Heb je alleen weinig aan als je zelf tyfuslelijk bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:28 schreef Kriegel het volgende:
De mijne bleek vandaag voor 3/4 uit wijven te bestaan, waarvan weer 3/4 lekker.
Haha. Jij bent grappig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen is![]()
![]()
Nee, inderdaad. Goed voor je dat jij er niet zit dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Heb je alleen weinig aan als je zelf tyfuslelijk bent
Zitten er ook mooie Mocrochicks bij?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
Nou de klas bevalt goed...het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken. Ze zijn allemaal van het MBO afgekomen. Ze zien er wel fatsoenlijk uit, maar hun kennis vergeleken met die van de Nederlanders in mijn klas is schrikbarend laag. Die paupers hebben naar eigen zeggen ook al een goed CV opgebouwd en sowieso een betere dan de mensen met havo. Ten eerste omdat ze langer op school hebben gezeten dan de mensen met een havo diploma. Ten tweede omdat ze op het MBO allemaal ICT-richting hebben gekozen en dus eerder gekozen worden voor een baan in het bedrijfsleven omdat ze goed met computers kunnen werken. Dit was zowat de mening van elke allochtoon in me klas die ik hoorde tijdens het voorstellen. Maar zoals ik al zei ze stellen echt niks voor, voorbeeld tijdens eerst les bedrijfseconomie: "Kan jij mij uitleggen wat een balans is, mohammed?" "Ja das een evenwicht" "Dat klopt, maar kan je het wat meer omschrijven?" "Nee" "Denk aan een bedrijf" "Ja dat de economie in balans is en dus goed is en bedrijven veel verdienen"
En niemand van die paupers moest lachen ofzo. Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:25 schreef AcidTrance het volgende:
Laten we eerlijk zijn HBO's zijn toch allang LOI cursussen
Doe jij nog steeds ICT?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een heerlijk topic ook weer
Op Fok! stoer doen over de opleiding die je doet
Nu ga je bijna te verquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het laat alleen maar zien dat HBO geen uitdaging is voor allochtonen. Zij zijn net zo slim als jij.
Wie is er nu denigrerend tov supermarktpersoneelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef 3lmo het volgende:
dan dat ze voor de rest van hun leven staan vakken te vullen in de plaatselijke supermarkt.![]()
Niet zo denigrerend en pessimistisch zijn. Stel ongenuanceerde schapen.
Ja maar, ja maar, dat mag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie is er nu denigrerend tov supermarktpersoneel
Ach, je neemt het je hond toch ook niet kwalijk als hij je stoomcursus differentiaalrekening niet begrijpt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:18 schreef Biels het volgende:
Ik zat laatst in de trein met iemand die me bezwoer dat het HBO wel hetzelfde niveau was als de universiteit, "maar dan even praktischer, zodat je er meer aan hebt".
Ze weten inderdaad de landen te vinden waar veel geld te halen valt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:24 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Qua economisch inzicht zijn allochtonen inderdaad vrij goed.
Alsof jouw reactie veel toevoegt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef -Muse- het volgende:
TS had dan ook een kut reden om dit topic te starten.
Niet echt. Mijn opmerking was net zo zinnig als dit hele topic. Waarom zouden allochtonen niet aan een Universiteit mogen studeren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Alsof jouw reactie veel toevoegt.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Ga ik Bedrijfseconomie doen op de HvA, kijk ik op internet bij groepsindeling en zie ik dat 3/4 van de klas uit Murats, Mohammeds en Khalids bestaat. WTF moet dat tuig op het HBO??? Toch maar VWO moeten afmaken dan had ik misschien een klas met echte Nederlanders op de uni.
Klacht: Kut allochtonen op het HBO
De LWB of FMB?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:14 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
hou op.
In elke vrije ruimte stikt het van die mensen. Lopen de héle dag te krijsen tegen elkaar en dan het liefst met zo'n karakteristieke hoog beginnende en laag eindigende "wat ben jij aan het doen man".
Het is dat ik er ook een aantal ken die wel volwassen zijn. Nu is de HES sowieso van een abominabel laag niveau, met z'n opdrachten en presentaties, maar er zitten een aantal types tussen die de basisschool echt nog niet ontgroeid zijn
.
LWB, prima Informatica afdeling hebben ze daar dan wel weer al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef xminator het volgende:
[..]
De LWB of FMB?
LWB is sowieso een domme school.
De lwb is sowieso een kutschool, ik begrijp ook niet waarom de HES (FMB) samen is gegaan met de HVA(LWB).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
LWB, prima Informatica afdeling hebben ze daar dan wel weer al zeg ik het zelf. Althans. ook pas sinds kort hoor
Nederlanders doen liever ' iets waar ze hun ei in kwijt kunnen' En daarom zijn ze allemaal massaal bezig met onnuttige studies.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:41 schreef Tuinboon het volgende:
Ga dan ook een fatsoenlijke studie doen.
edit: owja, allochtonen geilen nou eenmaal op veel geld en aangezien in Nederland nog steeds het beeld bestaat dat je rijk wordt als je een economische studie doet zitten er nou eenmaal meer op die opleiding jah![]()
kom eens met wetenschappelijke bronnen. zo niet dan praat je gewoon poep.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nederlanders doen liever ' iets waar ze hun ei in kwijt kunnen' En daarom zijn ze allemaal massaal bezig met onnuttige studies.
Daarom falen autochtone ondernemers ook vaker dan allochtone ondernemers.
Turkse ondernemer: Shoarmazaak. Daar is geld te verdienen met hard werk.
Nederlandse ondernemer: Verveeld huisvrouwtje die ' iets creatiefs' wil doen en een beeldentuin begint
Kneusje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen is![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Toch maar VWO moeten afmaken dan had ik misschien een klas met echte Nederlanders op de uni.
Had ik ergens in een krantenbericht gelezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
kom eens met wetenschappelijke bronnen. zo niet dan praat je gewoon poep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |