, misschien ga ik ook wel zo'n winkel geval bezoeken![]()
maar die moet dan wel voorzien zijn van een afdeling notenrijstquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot zover het "mmm, maar 't voelt niet goed" gedeelte
[..]
Hebben ze die dara ook?jemig, ze lijken overal wel te bestaan.
Zal ik in Eindhoven ook gaan zoeken zodat we metd e meet zaterdag ook zoiets kunnen bekijken?
stom gedoe inderdaad..moet je eerst ook nog al die spullen in een karretje leggen en dan iedereen laten zien wat je wil ruilen tegen dat geldquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Kerel
Mi topic is Su topic...
oeh, daar hebben ze heel veel dingen die je kan meenemen als je geld geeft aan een mevrouw op een stoel, achter een balie... maar ze wil wel eerst al je spullen een keer aanraken voor je ze meeneemt...
goor man!
Sorry het was een anderquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Tot zover het "mmm, maar 't voelt niet goed" gedeelte
Het lijkt wel een epidimie, maar zoeken mag. Alleen hou ik niet zo van die dingen die ze supermarkt noemen, daar durf ik niet naar binnenquote:Hebben ze die dara ook?jemig, ze lijken overal wel te bestaan.
Zal ik in Eindhoven ook gaan zoeken zodat we metd e meet zaterdag ook zoiets kunnen bekijken?
Nee, dan zijn ze al doodquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stom gedoe inderdaad..moet je eerst ook nog al die spullen in een karretje leggen en dan iedereen laten zien wat je wil ruilen tegen dat geld![]()
en die mevrouw op die stoel knijpt overal in want het piept als ze het aanraakt..als ik in die spullen knijp gebeurd er niks
quote:
Ik durf wel, maar ik vind ze niet zo leuk.quote:[..]
Het lijkt wel een epidimie, maar zoeken mag. Alleen hou ik niet zo van die dingen die ze supermarkt noemen, daar durf ik niet naar binnen
als ze die spullen straks weer doodknijpt doe ik haar wat aanquote:
Baileys klinkt wel aantrekkelijk indd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Jaaa, op terras tot 22:00heerlijk zomerkleding aan... ennn, baileys met ijs, of ijsthee
dat is ook een stuk lekkerder dan Guinnesquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
Heb laatst kilkenny-bier gedronken, was erg lekker!
maar je moet het toch echt zelf doen, want ze zullen echt niet uit zichzelf voorstellen, zo van meneer Bentudaarweer we hebben besloten om er maandelijks 500 euro bij uw salaris op te tellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:05 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en ik heb mijn salaris opgewerkt gekregen. (vond het wel heel vervelend om te vragen)
en nog iemand verbaasd toen je hedenochtend je brief inleverde ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:05 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en ik heb mijn salaris opgewerkt gekregen. (vond het wel heel vervelend om te vragen)
Mijn manager vroeg: Waarom, ik zei: Deze organisatie sluit beter aan bij mijn waarden en normen. (denk dat hij de stille hint wel snapte)quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog iemand verbaasd toen je hedenochtend je brief inleverde ?
Jap, het hele gesprek was al afgelopen, eigenlijk. Maar salaris was nooit aan het bod gekomen. Dus ik vroeg of we het nog over het salaris konden hebben. Toen zei zij, dat ik had gezegd dat ik in 35/1 zat en dat volgens de CAO ook oke was. Dus ik moest even nadenken en zei, dat klopt, dat is was ik op dit moment heb, maar heb momenteel 3 jaar ervaring gekregen en ga naar het 3de jaar SPH. En volgens de CAO mag je afwijken. Dus goed. ze heeft er 2 jaar van gemaakt.... Lager als mijn gewilde 3 jaar maar goed, ik heb iets meer. Voelde mij erg opgelaten en die vrouw was wel een beetje een pinnetje..quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je moet het toch echt zelf doen, want ze zullen echt niet uit zichzelf voorstellen, zo van meneer Bentudaarweer we hebben besloten om er maandelijks 500 euro bij uw salaris op te tellen
daar worden zulke lui op uitgezocht en vergeet niet dat het niet haar eigen centen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, het hele gesprek was al afgelopen, eigenlijk. Maar salaris was nooit aan het bod gekomen. Dus ik vroeg of we het nog over het salaris konden hebben. Toen zei zij, dat ik had gezegd dat ik in 35/1 zat en dat volgens de CAO ook oke was. Dus ik moest even nadenken en zei, dat klopt, dat is was ik op dit moment heb, maar heb momenteel 3 jaar ervaring gekregen en ga naar het 3de jaar SPH. En volgens de CAO mag je afwijken. Dus goed. ze heeft er 2 jaar van gemaakt.... Lager als mijn gewilde 3 jaar maar goed, ik heb iets meer. Voelde mij erg opgelaten en die vrouw was wel een beetje een pinnetje..
Ik ben even snel een winkel in geweest (geen supermarkt) en heb 2 sletten shitjes gescoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ik al zei: Slet
Ik durf wel, maar ik vind ze niet zo leuk.
ga eens even snel wat doen jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Cybart het volgende:
ondernemingsplan...haat....
nog een maand de tijd om af te studeren
hey, ik heb ook nog gewoon een baan jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ga eens even snel wat doen jaStudenten klagen teveel, wacht maar
over 4 jaar on London dan kun je het eten overslaan, tenzij je van pie's houdt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was ff Chinezen met Eef. We kunnen als de beste samen Chinees eten. We hadden het er al over om naar de olympische spelen te gaan, synchroon chinezen of zo, of de 100m chinees. Schoon-chineze zijn we dat weer niet zo heel goed in*poetst de tafel af*
dat is geen excusequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, ik heb ook nog gewoon een baan ja
Pie's...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
over 4 jaar on London dan kun je het eten overslaan, tenzij je van pie's houdt.
Je hebt het loempia werpen overgelagen vandaag![]()
Ik ga er weer vandoor tot later al mijn liefdes en
Ik vond 2 juist wel net zo goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... Hellboy 1 was veel beter dan 2.
1 had waaaay betere bad guys. Hier alleen een trol-beest, een elfje met een speer en wat gloeiende robots. Oja, en een boomgod die neer ging na wat kogelsquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond 2 juist wel net zo goed.
Boequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik wilde ei'k om 20:30 stoppen met Silent Hill om een film te gaan kijken maar ik zie ineens dat het al bijna 22:00 isTime flies when you're scared shitless.
WHRAAAAAAAAAGH!quote:
Roep maar als je hulp nodig hebtquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:16 schreef Cybart het volgende:
ondernemingsplan...haat....
nog een maand de tijd om af te studeren
Kiterunner/vliegeraar al gelezen ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
Welk boek is leuk? Wil namelijk een nieuw boek om te lezen
Gezien/gelezenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kiterunner/vliegeraar al gelezen ?
Ik hoop dat ik hem onder mijn vleugels mag krijgen, dan kan ik hem voorbereiden op wat er komen gaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* IK krijg nou al vragen over teun op internet:
Listen...the blond guy with long hair that was with you there, is he your friend?
Beautiful guy he is, is he a model?
Wordt een hartenbreker die jongen
Het is geen vogeltje TMMquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem onder mijn vleugels mag krijgen, dan kan ik hem voorbereiden op wat er komen gaat
Of een maandverbandje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso? Onder welke vleugels? Als er iemand vleugels heeft is dat wel een postduif inderdaad, of een engel
Jij hebt die van jou vandaag thuis gelaten ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
en jij loopt met iets warms tussen je benen?Je bent gek
en jij bent koud tussen je benenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is hardstikke vies benauwd weer en jij loopt met iets warms tussen je benen?Je bent gek
Breng je dan voor hem een extra sok mee zaterdagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij bent koud tussen je benen![]()
Goedemorgen
Bij mij thuis was 't nog koel frisquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is hardstikke vies benauwd weer en jij loopt met iets warms tussen je benen?Je bent gek
Nee die doe ik onder mijn kilt aan lijkt me wel een leuke combiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Breng je dan voor hem een extra sok mee zaterdag
je hebt vast nog wel van die Noorse exemplaren overgehouden aan je uitstapje naar Oslo
sssssssssst, niet te veel nadruk op die Kilt, want anders trekt mijn lief die van hem ook aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee die doe ik onder mijn kilt aan lijkt me wel een leuke combi
Oeps sorry wat mpet ik dan aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sssssssssst, niet te veel nadruk op die Kilt, want anders trekt mijn lief die van hem ook aan
oh de slet look mmmm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets dat gemakkelijk uit kan, en ik dacht dat jij al een jeans met scheuren zou aantrekken,
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef MisterO het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Gossip Girl, wat een heerlijke serie is dat zegxoxo
Rich kids uit New York, met veel drama en geroddelquote:
eeeh hallo jaaaaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij dat zou kunnen camoufleren door wat anders aan te doen![]()
Ok, wanneer en waar komt het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Rich kids uit New York, met veel drama en geroddel
www.sidereel.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, wanneer en waar komt het?
Dat pushing daisys, daar wel het een en ander over gehoord. Is dat wat?quote:
ken ik nie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat pushing daisys, daar wel het een en ander over gehoord. Is dat wat?
He bah, kilt. Ik geef TMM al ontzettend veel commentaar als ie die aandoet, laat staan jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Cruel Intentions de serie, tenminste, zo omschrijf ik 't altijd.quote:
Dat vond ik niet leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cruel Intentions de serie, tenminste, zo omschrijf ik 't altijd.
Cruel Intentions vond ik ook een toffe film inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cruel Intentions de serie, tenminste, zo omschrijf ik 't altijd.
Die 3 sec ass die je zietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cruel Intentions vond ik ook een toffe film inderdaadVooral Ryan Phillipe in zn blootje
![]()
Lijkt me wel leuk. Hoelaat komt het? moet eigenlijk gewoon eens een videorecorder aanschaffen, bestaan die dingen nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Pushing Daisy's gaat over een vent die met een aanraking een dode weer tot leven kan wekken. Maar als hij hen niet weer binnen een minuut nog een keer aanraakt dan sterft er iemand die in de buurt is. Met die " gave" gaat hij samen met een detective moordzaken oplossen.
Fantasievolle en surrealistische serie. je meot er van houden, ik vind het wel vermakelijk.
In het echt issie ook lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
Cruel Intentions vond ik ook een toffe film inderdaadVooral Ryan Phillipe in zn blootje
![]()
Studio 54 alsin de discotheek in NY in de jaren 70/80?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 3 sec ass die je ziet
Dan is Studio 54 leuker
Well toen ik het voor het eerst zag, was ik in shock weet ik nog welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 3 sec ass die je ziet
Dan is Studio 54 leuker
Heb jij een kilt jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Damn youquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt issie ook lekker
quote:
Zoek het zelf maar even op www.tvgids.nl en ja er bestaan nog videorecorders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk. Hoelaat komt het? moet eigenlijk gewoon eens een videorecorder aanschaffen, bestaan die dingen nog?
Helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb jij een kilt ja?
Daarmee maak je vast de goede sier bij Ang3l
Ja, en als in de film die daarover is gemaakt meet Ryan Philippe, Neve Campbell, Sela Ward, Salma Hayek en Mike Meyers)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Studio 54 alsin de discotheek in NY in de jaren 70/80?
Adwoordnummer is toch zonder postzegel? Maar plak er voor de zekerheid een postzegel op (denk dat je 2x 44cent moet hebben)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:36 schreef Zakje het volgende:
Hmm, ik moet wat post versturen naar de universiteit, maar ik weet niet of ik er een postzegel op moet plakken? Ik heb het antwoordnummer netjes op de enveloppe geschreven. Wat een grap, post, waarom kan het niet per mail ofzo
Ik heb ze inderdaad toch maar geplakt, , voor die 88 centquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Adwoordnummer is toch zonder postzegel? Maar plak er voor de zekerheid een postzegel op (denk dat je 2x 44cent moet hebben)
Maar kom jij zaterdag ook?
Als je komt, lijkt mij dat in elk geval erg gezellig!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad toch maar geplakt, , voor die 88 cent.
En ik weet eigenlijk niet of ik zaterdag kom, ik was het eigenlijk een beetje vergeten, en nu heb ik geen kaartje gekocht, ik beslis vrijdag wel of m'n pet ernaar staat.
Ja ik heb die box. Maar ik moet zeggen dat waar 1 & 2 nog wel scary waren deel 3 toch echt als griezel de plank volledig misslaat en meer een parodie isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Neve Campbell, daar krijg ik altijd zo'n
Scream
gevoel bij.
Scream vind ik echt geweldig, en dan ook alle delen.
Antwoordnummer is altijd zonder postzegel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad toch maar geplakt, , voor die 88 cent.
Zijn vast nog wel kaartjes.quote:En ik weet eigenlijk niet of ik zaterdag kom, ik was het eigenlijk een beetje vergeten, en nu heb ik geen kaartje gekocht, ik beslis vrijdag wel of m'n pet ernaar staat.
Ik zie ze eigenlijk allemaal ook meer als komediequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb die box. Maar ik moet zeggen dat waar 1 & 2 nog wel scary waren deel 3 toch echt als griezel de plank volledig misslaat en meer een parodie isMaar wel leuk
O nee, dat nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk allemaal ook meer als komedie. Al schrik ik er soms wel van, echt eng, of het gevoel dat er een gemaskerd iemand in mijn huis zit... nee.
quote:We're gift-wrapped kitty cats
We're only turning into tigers when we gotta fight back
inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt issie ook lekker
maar ik draag hem op de traditionele manierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HelaasHierboven heb ik al gezegd dat ie dat dan dus juist NIET doet
Dan nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik draag hem op de traditionele manier![]()
![]()
In de kast laten hangen. Vooral laten hangen dat ding!quote:Nee hoor ik heb dat kreng cadeau gekregen, weet niet wat ik mee moet
Wat een kutfilm was datquote:
owquote:
Hij zit zelfs nog in het papier. Maar die trappen he kun je daar dansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog nietde hele tijd dat geval wat er onderuit bengeld als je de trappen oploopt
(en de Effenaar heeft nogal wat trappen).
[..]
In de kast laten hangen. Vooral laten hangen dat ding!
Hedde gij de foto's nie gezien in't meet-topic?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij zit zelfs nog in het papier. Maar die trappen he kun je daar dansen
als je deze taal maar voor je houdt, anders praat ik de hele avond met rollende r.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij de foto's nie gezien in't meet-topic?
D'r stan d'r we van de binnekant ok, en dar kende op zien hoe de grote zoal d'ruit ziet!
Zeg, je realiseert je wel dat je in Brabant zit zaterdag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je deze taal maar voor je houdt, anders praat ik de hele avond met rollende r.
zoals ik al zei, spreek ik heel raar NL met en harde R en zon. Een zaachte G is cute maar dat hele "bende ge" en zo aaaaaaaaaaahhhhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je realiseert je wel dat je in Brabant zit zaterdag?
Net zoals jioj vast wel Nederlands met een dialect zult praten praat ik sowieso Nederlands met een zachte g.
De rest van het dialect kan ik naar keuze achterwege laten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef Nuno_G het volgende: maar dat hele "bende ge" en zo aaaaaaaaaaahhhhh
mogen kei- en ons wel zoals keigaaf en ons pap en mam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals ik al zei, spreek ik heel raar NL met en harde R en zon. Een zaachte G is cute maar dat hele "bende ge" en zo aaaaaaaaaaahhhhh
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mogen kei- en ons wel zoals keigaaf en ons pap en mam?
Dat "Bende gij" en "Ge" zal ik nooit standaard zeggen, maar dat "Ons pap en mam" krijg je er toch echt niet uit hoor!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik zeg toch ook niet Pai e Mai (ze zouden het eens moeten horen)
Het is een film die niet weet wat hij wil. Een beetje zombie splatter, een beetje mad max, een beetje SF en een beetje Fantasy, een beetje James Bond, een beetje een romcom... Het is een patchwork quilt. Geen eenheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
owEn ik heb hem net gister zitten d/l om hem van de week te kijken
Leek me best madmaxerig leuk eigenlijk.
Mja, ik ging hem ook niet zien onder het mom van "Ik ga ene geweldige film bekijken", meer onder het mom van "hard gewerkt, popcorn bij de hand en hersenen uit en agressie aan zetten"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een film die niet weet wat hij wil. Een beetje zombie splatter, een beetje mad max, een beetje SF en een beetje Fantasy, een beetje James Bond, een beetje een romcom... Het is een patchwork quilt. Geen eenheid.
Ik heb hem in de bios gezien en ik weet niet eens meer waar
Succes gegarandeerd danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik ging hem ook niet zien onder het mom van "Ik ga ene geweldige film bekijken", meer onder het mom van "hard gewerkt, popcorn bij de hand en hersenen uit en agressie aan zetten"
wie heb je daarvoor nu weer lippendiensten moeten bewijzen ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gastenlijst van Pann/Friso zaterdag.
He eindelijk hoor ik daar VIP mag ik de Rolls bestellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie heb je daarvoor nu weer lippendiensten moeten bewijzen ?![]()
dus jouw kaartje kan nu met dat van Sam op marktplaats gezet worden ?
en ook een plek op het VIP dek ?
de liggging van Effenaar is een beetje ongelukkig voor een glamour entree met Rolls en rode loperquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He eindelijk hoor ik daar VIP mag ik de Rolls bestellen
Ik wist dat er zo'n vraag zou komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie heb je daarvoor nu weer lippendiensten moeten bewijzen ?![]()
quote:dus jouw kaartje kan nu met dat van Sam op marktplaats gezet worden ?
Geen ideequote:en ook een plek op het VIP dek ?
Als je vanuit de Tramstraat komt dna kan dat netquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de liggging van Effenaar is een beetje ongelukkig voor een glamour entree met Rolls en rode loper![]()
maar ik wil best aan de zijkant staan juichen als Ang3l en jij dat op prijs stellen
hup vlug een pm naar ralfieboy voordat hij zich bedenkt in het meettopicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n vraag zou komenen in tegenstelling tot eerdere vrijkaartjes van het Friso feest heb ik voor deze vrijkaartjes GEEN lipdiensten hoeven bewijzen
[..]
[..]
Geen ideeVast niet!
terrasjes kunnen omver gereden wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je vanuit de Tramstraat komt dna kan dat netDoor de Dommelstraat lijkt me wat lastig aangezien het zaterdag mooi weer wordt en die straat dan vol terrasjes staat
wie is ralfieboy nu weer, heb ik weer wat gemistquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup vlug een pm naar ralfieboy voordat hij zich bedenkt in het meettopic
Ik denk niet dat de entree zo glamoureus zal zijn als je halverwege de Dommelstraat wordt klemgezet bij de Liquid of zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
terrasjes kunnen omver gereden worden
dus we moeten het alleen van onze looks hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de entree zo glamoureus zal zijn als je halverwege de Dommelstraat wordt klemgezet bij de Liquid of zoof omdat er 6 terrasstoelen aan je limo hangen.
Mja, daar ga ik 't dan ook weer niet van hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus we moeten het alleen van onze looks hebben
nee nu niet meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Het gaat hier echt maar over één ding...
Wat brengt ons de nieuwe Gucci collectie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Nee nu gaat het ook lekker nerdy over de nieuwe verse van Firefox
Moeten we onze Fashionista's vragenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat brengt ons de nieuwe Gucci collectie?
Jij bent onze Reizende Oom Roelquote:weet er nog iemand goede hotspots in Sydney ?
Sorry, die van Philips wordt overmorgen pas gepubliceerdquote:Wat is de actuele dollar/euro koers
Heeft ie een zender?quote:heeft er al iemand naar die radiozender van Gordon geluisterd
quote:Gaan er nog mensen hier naar het concert van Geer in Spaarnewoude?
Jij bent een luie flikker om je er zo met een Jantje van Leiden vanaf te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten we onze Fashionista's vragen
[..]
Jij bent onze Reizende Oom Roel
[..]
Sorry, die van Philips wordt overmorgen pas gepubliceerd
[..]
Heeft ie een zender?
[..]IK ben niet zo van de Geer & Goor.
Kortom, aan mij heb je geen ene flikker
Ja de S van Sebas, niet de S van Sergequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bent een luie flikker om je er zo met een Jantje van Leiden vanaf te maken![]()
en S was toch in Sydney geweest, dus als die situatie uit de hand gaat lopen zaterdag kan ik daarmee mooi de spanning wegnemen
Zat ik op zich in mijn hoofd wel goed, want Sebas heb ik wel gezien op de jan Friso, daar was toen ook een donkere jongen bij dat groepje? en Dreamer was er toen ook bij want we maakten naderhand terug nog flauwe opmerkinigen over haar "verdwenen" telefoon in decemberquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de S van Sebas, niet de S van Serge
Verwarrend he. Eerst al die D's. Nu al die S-en.
Sebas is de jongen uit Tilburg met wie het uiteindelijk niet werkte.
Serge is degene met de teenage tranny. Hij komt misschien zaterdag.
geeft niks, je valt hier zomaar niet te pletterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef Ralfieboy het volgende:
Ik val er even lekker middenin...
ons eigen koppeltjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef Ralfieboy het volgende:
Wie?
die hebben vast steun gevonden in elkaars armen als bescherming tegen de boze buitenwereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef Bartjebart het volgende:
Waar zijn Sam en PJORouke gebleven?
kut hoeren zijn hetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ons eigen koppeltje
de tortelduifjes hebben elkaar hier leren kennen
Reikt Nuno de wijnfles aanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kut hoeren zijn het![]()
O ja heb ik al gezegd dat ik een slechte bui heb vandaag, heel slecht dus
nieuwelingen "mogen" zich ook altijd voorstellen door de vragen van dit lijstje te beantwoordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:42 schreef Ralfieboy het volgende:
Nou voor mij even geen alcohol. Heb genoeg aan mezelf...
voor mijn wel, hele manden zijn nog niet genoegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:42 schreef Ralfieboy het volgende:
Nou voor mij even geen alcohol. Heb genoeg aan mezelf...
die werkt zich in het zweer voor je zodat hij komende zaterdag heel soepel kan dansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:06 schreef Nuno_G het volgende:
En waar is je Engel als je hem nodig hebt
ja als je echt jezelf een keer bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
take me for what i am
who i was meant to be
and if you give a damn
take me baby
or leave me
Ik was trainen schat, dat zei ik toch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:06 schreef Nuno_G het volgende:
En waar is je Engel als je hem nodig hebt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Kijk nou met wat voor nuttcases ik moet dansen
Freaks zijn 't, die hetero's. Allemaal!
En dan echt 26x "Eey it's my homeboy J!"
![]()
Ik moest best lachen met dat stukje dat ze de TV screens laten zien in de geweeeeeldige Hyundai, en dat Jeroen dan z'n laptop tegen de bovenkant houdt "Woooow baby, check this out maaaan!". Hetero's, gotta love 'mquote:
Nada so tudo mi vida e fodes caralho etc etcquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was trainen schat, dat zei ik toch?
Que pasa?
Hmm, ik kan fodes caralho niet echt vertalen, maar iets zegt me dat dat geen nette woorden zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nada so tudo mi vida e fodes caralho etc etc
die bovenste is net Jabba the Hutquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg van m'n beste vriendin een tattoo voor m'n verjaardag
Zal ik zoiets doen als Mister (not so) straight guy?
(No waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |