LWB, prima Informatica afdeling hebben ze daar dan wel weer al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef xminator het volgende:
[..]
De LWB of FMB?
LWB is sowieso een domme school.
De lwb is sowieso een kutschool, ik begrijp ook niet waarom de HES (FMB) samen is gegaan met de HVA(LWB).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:32 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
LWB, prima Informatica afdeling hebben ze daar dan wel weer al zeg ik het zelf. Althans. ook pas sinds kort hoor
Nederlanders doen liever ' iets waar ze hun ei in kwijt kunnen' En daarom zijn ze allemaal massaal bezig met onnuttige studies.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:41 schreef Tuinboon het volgende:
Ga dan ook een fatsoenlijke studie doen.
edit: owja, allochtonen geilen nou eenmaal op veel geld en aangezien in Nederland nog steeds het beeld bestaat dat je rijk wordt als je een economische studie doet zitten er nou eenmaal meer op die opleiding jah![]()
kom eens met wetenschappelijke bronnen. zo niet dan praat je gewoon poep.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nederlanders doen liever ' iets waar ze hun ei in kwijt kunnen' En daarom zijn ze allemaal massaal bezig met onnuttige studies.
Daarom falen autochtone ondernemers ook vaker dan allochtone ondernemers.
Turkse ondernemer: Shoarmazaak. Daar is geld te verdienen met hard werk.
Nederlandse ondernemer: Verveeld huisvrouwtje die ' iets creatiefs' wil doen en een beeldentuin begint
Kneusje.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:26 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Psychologie en dankzij mijn studie zie ik steeds meer in hoe erg het gedrag van de meeste allochtonen is![]()
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Toch maar VWO moeten afmaken dan had ik misschien een klas met echte Nederlanders op de uni.
Had ik ergens in een krantenbericht gelezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
kom eens met wetenschappelijke bronnen. zo niet dan praat je gewoon poep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |