Pardon?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:14 schreef Stroekie het volgende:
En in plaats van Stephan mag je ook wel Herr Derrick tegen Ang3l zeggen
Maar MisterO heeft zich al voor het middagprogramma ingeschreven, hij is nog op zoek naar een nieuwe zwembroekquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ow... Als ik maar niet hoef te eten
TT kan je niet meer edittenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef MisterO het volgende:
Ok, im flatterd for the tt, maar wil je dat even weghalen?
Ik ken Derrick wel, maar wist niet dat ie Stephan met zijn voornaam heettequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Derrick
1 topic report lijkt me voldoende tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TT kan je niet meer editten
daar heb ik een modje voor nodig
zullen we alle twee even een topic report doen ?
ik heb gevraagd of ze er onmisbaar van willen makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:16 schreef MisterO het volgende:
Ok, im flatterd for the tt, maar wil je dat even weghalen?
2 komt wel overtuigender overquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
1 topic report lijkt me voldoende toch
Ik zat aan 14 uurish te denkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe laat ben jij van plan om te gaan misterO?
Ik leef een beetje op Youtube met al die clipjes van Madonna d'r concert.quote:
Beetje vroeg naar mijn smaak eigenlijksquote:
Wat heb jij toch met je leermeester de laatste tijd?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik vind Herr Stephan ook wel een mooie naam voor een leermeester
Een kennis van me heeft het voor elkaar gekregen om mee te mogen dansen in de Ahoyquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik leef een beetje op Youtube met al die clipjes van Madonna d'r concert.
oeps...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je leermeester de laatste tijd?
Eerst moest ik Koen vanalles leren en gister teun. Ik wil geen leraar zijn!
Ik wil iemand die het al kan, die van wanten weet. Zoals Jérémy en Diego!
Die zijn vast leuker dan Wendy van Wantenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je leermeester de laatste tijd?
Eerst moest ik Koen vanalles leren en gister teun. Ik wil geen leraar zijn!
Ik wil iemand die het al kan, die van wanten weet. Zoals Jérémy en Diego!
Later is voor mij ook beter hoor! 15/16 uurish kan ik meer uitslapenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Beetje vroeg naar mijn smaak eigenlijks
Leuk dat het niet i/d Ahoy is en dat al haar dansers de hele tour hetzelfde zijn. So I'm calling this bullshit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van me heeft het voor elkaar gekregen om mee te mogen dansen in de Ahoy
Dus als je een donkere gespierde maar wel vrouwelijke danser ziet.... daar heb ik mee staan zoenen
Ik had meer zo tussen 20 en 21 in gedachtenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Later is voor mij ook beter hoor! 15/16 uurish kan ik meer uitslapen
dat wordt dan gewoon aanschuiven tijdens het etenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had meer zo tussen 20 en 21 in gedachten
Toetjes! YES! Zijn we dan nog op tijd voor de trivial persuit?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan gewoon aanschuiven tijdens het eten![]()
Dan kun je niet meer avondeten hoor!quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had meer zo tussen 20 en 21 in gedachten
Zou kunnen, I don't know. Weet alleen dat ie heel fucking goed is en dat ie dat gister zeiquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuk dat het niet i/d Ahoy is en dat al haar dansers de hele tour hetzelfde zijn. So I'm calling this bullshit.
Het is echt bullcrap hun. madge heeft al 4 tours lang elke avond dezelfde dansers etc.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen, I don't know. Weet alleen dat ie heel fucking goed is en dat ie dat gister zei
Ik hou niet bij waar ze optreed... ik bedoel... het is madonna... ancient history
Nee hoorquote:
Waarom zei je dat dat gisteren? Letterlijk?quote:Ik wil helemaal niet dat je een leermeester bent, je hoeft Teun niets te leren.
Je gaat geen sex hebben through me!quote:Maar aangezien ik officieel gepensioneerd ben nu, is het dichtste wat ik nog bij kan komen wat actie onder vrienden van mij
Eey call his bluff, I don't carequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is echt bullcrap hun. madge heeft al 4 tours lang elke avond dezelfde dansers etc.
Dan had ie dus gisteravond in Cardiff moeten zitten en de afgelopen 2 maanden in NY bij alle rehearsals.
Ik ken m niet? So I care even less.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Eey call his bluff, I don't care
Zo leuk was ie nou ook weer niet
We zien wel wie er gelijk heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken m niet? So I care even less.
Never mindquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook al de hele avond last van dat Fok ene beetje van slag is?
Qua my active topics dan, want die is heel vaak leeg (en na een F5 weer gewoon een gevulde pagina)
Ik voel me nooit zo fijn als ik eet. Vooral als er vreemde mensen om mij heen zijn. Voel me dan altijd een zeug. Of jullie moeten allemaal een beetje gek doen, dan lijkt het net mijn werk en eet ik pedagogisch meequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer avondeten hoor!
Emm Nuno dus en nu ga ik naar bedquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als iedereen z enou ff hier neergooid, dan kan ik vast leren
Whehe, jij gaat naar bed en ik sta op. Hoezo tijdsverschilquote:
Heb je dit in een macro staan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:11 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |