Ja, en als in de film die daarover is gemaakt meet Ryan Philippe, Neve Campbell, Sela Ward, Salma Hayek en Mike Meyers)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Studio 54 alsin de discotheek in NY in de jaren 70/80?
Adwoordnummer is toch zonder postzegel? Maar plak er voor de zekerheid een postzegel op (denk dat je 2x 44cent moet hebben)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:36 schreef Zakje het volgende:
Hmm, ik moet wat post versturen naar de universiteit, maar ik weet niet of ik er een postzegel op moet plakken? Ik heb het antwoordnummer netjes op de enveloppe geschreven. Wat een grap, post, waarom kan het niet per mail ofzo
Ik heb ze inderdaad toch maar geplakt, , voor die 88 centquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Adwoordnummer is toch zonder postzegel? Maar plak er voor de zekerheid een postzegel op (denk dat je 2x 44cent moet hebben)
Maar kom jij zaterdag ook?
Als je komt, lijkt mij dat in elk geval erg gezellig!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad toch maar geplakt, , voor die 88 cent.
En ik weet eigenlijk niet of ik zaterdag kom, ik was het eigenlijk een beetje vergeten, en nu heb ik geen kaartje gekocht, ik beslis vrijdag wel of m'n pet ernaar staat.
Ja ik heb die box. Maar ik moet zeggen dat waar 1 & 2 nog wel scary waren deel 3 toch echt als griezel de plank volledig misslaat en meer een parodie isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Neve Campbell, daar krijg ik altijd zo'n
Scream
gevoel bij.
Scream vind ik echt geweldig, en dan ook alle delen.
Antwoordnummer is altijd zonder postzegel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad toch maar geplakt, , voor die 88 cent.
Zijn vast nog wel kaartjes.quote:En ik weet eigenlijk niet of ik zaterdag kom, ik was het eigenlijk een beetje vergeten, en nu heb ik geen kaartje gekocht, ik beslis vrijdag wel of m'n pet ernaar staat.
Ik zie ze eigenlijk allemaal ook meer als komediequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb die box. Maar ik moet zeggen dat waar 1 & 2 nog wel scary waren deel 3 toch echt als griezel de plank volledig misslaat en meer een parodie isMaar wel leuk
O nee, dat nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk allemaal ook meer als komedie. Al schrik ik er soms wel van, echt eng, of het gevoel dat er een gemaskerd iemand in mijn huis zit... nee.
quote:We're gift-wrapped kitty cats
We're only turning into tigers when we gotta fight back
inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt issie ook lekker
maar ik draag hem op de traditionele manierquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HelaasHierboven heb ik al gezegd dat ie dat dan dus juist NIET doet
Dan nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar ik draag hem op de traditionele manier![]()
![]()
In de kast laten hangen. Vooral laten hangen dat ding!quote:Nee hoor ik heb dat kreng cadeau gekregen, weet niet wat ik mee moet
Wat een kutfilm was datquote:
owquote:
Hij zit zelfs nog in het papier. Maar die trappen he kun je daar dansenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog nietde hele tijd dat geval wat er onderuit bengeld als je de trappen oploopt
(en de Effenaar heeft nogal wat trappen).
[..]
In de kast laten hangen. Vooral laten hangen dat ding!
Hedde gij de foto's nie gezien in't meet-topic?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij zit zelfs nog in het papier. Maar die trappen he kun je daar dansen
als je deze taal maar voor je houdt, anders praat ik de hele avond met rollende r.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hedde gij de foto's nie gezien in't meet-topic?
D'r stan d'r we van de binnekant ok, en dar kende op zien hoe de grote zoal d'ruit ziet!
Zeg, je realiseert je wel dat je in Brabant zit zaterdag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je deze taal maar voor je houdt, anders praat ik de hele avond met rollende r.
zoals ik al zei, spreek ik heel raar NL met en harde R en zon. Een zaachte G is cute maar dat hele "bende ge" en zo aaaaaaaaaaahhhhhquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je realiseert je wel dat je in Brabant zit zaterdag?
Net zoals jioj vast wel Nederlands met een dialect zult praten praat ik sowieso Nederlands met een zachte g.
De rest van het dialect kan ik naar keuze achterwege laten.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef Nuno_G het volgende: maar dat hele "bende ge" en zo aaaaaaaaaaahhhhh
mogen kei- en ons wel zoals keigaaf en ons pap en mam?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoals ik al zei, spreek ik heel raar NL met en harde R en zon. Een zaachte G is cute maar dat hele "bende ge" en zo aaaaaaaaaaahhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |