Correct.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Flight of the Conchords wel wat voor Comedy Central.
En VS-Australië op Sporzaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:04 schreef -Hans- het volgende:
Loes in het huis
Sluit het niet uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoezo, ga je dan eindelijk iets van The Darkraver draaien?
Mariiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Hallo zeg, tijd niet gehoord! Wel leuk!
hockeydames?quote:
dat zal me weer een feest zijn danquote:
Da's idd ook niet zoveel soeps nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
En nou de Whombats erachteraan en dan is het feest compleet
THIS IS NO, BRIDGET JONES!
Heb tot de rust gekeken en zag toen al dat de VS het gat begonnen te slaan. Vind dan veel leuker om naar de hockeydames te kijken. Misschien dat ik wat highlights bij basketball mis, maar de VS spelen nogal nonchalant en slordig als ze dik voor staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef borisz het volgende:
VS - Aussies gingen gelijk op na 10 minuten, maar nu klast de VS erover.
dat ook natuurlijkquote:
wat ziet Kylie er raar uitquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog een paar minuten wachten en dan mogen we los!
quote:47%
Party Animals - Atomic
23%
Rave Nation - Going crazy
30%
Mark Oh - Tears don't lie
ik ga vast pissenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog een paar minuten wachten en dan mogen we los!
Wat vind je er precies zooooo vet aan dan? De beat bestaat uit een bassdrum (die iedereen in dit genre gebruikt) en de standaard hihat.quote:
Zal wel het jeugdsentiment zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zooooo vet aan dan? De beat bestaat uit een bassdrum (die iedereen in dit genre gebruikt) en de standaard hihat.
Oja, ook nog even de A-men loop erin.
359quote:
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
359+ 41 Ketchupmix + 2x pink pop live = 402 alweer
En dan weet je nog niet eens alle keren dat Amy niet uit de Dalet kwam.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
359+ 41 Ketchupmix + 2x pink pop live = 402 alweer
Ik gok op 1 mei.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer zetten ze nou eens de hele dag arbeidsvitaminen in het programma
Het is mij ook overkomen. Aanstekelijk gerefreintje, alleraardigst hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef on_air het volgende:
Is het storend dat ik dit wel een aardig nummer vind van Keane? Hoor ik het wel goed...
Tsja.. Ben blij dat het Megahit af is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is mij ook overkomen. Aanstekelijk gerefreintje, alleraardigst hoor.
Nee, okay. Dan hoorde ik er toch iets in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is mij ook overkomen. Aanstekelijk gerefreintje, alleraardigst hoor.
Toch wel apart, je gaat wel uit je dak van kleuterhouse maar moet niets hebben van de leukste plaat van 3FM van dit momentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja.. Ben blij dat het Megahit af is.
Tsja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel apart, je gaat wel uit je dak van kleuterhouse maar moet niets hebben van de leukste plaat van 3FM van dit moment![]()
.
quote:
quote:
Was ff weg, maar mijn collega zei al "Het was weer zover hoor"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Ow, de 200 meter... Ik dacht al, wat is er om half acht?!quote:
Belgen hebben nog nietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met 0.02 het WR verbeteren
En zilver voor de Nederlandse Antillen
Voetbal kan nog...quote:
Zijn die violen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Hee Hans, alweer zoooooooooo'n vette beat!
Hee, is ie niet exact hetzelfde als die In Je Dip-tip van vanmiddag???.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was ff weg, maar mijn collega zei al "Het was weer zover hoor".
Michiel CC't mijn request zeker door naar C&Squote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Voetbal kan nog...
[ afbeelding ]Wonderful days[ afbeelding ]
Request van borisz gisteren bij MetMichiel. Helaas gemist.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Lekker frickin' boeiend... Waarom zou je muziek gaan analyseren? Muziek is emotie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Waarom zou je muziek gaan analyseren?? Omdat ik van muziek hou en omdat het inderdaad emotie is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lekker frickin' boeiend... Waarom zou je muziek gaan analyseren? Muziek is emotie.
Dus over een nummer als Wonderful Days is niet nagedacht? Ik denk dat je CL&MT daarmee onderschat. En daarbij, een korte glimlach is ook emotie, ik word van zo'n nummer iets vrolijker, ook emotie. Simpel kan heel mooi zijn, platgetreden paden betreden kan waanzinnige platen opleveren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom zou je muziek gaan analyseren?? Omdat ik van muziek hou en omdat het inderdaad emotie is.
Slappe zooi met beats en samples die al driehonderdduizend keer eerder zijn gebruikt hebben geen frickin' fuck met muziek OF emotie te maken. Misschien ben wel te emotioneel, maar ik hoor liever muziek waar over na is gedacht, die mij op een bepaalde manier raakt. Dat is toch juist het mooie van muziek?
Een verschil. Ik luister in verhouding vrij weinig 3FM. Alleen MetMichiel, Ekstraweekend, Antiroos en Guis luister ik eigenlijk echt, en dan ook nog niet elke dag. (en zo af en toe AV, maar dat is tijdens vakantiedagen waar ik vroeg wakkah ben, en die zijn schaars)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Muziek die je de hele godganse dag al op 3FM hoort, ook nog eens op je MP3-speler zetten.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom zou je muziek gaan analyseren?? Omdat ik van muziek hou en omdat het inderdaad emotie is.
Slappe zooi met beats en samples die al driehonderdduizend keer eerder zijn gebruikt hebben geen frickin' fuck met muziek OF emotie te maken. Misschien ben wel te emotioneel, maar ik hoor liever muziek waar over na is gedacht, die mij op een bepaalde manier raakt. Dat is toch juist het mooie van muziek?
Ehm... naar huis en/of eten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dertig minuten geen posts, en dat na 17.00 uur... Waar gaan we heen met z'n allen
C&S hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dertig minuten geen posts, en dat na 17.00 uur... Waar gaan we heen met z'n allen
Komend weekend, wat een rot weekendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef De_Stagiair het volgende:
Helleuw Fok!kertjes!
Zojuist kwam ik iets tegen waarvan ik dacht dat het wel iets voor jullie was.Komend weekend vinden op het Mediapark in Hilversum de Open Studio Dagen plaats. Je ziet een uitzending van V-Radio, loopt langs radiostudio's, ziet decors van bekende TV programma's, je neemt een kijkje in een TV studio, and many more. Meer info op www.openstudiodagen.nl.
En nee, ik krijg geen geld voor dit stukje.Ik kwam 't tegen en wilde het toch even melden hier. Zie maar of je tijd/zin hebt, ik weet uit ervaring dat het waanzinnig leuk is om radiostudio's, decors van bekende TV programma's en hun studio's een keer gezien te hebben.
Nou, dat. Tot ooit!
Opzich niets wat ik niet al een keer gezien heb, maar misschien wel leuk als 3FMFan minimeet voor diegenen die kunnen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef De_Stagiair het volgende:
Helleuw Fok!kertjes!
Zojuist kwam ik iets tegen waarvan ik dacht dat het wel iets voor jullie was.Komend weekend vinden op het Mediapark in Hilversum de Open Studio Dagen plaats. Je ziet een uitzending van V-Radio, loopt langs radiostudio's, ziet decors van bekende TV programma's, je neemt een kijkje in een TV studio, and many more. Meer info op www.openstudiodagen.nl.
En nee, ik krijg geen geld voor dit stukje.Ik kwam 't tegen en wilde het toch even melden hier. Zie maar of je tijd/zin hebt, ik weet uit ervaring dat het waanzinnig leuk is om radiostudio's, decors van bekende TV programma's en hun studio's een keer gezien te hebben.
Nou, dat. Tot ooit!
Dat maakt me wel blij!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef De_Stagiair het volgende:
Helleuw Fok!kertjes!
Nou, dat. Tot ooit!
't is ook echt wel leuk om dat allemaal te zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat maakt me wel verschrikkelijk blij!
Dat ga ik eens even voorleggen aan mn ouders, want het lijkt me wel cool dit
Thanks!
Ik heb er officiëel niets meer te zoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
@Broekie: Ben je opeens een verbannen MediaPark-er?
Maar ik ga het zeker ff doorgeven aan mn ouders.
Misschien een vraag waar ik helemaal niks mee nodig heb, of gewoon een stomzinnige vraag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb er officiëel niets meer te zoeken.
Normaal verlopen pasjes na verloop van tijd tenzij diegene binnen het bedrijf die daarvoor bij TCN Legitimatie bekend is aangeeft dat de medewerker nog steeds bij het bedrijf werkt.
Bij mij is er echter nooit een einddatum op m'n pasje gezet om te voorkomen dat ineens iedereen buitengesloten zou zijn.
Maar ja, met de komst van die nieuwe kaartlezers heb ik daar natuurlijk geen rechten op gekregen. De rest van de deuren waar ik doorheen mocht mag ik ook nog steeds openen.
Nou heb ik ook de hele dag al het gevoel alsof het maandag is, maar inderdaad, dat is dus niet komend weekendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
@Rick: Het is niet dit weekend, maar het weekend van 30 en 31 augustus, volgend weekend dus ;-)
Hoor ik nou COWBELL?!
Het is morgen weer donderdag, waar ik heel blij om ben, van morgen maar van 8-14 ;-).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou heb ik ook de hele dag al het gevoel alsof het maandag is, maar inderdaad, dat is dus niet komend weekend
Moest bedoel je?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Misschien een vraag waar ik helemaal niks mee nodig heb, of gewoon een stomzinnige vraag.
Maar waarom moet je dan op het MediaPark zijn?
Ik wil wel mee hoor! Maar, is wel de 31e dus hè, en niet komende zondag zoals Rick zei...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
oh!!!! ik meld me aan, moet altijd op zaterdag werken dus k wil zondags...wie gaat er mee?
enneh haaai M&M&R![]()
Ik ga waarschijnlijk niet, maar mocht ik toch wel gaan dan zal dat ook op zondag zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
oh!!!! ik meld me aan, moet altijd op zaterdag werken dus k wil zondags...wie gaat er mee?
enneh haaai M&M&R![]()
Dan heb ik wel intresse, bij voorkeur zaterdag.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor! Maar, is wel de 31e dus hè, en niet komende zondag zoals Rick zei...
Oh jee! Ik vergeet gewoon te zwaaien?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Pff ook weer terug en het viel niet mee... Nog geen Maricha en Michiel ? Zal toch alvast maar even naar ze zwaaien
s ook maar één of twee keer in die 6 maanden dat ie daar zit denk ik hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En binnenkort mag je weer met een goeie reden je gezicht op het mediapark laten zien
Bonjourquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh jee! Ik vergeet gewoon te zwaaien?![]()
:W:W
Hallooooooooo!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon een keer langs met een vlaai en dan zeg je dat Arno zn lunch vergeten isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
s ook maar één of twee keer in die 6 maanden dat ie daar zit denk ik hoor.
Daarnaast ben ik officiëel ook niet z'n stagebegeleider, sterker nog, zijn stagebegeleider mag ik absoluut niet dus ik denk ook niet dat ik vrijwillig met hem mee ga om Arno te bezoeken
Alhoewel, als Arno met een goed idee komt waarbij de Hogeschool Utrecht weer iets naast het Glazen Huis kan betekenen ben ik uiteraard zeker van de partij
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb ik wel intresse, bij voorkeur zaterzondag.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan ga je er gewoon een keer langs met een vlaai en dan zeg je dat Arno zn lunch vergeten is
Minpuntje voor het telefoonteam.. geintje !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen tussen 7 en 10 wasquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Neehee, ik kom niet meer langs de beveiliging van de Peperbus met vlaai.
Staat netjes op de zwarte lijst: Broekie+Vlaai = Nee.
Ze hebben een koelkast. Need I say more?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen tussen 7 en 10 was
Zijn ze mooi 2 maanden te laat mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:39 schreef muisje-eliza het volgende:
1-0
Bekende winkelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
kiek eens mensen, ik op de foto in mn eigen winkeltje met Atsuko (Giel-fan uit Japan)
[ afbeelding ]
Arno is groot, die kan veel eten. Blijft vast niet veel van over.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze hebben een koelkast. Need I say more?
Echt wel! Ik heb wel eens een dag in mn kop gehad!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft echt een fijne plaat om te horen, imo
Toch ligt zijn record op 3 stukken van een in 10 punten gesneden vlaaiquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno is groot, die kan veel eten. Blijft vast niet veel van over.
Voorspellende gave, ook dat is MetMichielquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All These Things That I've Done
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde em vanavond aanvragen, maar dat hoeft dus niet meer
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
@Michiel: We kunnen de pics naar je mail sturen?
Ja, je moet een foto maken om 20:08, en die mailen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
pics? kwas net piesen en ik mis wat?
waarvan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, je moet een foto maken om 20:08, en die mailen.
En dan kun je wat winnen ofzo :p
Waar maken we dan een foto van en wat kunnen we dan winnen? Een badeend?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, je moet een foto maken om 20:08, en die mailen.
En dan kun je wat winnen ofzo :p
Heb het nog even nagevraagd (kwam m'n contactpersoon van Personeelszaken tegen op de gang na die saaie vergadering) maar volgens haar heeft de HU niet zo'n regeling. Zal de bril dus gewoon uit eigen zak moeten betalen.quote:
Een foto maken van een digitale klok die 20:08 aangeeft, met een kalender er bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar maken we dan een foto van en wat kunnen we dan winnen? Een badeend?
oh vaag, ik weet zeker dat ik van de week nog iemand van de HU die een bril mocht uitzoekenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb het nog even nagevraagd (kwam m'n contactpersoon van Personeelszaken tegen op de gang na die saaie vergadering) maar volgens haar heeft de HU niet zo'n regeling. Zal de bril dus gewoon uit eigen zak moeten betalen.
Nou zit het ongetwijfeld tussen m'n oren hoor*, maar juist nu na de oogmeting heb het idee wat moeilijker te focussen...
*Ja, ik weet het, m'n ogen zitten ook tussen m'n oren, maar dat bedoel ik niet
Gaat het over vergoeding van de bril? Volgens mij krijg ik als ik 1x in de 2 of 3 jaar een nieuwe bril koop de kosten van de verzekering terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb het nog even nagevraagd (kwam m'n contactpersoon van Personeelszaken tegen op de gang na die saaie vergadering) maar volgens haar heeft de HU niet zo'n regeling. Zal de bril dus gewoon uit eigen zak moeten betalen.
Nou zit het ongetwijfeld tussen m'n oren hoor*, maar juist nu na de oogmeting heb het idee wat moeilijker te focussen... Zal wel gewoon zijn omdat ik wat moe ben.
*Ja, ik weet het, m'n ogen zitten ook tussen m'n oren, maar dat bedoel ik niet
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een foto maken van een digitale klok die 20:08 aangeeft, met een kalender er bij.
Je krijgt dan.. ik weet het niet.
er zijn ook mensen die een bril van het bedrijf krijgen bv voor beeldschermwerk of veiligheidsbrilquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaat het over vergoeding van de bril? Volgens mij krijg ik als ik 1x in de 2 of 3 jaar een nieuwe bril koop de kosten van de verzekering terug.
Ah ok. Mocht dat bij de HU toch niet het geval zijn dan kan Broekie het iig nog even bij zn verzekering navragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die een bril van het bedrijf krijgen bv voor beeldschermwerk of veiligheidsbril
Het is zometeen 20-08-2008 20:08 uur! Daarvan foto maken en je maakt kans op een prijs!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar maken we dan een foto van en wat kunnen we dan winnen? Een badeend?
Het zal mij niets verbazen als er inderdaad wel zo'n regeling is. Zal immers niet de eerste keer zijn dat ik iets na vraag waarop het antwoord achteraf precies andersom blijkt te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh vaag, ik weet zeker dat ik van de week nog iemand van de HU die een bril mocht uitzoekenik ga het morgen meteen nakijken voor je. Maar als je echt n brilletje gaat nemen zorg ik wel voor leuke korting voor je hoor
Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel! Ik heb wel eens een dag in mn kop gehad!
Agis, Agis Basispolis + Agis Compleetpolis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
waar ben je ook alweer verzekerd Broekie? (weet zolangzamerhand alles uit me hoofd)
Ik heb ook Agis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Agis, Agis Basispolis + Agis Compleetpolis.
Maar, 'k zag op hun site al dat die extra polis bij jullie geen verschil maakt, alleen bij een concurrent heb ik dan meer voordeel
Gewoon volgend jaar een keer switchen en je hebt weer een nieuwe brilquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Agis, Agis Basispolis + Agis Compleetpolis.
Maar, 'k zag op hun site al dat die extra polis bij jullie geen verschil maakt, alleen bij een concurrent heb ik dan meer voordeel
Raakt Marc63 aanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Nou ja zeg. Ben ik hier de enige die om 20:08 gepost heeft?
Ik voel me nu wel bijzonder. Wie wil me aanraken?
Ik vroeg "wie wil?", dat betekent nog niet dat je magquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Raakt Marc63 aan![]()
rent rondje van geluk
Mjah, 'k blijf liever bij Agis, zij hebben de voor mij gunstigste tandartsverzekering.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar een keer switchen en je hebt weer een nieuwe bril
en hans anders brillen zijn kutdaar krijg je hem gratis
Ja dan is het handiger op je plek te blijven zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k blijf liever bij Agis, zij hebben de voor mij gunstigste tandartsverzekering.
'k heb nog twee melkkiezen onder waar ook geen anderen in zitten, en die gaan ooit een keer voor grote problemen zorgen. Vraag is en blijft alleen wanneer...
Ik mis nog 2008 en de 08 van augustus.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
http://flickr.com/photos/26611832@N04/2782069846/
Eliza kan goed dingen regelen , heb mijn zonnebril ook heel stuk goedkoper gekregenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het zal mij niets verbazen als er inderdaad wel zo'n regeling is. Zal immers niet de eerste keer zijn dat ik iets na vraag waarop het antwoord achteraf precies andersom blijkt te zijn.
Ach ja. Eerst maar eens een nieuwe zonnebril, zitten krassen op m'n huidige bril en daar begin ik me aan te storen. Aangezien m'n ogen niet weten hoe snel ze dicht moeten zodra er ook maar iets te veel licht is buiten lijkt dat mij toch meer noodzaak dan die andere bril
Dat had ik inderdaad allemaal al vrij snel doorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza kan goed dingen regelen , heb mijn zonnebril ook heel stuk goedkoper gekregen, daarnaast regelt ze alles netjes af, extra service
, buiten dat is het gewoon een leuke meid
Ik hoop het niet, want wat is MetMichiel nou zonder Maricha?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag krijgen we toch te horen wie Dolf gaat opvolgen? Zet voorlopig mijn geld toch op de comeback van Claudia maar misschien krijgen we voortaan wel Maricha! Zou toch een verrassende move zijn.
Ik kwam 'm laatst tegen op radio.nl (en later ook in mn mailbak overigens) ik ga er misschien heen komende zaterdag...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef De_Stagiair het volgende:
Helleuw Fok!kertjes!
Nou, dat. Tot ooit!
Ik zou het wel leuk vindenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag krijgen we toch te horen wie Dolf gaat opvolgen? Zet voorlopig mijn geld toch op de comeback van Claudia maar misschien krijgen we voortaan wel Maricha! Zou toch een verrassende move zijn.
Blijft ze er gewoon naast doenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want wat is MetMichiel nou zonder Maricha?
metmichiel is niet op vrijdagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want wat is MetMichiel nou zonder Maricha?
Op zaterdag zou ik wel kunnen, zondag absoluut niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kwam 'm laatst tegen op radio.nl (en later ook in mn mailbak overigens) ik ga er misschien heen komende zaterdag...
Misschien een idee voor een fok-meeting?
Het wordt elke 90 seconden opgehaald dmv. AJAX, dus zonder de pagina te vernieuwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, ik zie net dat je aan de webcam-pagina op 3fmfan.nl hebt toegevoegd dat de Now Playing onder de webcambeelden komt te staan. Maar aangezien die pagina niet ververst (wat ook niet wenselijk is als je naar de webcam zit te kijken) staat daar alleen maar welke plaat er gedraaid werd op het moment dat je die pagina opende. Persoonlijk vind ik dat niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben.
Maar kan natuurlijk zijn dat het nog work-in-progress is.
EDIT: Huh... nou staat ie wel automatisch over op Franz Ferdinand. Daarvoor stond ie bij mij de hele tijd op Di-Rect, wat toch alweer een paar platen geleden was.
Veel plezier. Wij gaan de week er na, op zondag, wanneer het wél opendag isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kwam 'm laatst tegen op radio.nl (en later ook in mn mailbak overigens) ik ga er misschien heen komende zaterdag...
Misschien een idee voor een fok-meeting?
Mwa, persoonlijk ligt de humor en het stemgeluid van Claudia mij niet echt, maar goed ik geef haar het voordeel van de twijfel. 1x per week is nou ook weer niet onwijs veel en het Dolf geluid kennen we inmiddels ook wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden
Zolang maar Stenders niet horizontaal gaat, niks tegen Stenders maar andere dingen horen tijdens de lunch is ook
Ook al? Nou zou ik Read My Mind aan willen vragen, maar Michiel heeft al Killers gedraaid.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
omg!!! dit wou ik aanvragen vanaaf...nou niet meer nodig!!!
Smashing pumpkins![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
omg!!! dit wou ik aanvragen vanaaf...nou niet meer nodig!!!
Smashing pumpkins![]()
![]()
![]()
![]()
I rest my case.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Voorspellende gave, ook dat is MetMichiel
Hij staat bij mij nu nog op a balladeer, terwijl Smashing Pumpkins al is afgelopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wordt elke 90 seconden opgehaald dmv. AJAX, dus zonder de pagina te vernieuwen.
En inderdaad, ik ben er nog aan bezig. Misschien dat het daardoor niet helemaal goed ging.
Heb eigenlijk wel zin om de hele serie weer te kijken, maar er is nog zoveel anders wat ik nog moet kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:39 schreef Sersjee het volgende:
Heb de halve middag op m'n werk doorgebracht met filmpjes van FotC kijken op youtube
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Jaaaaa! Eindelijk eens wat gewonnen bij Michiel.
Een open deur?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Congratz !!! wat trouwens?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik hou het nu dan ook even bij de live optredens.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel zin om de hele serie weer te kijken, maar er is nog zoveel anders wat ik nog moet kijken.
En het is vast leuker als ik nog een tijdje wacht.
Heb em helaas moeten missen op Picnic in the Park (leve het openbaar vervoer!). Had toen liever Alphabeat gemist.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind Milo nu al leuk
kheb net n stukje geluisterd op de site van Michiel...ik vind m leukquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb em helaas moeten missen op Picnic in the Park (leve het openbaar vervoer!). Had toen liever Alphabeat gemist.
Ik heb nog even getest, en volgens mij werkt 'ie nu zoals bedoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij staat bij mij nu nog op a balladeer, terwijl Smashing Pumpkins al is afgelopen.
Niet zn eerste single hoor. You Don't Know heeft ie een hele tijd geleden uitgebracht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb net n stukje geluisterd op de site van Michiel...ik vind m leuk
Yes! nou mooi dat het toch nog is goed gekomen ! Gelukkig maar.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef Feivel1 het volgende:
Thankssssssssss!
Wat ik heb gewonnen, weet ik niet, dat zie ik dan wel
En Hans, mn mengpaneel is van de Intensive Care afgehaald, door wat stekkertjes te verplaatsen hoor ik geen krakend geluid meer op mn mengpaneel
*duh*quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet zn eerste single hoor. You Don't Know heeft ie een hele tijd geleden uitgebracht.
Droom ik, of lees ik echt "weg met de Alphabeat rommel?"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Prima winnaar ! weg met de Alphabeat rommel
Ik wel, maar de mijne staat er niet bijquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
hmmmzzz ik kan de foto's niet zien op Flickr.......
* Knijpt cosmick *quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Droom ik, of lees ik echt "weg met de Alphabeat rommel?".
Cos ! U leest het goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Droom ik, of lees ik echt "weg met de Alphabeat rommel?".
MOEHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wel, maar de mijne staat er niet bij
Ik kreeg net al een automatisch mailtje en heb 't gelijk even gekeurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos ! U leest het goed.![]()
Sirolf, ben zo vrij geweest om Dizzee Rascal feat. Calvin Harris - Dance Wiv Me toe te voegen aan het rijtje van mogelijke Megahit kandidaten. Mits je het goedkeurd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!1Coldplay - Clocks
![]()
f*cking briljant ! Viva La Vida is mooi maar Clocks.... Oef, die staat toch wel op eenzame hoogte hoor.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
Wheehaa, er zit een kansje in dat we volgend weekend wel naar H'sum vertrekken
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!1Coldplay - Clocks
![]()
f*cking briljant ! Viva La Vida is mooi maar Clocks.... Oef, die staat toch wel op eenzame hoogte hoor.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeeeeeh ik heb ook *iets* gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
Thank you !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg net al een automatisch mailtje en heb 't gelijk even gekeurd.
Zaterdags denk ik, het is vanaf Sappemeer 3 uur rijden, dus ik denk dat Zondags te laat word ;-).quote:
Its your lucky dayquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik ben weer helemaal gelukkig vanaaf...en iets gewonnen en mn plaat die ik eigenlijk wou aanvragen ook al gehoord
Een dooie met smaak. Alleen, telkens als iemand Green Day aanvraagt hoop ik op iets van Dookie. Eigenlijk nog liever iets van voor die tijd, maar dat dat er niet in zit snap ik ook wel, maar da's veeeeeel toffer!quote:
Vast welquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]dat dus. Dat wordt een feestje op 3 oktober
![]()
![]()
Waarschijnlijk op Saai radioquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Dit nummer heb ik vandaag al gehoord. Weet alleen niet of dat nou op 3FM was.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Jammer genoeg niet We Are The Worst (de 3FM-versie van dit nummer)...
quote:Now playing: JORDIN SPARKS & CHRIS BROWN - NO AIR
Hmm... dan blijft 'ie bij jou blijkbaar ergens op hangen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
USA for Africa? Volgens Sirolfs nieuwe toepassing op 3fmfan is dit
[..]
Is maar goed dat ik over een paar weken weer naar de tandarts moet danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:21 schreef Sersjee het volgende:
De tanden vallen uit m'n bek van de valse zoetigheid.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als 'ie gewoon echt keihard staat te zingen in de studio...
Hij is er prettig gestoord genoeg voor , des te leukerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als 'ie gewoon echt keihard staat te zingen in de studio...
Heb het ook wel is, keer de browser opnieuw starten en het is de rest van de avond over.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... dan blijft 'ie bij jou blijkbaar ergens op hangen...
Moet ik nog maar eens naar gaan kijken dan. Als je de pagina refreshed zie je wel de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |