Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef Chev het volgende:
Knip
Ik hoop dat ze geluk vind en de persoon die haar gelukkig kan maken, en vind het super jammer dat alles zo is gegaan maar aan 'als' of 'misschien' hebben geen nut nu, mocht de situatie veranderen zie ik wel, maar vooralsnog zie ik dat niet snel gebeuren.
knip
Ik ben nu op momenten écht gelukkig, andere momenten kijk ik nog te veel terug.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:52 schreef lollypops het volgende:
[..]
Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!
Over gelukkig worden gesproken...Er is niet iemand die jou gelukkig kan maken... Dat zul je toch echt zelf moeten doen, dus ook jouw ex...!!
is wel een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef Chev het volgende:
Even een vraagje voor jullie:
Als je vriend(in)verlieft (begint te) word(en) in een lange relatie (4 jaar) en het je pas wéken later verteld wanneer ze het pas uitmaakt als ze er zeker van is dat het wederzijds is.
Is dat dan vreemdgaan? Ik denk van welniet op een fysiek iets maar wel op een mentaal iets
![]()
(mijn ex vond natuurlijk van niet..)
Thanks.. het lijkt er inderdaad op dat dat is gebuerd... ze moest er eerst zeker van zijn dat het wederzijts was (2 dagen voordat ze het uitmaakte), toen heeft ze 1 dag nagedacht dus en de dag later het uitgemaakt om met die gast de volgende dag al iets te beginnenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:52 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
is wel een moeilijke vraag.
Heb dit in een andere relatie meegemaakt, ze leerde iemand kennen en ik vertrouwde het niet.
Ze zei zelf dat ze van mij hield en dat dat alleen vriendschap was. En dat ze niet verliefd op hem was.
Ik heb het toen uitgemaakt omdat ik vond dat er geen vertrouwen meer was en zij niet eerlijk was tegen mij.
2 dagen nadat het uit was had ze met hem. Ik heb dit 2 maanden aangekeken, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Zelf heeft ze dit altijd ontkend, omdat zei vond dat haar leven verder ging en ik daarop zei daarom had je na 2 dagen een ander omdat je van me hield;)
Dus om je vraag te beantwoorden, mentaal is het wel een soort van vreemdgaan. Het berust ieder geval niet op vertrouwen op de relatie die je op dat moment hebt. Want zij houd jou aan het lijntje, jij was het 2de plan zeg maar, als het gevoel niet wederzijds was van die andere, was ze naar jou toe terug gegaan, was dat wel wederzijds dan had ze je gedumpt.
Zozo wat een discussie over mijn situatie zegquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...
Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
Dat probleem ken ik ja, ik heb 2 goede vrienden (koppeltje vriend/vriendin).quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
heb precies hetzelfde als jou nu.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...quote:Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef Pim26 het volgende:
Nu is ze alleen en zoekt ze iemand die jou ruimte kan invullen.
Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het anderequote:Op zondag 7 september 2008 17:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...
Ja, maar dan alleen eigen ervaring, wat mijn ex nu doet weet ik niet en hoef het ook niet zo te weten, hoop gewoon dat het goed gaat met haar.quote:Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef arjan1202 het volgende:
Jullie daar ervaring mee? Dat ze dingen gaan doen die jij ook wou maar er altijd wel wat was?
Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.quote:Op zondag 7 september 2008 17:19 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het andere
Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.quote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.
Maar ja het is natuurlijk ook wel weer zo, dat je in een periode zit, dat je erop gaat letten.
Ik trek er ook op uit, maar dan met mensen die ik ken, zij gaat meteen dingen doen die ze anders nooit deed. Zo ken ik der ieder geval niet. Opeens kan ze wel stappen, ik vind het vreemd.
Maar goed zal wel aan mij liggen denk ik
Laat ze maar, sommige storten zich op een nieuw avontuur zodat ze niet hoeven na te denken en niet iemand te hoeven missen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.
In ieder geval dingen die ik nooit verwacht had.
Dan heb je er in iedergeval van geleerd, en dat is ook wat waard.quote:Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef Pim26 het volgende:
[..]
tevens zal deze relatie heel anders gaan dan me laatste relatie.
Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaadquote:Op zondag 7 september 2008 23:43 schreef Chev het volgende:
Precies het is onwijs zuur.. vandaag te horen gekregen van een kennis dat ie mijn ex gezien heeft met haar nieuwe lover op een verjaardag van een goed kroeg kennis van mijn/ons.
Enige wat hij kon vertellen dat ze er 'normaal' uit zag en zich 'normaal' gedraagde (als met mij) en dat ze de hele avond met haar vriendin (de jarige) heeft lopen babbelen en dat d'r vriendje dat met vrienden van hem deed.. verders wist ie niks..
Voelde me gelijk kut erdoor.. ofwel zij gaat lekker door met leven met onze oude vriendengroep en door gaat zoals het eigenlijk al was (behalve met mij dan), en ik dus niet, gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarop ik kan bouwen, en ben het met Pim eens je kan er beter eerst sterker van worden voordat je verder gaat.
Zeker als je 'gedumpt word' is het lastiger dan wanneer je het met iemand uitmaakt, heeft ze dus grondig aangepakt *zucht* 2 maanden later denk ik er nog geregeld aan, maar alleen op herinnerings momenten, verders gaat het wel lekker met me en doe ik m'n eigen ding.
Ik heb net maar een mailtje terug gestuurd:quote:En, hoe is het ermee
Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Als ze contact met me zoekt, doet ze zichzelf alleen maar meer pijn. Of ze wil misschien showen dat ze een nieuw vriendje heeftquote:Goed. Met jou?
Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |