En zo hoort dat!quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat er bij jou Unpaid of gewoon dat het betaald is?
Ben benieuwd naar of jullie het gaan krijgen, denk het wel hoor, lees alleen maar positieve dingen.
Holy crap ik heb ervoor gezorgd dat tientallen mensen geld uitgeven op die site door hem hier te posten![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 23:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Beter koop je je memstick pro gewoon bij DX ; die zijn t goedkoopst nog overal dan bij Kaidoman en Focaldeals.( normale versies )
TIP:
koop trouwens wel een Highspeed versie van de memorysticks bij DX ; deze komen overheen met de Normale orginele kaartjes van Sony zelf!
binnen kort ook maar eens wat kaartjes kopen
Was idd niet echt duidelijk, ik heb een account aangemaakt bij DX.quote:Op maandag 1 september 2008 23:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Beter koop je je memstick pro gewoon bij DX ; die zijn t goedkoopst nog overal dan bij Kaidoman en Focaldeals.
koop trouwens wel een Highspeed versie van de memorysticks bij DX ; deze komen overheen met de Normale orginele kaartjes van Sony zelf!
binnen kort ook maar eens wat kaartjes kopen
Ik haal binnen kort maar even of de 4 gb of de 2 gb ; denk maar die 2 gb ; t is alleen voor in mijn telefoon voor een beetje muziek enzo ; en wat extra geheugen voor foto's ..quote:Op maandag 1 september 2008 23:48 schreef Noax het volgende:
[..]
Was idd niet echt duidelijk, ik heb een account aangemaakt bij DX.
Ik wil de 'Memory Stick Pro Duo Memory Card with MS Adapter (8GB) ' aanschaffen...
Thnx in elk geval!
De order was eigenlijk meteen 'paid' (PayPal).quote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat er bij jou Unpaid of gewoon dat het betaald is?
Ben benieuwd naar of jullie het gaan krijgen, denk het wel hoor, lees alleen maar positieve dingen.
Holy crap ik heb ervoor gezorgd dat tientallen mensen geld uitgeven op die site door hem hier te posten :@
1 2 | 091S2011 $ 5.88 Airmail Paid Not 9/1/2008 3:04:02 PM Processing… |
Die netcomputer is kennelijk een terminal waarmee je een normale computer als host kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:35 schreef Beelzebufo het volgende:
Overigens moet FocalPrice nog een beetje leren om zijn goederen te omschrijven. Wat is dit nou bijvoorbeeld precies?
Ik heb gemaild en kreeg antwoord ze zeiden dat ze het binnen hadden gehad en toen stond het op paid, gewoon een foutje of een bug... denk ik?quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:33 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De order was eigenlijk meteen 'paid' (PayPal).
[ code verwijderd ]
Gaat om twee stuks van deze
Gewoon bestellen en meteen support ticket er achteraan dat je dat niet wil?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Irritant dat sommige producten 'verplicht' via EMS gaan, terwijl dat voor NL niet beschikbaar is...
Voor sommige artikelen (gsm bijvoorbeeld) is dat niet mogelijk. (support.dealextreme.com werkt hier overigens ook al niet)quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en meteen support ticket er achteraan dat je dat niet wil?
Support verwijst naar services.dealextreme.com.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor sommige artikelen (gsm bijvoorbeeld) is dat niet mogelijk. (support.dealextreme.com werkt hier overigens ook al niet)
maar dat maakt toch verder niet uit, het is toch gratis en komt toch gewoon aan? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Irritant dat sommige producten 'verplicht' via EMS gaan, terwijl dat voor NL niet beschikbaar is...
Nee, dan komt het niet aan en kun je het dus feitelijk helemaal niet bestellenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:45 schreef qltel het volgende:
[..]
maar dat maakt toch verder niet uit, het is toch gratis en komt toch gewoon aan? Of mis ik iets?
Al gevraagd: gsm's worden niét zonder EMS verstuurd. Die zijn dus niet te bestellen in NL.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Support verwijst naar services.dealextreme.com.Anders gewoon eens vragen? Ik heb de info ook maar van horen zeggen maar ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen?
Ik zóu natuurlijk dit en alle voorgaande topics kunnen doorlezen en ik zóu natuurlijk op de DX site kunnen gaan kijken, maar ik ben lui vandaag: Waarom is EMS geen optie voor Nederland?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Al gevraagd: gsm's worden niét zonder EMS verstuurd. Die zijn dus niet te bestellen in NL.
Omdat dat op de site van DX staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik zóu natuurlijk dit en alle voorgaande topics kunnen doorlezen en ik zóu natuurlijk op de DX site kunnen gaan kijken, maar ik ben lui vandaag: Waarom is EMS geen optie voor Nederland?
Geen idee of het klopt maar hier staat Nederland gewoon in het rijtje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat dat op de site van DX staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |