abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 10:33:04 #201
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61468627
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:47 schreef Chev het volgende:

[..]

Yup ken je nog [post]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en je ex?
Ze heeft het afgelopen vrijdag uitgemaakt. We waren toen precies 4 maanden bij elkaar. Afgelopen woensdag was er nog niks aan de hand, zij moest toen korfballen en ik ben wezen kijken. Toen we daarna afscheid namen in de auto zoende ze me nog en zei ze "Tot vrijdag, ik heb er zin in". De dag erna heb ik haar zeker 4 smsjes gestuurd maar kreeg ik nergens een reactie op. Afgelopen vrijdag heb ik op een gegeven moment aan het eind van de middag gesmst: "Komen mijn smsjes wel aan"? Toen reageerde ze eerst heel normaal dat ze met wat collega's op een terras wat aan het drinken was.
Toen ik daarop vroeg hoe laat ze die middag bij mij zou zijn (ik zou voor haar gaan koken) stuurde ze terug: "Ik weet niet of dat zo'n goed idee is, ik wil eigenlijk graag met je praten. Kun je na het eten naar mij toekomen?". Daarop heb ik haar gebeld en letterlijk gevraagd of ze het uit ging maken want ik voelde de bui al hangen natuurlijk. Daar wilde ze op dat moment niet op antwoorden.

Om 18:00 uur was ik bij haar en zijn we op haar kamer gaan zitten. Dus ik zeg: "Wat is er? Jij wilde met me praten". Toen durfde ze het eerst niet te zeggen maar na enig aandringen kwam eruit dat ze gevoelens begint te krijgen voor een collega van haar (gozer van 29, zij is 23). Als ik haar mag geloven weet hij niet dat zij hem leuk vindt.

Ze werkt daar pas 2 weken (sinds 1 sept.). In de tijd dat ze een nieuwe baan zocht heb ik haar altijd volledig gesteund en stond ik voor haar klaar als ze het moeilijk had omdat ze het op haar werk toen totaal niet naar der zin had. Nu heeft ze een nieuwe baan en in minder dan 2 dagen heeft ze gevoelens ontwikkelt voor een collega Want afgelopen woensdag was er echt nog niks aan de hand, dat zegt zij ook. Ik geloof haar wel, want is ze altijd heel eerlijk geweest.

Wat mij ook heel veel pijn doet is dat ze dus min of meer openstond voor andere gevoelens. Zoals ik er naar kijk heb je die gevoelens niet als je een goede relatie hebt, ik had die gevoelens iig zeker niet voor andere meiden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Morpheus2002 op 08-09-2008 10:49:25 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_61469356
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:11 schreef ThaBrain het volgende:

Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaad Het is eigenlijk een competatief spelletje: wie er het eerst bovenop komt of het daarop laat lijken Met een rebounder is het een stuk makkelijker om het te laten lijken dat je er weer bovenop komt. Je stelt je verwerkingsproces alleen maar uit. Je kan, denk ik, inderdaad beter eerst zelf aansterken voordat je in een nieuwe relatie stapt
Zie dikgedrukt
Ik weet het niet hoor, als ze een toneen spelletje wil spelen best ik doe er niet aan mee, ze zoekt tot nog toe ook geen contact meer met me, wat maar beter is ook.
Ik hoef haar niet te spreken zolang ze met die andere gast is...

Als ze niet doet doet alsof, en echt van 'm "houd" (wat haar definitie daarvan ook moge zijn) ook goed ze doet maar.. dat ze gelukkig mag zijn :s maar ze zal ooit haar zelf weer tegenkomen.
quote:

Nou...het gaat er dus om dat ze nog sokken van me heeft. Dat terwijl ze had gezegd dat ze die had weggegooid. Dat zei ze toen ze bij me langs kwam om spullen te brengen
Sokken
quote:
Ook is er nog iets van mijn ouders wat bij haar ligt, maar dat moet ze nog even zoeken.
Tja ik heb ook nog wat halters, een oude digitale foto camera en 2 dure douchegels bij haar liggen (die nu vast op zijn), van mij mag ze die lekker weggooien als dat de enige reden is waarom ze me wil spreken.

Materialistische dingen zijn voor mij écht niet zó belangrijk dat ik haar weer hoef te zien zodat ze me weer kan bestoken met 'hoe gelukkig' ze wel niet is, en andere nagetieven kanten van me nog eens kan toelichten..

Ik zit, net als jou, net lekker in mijn nieuwe leventje.. met meer ups dan downs (alleen als ik wat van d'r hoor word ik al down) dus ik heb die negatieve energie en stres niet nodig
quote:
Ik wist nog wel dat ze spullen van me had, maar ik had eigenlijk zoiets van: laat maar. Ik vind het een beetje vreemd dat ze er nu zelf mee komt. Zou het een excuus zijn om me weer een keer te zien?

Ik laat haar wel langs komen. Er zit iets bij de spullen dat van mijn ouders is. Als het alleen om mijn sokken zou gaan, zou ik haar niet langs laten komen.
Lijkt erop Brain.. Vraag haar eerst maar 's wat het precies is van je ouders.. en beslis (eventueel samen met je ouders) of het belangrijk is om haar langs te laten komen, en of je het zelf wel wil.

Anders kan je net zo goed zeggen dat ze het weg mag gooien
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61469881
quote:
Op maandag 8 september 2008 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
Ze werkt daar pas 2 weken (sinds 1 sept.). In de tijd dat ze een nieuwe baan zocht heb ik haar altijd volledig gesteund en stond ik voor haar klaar als ze het moeilijk had omdat ze het op haar werk toen totaal niet naar der zin had. Nu heeft ze een nieuwe baan en in minder dan 2 dagen heeft ze gevoelens ontwikkelt voor een collega Want afgelopen woensdag was er echt nog niks aan de hand, dat zegt zij ook. Ik geloof haar wel, want is ze altijd heel eerlijk geweest.

Wat mij ook heel veel pijn doet is dat ze dus min of meer openstond voor andere gevoelens. Zoals ik er naar kijk heb je die gevoelens niet als je een goede relatie hebt, ik had die gevoelens iig zeker niet voor andere meiden.

Na 2 dagen al gevoelens voor iemand hebben kan gewoon niet. Er moet toch meer spelen lijkt mij?
En zoals je aangeeft dat ze open stond voor andere gevoelens, zegt misschien ook wel iets dat er meer moet spelen. En als dat zo is het je het recht om dat te weten, en zal ik er toch nog over praten.
Want nu zit je met een gevoel van er moet toch meer zijn, als ze een beetje eerlijk is geeft ze jou die kans om dat te bepraten.
Ken de situatie wel een beetje is ieder geval knap klote.
Sterkte ieder geval!
pi_61470474
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Na 2 dagen al gevoelens voor iemand hebben kan gewoon niet. Er moet toch meer spelen lijkt mij?
En zoals je aangeeft dat ze open stond voor andere gevoelens, zegt misschien ook wel iets dat er meer moet spelen. En als dat zo is het je het recht om dat te weten, en zal ik er toch nog over praten.
Want nu zit je met een gevoel van er moet toch meer zijn, als ze een beetje eerlijk is geeft ze jou die kans om dat te bepraten.
Ken de situatie wel een beetje is ieder geval knap klote.
Sterkte ieder geval!
Ahum
Tijdens vaste relatie zomaar verlieft op een ander?
Ja het is wel mogelijk

Alleen het is aan jezelf de keuze of je er wat mee doet of niet.. sommige 'gevoels' mensen kunnen dat niet laten gaan.

Trust me ik heb ook wel eens verliefde gevoelens gehad voor een vriendin van mijn vriendin, maar vond mijn relatie belangrijker en mooier dan 'een gevoel', dus heb dat laten gaan, en na 'n paar maanden (dat ik er ook nog over de vloer kwam) was dat gevoel ook weg

Vaak denk je dat die persoon 'perfect' is omdat je ze alleen maar ziet tijdens 'gebeurtenissen' waar iedereen vaak zich beter voordoet dan hij in werkelijkheid is (uitgaan=goed kleden, intressant praten over je werk ect, gezellig doen), en als je ze leerd kennen thuis dan zijn ze een stuk 'passiever'

[ Bericht 30% gewijzigd door Chev op 08-09-2008 12:13:43 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61470775
ja ok in dat topic zit ik ook hehe.
Het staat er een beetje te letterlijk, maar het kan idd.
Maar blijf het vreemd vinden binnen 2 dagen, als je over weken praat ok, maar dagen vind ik wel heel snel.
Heb meer zoiets van je kan iemand dan leuk vinden, maar echt gevoelens hebben voor iemand die je eigenlijk geen eens kent. Kan er zelf geen voorstelling van maken.
Maar ja moet niet te hard zeggen straks overkomt het mij, leven blijft soms raar
  maandag 8 september 2008 @ 12:47:57 #206
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61471372
Die 2 dagen vind ik zelf ook bijzonder vreemd. We hadden niet altijd een even stabiele relatie, we hadden eigenlijk nooit ruzie maar best wel eens een meningsverschil of iets dergelijks. We verschillen qua karakter veel van elkaar, maar dat hoeft niet perse een probleem te zijn.
Ik heb haar tijdens ons gesprek afgelopen vrijdag ook gevraagd hoe je binnen 2 dagen gevoelens voor iemand ontwikkelt en je huidige relatie dan maar gelijk beeindigd. Daarop antwoorde ze dat ze niet wil dat ze bijv. een week later nog verliefder op die ander is (of zelfs iets mee gedaan heeft) en ze het dus z.s.m. tegen mij wilde zeggen om me niet extra pijn te doen. Op zich waardeer ik dat wel, want ik had het nog veel erger gevonden als ze bijv. al wat met een ander gedaan had.

Maar toch blijft het pijn doen dat ze gewoon helemaal openstond voor andere gevoelens. En daarnaast vind ik dat ze op deze manier wel de gemakkelijkste weg kiest...
  maandag 8 september 2008 @ 13:21:22 #207
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61472125
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef Chev het volgende:

Sokken
Ja sokken inderdaad Die boeien me ook niet zo
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:12 schreef Chev het volgende:
Lijkt erop Brain.. Vraag haar eerst maar 's wat het precies is van je ouders.. en beslis (eventueel samen met je ouders) of het belangrijk is om haar langs te laten komen, en of je het zelf wel wil.

Anders kan je net zo goed zeggen dat ze het weg mag gooien
Het gaat om een onderdeel van een snijmachine. Die snijmachine heeft bij haar gestaan. De machine zelf is al terug naar mn ouders, maar daar hoort dus nog wel dat onderdeel bij Mijn moeder heeft wel aangegeven dat ze het onderdeel terug wil als het kan.

Ik ga haar zometeen denk ik even terugmailen met de mededeling dat als ze dat onderdeel heeft gevonden, ze weer contact op kan nemen om een afspraak te maken zodat ze het kan brengen. Ik ga het niet halen denk ik. Ze werkt bij mij in de buurt, dus voor haar is het makkelijk om eventjes langs te komen na haar werk.

Al met al is het wel een beetje een stoorzender. Het zet je toch weer aan het denken als er contact met je wordt gezocht. Niet dat het me heel erg stoort. En ook het eventuele langskomen van haar doet me niks. Het is toch een kwestie van alles afgeven en weer gedag zeggen. Ze bekijkt het maar, ze komt mn huis niet meer in
pi_61472524
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die 2 dagen vind ik zelf ook bijzonder vreemd. We hadden niet altijd een even stabiele relatie, we hadden eigenlijk nooit ruzie maar best wel eens een meningsverschil of iets dergelijks. We verschillen qua karakter veel van elkaar, maar dat hoeft niet perse een probleem te zijn.
Ik heb haar tijdens ons gesprek afgelopen vrijdag ook gevraagd hoe je binnen 2 dagen gevoelens voor iemand ontwikkelt en je huidige relatie dan maar gelijk beeindigd. Daarop antwoorde ze dat ze niet wil dat ze bijv. een week later nog verliefder op die ander is (of zelfs iets mee gedaan heeft) en ze het dus z.s.m. tegen mij wilde zeggen om me niet extra pijn te doen. Op zich waardeer ik dat wel, want ik had het nog veel erger gevonden als ze bijv. al wat met een ander gedaan had.

Maar toch blijft het pijn doen dat ze gewoon helemaal openstond voor andere gevoelens. En daarnaast vind ik dat ze op deze manier wel de gemakkelijkste weg kiest...
Dat doet ze ook Morpheus.. zelf kiest ze er voor om het risico te nemen en ervoor te gaan, en jouw dus achterlatend, om te zien of het gras bij de buren groener is. Een enorm risico met gevolgen.

Die van mij was ook op het laatste moment eerlijk tegen me erover, ze zei later: "Ik heb het uitgemaakt omdat jij het anders uit zou maken." en heeft me dus niet eens een kans gegeven haar om te praten of te helpen.

Hoe lang ze al precies verlieft aan het worden was wist ze ook niet maar dat was al 'n week of enkele weken, en kon het we willen het niet zien hè.

Het kiezen om er niet voor om te vechten voor een relatie vind ik persoonlijk erg zwak, zelf zou ik als de relatie goed voelt, kiezen om het te negeren, want dat kan! Als je het wil.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 8 september 2008 @ 14:17:29 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61473358
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:40 schreef Chev het volgende:

[..]

Dat doet ze ook Morpheus.. zelf kiest ze er voor om het risico te nemen en ervoor te gaan, en jouw dus achterlatend, om te zien of het gras bij de buren groener is. Een enorm risico met gevolgen.

Die van mij was ook op het laatste moment eerlijk tegen me erover, ze zei later: "Ik heb het uitgemaakt omdat jij het anders uit zou maken." en heeft me dus niet eens een kans gegeven haar om te praten of te helpen.

Hoe lang ze al precies verlieft aan het worden was wist ze ook niet maar dat was al 'n week of enkele weken, en kon het we willen het niet zien hè.

Het kiezen om er niet voor om te vechten voor een relatie vind ik persoonlijk erg zwak, zelf zou ik als de relatie goed voelt, kiezen om het te negeren, want dat kan! Als je het wil.
Zo zie ik het ook maar zij helaas niet. Ik vind het een zeer overhaaste beslissing en vrees voor haar dat als het niks wordt met die andere gozer ze in een diep gat valt. Ik ben bang dat ik me dat dan weer heel erg ga aantrekken omdat ik nog heel veel om haar geef...

Ik heb haar gisteravond een mail gestuurd waarin ik het één en ander van me af heb geschreven. Ze stuurde daarop een mail terug dat ze één dezer dagen erop zal reageren en dat ze blij was dat ik het zo goed kon verwoorden. Ik ben benieuwd.
pi_61473501
-

[ Bericht 26% gewijzigd door Chev op 08-09-2008 14:29:57 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61473602
Net een nummer op de radio gehoord en meteen sloeg mijn keel dicht en mijn maag rond. Neuj ik ben er nog niet helemaal overheen. Maar ik bounce wel steeds sneller terug.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61474629
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook maar zij helaas niet. Ik vind het een zeer overhaaste beslissing en vrees voor haar dat als het niks wordt met die andere gozer ze in een diep gat valt. Ik ben bang dat ik me dat dan weer heel erg ga aantrekken omdat ik nog heel veel om haar geef...

Ik heb haar gisteravond een mail gestuurd waarin ik het één en ander van me af heb geschreven. Ze stuurde daarop een mail terug dat ze één dezer dagen erop zal reageren en dat ze blij was dat ik het zo goed kon verwoorden. Ik ben benieuwd.
dat gevoel heerste bij mij ook toen mijn ex het uitmaakte.
En precies dezelfde reden, dat ik het niet verdienden om aan het lijntje te worden gehouden en dat ze eerlijk tegen me wil zijn. En dat waardeer ik ook zeer. Maar toch overheerste het gevoel bij mij dat het te snel ging.
Maar zelf had ze er al weken over nagedacht natuurlijk en voor mij kwam het als donderslag bij heldere hemel.
pi_61474885
Ik ben het zat, de afspraak staat alleen bellen in noodgevallen, kreeg ik weer een mailtje, al dan wel relevant maar ik ben het zat

SMS - Geblokkeerd
EMail - Geblokkeerd
MSN - Geblokkeerd

Ze kan me nu alleen nog maar bellen.
Als ze zó koud kan zijn tegen mij prima dan doe ik hetzelfde.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61479714
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:33 schreef Chev het volgende:
Ik ben het zat, de afspraak staat alleen bellen in noodgevallen, kreeg ik weer een mailtje, al dan wel relevant maar ik ben het zat

SMS - Geblokkeerd
EMail - Geblokkeerd
MSN - Geblokkeerd

Ze kan me nu alleen nog maar bellen.
Als ze zó koud kan zijn tegen mij prima dan doe ik hetzelfde.
Een goed begin is het halve werk
Mijn ex laat me helemaal met rust, belt niet, smst niet, mailt niet, msnt niet.
Hebben afgesproken dat ik degene ben die het contact op neemt zodra ik het verwerkt hebt en het aan kan. Aangezien we wel een vriendschap willen.
Dus opzicht is dat wel fijn, andere kant heb je soms nog zoiets van wanneer laat ze wat van zich horen.
pi_61514747
Een hele dag geen berichten...

Een goed teken?
pi_61515495
quote:
Op woensdag 10 september 2008 00:56 schreef Takk... het volgende:
Een hele dag geen berichten...

Een goed teken?
Volgens mij wel. Maar als het weekend er weer aankomt...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61516079
quote:
Op woensdag 10 september 2008 06:49 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maar als het weekend er weer aankomt...
Geen bericht is goed bericht zeggen ze wel eens.

Als je ex je te veel bericht = storend
Als je ex je niet bericht = dat onbegrijpelijk
Als je ex je elke week een niets zeggend berichtje stuurd (tegen de afspraak in)= dat onwijs irritant

Ik ook niet hoor, heb nog steeds alles geblokkeerd staan na haar laatste mail
Komt ze vanzelf wel 'n keertje achter, vind het eigenlijk wel rustgevend zo om te weten dat ze alleen kan bellen nu, het is het een rot beslissing om te maken, maar ik voel alsof ik geen keus heb.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61520455
quote:
Op woensdag 10 september 2008 08:21 schreef Chev het volgende:

het is het een rot beslissing om te maken, maar ik voel alsof ik geen keus heb.

Waarom is het een rotbeslissing?
Lijkt mij dat het een nieuwe stap is in de goede richting dat je haar hebt geblokkeerd, is toch een drempel die je over moet hoe klein deze ook lijkt te klinken.
Hmmm, misschien dat je het daarom een rotbeslissing noemt?

Ik vind het in ieder geval goed van je
Wat is geweest is geweest, tijd om alleen nog maar vooruit te kijken en door te gaan met je leven, er wat van te maken, invullen zoals alleen jij dat nu wil!
pi_61523009
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:57 schreef Takk... het volgende:

[..]

Waarom is het een rotbeslissing?
Lijkt mij dat het een nieuwe stap is in de goede richting dat je haar hebt geblokkeerd, is toch een drempel die je over moet hoe klein deze ook lijkt te klinken.
Hmmm, misschien dat je het daarom een rotbeslissing noemt?

Ik vind het in ieder geval goed van je
Wat is geweest is geweest, tijd om alleen nog maar vooruit te kijken en door te gaan met je leven, er wat van te maken, invullen zoals alleen jij dat nu wil!
Het is een rotbeslissing omdat ik weer geforceerd word om wat te doen van wege m'n ex.. iets wat ik eigenlijk niet nodig vond omdat we afspraken hadden gemaakt 1 maand terug waar ze zich niet aan gehouden heeft.

Kwa gevoel denk ik toch nog wel aan haar meer oppervlakkig....
het verbaast me hoe snel mensen na 'n shock in de liefde/verlieftheid, zonder problemen binnen dagen door kunnen stappen in een nieuwe relatie met praktisch onbekenden mensen, en alles achter zich kunnen laten.

Tenmiste zo denk ik er over.. maar of dat ook zo is, is maar de vraag, omdat ze dat natuurlijk niet toe kunnen/durven geven omdat je anders (weer) alleen bent of onbegrip krijgen van je omgeving of gewoonweg te koppig ben

Kwa verstandshouding tussen mij en m'n ex is er weinig tot niks meer te melden, nu ik haar al bijna 1 maand lang haar ijskoude en zakelijke berichtjes genegeerd te heb.

Als ze in contact wil komen dan zijn daar nog 100 manieren voor maar de makkelijkste wegen heb ik geblokkeerd.
Het is voor mij in iedergeval op dit moment een stap in de goede richting
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61523549
Ik moet zeggen ik lach elke dag en heb elke dag plezier, en voel me nog steeds toppie
En enig sarcasme heb ik ook al wel over me relatie gehad, maak er zelf al grapjes over met kennisse, vrienden en collega's, heb zoiets van kan er wel elke dag om janken, en over piekeren, veranderen gaat het niet, mijn leven gaat verder helaas zonder haar. En het scheeld bij andere is het ook niet lang geleden dus maken hetzelfde door Dus 1 tip probeer elke dag te lachen hehe
pi_61523881
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef arjan1202 het volgende:
Ik moet zeggen ik lach elke dag en heb elke dag plezier, en voel me nog steeds toppie
En enig sarcasme heb ik ook al wel over me relatie gehad, maak er zelf al grapjes over met kennisse, vrienden en collega's, heb zoiets van kan er wel elke dag om janken, en over piekeren, veranderen gaat het niet, mijn leven gaat verder helaas zonder haar. En het scheeld bij andere is het ook niet lang geleden dus maken hetzelfde door Dus 1 tip probeer elke dag te lachen hehe
Doe je goed, tja ik leer er ook soms wel grapjes over te maken zoals een nieuwe trui die ik heb gekregen: D die had ze afschuwelijk gevonden haha.

Even wat gezegdes:

• Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
  • Het leven is te kort om er niet van te genieten
  • Liefde is blind
  • Gelukkige zotten hebbeng geen wijsheid van doen
  • Vuur en liefde trekken sterk en beletten menig werk
  • Liefde en glas breken even snel als gras
  • Uit het oog uit het hart

Deze vond ik ook wel grappig:

• Oude beren dansen leren is zwepen verknoeien.
    betekenis: Je moet oude mensen geen nieuwe dingen meer proberen bij te brengen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 10-09-2008 15:36:14 ]
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_61536393
    M'n 'ex' (lange afstand zuigt) zit vanavond in de bios met d'r nieuwe mogelijke lover (weet ze nog niet, maar ze wilt het een kans geven), die zeer waarschijnlijk zal blijven slapen ivm reisafstand (en omdat ze fysieke aandacht mist)...It's gonna be a long long lonely night
    pi_61536628
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
    M'n 'ex' (lange afstand zuigt) zit vanavond in de bios met d'r nieuwe mogelijke lover (weet ze nog niet, maar ze wilt het een kans geven), die zeer waarschijnlijk zal blijven slapen ivm reisafstand (en omdat ze fysieke aandacht mist)...It's gonna be a long long lonely night
    Sterkte, ik ken het gevoel maar al te goed.
    pi_61541834
    @ CHEV: Ik zie dat je hier goed bezig bent joh!! lekker doorgaan zo

Even een update vanuit mij, ik ben hier inmiddels al even niet meer geweest. Ik ben nu eindelijk happy single, en maak er redelijk gebruik van .

Mijn ex zie en spreek ik af en toe weer, ze heeft het moeilijk met allerlei dingen waaronder de gezondheid van haar vriend, iets wat ik voor haar vervelend vind, maar mij niet zo druk om kan maken, verder heeft zij ook veel lichamelijke klachten, al was dat een jaar geleden ook al. Ze gaan binnenkort samen op vakantie geloof ik, prima zo!

Als ik haar zie voel ik tegenwoordig veel medelij, en ben ik blij dat ik er vanaf ben achteraf. Ik werk op t moment ontzettend veel en hard, tijdens mijn relatie ging dat niet, en voelde ik mij snel vermoeid. tegenwoordig ga ik nog op stap tussendoor maak ik lol en neem ik ook gewoon mijn verantwoording voor mijn werk, er is inmiddels een wereld voor mij open gegaan.

Ik hoop dat dit voor iedereen ook snel gebeurd, nog 3 weken en dan ben ik wat alles betreft van mijn ex af, geen lijntjes meer, ik he het gevoel dat ik steeds minder intresse heb en zij juist steeds meer, maar ik kan wel zeggen dat dat te laat is

Allen het beste hier!!
    pi_61541846
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
    Sterkte joh!
    Maar weet je, maak je zelf niet gek. De ex zoekt afleiding omzich zelf beter te voelen en gaat rondscharrelen. Want ieder gezond mens zou na het beeindigen van een relatie even tijd nemen voor zich zelf en de rust nemen. Normaal gesproken spring je niet direct in een nieuwe relatie. Want ookal eindigen relaties zovaak, het gevoel van houden van is op dat moment niet weg, hooguit het heilige vuur. Dus zoekt men dat heilige vuur elders... HELAAS voor ons !!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')