Jullie schuldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:19 schreef Edwinuss het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp :
Homo's willen niet een aparte groep worden van de samenleving ? Maar wel een apart topic ?
Iedereen is welkom hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:19 schreef Edwinuss het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp :
Homo's willen niet een aparte groep worden van de samenleving ? Maar wel een apart topic ?
nog even volouden hoor, duurt nog maar 1 weekjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Iedereen is welkom hier
Op naar de volgende afspraak![]()
En Ang3l
na dit weekend heb ik 24 uur slaap nodig, zo een werklunch en morgen ook zoiets. Ik wil dansen, flirten, lachen etc, niet werken. En mijn appartement ziet er uit als een vuilnis verzamelplaatsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even volouden hoor, duurt nog maar 1 weekje
Ik HEB een vak geleerd maar mijn appartement ziet er ook uit als een slagveld hoorquote:
Ja sorry, maar ik vond echt dat je aan de beurt wasquote:
Hmmmzquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:03 schreef Cybart het volgende:
een van een gig film downloaden met gemiddeld 4 kb/s
volgende keer toch maar een doorbitch met een korte gastenlijst ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
na dit weekend heb ik 24 uur slaap nodig, zo een werklunch en morgen ook zoiets. Ik wil dansen, flirten, lachen etc, niet werken. En mijn appartement ziet er uit als een vuilnis verzamelplaats
- edit - ik had een vak moeten leren![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmmz
Ik ben bezig met Wanted (Angelina).... nog 33 min.
we zijn zo gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik HEB een vak geleerd maar mijn appartement ziet er ook uit als een slagveld hoor
Ik heb er gewoon de tijd niet voor om het op te ruimen. Ben bijna iedere dag en avond weg, en als ik dan in het weekend eens tijd heb dan heb ik geen zin OMDAT ik heel vaak weg ben en blij ben dat ik eens ff kan zitten.
Ik kon er niks aan doen. We waren wat aan het drinken en toen besloten A en ik om vroeg naar huis te gaan, omdat ik dichterbij woon gingen we naar mijn huis en hij zou hier blijven slapen, maar toen gingen er 1 paar mensen mee en voor ik het wist was het volquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer toch maar een doorbitch met een korte gastenlijst ?
heulemaal niet, hij bechikt over een uitmate deskundige huishoudelijk assistentquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, wat heb je het toch zwaar he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |