abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61380985
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

idem dito hier, maar de 2 goede vrienden die ik heb, kan ik ook op bouwen ook!
Ik zeg maar zo liever een handvol dan een landvol
Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61381506
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:21 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik kom er juist achter dat ik veel meer vrienden had dan verwacht.
dat is helemaal mooi
  donderdag 4 september 2008 @ 18:55:29 #153
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61381773
Ik was net bezig met een beetje stumbleuponnen en kwam een site tegen die ik jullie niet wilde onthouden:

http://lovesagame.com/10-(...)-killing-your-blues/

Misschien helpt het...
pi_61383087
zitten inderdaad bekende nummers tussen hehe
Is af en toe wel lekker om te draaien in dat soort situaties.
pi_61387745
Ik heb vanavond besloten voor mezelf te kiezen:

Een keuze hoef ik niet meer te maken, die heeft mijn ex al voor me gemaakt met haar laatste sms dat we elkaar beter helemaal niet meer konden spreken.

Het is een onwijs lieve meid en zo mooi dat ze mijn adem stokte als ze bij me was, waar ik heel veel geweldige, bijzondere, mooie, leuke, en waardevolle momenten mee heb meegemaakt en herinneringen aan heb overgehouden.

Maar door haar opvoeding en haar levens ervaring heeft ze een iets té egoistische karakter door te vaak alleen voor haarzelf te kiezen in plaats voor haar partner, welke ook in mijn relatie met haar in het begin al gebeurde.

Ook nu zit ze met een zelfbeeld die bijna geen man op aarde zou willen of kunnen vervullen, namelijk het financiele plaatje en het goed genoeg betrouwbaar zijn voor haar om een toekomst met op te bouwen.

Lang heb ik die man willen zijn in haar leven, zelfs toen het nu 2 maanden uit was, maar ze wou dat niet verder, nu, achteraf had waarschijlijk haar gedrag ons op den duur waarschijnlijk ons ook uit elkaar had gedreven omdat ze nog niet zelfstandig wou zijn en niet klaar was om samen te wonen.

Misschien dat een ander het haar kan leren.. maar ik denk dat deze hier ook tegen aan gaat lopen, en dat zal blijven gebeuren totdat ze er achter komt dat je soms tevreden moet zijn in het leven en ook veel moet geven om veel te krijgen, om gelukkig te zijn.

Ik hoop dat ze geluk vind en de persoon die haar gelukkig kan maken, en vind het super jammer dat alles zo is gegaan maar aan 'als' of 'misschien' hebben geen nut nu, mocht de situatie veranderen zie ik wel, maar vooralsnog zie ik dat niet snel gebeuren.

Mooie plaat:

IT'S MY LIFE!

Weltrusten allemaal ik doe het nu wat rustiger aan

[ Bericht 4% gewijzigd door Chev op 04-09-2008 22:55:29 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61391457
God zeg, ik zou willen dat ik per dag niet maar één uurtje niet aan hem zou hoeven denken.
pi_61393582
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:33 schreef HiZ het volgende:
God zeg, ik zou willen dat ik per dag niet maar één uurtje niet aan hem zou hoeven denken.

Veel praten HiZ, na ongeveer 9 weken van gefrusteerde emoties en héél veel praten en denken met die het dichtst om je heen staan en die je aan willen horen

Kwaadmakerij helpt niet, maar je kan wel helpen je eigen conclusies trekken uit je ex-relatie.

Betekend niet dat ik er overheen bent, maar dat je wel rust kan vinden in een beslissing als je die eenmaal gemaakt heb.
of die rust blijft hangt af van wat er gebeurd, het zou natuurlijk nog verstoord kunnen worden door opnieuw bericht van haar of een onverwachte 'encounter'.

Het is en blijft jammer dat het zo gelopen is, maar in mijn geval heb ik het "makkelijk", ik heb m'n eigen huis met eigen inrichting, ze is er met een ander vandoor gegaan, heeft me gekwetst door mij in de relatie te kleineren, komt afspraken niet na die bij het uitgaan van de relatie gemaakt zijn (geen contact voor enkele maanden), wil geen contact meer (denk ik ) en zou zelfs bepaalde gevoelens niet durven zeggen omdat ze bang is dat ik dat doorvertel

Dus tja 1+1 =2 zie wel hoe het loopt, maar ik ben happy met mijn keuze
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:44:35 #158
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61399113
Ow dit is echt té grappig hoor!!

Ik heb net een mailtje van mijn ex binnen. Er staat 1 zinnetje in:
quote:
En, hoe gaat het ermee?
Echt mens...rot op ofzo Toen ze bij me langs kwam 24 augustus heeft ze gezegd dat we geen vrienden konden worden als ik me zo bleef gedragen tegenover haar (arrogant en klootzakgedrag... volgens haar). Daarna hebben we elkaar niet meer gesproken.

Waarom zoekt ze dan nu contact met me? Rot gewoon op! Ik hoef je niet meer te spreken! Ik ben doorgegaan met m'n leven. Zou ze wat van me nodig hebben?

Ach whatever...ik mail haar wel een keer terug als ik zin heb. Dat zal alleen na het weekend zijn, want vanmiddag/avond heb ik een date De gedachtes aan m'n ex ban ik even uit mijn gedachten. Ik stort me maar weer op m'n date
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:56:34 #159
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61399458
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef ThaBrain het volgende:
Ow dit is echt té grappig hoor!!

Ik heb net een mailtje van mijn ex binnen. Er staat 1 zinnetje in:
[..]

Echt mens...rot op ofzo Toen ze bij me langs kwam 24 augustus heeft ze gezegd dat we geen vrienden konden worden als ik me zo bleef gedragen tegenover haar (arrogant en klootzakgedrag... volgens haar). Daarna hebben we elkaar niet meer gesproken.

Waarom zoekt ze dan nu contact met me? Rot gewoon op! Ik hoef je niet meer te spreken! Ik ben doorgegaan met m'n leven. Zou ze wat van me nodig hebben?

Ach whatever...ik mail haar wel een keer terug als ik zin heb. Dat zal alleen na het weekend zijn, want vanmiddag/avond heb ik een date De gedachtes aan m'n ex ban ik even uit mijn gedachten. Ik stort me maar weer op m'n date
Mail je toch gewoon terug, ROT OP.
Heb je het voor je weekend mooi afgesloten
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:05:48 #160
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61399673
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Mail je toch gewoon terug, ROT OP.
Heb je het voor je weekend mooi afgesloten
Nee dat ook weer niet Ik wil weten wat erachter zit
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:11:24 #161
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61399853
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

De topic titel is toch de kunst van het loslaten

Nee ik snap het wel, uiteindelijk zal je zoiemand toch nooit echt helemaal kunnen laten
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:11:30 #162
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61399857
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:05 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Zo lukt het natuurlijk nooit met je date Niet echt leuk voor haar.

Ik denk dat je nog te gek op je ex bent, je moet het echt afsluiten zonder contact kun je met een ander verder.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61400293
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...

Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:32:24 #164
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61400535
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...

Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.

"(naam Ex), wil je me niet meer lastigvallen met smsjes, want je hebt het zelf uitgemaakt en toch neem je steeds contact op.
Bovendien heb ik nu een lieve vriendin met wie het erg klikt (lekker aandikken). Ik en vooral zij vinden het niet leuk als je me nog steeds smst. Veel succes in je verdere leven.
Met vriendelijke groet Brain"

En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:39:13 #165
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61400723
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

wat het mooiste zou zijn is als Brain zijn ex zou mailen.

"(naam Ex), wil je me niet meer lastigvallen met smsjes, want je hebt het zelf uitgemaakt en toch neem je steeds contact op.
Bovendien heb ik nu een lieve vriendin met wie het erg klikt (lekker aandikken). Ik en vooral zij vinden het niet leuk als je me nog steeds smst. Veel succes in je verdere leven.
Met vriendelijke groet Brain"

Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.
Alles wat je hiermee bereikt is irritatie, meer dan er nu al misschien is.
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:56:39 #166
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61402895
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:39 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Wat heeft het voor zin op die manier te reageren? Ik geef eerder de voorkeur aan een nette oplossing.
Alles wat je hiermee bereikt is irritatie, meer dan er nu al misschien is.
Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:58:58 #167
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61402970
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Vind jij het netjes als iemand je dumpt en je daarna steeds sms't dan?
Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?
  vrijdag 5 september 2008 @ 15:03:02 #168
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61403072
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet. maar er moet er toch 1 volwassen zijn?
Dan moet hij haar maar volledig negeren.
pi_61404807
denk dat het aan de situatie ligt wat je doet
Als je ex vreemd gaat lekker terug reageren.
Ben je zeg maar op een goede manier uit elkaar gegaan, zou ik het niet doen. En gewoon blijven doen
pi_61412929
Het is nu ruim een jaar uit. Gisteren zouden 'we' onze 9-jarige jubileum gevierd hebben. Speciale dagen houd je altijd bij. We hebben nog wel contact; hij belt me stiekem tijdens kantooruren om te vragen hoe het me gaat en of ik gelukkig ben. Het zit namelijk zo, paar maanden nadat het uit was, heeft hij een vriendin gekregen. Vier maanden later werd zij zwanger (duh ongelukje!) en zijn ze getrouwd. En nu mag zijn vrouw niet weten dat hij mij stiekem belt en contact met me heeft via werkmail.

In de afgelopen jaar is er dus best veel gebeurd. Na onze breuk, moest ik nog die bruiloft en het ik-word-vader verhaal verwerken. Dat was dus een dubbele dip, want we hadden al zolang toekomstplannen samen, dan gaat het uit en niet veel later staat hij met een ander bij de altaar!

Ik heb veel gereisd en veel gelezen om mijn horizon te verbreden. Het is net alsof ik de afgelopen jaren veel moest inhalen en gemist heb. En ja de zweverige dingen als, ik moest mijn eigen kern weer vinden, controle over mijn eigen leven hebben nadenken over de zin van het leven etc etc.

Een jaartje single zijn heeft me goed gedaan, investeren in andere vriendschappen, veel mensen ontmoet, veel andere dingen gedaan als vrijwilligerswerk, wat gestudeerd, wat gewerkt, wat gereisd.

En stiekem houd ik eigenlijk nog van hem, maar ja. Ik zou nooit terug willen naar vroeger, en hij ook niet. Ik vind het goed zo.

Samenvatting:
Exen zijn kut, zonder uitzondering!
pi_61413648
Op zich beschrijf je waar ik bang voor ben, dat ik na god mag weten hoe lang nog steeds niet echt van 'm af ben.
pi_61418689
Nou ik dacht dat ik wel klaar was met me ex, las ik vandaag in een blaadje op het werk, van alle mensen die komen en gaan dat zij weg was. Dus las het eerst vluchtig en ineens viel me oog op haar naam, BAM, daar ging me maag,, gvd wat een kut gevoel!!
En nu zit ik al heel de avond met haar in me hoofd, ik wil haar smsen, heb het niet gedaan en ga het niet doen( Hoop ik) maar pfff ik dacht dat ik er klaar mee was maar blijkbaar toch niet:(

Maar ik zet daar en blijf erbij met me gedachten dat ik er klaar mee ben en niets meer van haar wil. Ik ga het overwinnen hoop ik!
  zaterdag 6 september 2008 @ 00:20:43 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61418732
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:17 schreef Pim26 het volgende:
Nou ik dacht dat ik wel klaar was met me ex, las ik vandaag in een blaadje op het werk, van alle mensen die komen en gaan dat zij weg was. Dus las het eerst vluchtig en ineens viel me oog op haar naam, BAM, daar ging me maag,, gvd wat een kut gevoel!!
En nu zit ik al heel de avond met haar in me hoofd, ik wil haar smsen, heb het niet gedaan en ga het niet doen( Hoop ik) maar pfff ik dacht dat ik er klaar mee was maar blijkbaar toch niet:(

Maar ik zet daar en blijf erbij met me gedachten dat ik er klaar mee ben en niets meer van haar wil. Ik ga het overwinnen hoop ik!
Beter dat ze weg is, kun je het nog sneller verwerken.
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:13:43 #174
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61421760
Kennen jullie me nog?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_61422272
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kennen jullie me nog?
Yup ken je nog [post]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en je ex?

Klinkt alsof 't niet al te best is.. is een post van bijna 2 maanden terug..
God ik hoop dat mijn ex geen contact meer met me opneemd.

Vannacht 2x gedroomd, 1e dat mijn ex met m'n broer ging trouwen half 6 's ochends vet kut wakker worden.

2e droom dat ik een hele leuke blonde meid met krullend lang haar ontmoette die me in de bus spontaan zoende, en en ik vol spanning een date probeerde te regelen

[ Bericht 15% gewijzigd door Chev op 06-09-2008 11:02:51 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')