Da's toch veuls te werrum in de Effenaar manquote:
Alweer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat... ik baal vandaag als een stekker.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar door voor alleen effen zwart te kiezen schakel je het kleur verschil al helemaal uit
oeh, dan zouden we de maaltijd ook buiten ergens op het terras kunnen nuttigenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar man
Maar wel lekker stad en terras weer
Is wel fijner als buitenstaan met rokenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch veuls te werrum in de Effenaar man
Maar wel lekker stad en terras weer
Haha ecoplasma!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
gisteren naar HellBoy 2 geweest, en nu voelt m'n dag zo leeg en Hellboy-loos aan. Die film was ultra-uber-cool
ik hartje Johann Krauss
Geen idee hoe ze dat bij de Effenaar hebben opgelost eigenlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is wel fijner als buitenstaan met roken
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Jaaa, op terras tot 22:00heerlijk zomerkleding aan... ennn, baileys met ijs, of ijsthee
Alsof ik met mijn kleine bipsje niet op 1 terrastafel pas!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienen![]()
want dat moet toch geconsumeerd worden uit een navel
ja maar als we met z'n tienen een rondje bestellen is de tafel toch echt te klein om er 10 personen op te parkerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik met mijn kleine bipsje niet op 1 terrastafel pas!!!
Ieuw nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de terrastafels zijn toch veel te klein om baileys op correcte wijze op te dienen![]()
want dat moet toch geconsumeerd worden uit een navel
En mijn navel is ook echt wel te klein om een glas uit te drinken hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar als we met z'n tienen een rondje bestellen is de tafel toch echt te klein om er 10 personen op te parkeren![]()
maar 1 glas per keer kan gerust
Doe mij er ook maar een dan! Lekker uit de glazen die bij de cadeauset van Baileys zaten die ik (alsnog) voor mijn verjaardag heb gekregenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef Ang3l het volgende:Sowieso, geef mij maar gewoon Baileys uit een glas. Met ijs.
O ja die zijn leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar een dan! Lekker uit de glazen die bij de cadeauset van Baileys zaten die ik (alsnog) voor mijn verjaardag heb gekregen
.... ik zie nu pas dat de TT wel ERG drastisch is aangepastquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat is pas ECHT een naamtopic!
Inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik zie nu pas dat de TT wel ERG drastisch is aangepast
You kissed a straighty and you liked it?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:08 schreef MisterO het volgende:
Het was mijn idee, deze TT, and I like it
I wish I kissed the straighty hehequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You kissed a straighty and you liked it?
Hope your boyfriend don't mind it
Het dak in de grote zaal vande Effenaar is ERG hoogquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
I wish I kissed the straighty heheOeh als ze dat liedje gaan draaien zaterdag ga ik uit mn dak. Maar dat geldt voor meerdere nummers
Ik klim wel via de geheime nooduitgangquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het dak in de grote zaal vande Effenaar is ERG hoogDus je hebt een flinke weg te gaan dan.
Dus als ik je kwijt ben moet ik je daar gaan zoeken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik klim wel via de geheime nooduitgangsamen met iemand.
Hola dormilonquote:
aangezien ik hier welkom ben volgens de TT...quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:41 schreef Cybart het volgende:
en hup, weer 200 euro uit mn portomonee verdwenen in ruil voor een jas uit een grote ruimte waar ze nog meer spullen voor geld weggaven, "winkel" of zo noemden die er waren het...
não só dormirquote:
Kerelquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aangezien ik hier welkom ben volgens de TT...
Cybart
ik moet straks ook nog naar zo'n zelfde ruimte maar die noemen ze supermarkt...raar
Ik heb nog een Engels verhaal liggen dat geredigeerd moet wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 07:58 schreef Cairon het volgende:
ik verveel me
Dank uquote:
Tot zover het "mmm, maar 't voelt niet goed" gedeeltequote:
Hebben ze die dara ook?quote:- edit - ven douchen en de stad in, misschien ga ik ook wel zo'n winkel geval bezoeken![]()
maar die moet dan wel voorzien zijn van een afdeling notenrijstquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot zover het "mmm, maar 't voelt niet goed" gedeelte
[..]
Hebben ze die dara ook?jemig, ze lijken overal wel te bestaan.
Zal ik in Eindhoven ook gaan zoeken zodat we metd e meet zaterdag ook zoiets kunnen bekijken?
stom gedoe inderdaad..moet je eerst ook nog al die spullen in een karretje leggen en dan iedereen laten zien wat je wil ruilen tegen dat geldquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Kerel
Mi topic is Su topic...
oeh, daar hebben ze heel veel dingen die je kan meenemen als je geld geeft aan een mevrouw op een stoel, achter een balie... maar ze wil wel eerst al je spullen een keer aanraken voor je ze meeneemt...
goor man!
Sorry het was een anderquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Tot zover het "mmm, maar 't voelt niet goed" gedeelte
Het lijkt wel een epidimie, maar zoeken mag. Alleen hou ik niet zo van die dingen die ze supermarkt noemen, daar durf ik niet naar binnenquote:Hebben ze die dara ook?jemig, ze lijken overal wel te bestaan.
Zal ik in Eindhoven ook gaan zoeken zodat we metd e meet zaterdag ook zoiets kunnen bekijken?
Nee, dan zijn ze al doodquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stom gedoe inderdaad..moet je eerst ook nog al die spullen in een karretje leggen en dan iedereen laten zien wat je wil ruilen tegen dat geld![]()
en die mevrouw op die stoel knijpt overal in want het piept als ze het aanraakt..als ik in die spullen knijp gebeurd er niks
quote:
Ik durf wel, maar ik vind ze niet zo leuk.quote:[..]
Het lijkt wel een epidimie, maar zoeken mag. Alleen hou ik niet zo van die dingen die ze supermarkt noemen, daar durf ik niet naar binnen
als ze die spullen straks weer doodknijpt doe ik haar wat aanquote:
Baileys klinkt wel aantrekkelijk indd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef MisterO het volgende:
Jaaa, op terras tot 22:00heerlijk zomerkleding aan... ennn, baileys met ijs, of ijsthee
dat is ook een stuk lekkerder dan Guinnesquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef hierissieweer het volgende:
Heb laatst kilkenny-bier gedronken, was erg lekker!
maar je moet het toch echt zelf doen, want ze zullen echt niet uit zichzelf voorstellen, zo van meneer Bentudaarweer we hebben besloten om er maandelijks 500 euro bij uw salaris op te tellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:05 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en ik heb mijn salaris opgewerkt gekregen. (vond het wel heel vervelend om te vragen)
en nog iemand verbaasd toen je hedenochtend je brief inleverde ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:05 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en ik heb mijn salaris opgewerkt gekregen. (vond het wel heel vervelend om te vragen)
Mijn manager vroeg: Waarom, ik zei: Deze organisatie sluit beter aan bij mijn waarden en normen. (denk dat hij de stille hint wel snapte)quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nog iemand verbaasd toen je hedenochtend je brief inleverde ?
Jap, het hele gesprek was al afgelopen, eigenlijk. Maar salaris was nooit aan het bod gekomen. Dus ik vroeg of we het nog over het salaris konden hebben. Toen zei zij, dat ik had gezegd dat ik in 35/1 zat en dat volgens de CAO ook oke was. Dus ik moest even nadenken en zei, dat klopt, dat is was ik op dit moment heb, maar heb momenteel 3 jaar ervaring gekregen en ga naar het 3de jaar SPH. En volgens de CAO mag je afwijken. Dus goed. ze heeft er 2 jaar van gemaakt.... Lager als mijn gewilde 3 jaar maar goed, ik heb iets meer. Voelde mij erg opgelaten en die vrouw was wel een beetje een pinnetje..quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je moet het toch echt zelf doen, want ze zullen echt niet uit zichzelf voorstellen, zo van meneer Bentudaarweer we hebben besloten om er maandelijks 500 euro bij uw salaris op te tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |