Ik heb al 5 DSTT kaartjes binnengehad en er zijn er weer 3 onderweg. Je kan hem ook met 1GB en 2 GB kaartje kopen. Mijn buurjongen en vriendjes vinden ze prima. Werk ook prima met een 4GB kaartje van Computerland (¤11,95).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:25 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Welk kaartje voor je ds-lite heb je nou eigenlijk nodig voor als je er tientallen spelletjes op wilt zetten?
Welke op hun site is aan te raden en dus het beste?
Iemand de gouden tip voor mij?
Heb ffe geduld ofzo. Soms zijn pakketten wel 3 weken onderweg. En anders mail/bel je ffe met DX.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef THEFXR het volgende:
Schijnbaar heeft dx, mijn bestelling in 2 delen verzonden, het laatste deel is 5 dagen later verzonden, er staat op "by airmail" dit heb ik dus vandaag binnen gekregen.
Het eerste deel nog niet binnen, deze is verzonden op 16 aug, zal ik het eerste deel nog krijgen of is dat misschien verloren gegaan?
Terugvindpost. Kan je bij "mijn actieve topics" je post sneller terugvinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:23 schreef FiguurPoep het volgende:
wat betekent tvp ,ts ,enzo? ik ben nieuw hier dus sorry..
Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:23 schreef FiguurPoep het volgende:
maar duurt nooit zo lang??)
die order is op 11 augustus verzonden..
Weet je dat wel zeker? Ik hoor namelijk vaker van mensen van ''Ohh ja dat is echt de 11e verzonden'' en dan kijk i kff bij hun My Orders ding en blijkt dat het de 17e pas verzonden is ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:23 schreef FiguurPoep het volgende:
die order is op 11 augustus verzonden..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7528quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:10 schreef mvc het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar zo'n Bluetooth speaker/microfoon geval voor mijn mobiel. Niet zo'n headset geval maar één die je gewoon op je bureau kunt zetten en waar je gewoon op afstand door kunt babbelen. Heeft iemand zoiets bij DX gezien ?
Haha thanx neo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
Scherp +1.
Created for en created by is echter wel een aparte fuckup.En Microsoft + het Xbox logo zullen wel "weggesoept" zijn door Dx denk ik zo.. Lijkt wel een ontploft Xbox logo + arabisch wat er nu staat.
Ik heb liever dat kansloze mannetjes zoals jij dat voor me doen, ik kan mijn tijd beter bestedenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7528
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15452
MOEILIJK HE ZOEKEN WEHJEEhweee
Het typen van die zin kostte waarschijnlijk meer tijd dan dat ik op DX ''Bluetooth'' intypte en de eerste resultaten kopierde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb liever dat kansloze mannetjes zoals jij dat voor me doen, ik kan mijn tijd beter bestedenBedankt weer.
Juist niet! Een vriend van mij heeft zo'n officiele Quick Charge Kit, van 30-40 euro geloof ik, en ik een neppe van DealExtreme, van 22 dollar. Tijdens een potje gamen was zijn volle batterij véél sneller op dan mijn neppe batterijquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik denk al wil je iets voor de Xbox kan je beter naar de mediamarkt of naar een winkel gaan..
Voorbeeldje:quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Ik merk, dat er meer prijsverhogingen zijn bij dx dan verlagingen, zijn er meer mensen met die ervaring?
En er dan vervolgen 6x zoveel voor betalen zeker? Ik heb daar ook gewoon een accu besteld voor de Wireless controller, werkt perfect en kostte maar 5 euro... Voor een originele Microsoft (met minder amperes) ben je al minimaal 20 euro kwijt...quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha thanx neo...
Ik denk al wil je iets voor de Xbox kan je beter naar de mediamarkt of naar een winkel gaan..
Ik heb er een paar, waarvan sommige een handleiding hebben in een soort van engels. Maar ach: als het zo'n touwtruukje is dan zeggen de plaatjes toch veel meer dan de woorden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:40 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand of die magic truukjes van DX in het engels zijn qua handleiding?
Lijkt me wel grappig sommige van die dingen.
Reviewed is dat ze er naar gekeken hebben. En dan gaan ze bij leveranciers kijken of ze het kunnen krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie heeft er al eens een product request helemaal afgehandeld?
Ik heb op 21/7 een request gedaan voor een Maglite Led replacement, is blijven hangen op 'reviewed'. Niets meer van gehoord.
Op 28/8 een request gedaan waarvan ik niet eens meer precies weet wat het was... Is nu ook 'reviewed'.
Kan ik mijn eigen requests nog inzien? Wat IS de status 'reviewed', die niet eens in het lijstje staat?
[ afbeelding ]
MUUUUUUUUST BUUUUUUY! China, schaf die paralympics maar af.. I JUST WANT MY STUFF!!!!!11!!quote:"
"
Cons: not free.
does not have a 20 foot reach.
Will not cure cancer, will not help you find true love.
it will burn things. maaany things.
Other Thoughts: Buy it, buy it, buy it buy it.
shiiiny.
"
Die heb ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef neo2000 het volgende:
OMGOMG.. Ik dus op zoek naar een jet lighter torch om zelf de bovenlaag voor creme brulee mee te maken. Dus ik zoeken, kom ik deze tegen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
Nou, video review heeft mij al bijna overtuigd:
http://www.dealextreme.co(...)s.dx/sku.3425~id.566
Goed man, en suiker smelten, EN bescherming tegen inbrekers voor dat geld. Toen las ik ook nog eens de review van "waffles":
[..]
MUUUUUUUUST BUUUUUUY! China, schaf die paralympics maar af.. I JUST WANT MY STUFF!!!!!11!!
Even opnieuw contact opnemen. Ik heb inmiddels al 16 tickets op afgehandeld staanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie heeft er al eens een product request helemaal afgehandeld?
Ik heb op 21/7 een request gedaan voor een Maglite Led replacement, is blijven hangen op 'reviewed'. Niets meer van gehoord.
Op 28/8 een request gedaan waarvan ik niet eens meer precies weet wat het was... Is nu ook 'reviewed'.
Kan ik mijn eigen requests nog inzien? Wat IS de status 'reviewed', die niet eens in het lijstje staat?
[ afbeelding ]
De batterij van mijn camera was op, dus met mijn telefoon gemaakt, helaas niet zo duidelijk. De aansteker heb ik er even naast gelegd om het formaat beter te kunnen laten zienquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Doe eens een foto maken, ik ben benieuwd!
Waar ik ook naar benieuwd ben, is de memory stick voor mijn xbox 360 die ik besteld heb. Zal vast wel een nepper zijn.Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12361
1x is genoeg.quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef Sigmund_Freud het volgende:
dat als gift versturen hoef je dat maar 1x tijdens de bestelling te doen of bij elk product dat je besteld?
Hoebedoelu?quote:Op maandag 1 september 2008 13:36 schreef Sigmund_Freud het volgende:
oke bedankt! en als je via papal betaald moet je dan de wisselkoers van paypal houden of gaan voor die van de verkoper? aangezien paypal een wisselkoers hanteert die niet klopt met de huidige wisselkoers.
Wacht dat je van eerst dat draaidingetje naar buiten te trekken, zoals bij elk horloge moet..quote:Op maandag 1 september 2008 16:35 schreef Deezertje het volgende:
maar als ik aan het dingetje draai om de tijd te veranderen, bewegen de hele wijzers niet
Haal je er 1,2,3 of 4 van die verbindingsstukjes uit?quote:Op maandag 1 september 2008 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Nu kan ik het wel veranderen, en het horloge is veels te groot voor mijn magere armpjes![]()
Iemand die hier een antwoord op heeft?quote:Op maandag 1 september 2008 11:26 schreef Wunny het volgende:
Ik zit te denken aan de Mosquito ( ofzo ) helicopter.
Alleen is dat ding een beetje goed qua onderdelen enzo of kan ik beter even wachten en een wat duurder model nemen?
Ik raad je wel aan om eerst iets van 5 euro ofzo te kopen, en te wachten tot dat aangekomen is. En eventueel de service.quote:Op maandag 1 september 2008 18:17 schreef g0dz0r het volgende:
En bedankt RacerDBK, nog eentje waar mijn credit card blij van wordt.
quote:Op maandag 1 september 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:
Wow! Ik las wat op het DX forum over een nieuwe site die veel lagere prijzen heeft dan DX, maar alle links waren verwijderd, dus ik ging wat googlen.
NOTE:
Ik heb nog niets besteld van deze site, en ik ken ook geen mensen die al iets binnen hebben (site is was 1-1.5 week oud). Als je iets besteld en het komt nooit aan heb je pech
De site ziet er best wel veelbelovend uit, ook al lijkt het exact op DX!
Maar het verschil is, is dat ze, naar hoe het er uit ziet, ECHTE artikelen aanbieden! Bijvoorbeeld CX300 voor 19 dollar! Ik dacht ook al wtf dat zal wel nep zijn maar die foto's die ze geupload hebben lijken toch wel verdomd erg op de ene die ik zelf heb, die echt is. En de Creative EP630 voor 5 dollar!Een hele Xbox 360 behuizing voor 40 dollar!
En nog veel meer!
Nogmaals, de site is NIEUW, ik heb er nog geen ervaring mee, en ik weet dus niet of ie echt is. Wel ziet het er goed uit en lijkt het mij een enorme concurrent voor DX. Ik heb een paar producten bekeken en sommigen hebben al reviews dus ik denk dat het echt is.
Hier de link:
http://www.focalprice.com
Zie je hem? @hotmail.com... hmmm....quote:Domain Name : focalprice.com
Registrant:
Organization : li pei liang
Name : Lipeiliang
Address : FuTian
City : ShenZhen
Province/State : Guangdong
Country : CN
Postal Code : 518028
Administrative Contact:
Phone Number : -755-83240302
Fax : -755-83240302
Email : huaxiast@hotmail.com
Technical Contact:
Phone Number : --83240302
Fax : --83240302
Billing Contact:
Phone Number : --83240302
Fax : --83240302
Daar kwam ik ook al op inderdaad. Misschien net iets als DealExtreme -> Volumerate?quote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef Klonk het volgende:
het email adres word ook op deze site gebruikt: http://www.wsdeal.com/
Ik ga denk een oordopje kopen kijken of het wat is, je weet het nooit...quote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef Klonk het volgende:
ik had bij focalprice de paypal ding nog niet gezien
johquote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Deezertje het volgende:
Die Creative oordopjes zijn nep, kan ik aan de verpakking zien, heb hier echte (en dure) liggen...
Koop dan bij mij een setje Sennheiser CX500 dan weet je zeker dat je iets koopt waar je geen spijt van hebtquote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ga denk een oordopje kopen kijken of het wat is, je weet het nooit...
Ik heb er ook 3 liggen hier...met hetzelfde euvelquote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Klonk het volgende:
denk het, maar met de namaakkunsten van onze Chinese vrienden weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker
kwam op dealextreme een review tegen van een geheugenkaartje en op de verpakking hadden ze het woordje sony met een stift doorgestreept
Sterf eens ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Koop dan bij mij een setje Sennheiser CX500 dan weet je zeker dat je iets koopt waar je geen spijt van hebt
Die CX300 ziet er anders verdomd echt uit, exact hetzelfde als de ene die ik bij de Dixons heb gekocht.quote:
zijn denk ik niet pics van hunzelf amar van sennheiser zelf. maar zou best kunnen dat ze zo goedkoop zijnquote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die CX300 ziet er anders verdomd echt uit, exact hetzelfde als de ene die ik bij de Dixons heb gekocht.
Alsnog ik heb betaald, en kreeg een mail dat de betaling voltooid is van PayPal en dan kijk ik bij mijn Recent Orders staat er unpaid, betaal meteen blabla.quote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die CX300 ziet er anders verdomd echt uit, exact hetzelfde als de ene die ik bij de Dixons heb gekocht.
edit:
Trouwens, die site heeft gewoon een PayPal Seal.
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_seal-entry&pal=huaxiast@hotmail.com&login_access=1176693988
Die krijg je niet zomaar.
Je koopt iets bij Focalprice, maar krijgt een mail van DX? Knap.quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Alsnog ik heb betaald, en kreeg een mail dat de betaling voltooid is van DX en dan kijk ik bij mijn Recent Orders staat er unpaid, betaal meteen blabla.
Doe anders eens rustig en laat ze eerst eens je betaling indelen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
Oops foutje, van PayPal natuurlijk haha.
Staat er bij jou Unpaid of gewoon dat het betaald is?quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Heb net een bestelling van $5 geplaatst bij Focal. Ben benieuwd!
En zo hoort dat!quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat er bij jou Unpaid of gewoon dat het betaald is?
Ben benieuwd naar of jullie het gaan krijgen, denk het wel hoor, lees alleen maar positieve dingen.
Holy crap ik heb ervoor gezorgd dat tientallen mensen geld uitgeven op die site door hem hier te posten![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 23:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Beter koop je je memstick pro gewoon bij DX ; die zijn t goedkoopst nog overal dan bij Kaidoman en Focaldeals.( normale versies )
TIP:
koop trouwens wel een Highspeed versie van de memorysticks bij DX ; deze komen overheen met de Normale orginele kaartjes van Sony zelf!
binnen kort ook maar eens wat kaartjes kopen
Was idd niet echt duidelijk, ik heb een account aangemaakt bij DX.quote:Op maandag 1 september 2008 23:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Beter koop je je memstick pro gewoon bij DX ; die zijn t goedkoopst nog overal dan bij Kaidoman en Focaldeals.
koop trouwens wel een Highspeed versie van de memorysticks bij DX ; deze komen overheen met de Normale orginele kaartjes van Sony zelf!
binnen kort ook maar eens wat kaartjes kopen
Ik haal binnen kort maar even of de 4 gb of de 2 gb ; denk maar die 2 gb ; t is alleen voor in mijn telefoon voor een beetje muziek enzo ; en wat extra geheugen voor foto's ..quote:Op maandag 1 september 2008 23:48 schreef Noax het volgende:
[..]
Was idd niet echt duidelijk, ik heb een account aangemaakt bij DX.
Ik wil de 'Memory Stick Pro Duo Memory Card with MS Adapter (8GB) ' aanschaffen...
Thnx in elk geval!
De order was eigenlijk meteen 'paid' (PayPal).quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat er bij jou Unpaid of gewoon dat het betaald is?
Ben benieuwd naar of jullie het gaan krijgen, denk het wel hoor, lees alleen maar positieve dingen.
Holy crap ik heb ervoor gezorgd dat tientallen mensen geld uitgeven op die site door hem hier te posten :@
1 2 | 091S2011 $ 5.88 Airmail Paid Not 9/1/2008 3:04:02 PM Processing… |
Die netcomputer is kennelijk een terminal waarmee je een normale computer als host kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:35 schreef Beelzebufo het volgende:
Overigens moet FocalPrice nog een beetje leren om zijn goederen te omschrijven. Wat is dit nou bijvoorbeeld precies?
Ik heb gemaild en kreeg antwoord ze zeiden dat ze het binnen hadden gehad en toen stond het op paid, gewoon een foutje of een bug... denk ik?quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:33 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De order was eigenlijk meteen 'paid' (PayPal).
[ code verwijderd ]
Gaat om twee stuks van deze
Gewoon bestellen en meteen support ticket er achteraan dat je dat niet wil?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Irritant dat sommige producten 'verplicht' via EMS gaan, terwijl dat voor NL niet beschikbaar is...
Voor sommige artikelen (gsm bijvoorbeeld) is dat niet mogelijk. (support.dealextreme.com werkt hier overigens ook al niet)quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en meteen support ticket er achteraan dat je dat niet wil?
Support verwijst naar services.dealextreme.com.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor sommige artikelen (gsm bijvoorbeeld) is dat niet mogelijk. (support.dealextreme.com werkt hier overigens ook al niet)
maar dat maakt toch verder niet uit, het is toch gratis en komt toch gewoon aan? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Irritant dat sommige producten 'verplicht' via EMS gaan, terwijl dat voor NL niet beschikbaar is...
Nee, dan komt het niet aan en kun je het dus feitelijk helemaal niet bestellenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:45 schreef qltel het volgende:
[..]
maar dat maakt toch verder niet uit, het is toch gratis en komt toch gewoon aan? Of mis ik iets?
Al gevraagd: gsm's worden niét zonder EMS verstuurd. Die zijn dus niet te bestellen in NL.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Support verwijst naar services.dealextreme.com.Anders gewoon eens vragen? Ik heb de info ook maar van horen zeggen maar ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen?
Ik zóu natuurlijk dit en alle voorgaande topics kunnen doorlezen en ik zóu natuurlijk op de DX site kunnen gaan kijken, maar ik ben lui vandaag: Waarom is EMS geen optie voor Nederland?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Al gevraagd: gsm's worden niét zonder EMS verstuurd. Die zijn dus niet te bestellen in NL.
Omdat dat op de site van DX staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik zóu natuurlijk dit en alle voorgaande topics kunnen doorlezen en ik zóu natuurlijk op de DX site kunnen gaan kijken, maar ik ben lui vandaag: Waarom is EMS geen optie voor Nederland?
Geen idee of het klopt maar hier staat Nederland gewoon in het rijtje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat dat op de site van DX staat
Oeps, da's lastig..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dan komt het niet aan en kun je het dus feitelijk helemaal niet bestellen
Ze zijn dan ook net begonnen, komt vanzelf. ;-) Op zich wel handig dat er nu 3 aanbieders zijn met dezelfde meuk, het is al goedkoop en dat wordt alleen maar beter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:59 schreef Poepoog het volgende:
Ik vind persoonlijk het aanbod van Focalprice wat magertjes vergeleken met DX
Zouden ze (DE/KD/FP) zich gek laten maken als we een onderlinge pricematch oorlog beginnen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook net begonnen, komt vanzelf. ;-) Op zich wel handig dat er nu 3 aanbieders zijn met dezelfde meuk, het is al goedkoop en dat wordt alleen maar beter.
Neuh maar het is wel handig om te zien waar iets het goedkoopst is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:02 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zouden ze (DE/KD/FP) zich gek laten maken als we een onderlinge pricematch oorlog beginnen?
Is zoiets niet veel leuker? Mira ballquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef Beelzebufo het volgende:
Zojuist bij DE een product request gevraagd voor een USB versie van onderstaande, met aanstuursoftware. Doorsnede 2,5 cm zodat hij bovenop mijn monitor past.
Ik schrijf o.a. systeembewaking software, zie dit wel zitten als statusindicator!
[ afbeelding ]
Wat zei de postbode?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:26 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net heel wat pakjes van DX ontvangen ik helemaal blij !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ik was op school ik wou het wel mee maken maar er moeten nog 4 pakketjes aankomen ofzo hahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat zei de postbode?''Kon het niet in 1 order ofzo''?
Mijn record is 4 tegelijk
Ik heb nu 10-12 video's ofzo, daar krijg je zo 6 tot 9 punten voor, kost evenveel moeite als een foto, maar je krijgt 3-4 keer zoveel puntenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ik was op school ik wou het wel mee maken maar er moeten nog 4 pakketjes aankomen ofzo haha
Oja, en er was een pakketje afgeleverd bij de buren (2 straten verder op.. pffffff!)
ik ga van elke order fotos maken van het pakketje, het product en dan posten en dan krijg ik punten en dan review schrijven en mischien videotje, slim he?
Ik heb lekker jouw record verbroken nana![]()
![]()
Naja dit is pas post 268 in het topic dus het duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef drummerdude het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan al die punten?
Als ik straks sluit, wil iemand anders dan misschien even openen, moet me nog even inwerken bij Fok! en snap niks van de OP's
Ah voor het gemak lees je ze ook niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef drummerdude het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan al die punten?
Als ik straks sluit, wil iemand anders dan misschien even openen, moet me nog even inwerken bij Fok! en snap niks van de OP's
Hoezo nutteloos? Het zijn oplaadbare batterijen maar dan USB.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef RacerDKB het volgende:
Die Focalprice heeft wel bepaalde ongelovelijk toffe dingen!
Dit bijvoorbeeld:
http://www.focalprice.com(...)lue_EB027L_1573.html
Redelijk nutteloos, maar het ziet er ontzettend tof uit
Om even duidelijkheid te scheppen.quote:
Een manier van verzenden. Je hebt Hong Kong Air Mail en EMS.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Al met al weet ik dus nog niet wat EMS is
Ja, die is gaafquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef Klonk het volgende:
die oplader voor de ds heb ik ook, is tof met al die verschillende kleuren lampjes
EMS = snel, duur en je moet GODVERDOMME BELASTING BETALEN (gaat automatisch, DX vermeld ook de echte waarde van het pakket op de pakket)quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Al met al weet ik dus nog niet wat EMS is
Leuke dingen binnengekregen vandaag
Deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
En wat leuks voor zoonlief
[ afbeelding ]
Daarnaast nog wat leuke accessoires voor de Wii, waaronder een docking station voor twee AB's
Ja maar na 1 december is het limiet dus niet meer 22 euro maar 150 euro, dus dan kan je EMS wel gebruiken bij dingen van maximaal 150 euro.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
EMS = snel, duur en je moet GODVERDOMME BELASTING BETALEN (gaat automatisch, DX vermeld ook de echte waarde van het pakket op de pakket)
niet doen dus
Mjah of het duurt ontzettend lang om ze op te laden of ze hebben een extreem beperkte capaciteit. Ik gok op het laatste.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo nutteloos? Het zijn oplaadbare batterijen maar dan USB.
Sony MS pro duo toevallig..? Die echte zijn hier echt schandalig duur, en daar kost het naar verhouding inderdaad geen drol. 1 nadeel echter, ze zijn EN niet echt, EN de write times zijn meestal dramatisch vergeleken met echte. Heb er hier eentje in mijn PSP zitten, en inderdaad, "grote files" wegschrijven, daar neemt de PSP wel ff z'n tijd voor. Savegames daarentegen, geen porbleem.. Zijn meestal ook maar 256 kb..quote:Op woensdag 3 september 2008 08:28 schreef Klonk het volgende:
zo net ff een 8 gig geheugenkaartje besteld, prijsvoordeel ten opzichte van Nederland een euro of 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |