Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef MisterO het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Gossip Girl, wat een heerlijke serie is dat zegxoxo
Rich kids uit New York, met veel drama en geroddelquote:
eeeh hallo jaaaaaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij dat zou kunnen camoufleren door wat anders aan te doen![]()
Ok, wanneer en waar komt het?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Rich kids uit New York, met veel drama en geroddel
www.sidereel.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok, wanneer en waar komt het?
Dat pushing daisys, daar wel het een en ander over gehoord. Is dat wat?quote:
ken ik nie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat pushing daisys, daar wel het een en ander over gehoord. Is dat wat?
He bah, kilt. Ik geef TMM al ontzettend veel commentaar als ie die aandoet, laat staan jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee die doe ik onder mijn kilt aan lijkt me wel een leuke combi
Cruel Intentions de serie, tenminste, zo omschrijf ik 't altijd.quote:
Dat vond ik niet leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cruel Intentions de serie, tenminste, zo omschrijf ik 't altijd.
Cruel Intentions vond ik ook een toffe film inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cruel Intentions de serie, tenminste, zo omschrijf ik 't altijd.
Die 3 sec ass die je zietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cruel Intentions vond ik ook een toffe film inderdaadVooral Ryan Phillipe in zn blootje
![]()
Lijkt me wel leuk. Hoelaat komt het? moet eigenlijk gewoon eens een videorecorder aanschaffen, bestaan die dingen nog?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Pushing Daisy's gaat over een vent die met een aanraking een dode weer tot leven kan wekken. Maar als hij hen niet weer binnen een minuut nog een keer aanraakt dan sterft er iemand die in de buurt is. Met die " gave" gaat hij samen met een detective moordzaken oplossen.
Fantasievolle en surrealistische serie. je meot er van houden, ik vind het wel vermakelijk.
In het echt issie ook lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef MisterO het volgende:
Cruel Intentions vond ik ook een toffe film inderdaadVooral Ryan Phillipe in zn blootje
![]()
Studio 54 alsin de discotheek in NY in de jaren 70/80?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 3 sec ass die je ziet
Dan is Studio 54 leuker
Well toen ik het voor het eerst zag, was ik in shock weet ik nog welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 3 sec ass die je ziet
Dan is Studio 54 leuker
Heb jij een kilt jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee die doe ik onder mijn kilt aan lijkt me wel een leuke combi
Damn youquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In het echt issie ook lekker
quote:
Zoek het zelf maar even op www.tvgids.nl en ja er bestaan nog videorecorders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk. Hoelaat komt het? moet eigenlijk gewoon eens een videorecorder aanschaffen, bestaan die dingen nog?
Helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Heb jij een kilt ja?
Daarmee maak je vast de goede sier bij Ang3l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |