abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61143493
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:

[..]

Haha idd, want als je een paar keer een "HBO "-post plaatst, dan kan je niet intelligent zijn!

Dat soort kortzichtige redeneringen tekenen nou net een plebejer.
pi_61152691
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Sinat het volgende:

[..]

Andere tijden voor mij zeker. Ik heb op het MBO verdomd veel les gehad: 5 uur in de week Wiskunde, 5 uur Natuurkunde, Scheikunde, Engels, Duits, Nederlands. Daarbij de vakken van je specificatie.

Op het HBO: 10 uur college in de week was al veel. De rest van de week: 10 groepen van 8 man + 1 saaie opdracht + 2 docenten + 1 contact uur in de week ==> DRAMA! 2 man doen wat, de rest vreet zijn neus leeg, heerlijk motiverende docenten....

Vervolgens maar een Master gaan doen en kon prima meedoen met de Wiskunde vakken dankzij de Wiskunde van het MBO. Maar ja, andere tijden hé. Competentie gericht leren Ik ben in ieder geval blij dat ik nog ouderwets les gehad heb!
Zal per opleiding verschillen. Op mijn mbo mov had ik iets van 10u max in de week les en daarbij ook nog eens 10 a 15 uur praktijk (Opdrachten maken eigenlijk eerder). En op het hbo, Business Logistics, heb ik tussen de 10 en 25 uur echt les gehad per week. Heb wel eens weken gehad dat ik meer dan 40 echte uren op school zat te werken aan projecten en/of workshops ed. dan bedoel ik niet dat ik het in mijn eentje moest opknappen voor 4 man, maar dat we met zn 4en gewoon wel zaten te beulen aan opdrachten. er is altijd wel iemand die tijd heeft van de leraren en het je wil uitleggen.
enige waar ik qua lessen wel moeite mee heb gehad is wiskunde, juist omdat ik het op het mbo niet fatsoenlijk gehad heb.

'Competentie gericht leren' zeg je...
alleen daar worden wij helemaal mee dood gegooid op de hva. veel te veel van die bullshit waar ik helemaal niets van opsteek. geef mij gewoon les en opdrachten. Heb het gevoel dat je daar toch echt het meeste van opsteekt in plaats van die methode. Deze methode wordt zo gegeven dat het alleen maar averechts werkt bij mij en mijn klasgenoten. echt iedereen geeft het door in de evaluaties en via officiele wegen. en de beleidspieten blijven er maar mee door gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_61155180
Wie zou het wel leuk vinden om in een klas te zitten met alleen maar Turken en Marokkanen?
pi_61156647
Nou de klas bevalt goed... het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken. Ze zijn allemaal van het MBO afgekomen. Ze zien er wel fatsoenlijk uit, maar hun kennis vergeleken met die van de Nederlanders in mijn klas is schrikbarend laag. Die paupers hebben naar eigen zeggen ook al een goed CV opgebouwd en sowieso een betere dan de mensen met havo. Ten eerste omdat ze langer op school hebben gezeten dan de mensen met een havo diploma. Ten tweede omdat ze op het MBO allemaal ICT-richting hebben gekozen en dus eerder gekozen worden voor een baan in het bedrijfsleven omdat ze goed met computers kunnen werken. Dit was zowat de mening van elke allochtoon in me klas die ik hoorde tijdens het voorstellen. Maar zoals ik al zei ze stellen echt niks voor, voorbeeld tijdens eerst les bedrijfseconomie: "Kan jij mij uitleggen wat een balans is, mohammed?" "Ja das een evenwicht" "Dat klopt, maar kan je het wat meer omschrijven?" "Nee" "Denk aan een bedrijf" "Ja dat de economie in balans is en dus goed is en bedrijven veel verdienen"
En niemand van die paupers moest lachen ofzo. Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.
pi_61156721
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Sharpeyed het volgende:
En niemand van die paupers moest lachen ofzo. Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.

Ik zou wel lachen! En hard ook!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 01:10:19 #131
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_61156918
Dat is wel fokking ernstig ja.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 01:14:03 #132
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61156965
quote:
Nou de klas bevalt goed... het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken. Ze zijn allemaal van het MBO afgekomen. Ze zien er wel fatsoenlijk uit, maar hun kennis vergeleken met die van de Nederlanders in mijn klas is schrikbarend laag. Die paupers hebben naar eigen zeggen ook al een goed CV opgebouwd en sowieso een betere dan de mensen met havo. Ten eerste omdat ze langer op school hebben gezeten dan de mensen met een havo diploma. Ten tweede omdat ze op het MBO allemaal ICT-richting hebben gekozen en dus eerder gekozen worden voor een baan in het bedrijfsleven omdat ze goed met computers kunnen werken. Dit was zowat de mening van elke allochtoon in me klas die ik hoorde tijdens het voorstellen. Maar zoals ik al zei ze stellen echt niks voor, voorbeeld tijdens eerst les bedrijfseconomie: "Kan jij mij uitleggen wat een balans is, mohammed?" "Ja das een evenwicht" "Dat klopt, maar kan je het wat meer omschrijven?" "Nee" "Denk aan een bedrijf" "Ja dat de economie in balans is en dus goed is en bedrijven veel verdienen"
Wat ben jij een vervelend mannetje volgens mij. Echt vrienden ga je daar niet maken zo.
pi_61157034
Sharpeyed heeft groot gelijk, met dergelijk tuig kun je toch niks?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 01:36:57 #134
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61157297
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Niet intelligent genoeg om uberhaupt normaal te kunnen reageren blijkbaar.
Sommige dingen zijn nu eenmaal heel simpel. Dat jij daar niet mee om kunt gaan is een ander verhaal.
pi_61163414
Die gasten zitten daar toch om dat te leren ? Er zijn genoeg 1ste jaars BE studenten die niet weten wat een balans is hoor.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_61168459
Kut school!! kut heilige boontjes in de klas, bij lesuitval wou zelfs niemand wat mee kome eten bij de plaatselijke shoarma tent!
tis een kwestie van gedult, rustig wachten op den dag, dat heel Holland Limburgs lult.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:47:02 #137
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_61169487
quote:
Balans?
Dat is toch zoeen dag dat je vandaag minder eet, als je gisteren teveel en te gulzig hebt gevreten?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_61169560
quote:
Hoe kan je gvd op een economische HBO-opleiding terecht komen als je niet een weet wat een balans is.
Door aan de ingangseisen te voldoen.

Hu-Hu moeilijk he?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:04:46 #139
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_61169956
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:38 schreef znarch het volgende:
Die gasten zitten daar toch om dat te leren ? Er zijn genoeg 1ste jaars BE studenten die niet weten wat een balans is hoor.
Je gaat mij niet wijsmaken dat je op je vooropleiding niet een keer Economie of M&O hebt gehad. Als je een economische studie gaat doen lijkt het me logisch dat je al het een en ander er van weet, anders weet je niet eens waar je aan begint.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_61171894
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:04 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Je gaat mij niet wijsmaken dat je op je vooropleiding niet een keer Economie of M&O hebt gehad. Als je een economische studie gaat doen lijkt het me logisch dat je al het een en ander er van weet, anders weet je niet eens waar je aan begint.
Hoeft totaal niet hoor. Zie zat mensen lopen met de meest uiteenlopende vooropleidingen, van de PABO tot een dansacademie.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:29:49 #141
165633 eriksd
The grand facade...
pi_61173090
Dus samenvattend: TS zit op het zelfde niveau als de mensen aan wie hij een hekel heeft, is zometeen een buitenbeentje en komt nog eens tot de conclusie dat zijn jarenlange dedain ook nog eens misplaats was.

Gek dat ie gaat klagen dan
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_61179519
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Balans?
Dat is toch zoeen dag dat je vandaag minder eet, als je gisteren teveel en te gulzig hebt gevreten?
Toegang is geen open deur.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:13:19 #143
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_61180061
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:57 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb voor de school gekozen waar ik nu op zit omdat: er een paar jaar gelden een incidentje is geweest.

Waardoor er geen turken ,moslims , neger noem maar op.

Bij ons op school zitten.
De landbouwschool? Ongelukje met een tractor met de enige allochtone leerling als slachtoffer?
quote:
Wij hebben alleen wel bepaalde kleding die we niet mogen dragen .
Geen overalls in de klas?
pi_61180862
quote:
Nou de klas bevalt goed... het zijn allemaal 20-plussers die Marokkanen en Turken.
Hier geen allochtonen in de klas (toen ik in de eerste begon) maar wel overwegend veel 17-18 jarige HAVO kinders met geen enkele praktijkkennis met een typische middelbareschool-attitude.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drommelsch85 op 27-08-2008 23:48:58 ]
url
pi_61181181
lol TS, kut voor je zeg
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:28:49 #146
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_61181811
De mijne bleek vandaag voor 3/4 uit wijven te bestaan, waarvan weer 3/4 lekker.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:13:25 #147
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61190505
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:12 schreef De-Sjrien het volgende:
Kut school!! kut heilige boontjes in de klas, bij lesuitval wou zelfs niemand wat mee kome eten bij de plaatselijke shoarma tent!

lesuitaval welk uur?
2de uur zit ik ook niet bij de schapenslachter hoor!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61190544
HBO en zich student noemen
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:17:49 #149
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61190606
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef vanBnaarC het volgende:
HBO en zich student noemen
Het zit diep bij jullie he?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:29:26 #150
191317 Nobu