abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:52:57 #176
205904 lollypops
An end has a start
pi_61423440
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:29 schreef Chev het volgende:
Knip

Ik hoop dat ze geluk vind en de persoon die haar gelukkig kan maken, en vind het super jammer dat alles zo is gegaan maar aan 'als' of 'misschien' hebben geen nut nu, mocht de situatie veranderen zie ik wel, maar vooralsnog zie ik dat niet snel gebeuren.

knip
Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!

Over gelukkig worden gesproken...Er is niet iemand die jou gelukkig kan maken... Dat zul je toch echt zelf moeten doen, dus ook jouw ex...!!
pi_61423801
De cirkel van geluk. Als je die mensen laat invullen staan er altijd omgevingsfactoren in, relatie, vrienden, familie en dat is ook logisch en goed maar het percentage is dan hoog.(Wat wil zeggen je bent afhankelijk van anderen dat je gelukkig bent)
En het opvallende is 9 van de 10 mensen zetten zichzelf niet in die cirkel
Heb hem zelf ingevuld ik had 50% bij relatie neergezet, en 25% bij familie en vrienden. Maar niet mezelf
Is en blijft een theorie, maar die zet je soms wel te nadenken.

Me volgende relatie ga ik niet meer afhankelijk van worden ieder geval, niet zoveel als me vorige.

En moet zeggen ben nu 3 weken verder, en het gaat vreemd genoeg goed met me, heb weinig last van een echte grote dip. Niet dat ik er op zit te wachten, maar die eerste week was echt de slechtse in me leven. Praat me zelf ook veel positieve dingen aan, zo van ergens wacht er iemand op je Of van ze weet niet wat ze uit handen geeft Helpt wel moet ik zeggen
pi_61424093
Laatste 3 tot 6 maanden.. ik was ook com
20% werk
20% ouders/familie/vrienden
60% vriendin
0% zelf

Daarvoor:
30% zelf
30% vriendin
30% ouders/vrienden/familie

Snap mezelf niet hoor..
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:52 schreef lollypops het volgende:

[..]

Je bent goed bezig Chev... Je komt er wel!

Over gelukkig worden gesproken...Er is niet iemand die jou gelukkig kan maken... Dat zul je toch echt zelf moeten doen, dus ook jouw ex...!!
Ik ben nu op momenten écht gelukkig, andere momenten kijk ik nog te veel terug.
Is om ziek van te worden, het is zó makkelijk om terug te vallen in zelf medelijden, maar daar schiet ik geen ene F:X mee op.

Soms wou ik dat ik alles over kon doen met de dingen die ik nu weet maar dan had ik slechts een paar kleine dingetjes anders gedaan in mijn relatie, met hetzelfde eind resultaat

Even een vraagje voor jullie:
Als je vriend(in)verlieft (begint te) word(en) in een lange relatie (4 jaar) en het je pas wéken later verteld wanneer ze het pas uitmaakt als ze er zeker van is dat het wederzijds is.

Is dat dan vreemdgaan? Ik denk van wel niet op een fysiek iets maar wel op een mentaal iets
(mijn ex vond natuurlijk van niet..)

Repost:

Wat een plaat

[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 06-09-2008 12:50:34 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61424588
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:30 schreef Chev het volgende:
Even een vraagje voor jullie:
Als je vriend(in)verlieft (begint te) word(en) in een lange relatie (4 jaar) en het je pas wéken later verteld wanneer ze het pas uitmaakt als ze er zeker van is dat het wederzijds is.

Is dat dan vreemdgaan? Ik denk van wel niet op een fysiek iets maar wel op een mentaal iets
(mijn ex vond natuurlijk van niet..)
is wel een moeilijke vraag.
Heb dit in een andere relatie meegemaakt, ze leerde iemand kennen en ik vertrouwde het niet.
Ze zei zelf dat ze van mij hield en dat dat alleen vriendschap was. En dat ze niet verliefd op hem was.
Ik heb het toen uitgemaakt omdat ik vond dat er geen vertrouwen meer was en zij niet eerlijk was tegen mij.
2 dagen nadat het uit was had ze met hem. Ik heb dit 2 maanden aangekeken, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Zelf heeft ze dit altijd ontkend, omdat zei vond dat haar leven verder ging en ik daarop zei daarom had je na 2 dagen een ander omdat je van me hield;)

Dus om je vraag te beantwoorden, mentaal is het wel een soort van vreemdgaan. Het berust ieder geval niet op vertrouwen op de relatie die je op dat moment hebt. Want zij houd jou aan het lijntje, jij was het 2de plan zeg maar, als het gevoel niet wederzijds was van die andere, was ze naar jou toe terug gegaan, was dat wel wederzijds dan had ze je gedumpt.
pi_61424919
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:52 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

is wel een moeilijke vraag.
Heb dit in een andere relatie meegemaakt, ze leerde iemand kennen en ik vertrouwde het niet.
Ze zei zelf dat ze van mij hield en dat dat alleen vriendschap was. En dat ze niet verliefd op hem was.
Ik heb het toen uitgemaakt omdat ik vond dat er geen vertrouwen meer was en zij niet eerlijk was tegen mij.
2 dagen nadat het uit was had ze met hem. Ik heb dit 2 maanden aangekeken, en mijn gevoel zei dat het niet klopte. Zelf heeft ze dit altijd ontkend, omdat zei vond dat haar leven verder ging en ik daarop zei daarom had je na 2 dagen een ander omdat je van me hield;)

Dus om je vraag te beantwoorden, mentaal is het wel een soort van vreemdgaan. Het berust ieder geval niet op vertrouwen op de relatie die je op dat moment hebt. Want zij houd jou aan het lijntje, jij was het 2de plan zeg maar, als het gevoel niet wederzijds was van die andere, was ze naar jou toe terug gegaan, was dat wel wederzijds dan had ze je gedumpt.
Thanks.. het lijkt er inderdaad op dat dat is gebuerd... ze moest er eerst zeker van zijn dat het wederzijts was (2 dagen voordat ze het uitmaakte), toen heeft ze 1 dag nagedacht dus en de dag later het uitgemaakt om met die gast de volgende dag al iets te beginnen

Word echt ziek van die gedachten en sloopt me vertrouwen in toekomstige relaties nu eigenlijk.. ga ook eerst zelf gelukkig worden, en voorlopig helemaal niks meer, hoop dat dat lukt, maar als ik mezelf zie vergeleken met een maand terug gaat het al wat beter.

Ik zou eigenlijk er niet eens over moeten nadenken dat ik mijn ex ooit nog in mijn leven zal laten.. kan nu alleen maar kwaad zijn op haar, woedend eigenlijk.. dat ze het zo gedaan heeft!

Ik vind het wel eerlijk dat ze op het laatst eerlijk tegen me is geweest voordat ze wegging, maar dit soort gevoelens moet je toch ook eerst kunnen bespreken in een relatie als je elkaar vertrouwd i.p.v. het op te kroppen en als een bom te laten barste en je partner compleet dedesilliusioneerd achter te laten met allerlei excuses waarom het beter is dat het uit is!

Tuurlijk doe je je partner pijn en maakt het elkaar onzeker, maar als je van elkaar houd, en er nog niks is gebeurd kan je het er best over hebben met elkaar, en je band met elkar versterken in plaats van het kapot te maken!

Tja dat weet ik nu.. had er zelf ook anders niet achter gekomen hoor.. het is een kijharde leerschool, en als ik weer een relatie start dan ga ik ook echt m'n eigen ding behouden.. als dat de ander niet aanstaat pech dan, want nu weet ik sterk genoeg ben om er ook zelf een einde te verbeteren of te verbreken.. al zal het nooit makkelijk zijn.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61425733
Gewoon lekker met jezelf aan de gang gaan, en wanneer de tijd rijp is komt het vast wel weer een keer.
Je moet ieder geval niet aan jezelf gaan twijfelen, is nergens voor nodig, maar dat is heel moeilijk heb er zelf ook moeite mee. Maar ik weet van mezelf dat ik er straks gewoon weer sta en het ook uitstraal die zelfverzekerheid.

Je wordt hier straks alleen maar sterker van! En je staat dan ook gewoon weer je mannetje om het zo maar te zeggen
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:06:41 #182
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61432164
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:26:48 #183
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61435850
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:24 schreef Takk... het volgende:
Ik weet niet of het zo is maar ik kan me heel goed voorstellen dat Brain zijn date even afwacht en als het goed verloopt dat tussen neus en lippen door in zijn mailtje zet, om haar toch wel te laten weten dat je ook verder bent en alweer bezig bent met een nieuwe relatie...
Misschien een soort van wraakactie...

Ik zie mezelf dat ook wel doen, het is toch altijd wel even slikken als je ziet/hoort dat je ex een nieuwe relatie/vlam heeft.
Het is denk ik beter om het niet te doen maar stiekem wil je het graag laten weten.
Zozo wat een discussie over mijn situatie zeg

Om even te beginnen: ik ben over mijn ex heen. Ik denk eigenlijk niet meer aan haar. Alleen als het in gesprekken toevallig ter sprake komt, praat ik over haar.

Mijn date was Weer een stap verder dan de vorige date. Het heet nog geen relatie, maar het doen en laten is eigenlijk wel al van een relatie. Ik heb afgelopen nacht hooguit 3 uur slaap gehad omdat we veel aan het praten waren. En nee ik ben niet "all the way" gegaan, omdat ik vond dat het daar nog te vroeg voor was...(maar het scheelde niet veel )
Ze heeft vandaag al foto's gemaakt van ons samen en er wordt al veel gepraat over mij in haar vriendenkring/ouders. Allemaal goede tekens We hebben al een volgende date staan voor aanstaande vrijdag op zaterdag.

Anyways...mijn ex...Een paar topics terug hebben jullie als het goed is meegekregen hoe erg ik uit was op vergelding Dat werkte ook nog door 2 weken geleden toen ze bij me langs kwam. Ik vermoed dat als ik haar de volgende keer zie, ik weer diezelfde houding heb tegenover haar. Ze doet het dan zichzelf aan. Ze zou me toch moeten kennen inmiddels. Het houdt me echt niet meer bezig wat ze allemaal zou uitspoken. Ik ben door gegaan met mijn leven.

Mijn nieuwe vlam beheerst mijn gedachten Ze is zó anders dan mijn ex (ja tuurlijk vergelijk ik wel). Ze is zoveel beter in vele opzichten Ik kan bijvoorbeeld veel beter met haar praten en ook qua humor liggen we op 1 lijn.
pi_61436244
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bouw je eigenlijk het beste weer een sociaal leven op na een lange relatie? Ik heb eigenlijk alles laten versloffen. En zit nu met de gebakken peren zegmaar
Dat probleem ken ik ja, ik heb 2 goede vrienden (koppeltje vriend/vriendin).

De jongen ken ik al sinds mijn basisschool en zjin vriendin sinds een jaar of 4, zij woonden samen en nu appart van elkaar (en gaan binnenkort weer samen wonen).

Waarbij ik bij beiden geregeld over de vloer kom, en zij bij mij (sinds ik een paar maanden een huis heb), anderzijts kwam ik daar al vaker met mijn ex.

Als je helemaal geen vrienden meer denkt te hebben probeer dan contact op te nemen met vrienden die je had vóór je relatie (en dan praat ik alleen over echte vrienden, geen 'vage kennis').

Als je die ook niet had.. tja een singles trip naar Spanje?
Of misschien kan je een topic op fok er voor openen (al krijg je dan wel rare reaties denk ik)

Anders zoek een hobbie of sport in groepsverband en probeer daar mensen te leren kennen.

Verders zou ik het ook niet weten eigenlijk, 2 goede vrienden van mij is beter als geen, maar zou ook wel andere mensen willen leren kennen, al is het voor mij geen echt noodzaak.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61436785
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef PoepSnoet het volgende:
heb precies hetzelfde als jou nu.
Ben weer mensen gaan contacten, heb nu met 2 weer is keer afgesproken.
Je moet hierin zelf het initiatief nemen en gewoon contacten en niet bang zijn om een nee te krijgen.
Want die ga je vast krijgen, dat heb ik ook nu.
En ik ga knieoperatie doen om weer te volleyballen, omdat ik de contacten mis met me team.

Gewoon ervoor gaan, niet bang zijn dat komt het helemaal goed believe me.
Want als het echt goede vrienden/vriendinnen zijn dat komt het goed, zo niet dan zij het ook geen goede vrienden/vriendinnen
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:31:44 #186
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61437527
Het is die stap he, want ik heb nu het gevoel dat ze zeggen ow komt hij weer.
pi_61441619
Ik mis haar...
Het moet gekker worden..
Pff kut gevoelens hahaha

Noujah zal wel door de drank komen en dat niemand uitging dus dat we met de vrienden maar alleen filmpje hebben gekeken...
pi_61443360
Heb gister weer ff lekker met een maat gechilled, oude tijden herleven hehe
Mijn ex was weer uitgegaan, blijf het gewoon een kutstreek vinden omdat wij het in de relatie niet deden, altijd vroeg naar huis en nu kan ze wel lekker doorgaan.
Mijn maat zegt ook dat vind ik echt een kutstreek zijn ex doet precies hetzelfde.

Jullie daar ervaring mee? Dat ze dingen gaan doen die jij ook wou maar er altijd wel wat was?

Weet wel de volgende relatie is het heel simpel als ik ga en je wilt mee mooi, zo niet dan ga ik wel alleen.
Kan hier zo moe van worden.
pi_61444299
Zij wil gewoon nieuwe mensen ontmoeten en daarom gaat ze uit. Toen ze jou had hoefde ze niet persee eruit want ze had wat ze wilde. Nu is ze alleen en zoekt ze iemand die jou ruimte kan invullen.
pi_61451525
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:36 schreef Pim26 het volgende:
Nu is ze alleen en zoekt ze iemand die jou ruimte kan invullen.
Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 7 september 2008 @ 17:19:09 #191
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61451709
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Soms kunnen mensen beter eerst hunzelf vinden en daarna een aanvulling...
Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het andere
pi_61452853
Ik voel me nu heel erg sterk, maar daarom ook zeer zwak. Ik zou nu graag willen laten zien dat ik sterk ben, en dat kan net niet. Laten we het er maar op houden dat het de goede kant op gaat me me.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61453023
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef arjan1202 het volgende:

Jullie daar ervaring mee? Dat ze dingen gaan doen die jij ook wou maar er altijd wel wat was?

Ja, maar dan alleen eigen ervaring, wat mijn ex nu doet weet ik niet en hoef het ook niet zo te weten, hoop gewoon dat het goed gaat met haar.

Maar ikzelf ben tegenwoordig wel meer gaan stappen en ondernemen dan tijdens de relatie, nu weet ik niet of dit kwam doordat ik het wel prima vond om thuis met haar te zijn of dat ik het gewoon te druk had met mijn studie, feit is wel dat ik het nu rustiger heb en meer weg ben dan een jaar geleden.
Kan ook zo zijn dat ik me gewoon eenzaam heb gevoeld en dat echt beu ben en daarom sneller wat onderneem of ergens mee heen ga.

Kortom denk ik gewoon dat het de samenloop van omstandigheden is.

Voelt in ieder geval wel goed, onder de mensen zijn, beetje sjansen met de vrouwtjes
Ja ik denk wel dat ik aardig op weg ben, moet erg weinig aan mijn ex denken, nieuwe impulsen helpen daar wel bij moet ik je zeggen maar zodra er wat concreter nieuws is laat ik het jullie weten, als jullie daar op zitten te wachten?
pi_61455545
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:19 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Zijn er helaas ook genoeg die die moeite niet nemen en meteen het ene gat opvullen met het andere
Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.
Maar ja het is natuurlijk ook wel weer zo, dat je in een periode zit, dat je erop gaat letten.
Ik trek er ook op uit, maar dan met mensen die ik ken, zij gaat meteen dingen doen die ze anders nooit deed. Zo ken ik der ieder geval niet. Opeens kan ze wel stappen, ik vind het vreemd.
Maar goed zal wel aan mij liggen denk ik
  zondag 7 september 2008 @ 20:41:13 #195
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61457326
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Nou ja inderdaad, zo bedoelde ik het dus, zo komt het op mij ieder geval over.
Maar ja het is natuurlijk ook wel weer zo, dat je in een periode zit, dat je erop gaat letten.
Ik trek er ook op uit, maar dan met mensen die ik ken, zij gaat meteen dingen doen die ze anders nooit deed. Zo ken ik der ieder geval niet. Opeens kan ze wel stappen, ik vind het vreemd.
Maar goed zal wel aan mij liggen denk ik
Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.
In ieder geval dingen die ik nooit verwacht had.
pi_61459827
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:41 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Ik ervaar hetzelfde bij mijn ex, die heeft nu een ander en die gooit alle remmen eraf lijkt het.
In ieder geval dingen die ik nooit verwacht had.
Laat ze maar, sommige storten zich op een nieuw avontuur zodat ze niet hoeven na te denken en niet iemand te hoeven missen.
Ik weet gewoon dat ik aan me zelf wil werken voordat ik nu een relatie instap, tevens zal deze relatie heel anders gaan dan me laatste relatie.
  zondag 7 september 2008 @ 21:57:37 #197
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61460173
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:47 schreef Pim26 het volgende:

[..]

tevens zal deze relatie heel anders gaan dan me laatste relatie.
Dan heb je er in iedergeval van geleerd, en dat is ook wat waard.
De les zelf is alleen vaak zo zuur
pi_61463754
Precies het is onwijs zuur.. vandaag te horen gekregen van een kennis dat ie mijn ex gezien heeft met haar nieuwe lover op een verjaardag van een goed kroeg kennis van mijn/ons.

Enige wat hij kon vertellen dat ze er 'normaal' uit zag en zich 'normaal' gedraagde (als met mij) en dat ze de hele avond met haar vriendin (de jarige) heeft lopen babbelen en dat d'r vriendje dat met vrienden van hem deed.. verders wist ie niks..

Voelde me gelijk kut erdoor.. ofwel zij gaat lekker door met leven met onze oude vriendengroep en door gaat zoals het eigenlijk al was (behalve met mij dan), en ik dus niet, gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarop ik kan bouwen, en ben het met Pim eens je kan er beter eerst sterker van worden voordat je verder gaat.

Zeker als je 'gedumpt word' is het lastiger dan wanneer je het met iemand uitmaakt, heeft ze dus grondig aangepakt *zucht* 2 maanden later denk ik er nog geregeld aan, maar alleen op herinnerings momenten, verders gaat het wel lekker met me en doe ik m'n eigen ding.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61467139
Jullie/wij gaan hier sterker uit komen, ik merk het al bij mezelf
Gewoon kleine dingetjes, maar dat kunnen grote gaan worden.
Is al een eens gezegd, als je maar verandert omdat jij het zelf wil, en niet omdat een ander dat wil.

Het heeft gewoon tijd nodig, om te veranderen, niet meer met je ex bezig zijn, te veranderen.
Maar achteraf, want dat is makkelijk praten, voel je gewoon dat het goed was en is!
Nog even doorbijten allemaal en proberen te genieten van je vrijheid!
  maandag 8 september 2008 @ 09:11:44 #200
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_61467333
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:43 schreef Chev het volgende:
Precies het is onwijs zuur.. vandaag te horen gekregen van een kennis dat ie mijn ex gezien heeft met haar nieuwe lover op een verjaardag van een goed kroeg kennis van mijn/ons.

Enige wat hij kon vertellen dat ze er 'normaal' uit zag en zich 'normaal' gedraagde (als met mij) en dat ze de hele avond met haar vriendin (de jarige) heeft lopen babbelen en dat d'r vriendje dat met vrienden van hem deed.. verders wist ie niks..

Voelde me gelijk kut erdoor.. ofwel zij gaat lekker door met leven met onze oude vriendengroep en door gaat zoals het eigenlijk al was (behalve met mij dan), en ik dus niet, gelukkig heb ik een paar goede vrienden waarop ik kan bouwen, en ben het met Pim eens je kan er beter eerst sterker van worden voordat je verder gaat.

Zeker als je 'gedumpt word' is het lastiger dan wanneer je het met iemand uitmaakt, heeft ze dus grondig aangepakt *zucht* 2 maanden later denk ik er nog geregeld aan, maar alleen op herinnerings momenten, verders gaat het wel lekker met me en doe ik m'n eigen ding.
Dat zijn wel pijnlijke situaties inderdaad Het is eigenlijk een competatief spelletje: wie er het eerst bovenop komt of het daarop laat lijken Met een rebounder is het een stuk makkelijker om het te laten lijken dat je er weer bovenop komt. Je stelt je verwerkingsproces alleen maar uit. Je kan, denk ik, inderdaad beter eerst zelf aansterken voordat je in een nieuwe relatie stapt

Zoals jullie waarschijnlijk nog weten, heeft mn ex me vorige week gemaild met het volgende:
quote:
En, hoe is het ermee
Ik heb net maar een mailtje terug gestuurd:
quote:
Goed. Met jou?

Hoezo?
Ik ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. Als ze contact met me zoekt, doet ze zichzelf alleen maar meer pijn. Of ze wil misschien showen dat ze een nieuw vriendje heeft maar dat denk ik eigenlijk niet. Ik weet dat ze zo is dat ze mensen veel kansen geeft. Té veel kansen eigenlijk. Het zou kunnen dat ze dat nu met mij ook wil doen. Ik hoef alleen geen kans meer bij haar. Steek die kans maar waar de zon niet schijnt!

EDIT
Nou...het gaat er dus om dat ze nog sokken van me heeft. Dat terwijl ze had gezegd dat ze die had weggegooid. Dat zei ze toen ze bij me langs kwam om spullen te brengen
Ook is er nog iets van mijn ouders wat bij haar ligt, maar dat moet ze nog even zoeken.

Ik wist nog wel dat ze spullen van me had, maar ik had eigenlijk zoiets van: laat maar. Ik vind het een beetje vreemd dat ze er nu zelf mee komt. Zou het een excuus zijn om me weer een keer te zien?
Ik laat haar wel langs komen. Er zit iets bij de spullen dat van mijn ouders is. Als het alleen om mijn sokken zou gaan, zou ik haar niet langs laten komen.

[ Bericht 11% gewijzigd door ThaBrain op 08-09-2008 09:34:36 (antwoord op mailtje) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')