Oeps, da's lastig..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dan komt het niet aan en kun je het dus feitelijk helemaal niet bestellen
Ze zijn dan ook net begonnen, komt vanzelf. ;-) Op zich wel handig dat er nu 3 aanbieders zijn met dezelfde meuk, het is al goedkoop en dat wordt alleen maar beter.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:59 schreef Poepoog het volgende:
Ik vind persoonlijk het aanbod van Focalprice wat magertjes vergeleken met DX
Zouden ze (DE/KD/FP) zich gek laten maken als we een onderlinge pricematch oorlog beginnen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook net begonnen, komt vanzelf. ;-) Op zich wel handig dat er nu 3 aanbieders zijn met dezelfde meuk, het is al goedkoop en dat wordt alleen maar beter.
Neuh maar het is wel handig om te zien waar iets het goedkoopst is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:02 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Zouden ze (DE/KD/FP) zich gek laten maken als we een onderlinge pricematch oorlog beginnen?
Is zoiets niet veel leuker? Mira ballquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:26 schreef Beelzebufo het volgende:
Zojuist bij DE een product request gevraagd voor een USB versie van onderstaande, met aanstuursoftware. Doorsnede 2,5 cm zodat hij bovenop mijn monitor past.
Ik schrijf o.a. systeembewaking software, zie dit wel zitten als statusindicator!
[ afbeelding ]
Wat zei de postbode?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:26 schreef Dionysiou het volgende:
Heb net heel wat pakjes van DX ontvangen ik helemaal blij !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ik was op school ik wou het wel mee maken maar er moeten nog 4 pakketjes aankomen ofzo hahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat zei de postbode?''Kon het niet in 1 order ofzo''?
Mijn record is 4 tegelijk
Ik heb nu 10-12 video's ofzo, daar krijg je zo 6 tot 9 punten voor, kost evenveel moeite als een foto, maar je krijgt 3-4 keer zoveel puntenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ik was op school ik wou het wel mee maken maar er moeten nog 4 pakketjes aankomen ofzo haha
Oja, en er was een pakketje afgeleverd bij de buren (2 straten verder op.. pffffff!)
ik ga van elke order fotos maken van het pakketje, het product en dan posten en dan krijg ik punten en dan review schrijven en mischien videotje, slim he?
Ik heb lekker jouw record verbroken nana![]()
![]()
Naja dit is pas post 268 in het topic dus het duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef drummerdude het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan al die punten?
Als ik straks sluit, wil iemand anders dan misschien even openen, moet me nog even inwerken bij Fok! en snap niks van de OP's
Ah voor het gemak lees je ze ook niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:45 schreef drummerdude het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan al die punten?
Als ik straks sluit, wil iemand anders dan misschien even openen, moet me nog even inwerken bij Fok! en snap niks van de OP's
Hoezo nutteloos? Het zijn oplaadbare batterijen maar dan USB.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef RacerDKB het volgende:
Die Focalprice heeft wel bepaalde ongelovelijk toffe dingen!
Dit bijvoorbeeld:
http://www.focalprice.com(...)lue_EB027L_1573.html
Redelijk nutteloos, maar het ziet er ontzettend tof uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |