[/quote]quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:29 schreef Nuno_G het volgende:
/1/50#60979099]woensdag 20 augustus 2008 13:11[/url] schreef Stroekie het volgende:[/b]
Vervolg op: [HOMO]#2152 Met de terugkeer van ons lief en Jeffrey als MrG
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De H staat hier! (hier kun je je avatar in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?![]()
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!![]()
Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
Hmmz.... en is dat de moeite waard?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken naar latere vluchten, maar dat wordt wel erg heen en weer vliegen![]()
Toch niet over mij he? Dat zijn nachtmerries!quote:Bellen niet maar ik heb wel goed gedroomd
worden,,,,,WORDEN ??????quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Pas je op dat de anderen niet gek worden van ons?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
worden,,,,,WORDEN ??????
volgens mij ZIJN er dat al
Nou dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
worden,,,,,WORDEN ??????
volgens mij ZIJN er dat al
Acht uur 's avonds heen en 10 uur 's morgen terug. Die acht uur in de avond is ok, maar die 10 uur ochtends is ...... en het is nog wel bank holiday hier op maandag dus had gehoopt wat langer te kunnen blijven maar heb een andere afspraak sondag om 4 uur dus ....(gvd als vloeken mag hier)quote:
Die TT was over mijn droom, en je weet wat ik van anderen denk. Oh ja als iemand zich eraan stoort stuur maar een bericht en wijzig het. Het was maar voor een momentquote:Toch niet over mij he? Dat zijn nachtmerries!
Enne... die TT....![]()
Pas je op dat de anderen niet gek worden van ons?
Nee hoor mijn augurkepurkje van mequote:
In dit geval mag vloeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Acht uur 's avonds heen en 10 uur 's morgen terug. Die acht uur in de avond is ok, maar die 10 uur ochtends is ...... en het is nog wel bank holiday hier op maandag dus had gehoopt wat langer te kunnen blijven maar heb een andere afspraak sondag om 4 uur dus ....(gvd als vloeken mag hier)
[..]
Ik denk dat Erik geen bruidsmeisje meer wil zijn....quote:Die TT was over mijn droom, en je weet wat ik van anderen denk. Oh ja als iemand zich eraan stoort stuur maar een bericht en wijzig het. Het was maar voor een moment
One more word and Rutth dies. Which means no Ghoul in bad blue underwear!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:49 schreef Cairon het volgende:
ik moest een beetje overgeven in mijn mond door dit topic...
Wat ik niet snaptequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef Cairon het volgende:
Oh nee de dikke joodse slagerin!
Pffft de enige reden dat ze nog leeft is omdat Montcalfe er voor koos om die tang te laten leven...
Vrûûûger, toen de drempels nog kuilen waren, zouden wij gaan trouwen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat Erik geen bruidsmeisje meer wil zijn....
Owjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrûûûger, toen de drempels nog kuilen waren, zouden wij gaan trouwen...
Wat ik niet snap is dat jullie de hints niet oppikken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik niet snapte
A puppy with a heart?
And a lesson she was taught.quote:Ze was roekeloos.
She needed to be taught a lesson!
Dan waren ze gewoon niet duidelijk genoeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat jullie de hints niet oppikken.![]()
Was it a warning?quote:The puppy wasn't being nice when he let the fat bitch live...
quote:[..]
And a lesson she was taught.
He precious entrails... dripping on the floor after being gutted...
Gewoon wat minder oppervlakkig denkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Dan waren ze gewoon niet duidelijk genoeg!
Think more... Machiavelian... wie zijn er allemaal bij gebaat als jullie op jullie plaats gezet worden? Waarom zou iedereen zich aan zijn verbond houden? Louise belde je al op met de boodschap dat ze vermoedens heeft dat er stront aan de knikker is en je teerbeminde clan Toreador wel eens in de problemen kan komen...quote:Was it a warning?
Daisy is da bomb! Schlomo is de belichaming van liefde!quote:The fat reckless bitch deserves to die. And that retard schlomo and disease spreading streewhore Daisy along with her. Good riddance to bad rubbish I say! Hear hear! All hail clan Toreador!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |