Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
idem dito hier, maar de 2 goede vrienden die ik heb, kan ik ook op bouwen ook!
Ik zeg maar zo liever een handvol dan een landvol
dat is helemaal mooiquote:Op donderdag 4 september 2008 18:21 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:33 schreef HiZ het volgende:
God zeg, ik zou willen dat ik per dag niet maar één uurtje niet aan hem zou hoeven denken.
Echt mens...rot op ofzoquote:En, hoe gaat het ermee?
Mail je toch gewoon terug, ROT OP.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef ThaBrain het volgende:
Ow dit is echt té grappig hoor!!
Ik heb net een mailtje van mijn ex binnen. Er staat 1 zinnetje in:
[..]
Echt mens...rot op ofzoToen ze bij me langs kwam 24 augustus heeft ze gezegd dat we geen vrienden konden worden als ik me zo bleef gedragen tegenover haar (arrogant en klootzakgedrag... volgens haar). Daarna hebben we elkaar niet meer gesproken.
Waarom zoekt ze dan nu contact met me? Rot gewoon op! Ik hoef je niet meer te spreken! Ik ben doorgegaan met m'n leven. Zou ze wat van me nodig hebben?
Ach whatever...ik mail haar wel een keer terug als ik zin heb. Dat zal alleen na het weekend zijn, want vanmiddag/avond heb ik een dateDe gedachtes aan m'n ex ban ik even uit mijn gedachten. Ik stort me maar weer op m'n date
Nee dat ook weer nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mail je toch gewoon terug, ROT OP.
Heb je het voor je weekend mooi afgesloten
De topic titel is toch de kunst van het loslatenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Nee dat ook weer nietIk wil weten wat erachter zit
Zo lukt het natuurlijk nooit met je datequote:Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Nee dat ook weer nietIk wil weten wat erachter zit
wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...
Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.
"(naam Ex), wil je me niet meer lastigvallen met smsjes, want je hebt het zelf uitgemaakt en toch neem je steeds contact op.
Bovendien heb ik nu een lieve vriendin met wie het erg klikt (lekker aandikken). Ik en vooral zij vinden het niet leuk als je me nog steeds smst. Veel succes in je verdere leven.
Met vriendelijke groet Brain"
Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.
Alles wat je hiermee bereikt is irritatie, meer dan er nu al misschien is.
Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?
Dan moet hij haar maar volledig negeren.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?
Beter dat ze weg is, kun je het nog sneller verwerken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Pim26 het volgende:
Nou ik dacht dat ik wel klaar was met me ex, las ik vandaag in een blaadje op het werk, van alle mensen die komen en gaan dat zij weg was. Dus las het eerst vluchtig en ineens viel me oog op haar naam, BAM, daar ging me maag,, gvd wat een kut gevoel!!
En nu zit ik al heel de avond met haar in me hoofd, ik wil haar smsen, heb het niet gedaan en ga het niet doen( Hoop ik) maar pfff ik dacht dat ik er klaar mee was maar blijkbaar toch niet:(
Maar ik zet daar en blijf erbij met me gedachten dat ik er klaar mee ben en niets meer van haar wil. Ik ga het overwinnen hoop ik!
Yup ken je nog [post]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |