abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61380985
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

idem dito hier, maar de 2 goede vrienden die ik heb, kan ik ook op bouwen ook!
Ik zeg maar zo liever een handvol dan een landvol
Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61381506
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:21 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.
dat is helemaal mooi
  donderdag 4 september 2008 @ 18:55:29 #153
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61381773
Ik was net bezig met een beetje stumbleuponnen en kwam een site tegen die ik jullie niet wilde onthouden:

http://lovesagame.com/10-(...)-killing-your-blues/

Misschien helpt het...
pi_61383087
zitten inderdaad bekende nummers tussen hehe
Is af en toe wel lekker om te draaien in dat soort situaties.
pi_61387745
Ik heb vanavond besloten voor mezelf te kiezen:

Een keuze hoef ik niet meer te maken, die heeft mijn ex al voor me gemaakt met haar laatste sms dat we elkaar beter helemaal niet meer konden spreken.

Het is een onwijs lieve meid en zo mooi dat ze mijn adem stokte als ze bij me was, waar ik heel veel geweldige, bijzondere, mooie, leuke, en waardevolle momenten mee heb meegemaakt en herinneringen aan heb overgehouden.

Maar door haar opvoeding en haar levens ervaring heeft ze een iets té egoistische karakter door te vaak alleen voor haarzelf te kiezen in plaats voor haar partner, welke ook in mijn relatie met haar in het begin al gebeurde.

Ook nu zit ze met een zelfbeeld die bijna geen man op aarde zou willen of kunnen vervullen, namelijk het financiele plaatje en het goed genoeg betrouwbaar zijn voor haar om een toekomst met op te bouwen.

Lang heb ik die man willen zijn in haar leven, zelfs toen het nu 2 maanden uit was, maar ze wou dat niet verder, nu, achteraf had waarschijlijk haar gedrag ons op den duur waarschijnlijk ons ook uit elkaar had gedreven omdat ze nog niet zelfstandig wou zijn en niet klaar was om samen te wonen.

Misschien dat een ander het haar kan leren.. maar ik denk dat deze hier ook tegen aan gaat lopen, en dat zal blijven gebeuren totdat ze er achter komt dat je soms tevreden moet zijn in het leven en ook veel moet geven om veel te krijgen, om gelukkig te zijn.

Ik hoop dat ze geluk vind en de persoon die haar gelukkig kan maken, en vind het super jammer dat alles zo is gegaan maar aan 'als' of 'misschien' hebben geen nut nu, mocht de situatie veranderen zie ik wel, maar vooralsnog zie ik dat niet snel gebeuren.

Mooie plaat:

IT'S MY LIFE!

Weltrusten allemaal ik doe het nu wat rustiger aan

[ Bericht 4% gewijzigd door Chev op 04-09-2008 22:55:29 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61391457
God zeg, ik zou willen dat ik per dag niet maar één uurtje niet aan hem zou hoeven denken.
pi_61393582
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:33 schreef HiZ het volgende:
God zeg, ik zou willen dat ik per dag niet maar één uurtje niet aan hem zou hoeven denken.

Veel praten HiZ, na ongeveer 9 weken van gefrusteerde emoties en héél veel praten en denken met die het dichtst om je heen staan en die je aan willen horen

Kwaadmakerij helpt niet, maar je kan wel helpen je eigen conclusies trekken uit je ex-relatie.

Betekend niet dat ik er overheen bent, maar dat je wel rust kan vinden in een beslissing als je die eenmaal gemaakt heb.
of die rust blijft hangt af van wat er gebeurd, het zou natuurlijk nog verstoord kunnen worden door opnieuw bericht van haar of een onverwachte 'encounter'.

Het is en blijft jammer dat het zo gelopen is, maar in mijn geval heb ik het "makkelijk", ik heb m'n eigen huis met eigen inrichting, ze is er met een ander vandoor gegaan, heeft me gekwetst door mij in de relatie te kleineren, komt afspraken niet na die bij het uitgaan van de relatie gemaakt zijn (geen contact voor enkele maanden), wil geen contact meer (denk ik ) en zou zelfs bepaalde gevoelens niet durven zeggen omdat ze bang is dat ik dat doorvertel

Dus tja 1+1 =2 zie wel hoe het loopt, maar ik ben happy met mijn keuze
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:44:35 #158
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61399113
Ow dit is echt té grappig hoor!!

Ik heb net een mailtje van mijn ex binnen. Er staat 1 zinnetje in:
quote:
En, hoe gaat het ermee?
Echt mens...rot op ofzo Toen ze bij me langs kwam 24 augustus heeft ze gezegd dat we geen vrienden konden worden als ik me zo bleef gedragen tegenover haar (arrogant en klootzakgedrag... volgens haar). Daarna hebben we elkaar niet meer gesproken.

Waarom zoekt ze dan nu contact met me? Rot gewoon op! Ik hoef je niet meer te spreken! Ik ben doorgegaan met m'n leven. Zou ze wat van me nodig hebben?

Ach whatever...ik mail haar wel een keer terug als ik zin heb. Dat zal alleen na het weekend zijn, want vanmiddag/avond heb ik een date De gedachtes aan m'n ex ban ik even uit mijn gedachten. Ik stort me maar weer op m'n date
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:56:34 #159
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61399458
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef ThaBrain het volgende:
Ow dit is echt té grappig hoor!!

Ik heb net een mailtje van mijn ex binnen. Er staat 1 zinnetje in:
[..]

Echt mens...rot op ofzo Toen ze bij me langs kwam 24 augustus heeft ze gezegd dat we geen vrienden konden worden als ik me zo bleef gedragen tegenover haar (arrogant en klootzakgedrag... volgens haar). Daarna hebben we elkaar niet meer gesproken.

Waarom zoekt ze dan nu contact met me? Rot gewoon op! Ik hoef je niet meer te spreken! Ik ben doorgegaan met m'n leven. Zou ze wat van me nodig hebben?

Ach whatever...ik mail haar wel een keer terug als ik zin heb. Dat zal alleen na het weekend zijn, want vanmiddag/avond heb ik een date De gedachtes aan m'n ex ban ik even uit mijn gedachten. Ik stort me maar weer op m'n date
Mail je toch gewoon terug, ROT OP.
Heb je het voor je weekend mooi afgesloten
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:05:48 #160
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61399673
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Mail je toch gewoon terug, ROT OP.
Heb je het voor je weekend mooi afgesloten
Nee dat ook weer niet Ik wil weten wat erachter zit
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:11:24 #161
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61399853
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

De topic titel is toch de kunst van het loslaten

Nee ik snap het wel, uiteindelijk zal je zoiemand toch nooit echt helemaal kunnen laten
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:11:30 #162
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61399857
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Zo lukt het natuurlijk nooit met je date Niet echt leuk voor haar.

Ik denk dat je nog te gek op je ex bent, je moet het echt afsluiten zonder contact kun je met een ander verder.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61400293
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...

Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:32:24 #164
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61400535
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...

Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.

"(naam Ex), wil je me niet meer lastigvallen met smsjes, want je hebt het zelf uitgemaakt en toch neem je steeds contact op.
Bovendien heb ik nu een lieve vriendin met wie het erg klikt (lekker aandikken). Ik en vooral zij vinden het niet leuk als je me nog steeds smst. Veel succes in je verdere leven.
Met vriendelijke groet Brain"

En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:39:13 #165
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61400723
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.

"(naam Ex), wil je me niet meer lastigvallen met smsjes, want je hebt het zelf uitgemaakt en toch neem je steeds contact op.
Bovendien heb ik nu een lieve vriendin met wie het erg klikt (lekker aandikken). Ik en vooral zij vinden het niet leuk als je me nog steeds smst. Veel succes in je verdere leven.
Met vriendelijke groet Brain"

Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.
Alles wat je hiermee bereikt is irritatie, meer dan er nu al misschien is.
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:56:39 #166
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61402895
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.
Alles wat je hiermee bereikt is irritatie, meer dan er nu al misschien is.
Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:58:58 #167
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61402970
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?
Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:03:02 #168
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61403072
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?
Dan moet hij haar maar volledig negeren.
pi_61404807
denk dat het aan de situatie ligt wat je doet
Als je ex vreemd gaat lekker terug reageren.
Ben je zeg maar op een goede manier uit elkaar gegaan, zou ik het niet doen. En gewoon blijven doen
pi_61412929
Het is nu ruim een jaar uit. Gisteren zouden 'we' onze 9-jarige jubileum gevierd hebben. Speciale dagen houd je altijd bij. We hebben nog wel contact; hij belt me stiekem tijdens kantooruren om te vragen hoe het me gaat en of ik gelukkig ben. Het zit namelijk zo, paar maanden nadat het uit was, heeft hij een vriendin gekregen. Vier maanden later werd zij zwanger (duh ongelukje!) en zijn ze getrouwd. En nu mag zijn vrouw niet weten dat hij mij stiekem belt en contact met me heeft via werkmail.

In de afgelopen jaar is er dus best veel gebeurd. Na onze breuk, moest ik nog die bruiloft en het ik-word-vader verhaal verwerken. Dat was dus een dubbele dip, want we hadden al zolang toekomstplannen samen, dan gaat het uit en niet veel later staat hij met een ander bij de altaar!

Ik heb veel gereisd en veel gelezen om mijn horizon te verbreden. Het is net alsof ik de afgelopen jaren veel moest inhalen en gemist heb. En ja de zweverige dingen als, ik moest mijn eigen kern weer vinden, controle over mijn eigen leven hebben nadenken over de zin van het leven etc etc.

Een jaartje single zijn heeft me goed gedaan, investeren in andere vriendschappen, veel mensen ontmoet, veel andere dingen gedaan als vrijwilligerswerk, wat gestudeerd, wat gewerkt, wat gereisd.

En stiekem houd ik eigenlijk nog van hem, maar ja. Ik zou nooit terug willen naar vroeger, en hij ook niet. Ik vind het goed zo.

Samenvatting:
Exen zijn kut, zonder uitzondering!
pi_61413648
Op zich beschrijf je waar ik bang voor ben, dat ik na god mag weten hoe lang nog steeds niet echt van 'm af ben.
pi_61418689
Nou ik dacht dat ik wel klaar was met me ex, las ik vandaag in een blaadje op het werk, van alle mensen die komen en gaan dat zij weg was. Dus las het eerst vluchtig en ineens viel me oog op haar naam, BAM, daar ging me maag,, gvd wat een kut gevoel!!
En nu zit ik al heel de avond met haar in me hoofd, ik wil haar smsen, heb het niet gedaan en ga het niet doen( Hoop ik) maar pfff ik dacht dat ik er klaar mee was maar blijkbaar toch niet:(

Maar ik zet daar en blijf erbij met me gedachten dat ik er klaar mee ben en niets meer van haar wil. Ik ga het overwinnen hoop ik!
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:20:43 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61418732
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Pim26 het volgende:
Nou ik dacht dat ik wel klaar was met me ex, las ik vandaag in een blaadje op het werk, van alle mensen die komen en gaan dat zij weg was. Dus las het eerst vluchtig en ineens viel me oog op haar naam, BAM, daar ging me maag,, gvd wat een kut gevoel!!
En nu zit ik al heel de avond met haar in me hoofd, ik wil haar smsen, heb het niet gedaan en ga het niet doen( Hoop ik) maar pfff ik dacht dat ik er klaar mee was maar blijkbaar toch niet:(

Maar ik zet daar en blijf erbij met me gedachten dat ik er klaar mee ben en niets meer van haar wil. Ik ga het overwinnen hoop ik!
Beter dat ze weg is, kun je het nog sneller verwerken.
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:13:43 #174
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61421760
Kennen jullie me nog?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_61422272
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kennen jullie me nog?
Yup ken je nog [post]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en je ex?

Klinkt alsof 't niet al te best is.. is een post van bijna 2 maanden terug..
God ik hoop dat mijn ex geen contact meer met me opneemd.

Vannacht 2x gedroomd, 1e dat mijn ex met m'n broer ging trouwen half 6 's ochends vet kut wakker worden.

2e droom dat ik een hele leuke blonde meid met krullend lang haar ontmoette die me in de bus spontaan zoende, en en ik vol spanning een date probeerde te regelen

[ Bericht 15% gewijzigd door Chev op 06-09-2008 11:02:51 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:52:57 #176
205904 lollypops
An end has a start
pi_61423440
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef Chev het volgende:
Knip

Ik hoop dat ze geluk vind en de persoon die haar gelukkig kan maken, en vind het super jammer dat alles zo is gegaan maar aan 'als' of 'misschien' hebben geen nut nu, mocht de situatie veranderen zie ik wel, maar vooralsnog zie ik dat niet snel gebeuren.

knip
Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!

Over gelukkig worden gesproken...Er is niet iemand die jou gelukkig kan maken... Dat zul je toch echt zelf moeten doen, dus ook jouw ex...!!
pi_61423801
De cirkel van geluk. Als je die mensen laat invullen staan er altijd omgevingsfactoren in, relatie, vrienden, familie en dat is ook logisch en goed maar het percentage is dan hoog.(Wat wil zeggen je bent afhankelijk van anderen dat je gelukkig bent)
En het opvallende is 9 van de 10 mensen zetten zichzelf niet in die cirkel
Heb hem zelf ingevuld ik had 50% bij relatie neergezet, en 25% bij familie en vrienden. Maar niet mezelf
Is en blijft een theorie, maar die zet je soms wel te nadenken.

Me volgende relatie ga ik niet meer afhankelijk van worden ieder geval, niet zoveel als me vorige.

En moet zeggen ben nu 3 weken verder, en het gaat vreemd genoeg goed met me, heb weinig last van een echte grote dip. Niet dat ik er op zit te wachten, maar die eerste week was echt de slechtse in me leven. Praat me zelf ook veel positieve dingen aan, zo van ergens wacht er iemand op je Of van ze weet niet wat ze uit handen geeft Helpt wel moet ik zeggen
pi_61424093
Laatste 3 tot 6 maanden.. ik was ook com
20% werk
20% ouders/familie/vrienden
60% vriendin
0% zelf

Daarvoor:
30% zelf
30% vriendin
30% ouders/vrienden/familie

Snap mezelf niet hoor..
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:52 schreef lollypops het volgende:

[..]

Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!

Over gelukkig worden gesproken...Er is niet iemand die jou gelukkig kan maken... Dat zul je toch echt zelf moeten doen, dus ook jouw ex...!!
Ik ben nu op momenten écht gelukkig, andere momenten kijk ik nog te veel terug.
Is om ziek van te worden, het is zó makkelijk om terug te vallen in zelf medelijden, maar daar schiet ik geen ene F:X mee op.

Soms wou ik dat ik alles over kon doen met de dingen die ik nu weet maar dan had ik slechts een paar kleine dingetjes anders gedaan in mijn relatie, met hetzelfde eind resultaat

Even een vraagje voor jullie:
Als je vriend(in)verlieft (begint te) word(en) in een lange relatie (4 jaar) en het je pas wéken later verteld wanneer ze het pas uitmaakt als ze er zeker van is dat het wederzijds is.

Is dat dan vreemdgaan? Ik denk van wel niet op een fysiek iets maar wel op een mentaal iets
(mijn ex vond natuurlijk van niet..)

Repost:

Wat een plaat

[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 06-09-2008 12:50:34 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61424588
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef Chev het volgende:
Even een vraagje voor jullie:
Als je vriend(in)verlieft (begint te) word(en) in een lange relatie (4 jaar) en het je pas wéken later verteld wanneer ze het pas uitmaakt als ze er zeker van is dat het wederzijds is.

Is dat dan vreemdgaan? Ik denk van wel niet op een fysiek iets maar wel op een mentaal iets
(mijn ex vond natuurlijk van niet..)
is wel een moeilijke vraag.
Heb dit in een andere relatie meegemaakt, ze leerde iemand kennen en ik vertrouwde het niet.
Ze zei zelf dat ze van mij hield en dat dat alleen vriendschap was. En dat ze niet verliefd op hem was.
Ik heb het toen uitgemaakt omdat ik vond dat er geen vertrouwen meer was en zij niet eerlijk was tegen mij.
2 dagen nadat het uit was had ze met hem. Ik heb dit 2 maanden aangekeken, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Zelf heeft ze dit altijd ontkend, omdat zei vond dat haar leven verder ging en ik daarop zei daarom had je na 2 dagen een ander omdat je van me hield;)

Dus om je vraag te beantwoorden, mentaal is het wel een soort van vreemdgaan. Het berust ieder geval niet op vertrouwen op de relatie die je op dat moment hebt. Want zij houd jou aan het lijntje, jij was het 2de plan zeg maar, als het gevoel niet wederzijds was van die andere, was ze naar jou toe terug gegaan, was dat wel wederzijds dan had ze je gedumpt.
pi_61424919
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:52 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

is wel een moeilijke vraag.
Heb dit in een andere relatie meegemaakt, ze leerde iemand kennen en ik vertrouwde het niet.
Ze zei zelf dat ze van mij hield en dat dat alleen vriendschap was. En dat ze niet verliefd op hem was.
Ik heb het toen uitgemaakt omdat ik vond dat er geen vertrouwen meer was en zij niet eerlijk was tegen mij.
2 dagen nadat het uit was had ze met hem. Ik heb dit 2 maanden aangekeken, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Zelf heeft ze dit altijd ontkend, omdat zei vond dat haar leven verder ging en ik daarop zei daarom had je na 2 dagen een ander omdat je van me hield;)

Dus om je vraag te beantwoorden, mentaal is het wel een soort van vreemdgaan. Het berust ieder geval niet op vertrouwen op de relatie die je op dat moment hebt. Want zij houd jou aan het lijntje, jij was het 2de plan zeg maar, als het gevoel niet wederzijds was van die andere, was ze naar jou toe terug gegaan, was dat wel wederzijds dan had ze je gedumpt.
Thanks.. het lijkt er inderdaad op dat dat is gebuerd... ze moest er eerst zeker van zijn dat het wederzijts was (2 dagen voordat ze het uitmaakte), toen heeft ze 1 dag nagedacht dus en de dag later het uitgemaakt om met die gast de volgende dag al iets te beginnen

Word echt ziek van die gedachten en sloopt me vertrouwen in toekomstige relaties nu eigenlijk.. ga ook eerst zelf gelukkig worden, en voorlopig helemaal niks meer, hoop dat dat lukt, maar als ik mezelf zie vergeleken met een maand terug gaat het al wat beter.

Ik zou eigenlijk er niet eens over moeten nadenken dat ik mijn ex ooit nog in mijn leven zal laten.. kan nu alleen maar kwaad zijn op haar, woedend eigenlijk.. dat ze het zo gedaan heeft!

Ik vind het wel eerlijk dat ze op het laatst eerlijk tegen me is geweest voordat ze wegging, maar dit soort gevoelens moet je toch ook eerst kunnen bespreken in een relatie als je elkaar vertrouwd i.p.v. het op te kroppen en als een bom te laten barste en je partner compleet dedesilliusioneerd achter te laten met allerlei excuses waarom het beter is dat het uit is!

Tuurlijk doe je je partner pijn en maakt het elkaar onzeker, maar als je van elkaar houd, en er nog niks is gebeurd kan je het er best over hebben met elkaar, en je band met elkar versterken in plaats van het kapot te maken!

Tja dat weet ik nu.. had er zelf ook anders niet achter gekomen hoor.. het is een kijharde leerschool, en als ik weer een relatie start dan ga ik ook echt m'n eigen ding behouden.. als dat de ander niet aanstaat pech dan, want nu weet ik sterk genoeg ben om er ook zelf een einde te verbeteren of te verbreken.. al zal het nooit makkelijk zijn.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61425733
Gewoon lekker met jezelf aan de gang gaan, en wanneer de tijd rijp is komt het vast wel weer een keer.
Je moet ieder geval niet aan jezelf gaan twijfelen, is nergens voor nodig, maar dat is heel moeilijk heb er zelf ook moeite mee. Maar ik weet van mezelf dat ik er straks gewoon weer sta en het ook uitstraal die zelfverzekerheid.

Je wordt hier straks alleen maar sterker van! En je staat dan ook gewoon weer je mannetje om het zo maar te zeggen
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:06:41 #182
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61432164
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:26:48 #183
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61435850
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:

Zozo wat een discussie over mijn situatie zeg

Om even te beginnen: ik ben over mijn ex heen. Ik denk eigenlijk niet meer aan haar. Alleen als het in gesprekken toevallig ter sprake komt, praat ik over haar.

Mijn date was Weer een stap verder dan de vorige date. Het heet nog geen relatie, maar het doen en laten is eigenlijk wel al van een relatie. Ik heb afgelopen nacht hooguit 3 uur slaap gehad omdat we veel aan het praten waren. En nee ik ben niet "all the way" gegaan, omdat ik vond dat het daar nog te vroeg voor was...(maar het scheelde niet veel )
Ze heeft vandaag al foto's gemaakt van ons samen en er wordt al veel gepraat over mij in haar vriendenkring/ouders. Allemaal goede tekens We hebben al een volgende date staan voor aanstaande vrijdag op zaterdag.

Anyways...mijn ex...Een paar topics terug hebben jullie als het goed is meegekregen hoe erg ik uit was op vergelding Dat werkte ook nog door 2 weken geleden toen ze bij me langs kwam. Ik vermoed dat als ik haar de volgende keer zie, ik weer diezelfde houding heb tegenover haar. Ze doet het dan zichzelf aan. Ze zou me toch moeten kennen inmiddels. Het houdt me echt niet meer bezig wat ze allemaal zou uitspoken. Ik ben door gegaan met mijn leven.

Mijn nieuwe vlam beheerst mijn gedachten Ze is zó anders dan mijn ex (ja tuurlijk vergelijk ik wel). Ze is zoveel beter in vele opzichten Ik kan bijvoorbeeld veel beter met haar praten en ook qua humor liggen we op 1 lijn.
pi_61436244
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
Dat probleem ken ik ja, ik heb 2 goede vrienden (koppeltje vriend/vriendin).

De jongen ken ik al sinds mijn basisschool en zjin vriendin sinds een jaar of 4, zij woonden samen en nu appart van elkaar (en gaan binnenkort weer samen wonen).

Waarbij ik bij beiden geregeld over de vloer kom, en zij bij mij (sinds ik een paar maanden een huis heb), anderzijts kwam ik daar al vaker met mijn ex.

Als je helemaal geen vrienden meer denkt te hebben probeer dan contact op te nemen met vrienden die je had vóór je relatie (en dan praat ik alleen over echte vrienden, geen 'vage kennis').

Als je die ook niet had.. tja een singles trip naar Spanje?
Of misschien kan je een topic op fok er voor openen (al krijg je dan wel rare reaties denk ik)

Anders zoek een hobbie of sport in groepsverband en probeer daar mensen te leren kennen.

Verders zou ik het ook niet weten eigenlijk, 2 goede vrienden van mij is beter als geen, maar zou ook wel andere mensen willen leren kennen, al is het voor mij geen echt noodzaak.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61436785
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
heb precies hetzelfde als jou nu.
Ben weer mensen gaan contacten, heb nu met 2 weer is keer afgesproken.
Je moet hierin zelf het initiatief nemen en gewoon contacten en niet bang zijn om een nee te krijgen.
Want die ga je vast krijgen, dat heb ik ook nu.
En ik ga knieoperatie doen om weer te volleyballen, omdat ik de contacten mis met me team.

Gewoon ervoor gaan, niet bang zijn dat komt het helemaal goed believe me.
Want als het echt goede vrienden/vriendinnen zijn dat komt het goed, zo niet dan zij het ook geen goede vrienden/vriendinnen
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:31:44 #186
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61437527
Het is die stap he, want ik heb nu het gevoel dat ze zeggen ow komt hij weer.
pi_61441619
Ik mis haar...
Het moet gekker worden..
Pff kut gevoelens hahaha

Noujah zal wel door de drank komen en dat niemand uitging dus dat we met de vrienden maar alleen filmpje hebben gekeken...
pi_61443360
Heb gister weer ff lekker met een maat gechilled, oude tijden herleven hehe
Mijn ex was weer uitgegaan, blijf het gewoon een kutstreek vinden omdat wij het in de relatie niet deden, altijd vroeg naar huis en nu kan ze wel lekker doorgaan.
Mijn maat zegt ook dat vind ik echt een kutstreek zijn ex doet precies hetzelfde.

Jullie daar ervaring mee? Dat ze dingen gaan doen die jij ook wou maar er altijd wel wat was?

Weet wel de volgende relatie is het heel simpel als ik ga en je wilt mee mooi, zo niet dan ga ik wel alleen.
Kan hier zo moe van worden.
pi_61444299
Zij wil gewoon nieuwe mensen ontmoeten en daarom gaat ze uit. Toen ze jou had hoefde ze niet persee eruit want ze had wat ze wilde. Nu is ze alleen en zoekt ze iemand die jou ruimte kan invullen.
pi_61451525
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef Pim26 het volgende:
Nu is ze alleen en zoekt ze iemand die jou ruimte kan invullen.
Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 7 september 2008 @ 17:19:09 #191
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61451709
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...
Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het andere
pi_61452853
Ik voel me nu heel erg sterk, maar daarom ook zeer zwak. Ik zou nu graag willen laten zien dat ik sterk ben, en dat kan net niet. Laten we het er maar op houden dat het de goede kant op gaat me me.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61453023
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef arjan1202 het volgende:

Jullie daar ervaring mee? Dat ze dingen gaan doen die jij ook wou maar er altijd wel wat was?

Ja, maar dan alleen eigen ervaring, wat mijn ex nu doet weet ik niet en hoef het ook niet zo te weten, hoop gewoon dat het goed gaat met haar.

Maar ikzelf ben tegenwoordig wel meer gaan stappen en ondernemen dan tijdens de relatie, nu weet ik niet of dit kwam doordat ik het wel prima vond om thuis met haar te zijn of dat ik het gewoon te druk had met mijn studie, feit is wel dat ik het nu rustiger heb en meer weg ben dan een jaar geleden.
Kan ook zo zijn dat ik me gewoon eenzaam heb gevoeld en dat echt beu ben en daarom sneller wat onderneem of ergens mee heen ga.

Kortom denk ik gewoon dat het de samenloop van omstandigheden is.

Voelt in ieder geval wel goed, onder de mensen zijn, beetje sjansen met de vrouwtjes
Ja ik denk wel dat ik aardig op weg ben, moet erg weinig aan mijn ex denken, nieuwe impulsen helpen daar wel bij moet ik je zeggen maar zodra er wat concreter nieuws is laat ik het jullie weten, als jullie daar op zitten te wachten?
pi_61455545
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:19 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het andere
Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.
Maar ja het is natuurlijk ook wel weer zo, dat je in een periode zit, dat je erop gaat letten.
Ik trek er ook op uit, maar dan met mensen die ik ken, zij gaat meteen dingen doen die ze anders nooit deed. Zo ken ik der ieder geval niet. Opeens kan ze wel stappen, ik vind het vreemd.
Maar goed zal wel aan mij liggen denk ik
  zondag 7 september 2008 @ 20:41:13 #195
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61457326
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.
Maar ja het is natuurlijk ook wel weer zo, dat je in een periode zit, dat je erop gaat letten.
Ik trek er ook op uit, maar dan met mensen die ik ken, zij gaat meteen dingen doen die ze anders nooit deed. Zo ken ik der ieder geval niet. Opeens kan ze wel stappen, ik vind het vreemd.
Maar goed zal wel aan mij liggen denk ik
Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.
In ieder geval dingen die ik nooit verwacht had.
pi_61459827
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.
In ieder geval dingen die ik nooit verwacht had.
Laat ze maar, sommige storten zich op een nieuw avontuur zodat ze niet hoeven na te denken en niet iemand te hoeven missen.
Ik weet gewoon dat ik aan me zelf wil werken voordat ik nu een relatie instap, tevens zal deze relatie heel anders gaan dan me laatste relatie.
  zondag 7 september 2008 @ 21:57:37 #197
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61460173
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef Pim26 het volgende:

[..]

tevens zal deze relatie heel anders gaan dan me laatste relatie.
Dan heb je er in iedergeval van geleerd, en dat is ook wat waard.
De les zelf is alleen vaak zo zuur
pi_61463754
Precies het is onwijs zuur.. vandaag te horen gekregen van een kennis dat ie mijn ex gezien heeft met haar nieuwe lover op een verjaardag van een goed kroeg kennis van mijn/ons.

Enige wat hij kon vertellen dat ze er 'normaal' uit zag en zich 'normaal' gedraagde (als met mij) en dat ze de hele avond met haar vriendin (de jarige) heeft lopen babbelen en dat d'r vriendje dat met vrienden van hem deed.. verders wist ie niks..

Voelde me gelijk kut erdoor.. ofwel zij gaat lekker door met leven met onze oude vriendengroep en door gaat zoals het eigenlijk al was (behalve met mij dan), en ik dus niet, gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarop ik kan bouwen, en ben het met Pim eens je kan er beter eerst sterker van worden voordat je verder gaat.

Zeker als je 'gedumpt word' is het lastiger dan wanneer je het met iemand uitmaakt, heeft ze dus grondig aangepakt *zucht* 2 maanden later denk ik er nog geregeld aan, maar alleen op herinnerings momenten, verders gaat het wel lekker met me en doe ik m'n eigen ding.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61467139
Jullie/wij gaan hier sterker uit komen, ik merk het al bij mezelf
Gewoon kleine dingetjes, maar dat kunnen grote gaan worden.
Is al een eens gezegd, als je maar verandert omdat jij het zelf wil, en niet omdat een ander dat wil.

Het heeft gewoon tijd nodig, om te veranderen, niet meer met je ex bezig zijn, te veranderen.
Maar achteraf, want dat is makkelijk praten, voel je gewoon dat het goed was en is!
Nog even doorbijten allemaal en proberen te genieten van je vrijheid!
  maandag 8 september 2008 @ 09:11:44 #200
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61467333
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:43 schreef Chev het volgende:
Precies het is onwijs zuur.. vandaag te horen gekregen van een kennis dat ie mijn ex gezien heeft met haar nieuwe lover op een verjaardag van een goed kroeg kennis van mijn/ons.

Enige wat hij kon vertellen dat ze er 'normaal' uit zag en zich 'normaal' gedraagde (als met mij) en dat ze de hele avond met haar vriendin (de jarige) heeft lopen babbelen en dat d'r vriendje dat met vrienden van hem deed.. verders wist ie niks..

Voelde me gelijk kut erdoor.. ofwel zij gaat lekker door met leven met onze oude vriendengroep en door gaat zoals het eigenlijk al was (behalve met mij dan), en ik dus niet, gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarop ik kan bouwen, en ben het met Pim eens je kan er beter eerst sterker van worden voordat je verder gaat.

Zeker als je 'gedumpt word' is het lastiger dan wanneer je het met iemand uitmaakt, heeft ze dus grondig aangepakt *zucht* 2 maanden later denk ik er nog geregeld aan, maar alleen op herinnerings momenten, verders gaat het wel lekker met me en doe ik m'n eigen ding.
Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaad Het is eigenlijk een competatief spelletje: wie er het eerst bovenop komt of het daarop laat lijken Met een rebounder is het een stuk makkelijker om het te laten lijken dat je er weer bovenop komt. Je stelt je verwerkingsproces alleen maar uit. Je kan, denk ik, inderdaad beter eerst zelf aansterken voordat je in een nieuwe relatie stapt

Zoals jullie waarschijnlijk nog weten, heeft mn ex me vorige week gemaild met het volgende:
quote:
En, hoe is het ermee
Ik heb net maar een mailtje terug gestuurd:
quote:
Goed. Met jou?

Hoezo?
Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Als ze contact met me zoekt, doet ze zichzelf alleen maar meer pijn. Of ze wil misschien showen dat ze een nieuw vriendje heeft maar dat denk ik eigenlijk niet. Ik weet dat ze zo is dat ze mensen veel kansen geeft. Té veel kansen eigenlijk. Het zou kunnen dat ze dat nu met mij ook wil doen. Ik hoef alleen geen kans meer bij haar. Steek die kans maar waar de zon niet schijnt!

EDIT
Nou...het gaat er dus om dat ze nog sokken van me heeft. Dat terwijl ze had gezegd dat ze die had weggegooid. Dat zei ze toen ze bij me langs kwam om spullen te brengen
Ook is er nog iets van mijn ouders wat bij haar ligt, maar dat moet ze nog even zoeken.

Ik wist nog wel dat ze spullen van me had, maar ik had eigenlijk zoiets van: laat maar. Ik vind het een beetje vreemd dat ze er nu zelf mee komt. Zou het een excuus zijn om me weer een keer te zien?
Ik laat haar wel langs komen. Er zit iets bij de spullen dat van mijn ouders is. Als het alleen om mijn sokken zou gaan, zou ik haar niet langs laten komen.

[ Bericht 11% gewijzigd door ThaBrain op 08-09-2008 09:34:36 (antwoord op mailtje) ]
  maandag 8 september 2008 @ 10:33:04 #201
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61468627
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:47 schreef Chev het volgende:

[..]

Yup ken je nog [post]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en je ex?
Ze heeft het afgelopen vrijdag uitgemaakt. We waren toen precies 4 maanden bij elkaar. Afgelopen woensdag was er nog niks aan de hand, zij moest toen korfballen en ik ben wezen kijken. Toen we daarna afscheid namen in de auto zoende ze me nog en zei ze "Tot vrijdag, ik heb er zin in". De dag erna heb ik haar zeker 4 smsjes gestuurd maar kreeg ik nergens een reactie op. Afgelopen vrijdag heb ik op een gegeven moment aan het eind van de middag gesmst: "Komen mijn smsjes wel aan"? Toen reageerde ze eerst heel normaal dat ze met wat collega's op een terras wat aan het drinken was.
Toen ik daarop vroeg hoe laat ze die middag bij mij zou zijn (ik zou voor haar gaan koken) stuurde ze terug: "Ik weet niet of dat zo'n goed idee is, ik wil eigenlijk graag met je praten. Kun je na het eten naar mij toekomen?". Daarop heb ik haar gebeld en letterlijk gevraagd of ze het uit ging maken want ik voelde de bui al hangen natuurlijk. Daar wilde ze op dat moment niet op antwoorden.

Om 18:00 uur was ik bij haar en zijn we op haar kamer gaan zitten. Dus ik zeg: "Wat is er? Jij wilde met me praten". Toen durfde ze het eerst niet te zeggen maar na enig aandringen kwam eruit dat ze gevoelens begint te krijgen voor een collega van haar (gozer van 29, zij is 23). Als ik haar mag geloven weet hij niet dat zij hem leuk vindt.

Ze werkt daar pas 2 weken (sinds 1 sept.). In de tijd dat ze een nieuwe baan zocht heb ik haar altijd volledig gesteund en stond ik voor haar klaar als ze het moeilijk had omdat ze het op haar werk toen totaal niet naar der zin had. Nu heeft ze een nieuwe baan en in minder dan 2 dagen heeft ze gevoelens ontwikkelt voor een collega Want afgelopen woensdag was er echt nog niks aan de hand, dat zegt zij ook. Ik geloof haar wel, want is ze altijd heel eerlijk geweest.

Wat mij ook heel veel pijn doet is dat ze dus min of meer openstond voor andere gevoelens. Zoals ik er naar kijk heb je die gevoelens niet als je een goede relatie hebt, ik had die gevoelens iig zeker niet voor andere meiden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Morpheus2002 op 08-09-2008 10:49:25 ]
pi_61469356
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef ThaBrain het volgende:

Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaad Het is eigenlijk een competatief spelletje: wie er het eerst bovenop komt of het daarop laat lijken Met een rebounder is het een stuk makkelijker om het te laten lijken dat je er weer bovenop komt. Je stelt je verwerkingsproces alleen maar uit. Je kan, denk ik, inderdaad beter eerst zelf aansterken voordat je in een nieuwe relatie stapt
Zie dikgedrukt
Ik weet het niet hoor, als ze een toneen spelletje wil spelen best ik doe er niet aan mee, ze zoekt tot nog toe ook geen contact meer met me, wat maar beter is ook.
Ik hoef haar niet te spreken zolang ze met die andere gast is...

Als ze niet doet doet alsof, en echt van 'm "houd" (wat haar definitie daarvan ook moge zijn) ook goed ze doet maar.. dat ze gelukkig mag zijn :s maar ze zal ooit haar zelf weer tegenkomen.
quote:

Nou...het gaat er dus om dat ze nog sokken van me heeft. Dat terwijl ze had gezegd dat ze die had weggegooid. Dat zei ze toen ze bij me langs kwam om spullen te brengen
Sokken
quote:
Ook is er nog iets van mijn ouders wat bij haar ligt, maar dat moet ze nog even zoeken.
Tja ik heb ook nog wat halters, een oude digitale foto camera en 2 dure douchegels bij haar liggen (die nu vast op zijn), van mij mag ze die lekker weggooien als dat de enige reden is waarom ze me wil spreken.

Materialistische dingen zijn voor mij écht niet zó belangrijk dat ik haar weer hoef te zien zodat ze me weer kan bestoken met 'hoe gelukkig' ze wel niet is, en andere nagetieven kanten van me nog eens kan toelichten..

Ik zit, net als jou, net lekker in mijn nieuwe leventje.. met meer ups dan downs (alleen als ik wat van d'r hoor word ik al down) dus ik heb die negatieve energie en stres niet nodig
quote:
Ik wist nog wel dat ze spullen van me had, maar ik had eigenlijk zoiets van: laat maar. Ik vind het een beetje vreemd dat ze er nu zelf mee komt. Zou het een excuus zijn om me weer een keer te zien?

Ik laat haar wel langs komen. Er zit iets bij de spullen dat van mijn ouders is. Als het alleen om mijn sokken zou gaan, zou ik haar niet langs laten komen.
Lijkt erop Brain.. Vraag haar eerst maar 's wat het precies is van je ouders.. en beslis (eventueel samen met je ouders) of het belangrijk is om haar langs te laten komen, en of je het zelf wel wil.

Anders kan je net zo goed zeggen dat ze het weg mag gooien
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61469881
quote:
Op maandag 8 september 2008 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
Ze werkt daar pas 2 weken (sinds 1 sept.). In de tijd dat ze een nieuwe baan zocht heb ik haar altijd volledig gesteund en stond ik voor haar klaar als ze het moeilijk had omdat ze het op haar werk toen totaal niet naar der zin had. Nu heeft ze een nieuwe baan en in minder dan 2 dagen heeft ze gevoelens ontwikkelt voor een collega Want afgelopen woensdag was er echt nog niks aan de hand, dat zegt zij ook. Ik geloof haar wel, want is ze altijd heel eerlijk geweest.

Wat mij ook heel veel pijn doet is dat ze dus min of meer openstond voor andere gevoelens. Zoals ik er naar kijk heb je die gevoelens niet als je een goede relatie hebt, ik had die gevoelens iig zeker niet voor andere meiden.

Na 2 dagen al gevoelens voor iemand hebben kan gewoon niet. Er moet toch meer spelen lijkt mij?
En zoals je aangeeft dat ze open stond voor andere gevoelens, zegt misschien ook wel iets dat er meer moet spelen. En als dat zo is het je het recht om dat te weten, en zal ik er toch nog over praten.
Want nu zit je met een gevoel van er moet toch meer zijn, als ze een beetje eerlijk is geeft ze jou die kans om dat te bepraten.
Ken de situatie wel een beetje is ieder geval knap klote.
Sterkte ieder geval!
pi_61470474
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Na 2 dagen al gevoelens voor iemand hebben kan gewoon niet. Er moet toch meer spelen lijkt mij?
En zoals je aangeeft dat ze open stond voor andere gevoelens, zegt misschien ook wel iets dat er meer moet spelen. En als dat zo is het je het recht om dat te weten, en zal ik er toch nog over praten.
Want nu zit je met een gevoel van er moet toch meer zijn, als ze een beetje eerlijk is geeft ze jou die kans om dat te bepraten.
Ken de situatie wel een beetje is ieder geval knap klote.
Sterkte ieder geval!
Ahum
Tijdens vaste relatie zomaar verlieft op een ander?
Ja het is wel mogelijk

Alleen het is aan jezelf de keuze of je er wat mee doet of niet.. sommige 'gevoels' mensen kunnen dat niet laten gaan.

Trust me ik heb ook wel eens verliefde gevoelens gehad voor een vriendin van mijn vriendin, maar vond mijn relatie belangrijker en mooier dan 'een gevoel', dus heb dat laten gaan, en na 'n paar maanden (dat ik er ook nog over de vloer kwam) was dat gevoel ook weg

Vaak denk je dat die persoon 'perfect' is omdat je ze alleen maar ziet tijdens 'gebeurtenissen' waar iedereen vaak zich beter voordoet dan hij in werkelijkheid is (uitgaan=goed kleden, intressant praten over je werk ect, gezellig doen), en als je ze leerd kennen thuis dan zijn ze een stuk 'passiever'

[ Bericht 30% gewijzigd door Chev op 08-09-2008 12:13:43 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61470775
ja ok in dat topic zit ik ook hehe.
Het staat er een beetje te letterlijk, maar het kan idd.
Maar blijf het vreemd vinden binnen 2 dagen, als je over weken praat ok, maar dagen vind ik wel heel snel.
Heb meer zoiets van je kan iemand dan leuk vinden, maar echt gevoelens hebben voor iemand die je eigenlijk geen eens kent. Kan er zelf geen voorstelling van maken.
Maar ja moet niet te hard zeggen straks overkomt het mij, leven blijft soms raar
  maandag 8 september 2008 @ 12:47:57 #206
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61471372
Die 2 dagen vind ik zelf ook bijzonder vreemd. We hadden niet altijd een even stabiele relatie, we hadden eigenlijk nooit ruzie maar best wel eens een meningsverschil of iets dergelijks. We verschillen qua karakter veel van elkaar, maar dat hoeft niet perse een probleem te zijn.
Ik heb haar tijdens ons gesprek afgelopen vrijdag ook gevraagd hoe je binnen 2 dagen gevoelens voor iemand ontwikkelt en je huidige relatie dan maar gelijk beeindigd. Daarop antwoorde ze dat ze niet wil dat ze bijv. een week later nog verliefder op die ander is (of zelfs iets mee gedaan heeft) en ze het dus z.s.m. tegen mij wilde zeggen om me niet extra pijn te doen. Op zich waardeer ik dat wel, want ik had het nog veel erger gevonden als ze bijv. al wat met een ander gedaan had.

Maar toch blijft het pijn doen dat ze gewoon helemaal openstond voor andere gevoelens. En daarnaast vind ik dat ze op deze manier wel de gemakkelijkste weg kiest...
  maandag 8 september 2008 @ 13:21:22 #207
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61472125
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef Chev het volgende:

Sokken
Ja sokken inderdaad Die boeien me ook niet zo
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef Chev het volgende:
Lijkt erop Brain.. Vraag haar eerst maar 's wat het precies is van je ouders.. en beslis (eventueel samen met je ouders) of het belangrijk is om haar langs te laten komen, en of je het zelf wel wil.

Anders kan je net zo goed zeggen dat ze het weg mag gooien
Het gaat om een onderdeel van een snijmachine. Die snijmachine heeft bij haar gestaan. De machine zelf is al terug naar mn ouders, maar daar hoort dus nog wel dat onderdeel bij Mijn moeder heeft wel aangegeven dat ze het onderdeel terug wil als het kan.

Ik ga haar zometeen denk ik even terugmailen met de mededeling dat als ze dat onderdeel heeft gevonden, ze weer contact op kan nemen om een afspraak te maken zodat ze het kan brengen. Ik ga het niet halen denk ik. Ze werkt bij mij in de buurt, dus voor haar is het makkelijk om eventjes langs te komen na haar werk.

Al met al is het wel een beetje een stoorzender. Het zet je toch weer aan het denken als er contact met je wordt gezocht. Niet dat het me heel erg stoort. En ook het eventuele langskomen van haar doet me niks. Het is toch een kwestie van alles afgeven en weer gedag zeggen. Ze bekijkt het maar, ze komt mn huis niet meer in
pi_61472524
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die 2 dagen vind ik zelf ook bijzonder vreemd. We hadden niet altijd een even stabiele relatie, we hadden eigenlijk nooit ruzie maar best wel eens een meningsverschil of iets dergelijks. We verschillen qua karakter veel van elkaar, maar dat hoeft niet perse een probleem te zijn.
Ik heb haar tijdens ons gesprek afgelopen vrijdag ook gevraagd hoe je binnen 2 dagen gevoelens voor iemand ontwikkelt en je huidige relatie dan maar gelijk beeindigd. Daarop antwoorde ze dat ze niet wil dat ze bijv. een week later nog verliefder op die ander is (of zelfs iets mee gedaan heeft) en ze het dus z.s.m. tegen mij wilde zeggen om me niet extra pijn te doen. Op zich waardeer ik dat wel, want ik had het nog veel erger gevonden als ze bijv. al wat met een ander gedaan had.

Maar toch blijft het pijn doen dat ze gewoon helemaal openstond voor andere gevoelens. En daarnaast vind ik dat ze op deze manier wel de gemakkelijkste weg kiest...
Dat doet ze ook Morpheus.. zelf kiest ze er voor om het risico te nemen en ervoor te gaan, en jouw dus achterlatend, om te zien of het gras bij de buren groener is. Een enorm risico met gevolgen.

Die van mij was ook op het laatste moment eerlijk tegen me erover, ze zei later: "Ik heb het uitgemaakt omdat jij het anders uit zou maken." en heeft me dus niet eens een kans gegeven haar om te praten of te helpen.

Hoe lang ze al precies verlieft aan het worden was wist ze ook niet maar dat was al 'n week of enkele weken, en kon het we willen het niet zien hè.

Het kiezen om er niet voor om te vechten voor een relatie vind ik persoonlijk erg zwak, zelf zou ik als de relatie goed voelt, kiezen om het te negeren, want dat kan! Als je het wil.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 8 september 2008 @ 14:17:29 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61473358
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:40 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat doet ze ook Morpheus.. zelf kiest ze er voor om het risico te nemen en ervoor te gaan, en jouw dus achterlatend, om te zien of het gras bij de buren groener is. Een enorm risico met gevolgen.

Die van mij was ook op het laatste moment eerlijk tegen me erover, ze zei later: "Ik heb het uitgemaakt omdat jij het anders uit zou maken." en heeft me dus niet eens een kans gegeven haar om te praten of te helpen.

Hoe lang ze al precies verlieft aan het worden was wist ze ook niet maar dat was al 'n week of enkele weken, en kon het we willen het niet zien hè.

Het kiezen om er niet voor om te vechten voor een relatie vind ik persoonlijk erg zwak, zelf zou ik als de relatie goed voelt, kiezen om het te negeren, want dat kan! Als je het wil.
Zo zie ik het ook maar zij helaas niet. Ik vind het een zeer overhaaste beslissing en vrees voor haar dat als het niks wordt met die andere gozer ze in een diep gat valt. Ik ben bang dat ik me dat dan weer heel erg ga aantrekken omdat ik nog heel veel om haar geef...

Ik heb haar gisteravond een mail gestuurd waarin ik het één en ander van me af heb geschreven. Ze stuurde daarop een mail terug dat ze één dezer dagen erop zal reageren en dat ze blij was dat ik het zo goed kon verwoorden. Ik ben benieuwd.
pi_61473501
-

[ Bericht 26% gewijzigd door Chev op 08-09-2008 14:29:57 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61473602
Net een nummer op de radio gehoord en meteen sloeg mijn keel dicht en mijn maag rond. Neuj ik ben er nog niet helemaal overheen. Maar ik bounce wel steeds sneller terug.
pi_61474629
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook maar zij helaas niet. Ik vind het een zeer overhaaste beslissing en vrees voor haar dat als het niks wordt met die andere gozer ze in een diep gat valt. Ik ben bang dat ik me dat dan weer heel erg ga aantrekken omdat ik nog heel veel om haar geef...

Ik heb haar gisteravond een mail gestuurd waarin ik het één en ander van me af heb geschreven. Ze stuurde daarop een mail terug dat ze één dezer dagen erop zal reageren en dat ze blij was dat ik het zo goed kon verwoorden. Ik ben benieuwd.
dat gevoel heerste bij mij ook toen mijn ex het uitmaakte.
En precies dezelfde reden, dat ik het niet verdienden om aan het lijntje te worden gehouden en dat ze eerlijk tegen me wil zijn. En dat waardeer ik ook zeer. Maar toch overheerste het gevoel bij mij dat het te snel ging.
Maar zelf had ze er al weken over nagedacht natuurlijk en voor mij kwam het als donderslag bij heldere hemel.
pi_61474885
Ik ben het zat, de afspraak staat alleen bellen in noodgevallen, kreeg ik weer een mailtje, al dan wel relevant maar ik ben het zat

SMS - Geblokkeerd
EMail - Geblokkeerd
MSN - Geblokkeerd

Ze kan me nu alleen nog maar bellen.
Als ze zó koud kan zijn tegen mij prima dan doe ik hetzelfde.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61479714
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:33 schreef Chev het volgende:
Ik ben het zat, de afspraak staat alleen bellen in noodgevallen, kreeg ik weer een mailtje, al dan wel relevant maar ik ben het zat

SMS - Geblokkeerd
EMail - Geblokkeerd
MSN - Geblokkeerd

Ze kan me nu alleen nog maar bellen.
Als ze zó koud kan zijn tegen mij prima dan doe ik hetzelfde.
Een goed begin is het halve werk
Mijn ex laat me helemaal met rust, belt niet, smst niet, mailt niet, msnt niet.
Hebben afgesproken dat ik degene ben die het contact op neemt zodra ik het verwerkt hebt en het aan kan. Aangezien we wel een vriendschap willen.
Dus opzicht is dat wel fijn, andere kant heb je soms nog zoiets van wanneer laat ze wat van zich horen.
pi_61514747
Een hele dag geen berichten...

Een goed teken?
pi_61515495
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:56 schreef Takk... het volgende:
Een hele dag geen berichten...

Een goed teken?
Volgens mij wel. Maar als het weekend er weer aankomt...
pi_61516079
quote:
Op woensdag 10 september 2008 06:49 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maar als het weekend er weer aankomt...
Geen bericht is goed bericht zeggen ze wel eens.

Als je ex je te veel bericht = storend
Als je ex je niet bericht = dat onbegrijpelijk
Als je ex je elke week een niets zeggend berichtje stuurd (tegen de afspraak in)= dat onwijs irritant

Ik ook niet hoor, heb nog steeds alles geblokkeerd staan na haar laatste mail
Komt ze vanzelf wel 'n keertje achter, vind het eigenlijk wel rustgevend zo om te weten dat ze alleen kan bellen nu, het is het een rot beslissing om te maken, maar ik voel alsof ik geen keus heb.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61520455
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef Chev het volgende:

het is het een rot beslissing om te maken, maar ik voel alsof ik geen keus heb.

Waarom is het een rotbeslissing?
Lijkt mij dat het een nieuwe stap is in de goede richting dat je haar hebt geblokkeerd, is toch een drempel die je over moet hoe klein deze ook lijkt te klinken.
Hmmm, misschien dat je het daarom een rotbeslissing noemt?

Ik vind het in ieder geval goed van je
Wat is geweest is geweest, tijd om alleen nog maar vooruit te kijken en door te gaan met je leven, er wat van te maken, invullen zoals alleen jij dat nu wil!
pi_61523009
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:57 schreef Takk... het volgende:

[..]

Waarom is het een rotbeslissing?
Lijkt mij dat het een nieuwe stap is in de goede richting dat je haar hebt geblokkeerd, is toch een drempel die je over moet hoe klein deze ook lijkt te klinken.
Hmmm, misschien dat je het daarom een rotbeslissing noemt?

Ik vind het in ieder geval goed van je
Wat is geweest is geweest, tijd om alleen nog maar vooruit te kijken en door te gaan met je leven, er wat van te maken, invullen zoals alleen jij dat nu wil!
Het is een rotbeslissing omdat ik weer geforceerd word om wat te doen van wege m'n ex.. iets wat ik eigenlijk niet nodig vond omdat we afspraken hadden gemaakt 1 maand terug waar ze zich niet aan gehouden heeft.

Kwa gevoel denk ik toch nog wel aan haar meer oppervlakkig....
het verbaast me hoe snel mensen na 'n shock in de liefde/verlieftheid, zonder problemen binnen dagen door kunnen stappen in een nieuwe relatie met praktisch onbekenden mensen, en alles achter zich kunnen laten.

Tenmiste zo denk ik er over.. maar of dat ook zo is, is maar de vraag, omdat ze dat natuurlijk niet toe kunnen/durven geven omdat je anders (weer) alleen bent of onbegrip krijgen van je omgeving of gewoonweg te koppig ben

Kwa verstandshouding tussen mij en m'n ex is er weinig tot niks meer te melden, nu ik haar al bijna 1 maand lang haar ijskoude en zakelijke berichtjes genegeerd te heb.

Als ze in contact wil komen dan zijn daar nog 100 manieren voor maar de makkelijkste wegen heb ik geblokkeerd.
Het is voor mij in iedergeval op dit moment een stap in de goede richting
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61523549
Ik moet zeggen ik lach elke dag en heb elke dag plezier, en voel me nog steeds toppie
En enig sarcasme heb ik ook al wel over me relatie gehad, maak er zelf al grapjes over met kennisse, vrienden en collega's, heb zoiets van kan er wel elke dag om janken, en over piekeren, veranderen gaat het niet, mijn leven gaat verder helaas zonder haar. En het scheeld bij andere is het ook niet lang geleden dus maken hetzelfde door Dus 1 tip probeer elke dag te lachen hehe
pi_61523881
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef arjan1202 het volgende:
Ik moet zeggen ik lach elke dag en heb elke dag plezier, en voel me nog steeds toppie
En enig sarcasme heb ik ook al wel over me relatie gehad, maak er zelf al grapjes over met kennisse, vrienden en collega's, heb zoiets van kan er wel elke dag om janken, en over piekeren, veranderen gaat het niet, mijn leven gaat verder helaas zonder haar. En het scheeld bij andere is het ook niet lang geleden dus maken hetzelfde door Dus 1 tip probeer elke dag te lachen hehe
Doe je goed, tja ik leer er ook soms wel grapjes over te maken zoals een nieuwe trui die ik heb gekregen: D die had ze afschuwelijk gevonden haha.

Even wat gezegdes:

• Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
  • Het leven is te kort om er niet van te genieten
  • Liefde is blind
  • Gelukkige zotten hebbeng geen wijsheid van doen
  • Vuur en liefde trekken sterk en beletten menig werk
  • Liefde en glas breken even snel als gras
  • Uit het oog uit het hart

Deze vond ik ook wel grappig:

• Oude beren dansen leren is zwepen verknoeien.
    betekenis: Je moet oude mensen geen nieuwe dingen meer proberen bij te brengen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 10-09-2008 15:36:14 ]
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_61536393
    M'n 'ex' (lange afstand zuigt) zit vanavond in de bios met d'r nieuwe mogelijke lover (weet ze nog niet, maar ze wilt het een kans geven), die zeer waarschijnlijk zal blijven slapen ivm reisafstand (en omdat ze fysieke aandacht mist)...It's gonna be a long long lonely night
    pi_61536628
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
    M'n 'ex' (lange afstand zuigt) zit vanavond in de bios met d'r nieuwe mogelijke lover (weet ze nog niet, maar ze wilt het een kans geven), die zeer waarschijnlijk zal blijven slapen ivm reisafstand (en omdat ze fysieke aandacht mist)...It's gonna be a long long lonely night
    Sterkte, ik ken het gevoel maar al te goed.
    pi_61541834
    @ CHEV: Ik zie dat je hier goed bezig bent joh!! lekker doorgaan zo

Even een update vanuit mij, ik ben hier inmiddels al even niet meer geweest. Ik ben nu eindelijk happy single, en maak er redelijk gebruik van .

Mijn ex zie en spreek ik af en toe weer, ze heeft het moeilijk met allerlei dingen waaronder de gezondheid van haar vriend, iets wat ik voor haar vervelend vind, maar mij niet zo druk om kan maken, verder heeft zij ook veel lichamelijke klachten, al was dat een jaar geleden ook al. Ze gaan binnenkort samen op vakantie geloof ik, prima zo!

Als ik haar zie voel ik tegenwoordig veel medelij, en ben ik blij dat ik er vanaf ben achteraf. Ik werk op t moment ontzettend veel en hard, tijdens mijn relatie ging dat niet, en voelde ik mij snel vermoeid. tegenwoordig ga ik nog op stap tussendoor maak ik lol en neem ik ook gewoon mijn verantwoording voor mijn werk, er is inmiddels een wereld voor mij open gegaan.

Ik hoop dat dit voor iedereen ook snel gebeurd, nog 3 weken en dan ben ik wat alles betreft van mijn ex af, geen lijntjes meer, ik he het gevoel dat ik steeds minder intresse heb en zij juist steeds meer, maar ik kan wel zeggen dat dat te laat is

Allen het beste hier!!
    pi_61541846
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
    Sterkte joh!
    Maar weet je, maak je zelf niet gek. De ex zoekt afleiding omzich zelf beter te voelen en gaat rondscharrelen. Want ieder gezond mens zou na het beeindigen van een relatie even tijd nemen voor zich zelf en de rust nemen. Normaal gesproken spring je niet direct in een nieuwe relatie. Want ookal eindigen relaties zovaak, het gevoel van houden van is op dat moment niet weg, hooguit het heilige vuur. Dus zoekt men dat heilige vuur elders... HELAAS voor ons !!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')