Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
idem dito hier, maar de 2 goede vrienden die ik heb, kan ik ook op bouwen ook!
Ik zeg maar zo liever een handvol dan een landvol
dat is helemaal mooiquote:Op donderdag 4 september 2008 18:21 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:33 schreef HiZ het volgende:
God zeg, ik zou willen dat ik per dag niet maar één uurtje niet aan hem zou hoeven denken.
Echt mens...rot op ofzoquote:En, hoe gaat het ermee?
Mail je toch gewoon terug, ROT OP.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef ThaBrain het volgende:
Ow dit is echt té grappig hoor!!
Ik heb net een mailtje van mijn ex binnen. Er staat 1 zinnetje in:
[..]
Echt mens...rot op ofzoToen ze bij me langs kwam 24 augustus heeft ze gezegd dat we geen vrienden konden worden als ik me zo bleef gedragen tegenover haar (arrogant en klootzakgedrag... volgens haar). Daarna hebben we elkaar niet meer gesproken.
Waarom zoekt ze dan nu contact met me? Rot gewoon op! Ik hoef je niet meer te spreken! Ik ben doorgegaan met m'n leven. Zou ze wat van me nodig hebben?
Ach whatever...ik mail haar wel een keer terug als ik zin heb. Dat zal alleen na het weekend zijn, want vanmiddag/avond heb ik een dateDe gedachtes aan m'n ex ban ik even uit mijn gedachten. Ik stort me maar weer op m'n date
Nee dat ook weer nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mail je toch gewoon terug, ROT OP.
Heb je het voor je weekend mooi afgesloten
De topic titel is toch de kunst van het loslatenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Nee dat ook weer nietIk wil weten wat erachter zit
Zo lukt het natuurlijk nooit met je datequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Nee dat ook weer nietIk wil weten wat erachter zit
wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...
Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.
"(naam Ex), wil je me niet meer lastigvallen met smsjes, want je hebt het zelf uitgemaakt en toch neem je steeds contact op.
Bovendien heb ik nu een lieve vriendin met wie het erg klikt (lekker aandikken). Ik en vooral zij vinden het niet leuk als je me nog steeds smst. Veel succes in je verdere leven.
Met vriendelijke groet Brain"
Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.
Alles wat je hiermee bereikt is irritatie, meer dan er nu al misschien is.
Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?
Dan moet hij haar maar volledig negeren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?
Beter dat ze weg is, kun je het nog sneller verwerken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Pim26 het volgende:
Nou ik dacht dat ik wel klaar was met me ex, las ik vandaag in een blaadje op het werk, van alle mensen die komen en gaan dat zij weg was. Dus las het eerst vluchtig en ineens viel me oog op haar naam, BAM, daar ging me maag,, gvd wat een kut gevoel!!
En nu zit ik al heel de avond met haar in me hoofd, ik wil haar smsen, heb het niet gedaan en ga het niet doen( Hoop ik) maar pfff ik dacht dat ik er klaar mee was maar blijkbaar toch niet:(
Maar ik zet daar en blijf erbij met me gedachten dat ik er klaar mee ben en niets meer van haar wil. Ik ga het overwinnen hoop ik!
Yup ken je nog [post]quote:
Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef Chev het volgende:
Knip
Ik hoop dat ze geluk vind en de persoon die haar gelukkig kan maken, en vind het super jammer dat alles zo is gegaan maar aan 'als' of 'misschien' hebben geen nut nu, mocht de situatie veranderen zie ik wel, maar vooralsnog zie ik dat niet snel gebeuren.
knip
Ik ben nu op momenten écht gelukkig, andere momenten kijk ik nog te veel terug.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:52 schreef lollypops het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!
Over gelukkig worden gesproken...Er is niet iemand die jou gelukkig kan maken... Dat zul je toch echt zelf moeten doen, dus ook jouw ex...!!
is wel een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef Chev het volgende:
Even een vraagje voor jullie:
Als je vriend(in)verlieft (begint te) word(en) in een lange relatie (4 jaar) en het je pas wéken later verteld wanneer ze het pas uitmaakt als ze er zeker van is dat het wederzijds is.
Is dat dan vreemdgaan? Ik denk van welniet op een fysiek iets maar wel op een mentaal iets
![]()
(mijn ex vond natuurlijk van niet..)
Thanks.. het lijkt er inderdaad op dat dat is gebuerd... ze moest er eerst zeker van zijn dat het wederzijts was (2 dagen voordat ze het uitmaakte), toen heeft ze 1 dag nagedacht dus en de dag later het uitgemaakt om met die gast de volgende dag al iets te beginnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:52 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
is wel een moeilijke vraag.
Heb dit in een andere relatie meegemaakt, ze leerde iemand kennen en ik vertrouwde het niet.
Ze zei zelf dat ze van mij hield en dat dat alleen vriendschap was. En dat ze niet verliefd op hem was.
Ik heb het toen uitgemaakt omdat ik vond dat er geen vertrouwen meer was en zij niet eerlijk was tegen mij.
2 dagen nadat het uit was had ze met hem. Ik heb dit 2 maanden aangekeken, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Zelf heeft ze dit altijd ontkend, omdat zei vond dat haar leven verder ging en ik daarop zei daarom had je na 2 dagen een ander omdat je van me hield;)
Dus om je vraag te beantwoorden, mentaal is het wel een soort van vreemdgaan. Het berust ieder geval niet op vertrouwen op de relatie die je op dat moment hebt. Want zij houd jou aan het lijntje, jij was het 2de plan zeg maar, als het gevoel niet wederzijds was van die andere, was ze naar jou toe terug gegaan, was dat wel wederzijds dan had ze je gedumpt.
Zozo wat een discussie over mijn situatie zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...
Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
Dat probleem ken ik ja, ik heb 2 goede vrienden (koppeltje vriend/vriendin).quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
heb precies hetzelfde als jou nu.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...quote:Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef Pim26 het volgende:
Nu is ze alleen en zoekt ze iemand die jou ruimte kan invullen.
Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het anderequote:Op zondag 7 september 2008 17:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...
Ja, maar dan alleen eigen ervaring, wat mijn ex nu doet weet ik niet en hoef het ook niet zo te weten, hoop gewoon dat het goed gaat met haar.quote:Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef arjan1202 het volgende:
Jullie daar ervaring mee? Dat ze dingen gaan doen die jij ook wou maar er altijd wel wat was?
Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.quote:Op zondag 7 september 2008 17:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het andere
Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.quote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.
Maar ja het is natuurlijk ook wel weer zo, dat je in een periode zit, dat je erop gaat letten.
Ik trek er ook op uit, maar dan met mensen die ik ken, zij gaat meteen dingen doen die ze anders nooit deed. Zo ken ik der ieder geval niet. Opeens kan ze wel stappen, ik vind het vreemd.
Maar goed zal wel aan mij liggen denk ik
Laat ze maar, sommige storten zich op een nieuw avontuur zodat ze niet hoeven na te denken en niet iemand te hoeven missen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.
In ieder geval dingen die ik nooit verwacht had.
Dan heb je er in iedergeval van geleerd, en dat is ook wat waard.quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef Pim26 het volgende:
[..]
tevens zal deze relatie heel anders gaan dan me laatste relatie.
Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 23:43 schreef Chev het volgende:
Precies het is onwijs zuur.. vandaag te horen gekregen van een kennis dat ie mijn ex gezien heeft met haar nieuwe lover op een verjaardag van een goed kroeg kennis van mijn/ons.
Enige wat hij kon vertellen dat ze er 'normaal' uit zag en zich 'normaal' gedraagde (als met mij) en dat ze de hele avond met haar vriendin (de jarige) heeft lopen babbelen en dat d'r vriendje dat met vrienden van hem deed.. verders wist ie niks..
Voelde me gelijk kut erdoor.. ofwel zij gaat lekker door met leven met onze oude vriendengroep en door gaat zoals het eigenlijk al was (behalve met mij dan), en ik dus niet, gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarop ik kan bouwen, en ben het met Pim eens je kan er beter eerst sterker van worden voordat je verder gaat.
Zeker als je 'gedumpt word' is het lastiger dan wanneer je het met iemand uitmaakt, heeft ze dus grondig aangepakt *zucht* 2 maanden later denk ik er nog geregeld aan, maar alleen op herinnerings momenten, verders gaat het wel lekker met me en doe ik m'n eigen ding.
Ik heb net maar een mailtje terug gestuurd:quote:En, hoe is het ermee
Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Als ze contact met me zoekt, doet ze zichzelf alleen maar meer pijn. Of ze wil misschien showen dat ze een nieuw vriendje heeftquote:Goed. Met jou?
Hoezo?
Ze heeft het afgelopen vrijdag uitgemaakt. We waren toen precies 4 maanden bij elkaar. Afgelopen woensdag was er nog niks aan de hand, zij moest toen korfballen en ik ben wezen kijken. Toen we daarna afscheid namen in de auto zoende ze me nog en zei ze "Tot vrijdag, ik heb er zin in". De dag erna heb ik haar zeker 4 smsjes gestuurd maar kreeg ik nergens een reactie op. Afgelopen vrijdag heb ik op een gegeven moment aan het eind van de middag gesmst: "Komen mijn smsjes wel aan"? Toen reageerde ze eerst heel normaal dat ze met wat collega's op een terras wat aan het drinken was.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:47 schreef Chev het volgende:
[..]
Yup ken je nog [post]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en je ex?
Zie dikgedruktquote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef ThaBrain het volgende:
Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaadHet is eigenlijk een competatief spelletje: wie er het eerst bovenop komt of het daarop laat lijken
Met een rebounder is het een stuk makkelijker om het te laten lijken dat je er weer bovenop komt. Je stelt je verwerkingsproces alleen maar uit. Je kan, denk ik, inderdaad beter eerst zelf aansterken voordat je in een nieuwe relatie stapt
![]()
Sokkenquote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef ThaBrain het volgende:
Nou...het gaat er dus om dat ze nog sokken van me heeft. Dat terwijl ze had gezegd dat ze die had weggegooid. Dat zei ze toen ze bij me langs kwam om spullen te brengen![]()
Tja ik heb ook nog wat halters, een oude digitale foto camera en 2 dure douchegels bij haar liggen (die nu vast op zijn), van mij mag ze die lekker weggooien als dat de enige reden is waarom ze me wil spreken.quote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef ThaBrain het volgende:
Ook is er nog iets van mijn ouders wat bij haar ligt, maar dat moet ze nog even zoeken.
Lijkt erop Brain.. Vraag haar eerst maar 's wat het precies is van je ouders.. en beslis (eventueel samen met je ouders) of het belangrijk is om haar langs te laten komen, en of je het zelf wel wil.quote:Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef ThaBrain het volgende:
Ik wist nog wel dat ze spullen van me had, maar ik had eigenlijk zoiets van: laat maar. Ik vind het een beetje vreemd dat ze er nu zelf mee komt. Zou het een excuus zijn om me weer een keer te zien?
Ik laat haar wel langs komen. Er zit iets bij de spullen dat van mijn ouders is. Als het alleen om mijn sokken zou gaan, zou ik haar niet langs laten komen.
Na 2 dagen al gevoelens voor iemand hebben kan gewoon niet. Er moet toch meer spelen lijkt mij?quote:Op maandag 8 september 2008 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze werkt daar pas 2 weken (sinds 1 sept.). In de tijd dat ze een nieuwe baan zocht heb ik haar altijd volledig gesteund en stond ik voor haar klaar als ze het moeilijk had omdat ze het op haar werk toen totaal niet naar der zin had. Nu heeft ze een nieuwe baan en in minder dan 2 dagen heeft ze gevoelens ontwikkelt voor een collegaWant afgelopen woensdag was er echt nog niks aan de hand, dat zegt zij ook. Ik geloof haar wel, want is ze altijd heel eerlijk geweest.
Wat mij ook heel veel pijn doet is dat ze dus min of meer openstond voor andere gevoelens. Zoals ik er naar kijk heb je die gevoelens niet als je een goede relatie hebt, ik had die gevoelens iig zeker niet voor andere meiden.
Ahumquote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Na 2 dagen al gevoelens voor iemand hebben kan gewoon niet. Er moet toch meer spelen lijkt mij?
En zoals je aangeeft dat ze open stond voor andere gevoelens, zegt misschien ook wel iets dat er meer moet spelen. En als dat zo is het je het recht om dat te weten, en zal ik er toch nog over praten.
Want nu zit je met een gevoel van er moet toch meer zijn, als ze een beetje eerlijk is geeft ze jou die kans om dat te bepraten.
Ken de situatie wel een beetje is ieder geval knap klote.
Sterkte ieder geval!
Ja sokken inderdaadquote:
Het gaat om een onderdeel van een snijmachine. Die snijmachine heeft bij haar gestaan. De machine zelf is al terug naar mn ouders, maar daar hoort dus nog wel dat onderdeel bijquote:Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef Chev het volgende:
Lijkt erop Brain.. Vraag haar eerst maar 's wat het precies is van je ouders.. en beslis (eventueel samen met je ouders) of het belangrijk is om haar langs te laten komen, en of je het zelf wel wil.
Anders kan je net zo goed zeggen dat ze het weg mag gooien
Dat doet ze ook Morpheus.. zelf kiest ze er voor om het risico te nemen en ervoor te gaan, en jouw dus achterlatend, om te zien of het gras bij de buren groener is. Een enorm risico met gevolgen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die 2 dagen vind ik zelf ook bijzonder vreemd. We hadden niet altijd een even stabiele relatie, we hadden eigenlijk nooit ruzie maar best wel eens een meningsverschil of iets dergelijks. We verschillen qua karakter veel van elkaar, maar dat hoeft niet perse een probleem te zijn.
Ik heb haar tijdens ons gesprek afgelopen vrijdag ook gevraagd hoe je binnen 2 dagen gevoelens voor iemand ontwikkelt en je huidige relatie dan maar gelijk beeindigd. Daarop antwoorde ze dat ze niet wil dat ze bijv. een week later nog verliefder op die ander is (of zelfs iets mee gedaan heeft) en ze het dus z.s.m. tegen mij wilde zeggen om me niet extra pijn te doen. Op zich waardeer ik dat wel, want ik had het nog veel erger gevonden als ze bijv. al wat met een ander gedaan had.
Maar toch blijft het pijn doen dat ze gewoon helemaal openstond voor andere gevoelens. En daarnaast vind ik dat ze op deze manier wel de gemakkelijkste weg kiest...
Zo zie ik het ook maar zij helaas niet. Ik vind het een zeer overhaaste beslissing en vrees voor haar dat als het niks wordt met die andere gozer ze in een diep gat valt. Ik ben bang dat ik me dat dan weer heel erg ga aantrekken omdat ik nog heel veel om haar geef...quote:Op maandag 8 september 2008 13:40 schreef Chev het volgende:
[..]
Dat doet ze ook Morpheus.. zelf kiest ze er voor om het risico te nemen en ervoor te gaan, en jouw dus achterlatend, om te zien of het gras bij de buren groener is. Een enorm risico met gevolgen.
Die van mij was ook op het laatste moment eerlijk tegen me erover, ze zei later: "Ik heb het uitgemaakt omdat jij het anders uit zou maken." en heeft me dus niet eens een kans gegeven haar om te praten of te helpen.
Hoe lang ze al precies verlieft aan het worden was wist ze ook niet maar dat was al 'n week of enkele weken, en kon het we willen het niet zien hè.
Het kiezen om er niet voor om te vechten voor een relatie vind ik persoonlijk erg zwak, zelf zou ik als de relatie goed voelt, kiezen om het te negeren, want dat kan! Als je het wil.
dat gevoel heerste bij mij ook toen mijn ex het uitmaakte.quote:Op maandag 8 september 2008 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook maar zij helaas niet. Ik vind het een zeer overhaaste beslissing en vrees voor haar dat als het niks wordt met die andere gozer ze in een diep gat valt. Ik ben bang dat ik me dat dan weer heel erg ga aantrekken omdat ik nog heel veel om haar geef...
Ik heb haar gisteravond een mail gestuurd waarin ik het één en ander van me af heb geschreven. Ze stuurde daarop een mail terug dat ze één dezer dagen erop zal reageren en dat ze blij was dat ik het zo goed kon verwoorden. Ik ben benieuwd.
Een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 8 september 2008 15:33 schreef Chev het volgende:
Ik ben het zat, de afspraak staat alleen bellen in noodgevallen, kreeg ik weer een mailtje, al dan wel relevant maar ik ben het zat![]()
SMS - Geblokkeerd
EMail - Geblokkeerd
MSN - Geblokkeerd
Ze kan me nu alleen nog maar bellen.![]()
Als ze zó koud kan zijn tegen mij prima dan doe ik hetzelfde.
Volgens mij wel. Maar als het weekend er weer aankomt...quote:Op woensdag 10 september 2008 00:56 schreef Takk... het volgende:
Een hele dag geen berichten...
Een goed teken?
Geen bericht is goed bericht zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 10 september 2008 06:49 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar als het weekend er weer aankomt...
Waarom is het een rotbeslissing?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef Chev het volgende:
het is het een rot beslissing om te maken, maar ik voel alsof ik geen keus heb.
Het is een rotbeslissing omdat ik weer geforceerd word om wat te doen van wege m'n ex.. iets wat ik eigenlijk niet nodig vond omdat we afspraken hadden gemaakt 1 maand terug waar ze zich niet aan gehouden heeft.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:57 schreef Takk... het volgende:
[..]
Waarom is het een rotbeslissing?
Lijkt mij dat het een nieuwe stap is in de goede richting dat je haar hebt geblokkeerd, is toch een drempel die je over moet hoe klein deze ook lijkt te klinken.
Hmmm, misschien dat je het daarom een rotbeslissing noemt?
Ik vind het in ieder geval goed van je![]()
Wat is geweest is geweest, tijd om alleen nog maar vooruit te kijken en door te gaan met je leven, er wat van te maken, invullen zoals alleen jij dat nu wil!
Doe je goed, tja ik leer er ook soms wel grapjes over te maken zoals een nieuwe trui die ik heb gekregen: D die had ze afschuwelijk gevonden haha.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef arjan1202 het volgende:
Ik moet zeggen ik lach elke dag en heb elke dag plezier, en voel me nog steeds toppie
En enig sarcasme heb ik ook al wel over me relatie gehad, maak er zelf al grapjes over met kennisse, vrienden en collega's, heb zoiets van kan er wel elke dag om janken, en over piekeren, veranderen gaat het niet, mijn leven gaat verder helaas zonder haar. En het scheeld bij andere is het ook niet lang geleden dus maken hetzelfde doorDus 1 tip probeer elke dag te lachen hehe
![]()
Sterkte, ik ken het gevoel maar al te goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
M'n 'ex' (lange afstand zuigt) zit vanavond in de bios met d'r nieuwe mogelijke lover (weet ze nog niet, maar ze wilt het een kans geven), die zeer waarschijnlijk zal blijven slapen ivm reisafstand (en omdat ze fysieke aandacht mist)...It's gonna be a long long lonely night![]()
Sterkte joh!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
M'n 'ex' (lange afstand zuigt) zit vanavond in de bios met d'r nieuwe mogelijke lover (weet ze nog niet, maar ze wilt het een kans geven), die zeer waarschijnlijk zal blijven slapen ivm reisafstand (en omdat ze fysieke aandacht mist)...It's gonna be a long long lonely night![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |