Dan moet je zorgen dat je niet de LaPo hebt. Doe ik ookquote:
babequote:
it wasn't me!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Welke held heeft de oude topics bijgewerkt?
Ik niet. Ik ben er 1 op sokkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Mijn voeten zijn schoon, ik laat ze zelfs verzorgenquote:
was het maar zo, ik was razend druk en in de avond moeilijk veel sociale verplichtigenquote:
Metroseksueelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn schoon, ik laat ze zelfs verzorgen![]()
Nee, ik moest welquote:
Ik eet met je meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef Ladylike het volgende:
frietjes smaken.. had eigenlijk helemaal geen honger
Haat alleen eten
gezelligquote:
quote:
Dacht al dat ik de enige was..quote:
niet dusquote:
Deep throat is altijd goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:38 schreef Ladylike het volgende:
Hey DaMart
moet mn mond niet zo volproppen merk ikkauwt minder lekker
FTDquote:
ik wil het ook niet wetenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
niet dusEn volgens mij kunnen we het ook niet weten?
quote:
Als ik gelijk heb zou je het zomaar misschien wel willen weten...quote:
van de week staan er 4 dvd's met alle afleveringen van alfred j kwak eropquote:
ja dat zie ik nu ookquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb zou je het zomaar misschien wel willen weten...
quote:
Zoon van je moeder!quote:
Ik natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:27 schreef JortK het volgende:
Hounietquote:
Dus delegeren. Dus niet druk. Niet zeuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef Sjowhan het volgende:
Druk op het werk vandaag. Zal wel nog wel even zo blijven gok ik zo, heb nu 2 afdelingen onder mijn hoede
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus delegeren. Dus niet druk. Niet zeuren.
Jij bent een junior?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef Sjowhan het volgende:
Druk op het werk vandaag. Zal wel nog wel even zo blijven gok ik zo, heb nu 2 afdelingen onder mijn hoede
Nah. Er valt weinig te delegeren. 't Valt deels onder mijn hoede, en deels onder Marketing. Ik pak de ITkant op, marketing het andere.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus delegeren. Dus niet druk. Niet zeuren.
Verstandigquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Daarom fok ik ook maar een halve week. Op mijn vrije dagen weinig
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Daarom fok ik ook maar een halve week. Op mijn vrije dagen weinig
onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan?
Uh neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ikJason
niewt genoeg gespamd?
Niet hier. Misschien in "dat andere" topic. Maar die lees ik niet geheel door. Dat kliekgedoequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ikJason
niewt genoeg gespamd?
hier niet hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb jason overal gespamd geloof ik22 sept 4e keer Jason live
Hier ook primaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:22 schreef Houniet het volgende:
Gaat goed hier mensen. Ik dacht, even kijken in de KSC
. Met jullie?
Je hebt hem hier ook diverse keren gespamdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb jason overal gespamd geloof ik22 sept 4e keer Jason live
is alweer tijd geleden dak m gespamd heb maar tochquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook prima.
Lekker vakantie gevierd en festivals (zomerparkfeest Venlo en Lowlands) bezocht met Muck
[..]
Je hebt hem hier ook diverse keren gespamd.
4e keer alweer? Damn, das vaak.
Oktober Egypte,quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:25 schreef OA het volgende:
Houniet![]()
Gaat prima hier!![]()
Op vakantie geweest?
quote:
Neu... eh... Slaap zequote:
Muckskequote:
eenschquote:
Bleeeeeedkequote:
MPGquote:
En hoe ging dat? Een was draaien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:29 schreef dndiek het volgende:
Wat een dag weer vandaag
De eerste keer in mijn leven een was gedraaid
en nog altijd geen verklaring goed gedrag, nu weer beperkte openingstijden door een begrafenis
en nu geen naveltruitjes en strakke broeken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:29 schreef dndiek het volgende:
Wat een dag weer vandaag
De eerste keer in mijn leven een was gedraaid
ben je klaar meequote:en nog altijd geen verklaring goed gedrag, nu weer beperkte openingstijden door een begrafenis
kun jij dat eigenlijk?quote:
nieuwsgierig aagje!quote:EN waar heb jij een VGG voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |