Doe eens een foto maken, ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:33 schreef Karina het volgende:
Gisteren eindelijk de Super Mario hangertjes ontvangen, het formaat valt me reuze mee, ik had echt hele kleine dingetjes verwacht. Verzonden op 10 augustus, 20 dagen onderweg geweest dus.
[ afbeelding ]
Ik heb al 5 DSTT kaartjes binnengehad en er zijn er weer 3 onderweg. Je kan hem ook met 1GB en 2 GB kaartje kopen. Mijn buurjongen en vriendjes vinden ze prima. Werk ook prima met een 4GB kaartje van Computerland (¤11,95).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:25 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Welk kaartje voor je ds-lite heb je nou eigenlijk nodig voor als je er tientallen spelletjes op wilt zetten?
Welke op hun site is aan te raden en dus het beste?
Iemand de gouden tip voor mij?
Heb ffe geduld ofzo. Soms zijn pakketten wel 3 weken onderweg. En anders mail/bel je ffe met DX.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef THEFXR het volgende:
Schijnbaar heeft dx, mijn bestelling in 2 delen verzonden, het laatste deel is 5 dagen later verzonden, er staat op "by airmail" dit heb ik dus vandaag binnen gekregen.
Het eerste deel nog niet binnen, deze is verzonden op 16 aug, zal ik het eerste deel nog krijgen of is dat misschien verloren gegaan?
Terugvindpost. Kan je bij "mijn actieve topics" je post sneller terugvinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:23 schreef FiguurPoep het volgende:
wat betekent tvp ,ts ,enzo? ik ben nieuw hier dus sorry..
Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:23 schreef FiguurPoep het volgende:
maar duurt nooit zo lang??)
die order is op 11 augustus verzonden..
Weet je dat wel zeker? Ik hoor namelijk vaker van mensen van ''Ohh ja dat is echt de 11e verzonden'' en dan kijk i kff bij hun My Orders ding en blijkt dat het de 17e pas verzonden is ofzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:23 schreef FiguurPoep het volgende:
die order is op 11 augustus verzonden..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7528quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:10 schreef mvc het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar zo'n Bluetooth speaker/microfoon geval voor mijn mobiel. Niet zo'n headset geval maar één die je gewoon op je bureau kunt zetten en waar je gewoon op afstand door kunt babbelen. Heeft iemand zoiets bij DX gezien ?
Haha thanx neo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
Scherp +1.
Created for en created by is echter wel een aparte fuckup.En Microsoft + het Xbox logo zullen wel "weggesoept" zijn door Dx denk ik zo.. Lijkt wel een ontploft Xbox logo + arabisch wat er nu staat.
Ik heb liever dat kansloze mannetjes zoals jij dat voor me doen, ik kan mijn tijd beter bestedenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7528
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15452
MOEILIJK HE ZOEKEN WEHJEEhweee
Het typen van die zin kostte waarschijnlijk meer tijd dan dat ik op DX ''Bluetooth'' intypte en de eerste resultaten kopierde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb liever dat kansloze mannetjes zoals jij dat voor me doen, ik kan mijn tijd beter bestedenBedankt weer.
Juist niet! Een vriend van mij heeft zo'n officiele Quick Charge Kit, van 30-40 euro geloof ik, en ik een neppe van DealExtreme, van 22 dollar. Tijdens een potje gamen was zijn volle batterij véél sneller op dan mijn neppe batterijquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik denk al wil je iets voor de Xbox kan je beter naar de mediamarkt of naar een winkel gaan..
Voorbeeldje:quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Ik merk, dat er meer prijsverhogingen zijn bij dx dan verlagingen, zijn er meer mensen met die ervaring?
En er dan vervolgen 6x zoveel voor betalen zeker? Ik heb daar ook gewoon een accu besteld voor de Wireless controller, werkt perfect en kostte maar 5 euro... Voor een originele Microsoft (met minder amperes) ben je al minimaal 20 euro kwijt...quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha thanx neo...
Ik denk al wil je iets voor de Xbox kan je beter naar de mediamarkt of naar een winkel gaan..
Ik heb er een paar, waarvan sommige een handleiding hebben in een soort van engels. Maar ach: als het zo'n touwtruukje is dan zeggen de plaatjes toch veel meer dan de woorden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:40 schreef Wunny het volgende:
Weet iemand of die magic truukjes van DX in het engels zijn qua handleiding?
Lijkt me wel grappig sommige van die dingen.
Reviewed is dat ze er naar gekeken hebben. En dan gaan ze bij leveranciers kijken of ze het kunnen krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie heeft er al eens een product request helemaal afgehandeld?
Ik heb op 21/7 een request gedaan voor een Maglite Led replacement, is blijven hangen op 'reviewed'. Niets meer van gehoord.
Op 28/8 een request gedaan waarvan ik niet eens meer precies weet wat het was... Is nu ook 'reviewed'.
Kan ik mijn eigen requests nog inzien? Wat IS de status 'reviewed', die niet eens in het lijstje staat?
[ afbeelding ]
MUUUUUUUUST BUUUUUUY! China, schaf die paralympics maar af.. I JUST WANT MY STUFF!!!!!11!!quote:"
"
Cons: not free.
does not have a 20 foot reach.
Will not cure cancer, will not help you find true love.
it will burn things. maaany things.
Other Thoughts: Buy it, buy it, buy it buy it.
shiiiny.
"
Die heb ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef neo2000 het volgende:
OMGOMG.. Ik dus op zoek naar een jet lighter torch om zelf de bovenlaag voor creme brulee mee te maken. Dus ik zoeken, kom ik deze tegen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
Nou, video review heeft mij al bijna overtuigd:
http://www.dealextreme.co(...)s.dx/sku.3425~id.566
Goed man, en suiker smelten, EN bescherming tegen inbrekers voor dat geld. Toen las ik ook nog eens de review van "waffles":
[..]
MUUUUUUUUST BUUUUUUY! China, schaf die paralympics maar af.. I JUST WANT MY STUFF!!!!!11!!
Even opnieuw contact opnemen. Ik heb inmiddels al 16 tickets op afgehandeld staanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie heeft er al eens een product request helemaal afgehandeld?
Ik heb op 21/7 een request gedaan voor een Maglite Led replacement, is blijven hangen op 'reviewed'. Niets meer van gehoord.
Op 28/8 een request gedaan waarvan ik niet eens meer precies weet wat het was... Is nu ook 'reviewed'.
Kan ik mijn eigen requests nog inzien? Wat IS de status 'reviewed', die niet eens in het lijstje staat?
[ afbeelding ]
De batterij van mijn camera was op, dus met mijn telefoon gemaakt, helaas niet zo duidelijk. De aansteker heb ik er even naast gelegd om het formaat beter te kunnen laten zienquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Doe eens een foto maken, ik ben benieuwd!
Waar ik ook naar benieuwd ben, is de memory stick voor mijn xbox 360 die ik besteld heb. Zal vast wel een nepper zijn.Deze dus: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12361
1x is genoeg.quote:Op maandag 1 september 2008 13:19 schreef Sigmund_Freud het volgende:
dat als gift versturen hoef je dat maar 1x tijdens de bestelling te doen of bij elk product dat je besteld?
Hoebedoelu?quote:Op maandag 1 september 2008 13:36 schreef Sigmund_Freud het volgende:
oke bedankt! en als je via papal betaald moet je dan de wisselkoers van paypal houden of gaan voor die van de verkoper? aangezien paypal een wisselkoers hanteert die niet klopt met de huidige wisselkoers.
Wacht dat je van eerst dat draaidingetje naar buiten te trekken, zoals bij elk horloge moet..quote:Op maandag 1 september 2008 16:35 schreef Deezertje het volgende:
maar als ik aan het dingetje draai om de tijd te veranderen, bewegen de hele wijzers niet
Haal je er 1,2,3 of 4 van die verbindingsstukjes uit?quote:Op maandag 1 september 2008 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Nu kan ik het wel veranderen, en het horloge is veels te groot voor mijn magere armpjes![]()
Iemand die hier een antwoord op heeft?quote:Op maandag 1 september 2008 11:26 schreef Wunny het volgende:
Ik zit te denken aan de Mosquito ( ofzo ) helicopter.
Alleen is dat ding een beetje goed qua onderdelen enzo of kan ik beter even wachten en een wat duurder model nemen?
Ik raad je wel aan om eerst iets van 5 euro ofzo te kopen, en te wachten tot dat aangekomen is. En eventueel de service.quote:Op maandag 1 september 2008 18:17 schreef g0dz0r het volgende:
En bedankt RacerDBK, nog eentje waar mijn credit card blij van wordt.
quote:Op maandag 1 september 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:
Wow! Ik las wat op het DX forum over een nieuwe site die veel lagere prijzen heeft dan DX, maar alle links waren verwijderd, dus ik ging wat googlen.
NOTE:
Ik heb nog niets besteld van deze site, en ik ken ook geen mensen die al iets binnen hebben (site is was 1-1.5 week oud). Als je iets besteld en het komt nooit aan heb je pech
De site ziet er best wel veelbelovend uit, ook al lijkt het exact op DX!
Maar het verschil is, is dat ze, naar hoe het er uit ziet, ECHTE artikelen aanbieden! Bijvoorbeeld CX300 voor 19 dollar! Ik dacht ook al wtf dat zal wel nep zijn maar die foto's die ze geupload hebben lijken toch wel verdomd erg op de ene die ik zelf heb, die echt is. En de Creative EP630 voor 5 dollar!Een hele Xbox 360 behuizing voor 40 dollar!
En nog veel meer!
Nogmaals, de site is NIEUW, ik heb er nog geen ervaring mee, en ik weet dus niet of ie echt is. Wel ziet het er goed uit en lijkt het mij een enorme concurrent voor DX. Ik heb een paar producten bekeken en sommigen hebben al reviews dus ik denk dat het echt is.
Hier de link:
http://www.focalprice.com
Zie je hem? @hotmail.com... hmmm....quote:Domain Name : focalprice.com
Registrant:
Organization : li pei liang
Name : Lipeiliang
Address : FuTian
City : ShenZhen
Province/State : Guangdong
Country : CN
Postal Code : 518028
Administrative Contact:
Phone Number : -755-83240302
Fax : -755-83240302
Email : huaxiast@hotmail.com
Technical Contact:
Phone Number : --83240302
Fax : --83240302
Billing Contact:
Phone Number : --83240302
Fax : --83240302
Daar kwam ik ook al op inderdaad. Misschien net iets als DealExtreme -> Volumerate?quote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef Klonk het volgende:
het email adres word ook op deze site gebruikt: http://www.wsdeal.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |