Da's toch veuls te werrum in de Effenaar manquote:
Alweer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat... ik baal vandaag als een stekker.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar door voor alleen effen zwart te kiezen schakel je het kleur verschil al helemaal uit
oeh, dan zouden we de maaltijd ook buiten ergens op het terras kunnen nuttigenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar man
Maar wel lekker stad en terras weer
Is wel fijner als buitenstaan met rokenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar man
Maar wel lekker stad en terras weer
Haha ecoplasma!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
gisteren naar HellBoy 2 geweest, en nu voelt m'n dag zo leeg en Hellboy-loos aan. Die film was ultra-uber-cool
ik hartje Johann Krauss
Geen idee hoe ze dat bij de Effenaar hebben opgelost eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is wel fijner als buitenstaan met roken
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Jaaa, op terras tot 22:00heerlijk zomerkleding aan... ennn, baileys met ijs, of ijsthee
Alsof ik met mijn kleine bipsje niet op 1 terrastafel pas!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienen![]()
want dat moet toch geconsumeerd worden uit een navel
ja maar als we met z'n tienen een rondje bestellen is de tafel toch echt te klein om er 10 personen op te parkerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn kleine bipsje niet op 1 terrastafel pas!!!
Ieuw nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienen![]()
want dat moet toch geconsumeerd worden uit een navel
En mijn navel is ook echt wel te klein om een glas uit te drinken hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar als we met z'n tienen een rondje bestellen is de tafel toch echt te klein om er 10 personen op te parkeren![]()
maar 1 glas per keer kan gerust
Doe mij er ook maar een dan! Lekker uit de glazen die bij de cadeauset van Baileys zaten die ik (alsnog) voor mijn verjaardag heb gekregenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef Ang3l het volgende:Sowieso, geef mij maar gewoon Baileys uit een glas. Met ijs.
O ja die zijn leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een dan! Lekker uit de glazen die bij de cadeauset van Baileys zaten die ik (alsnog) voor mijn verjaardag heb gekregen
.... ik zie nu pas dat de TT wel ERG drastisch is aangepastquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat is pas ECHT een naamtopic!
Inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik zie nu pas dat de TT wel ERG drastisch is aangepast
You kissed a straighty and you liked it?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:08 schreef MisterO het volgende:
Het was mijn idee, deze TT, and I like it
I wish I kissed the straighty hehequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You kissed a straighty and you liked it?
Hope your boyfriend don't mind it
Het dak in de grote zaal vande Effenaar is ERG hoogquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
I wish I kissed the straighty heheOeh als ze dat liedje gaan draaien zaterdag ga ik uit mn dak. Maar dat geldt voor meerdere nummers
Ik klim wel via de geheime nooduitgangquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het dak in de grote zaal vande Effenaar is ERG hoogDus je hebt een flinke weg te gaan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |