Ik ga denk een oordopje kopen kijken of het wat is, je weet het nooit...quote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef Klonk het volgende:
ik had bij focalprice de paypal ding nog niet gezien
johquote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Deezertje het volgende:
Die Creative oordopjes zijn nep, kan ik aan de verpakking zien, heb hier echte (en dure) liggen...
Koop dan bij mij een setje Sennheiser CX500 dan weet je zeker dat je iets koopt waar je geen spijt van hebtquote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ga denk een oordopje kopen kijken of het wat is, je weet het nooit...
Ik heb er ook 3 liggen hier...met hetzelfde euvelquote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Klonk het volgende:
denk het, maar met de namaakkunsten van onze Chinese vrienden weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker
kwam op dealextreme een review tegen van een geheugenkaartje en op de verpakking hadden ze het woordje sony met een stift doorgestreept
Sterf eens ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Koop dan bij mij een setje Sennheiser CX500 dan weet je zeker dat je iets koopt waar je geen spijt van hebt
Die CX300 ziet er anders verdomd echt uit, exact hetzelfde als de ene die ik bij de Dixons heb gekocht.quote:
zijn denk ik niet pics van hunzelf amar van sennheiser zelf. maar zou best kunnen dat ze zo goedkoop zijnquote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die CX300 ziet er anders verdomd echt uit, exact hetzelfde als de ene die ik bij de Dixons heb gekocht.
Alsnog ik heb betaald, en kreeg een mail dat de betaling voltooid is van PayPal en dan kijk ik bij mijn Recent Orders staat er unpaid, betaal meteen blabla.quote:Op maandag 1 september 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die CX300 ziet er anders verdomd echt uit, exact hetzelfde als de ene die ik bij de Dixons heb gekocht.
edit:
Trouwens, die site heeft gewoon een PayPal Seal.
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_seal-entry&pal=huaxiast@hotmail.com&login_access=1176693988
Die krijg je niet zomaar.
Je koopt iets bij Focalprice, maar krijgt een mail van DX? Knap.quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Alsnog ik heb betaald, en kreeg een mail dat de betaling voltooid is van DX en dan kijk ik bij mijn Recent Orders staat er unpaid, betaal meteen blabla.
Doe anders eens rustig en laat ze eerst eens je betaling indelen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
Oops foutje, van PayPal natuurlijk haha.
Staat er bij jou Unpaid of gewoon dat het betaald is?quote:Op maandag 1 september 2008 22:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Heb net een bestelling van $5 geplaatst bij Focal. Ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |