Correct.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind Flight of the Conchords wel wat voor Comedy Central.
En VS-Australië op Sporzaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:04 schreef -Hans- het volgende:
Loes in het huis
Sluit het niet uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoezo, ga je dan eindelijk iets van The Darkraver draaien?
Mariiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:43 schreef Sersjee het volgende:
Hallo zeg, tijd niet gehoord! Wel leuk!
hockeydames?quote:
dat zal me weer een feest zijn danquote:
Da's idd ook niet zoveel soeps nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
En nou de Whombats erachteraan en dan is het feest compleet
THIS IS NO, BRIDGET JONES!
Heb tot de rust gekeken en zag toen al dat de VS het gat begonnen te slaan. Vind dan veel leuker om naar de hockeydames te kijken. Misschien dat ik wat highlights bij basketball mis, maar de VS spelen nogal nonchalant en slordig als ze dik voor staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:15 schreef borisz het volgende:
VS - Aussies gingen gelijk op na 10 minuten, maar nu klast de VS erover.
dat ook natuurlijkquote:
wat ziet Kylie er raar uitquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog een paar minuten wachten en dan mogen we los!
quote:47%
Party Animals - Atomic
23%
Rave Nation - Going crazy
30%
Mark Oh - Tears don't lie
ik ga vast pissenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:26 schreef -Hans- het volgende:
Nog een paar minuten wachten en dan mogen we los!
Wat vind je er precies zooooo vet aan dan? De beat bestaat uit een bassdrum (die iedereen in dit genre gebruikt) en de standaard hihat.quote:
Zal wel het jeugdsentiment zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zooooo vet aan dan? De beat bestaat uit een bassdrum (die iedereen in dit genre gebruikt) en de standaard hihat.
Oja, ook nog even de A-men loop erin.
359quote:
Sinds wanneer?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
359+ 41 Ketchupmix + 2x pink pop live = 402 alweer
En dan weet je nog niet eens alle keren dat Amy niet uit de Dalet kwam.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
359+ 41 Ketchupmix + 2x pink pop live = 402 alweer
Ik gok op 1 mei.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer zetten ze nou eens de hele dag arbeidsvitaminen in het programma
Het is mij ook overkomen. Aanstekelijk gerefreintje, alleraardigst hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef on_air het volgende:
Is het storend dat ik dit wel een aardig nummer vind van Keane? Hoor ik het wel goed...
Tsja.. Ben blij dat het Megahit af is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is mij ook overkomen. Aanstekelijk gerefreintje, alleraardigst hoor.
Nee, okay. Dan hoorde ik er toch iets in.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is mij ook overkomen. Aanstekelijk gerefreintje, alleraardigst hoor.
Toch wel apart, je gaat wel uit je dak van kleuterhouse maar moet niets hebben van de leukste plaat van 3FM van dit momentquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja.. Ben blij dat het Megahit af is.
Tsja.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel apart, je gaat wel uit je dak van kleuterhouse maar moet niets hebben van de leukste plaat van 3FM van dit moment![]()
.
quote:
quote:
Was ff weg, maar mijn collega zei al "Het was weer zover hoor"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Ow, de 200 meter... Ik dacht al, wat is er om half acht?!quote:
Belgen hebben nog nietsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met 0.02 het WR verbeteren
En zilver voor de Nederlandse Antillen
Voetbal kan nog...quote:
Zijn die violen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:49 schreef cosmick het volgende:
Hee Hans, alweer zoooooooooo'n vette beat!
Hee, is ie niet exact hetzelfde als die In Je Dip-tip van vanmiddag???.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |